Jump to content
  • Sign Up
tilennhh

Euro 4 skuterji in odstranitev blokad

Recommended Posts

tilennhh

Zdravo.

Nedavno sem nabavil motor Znen Fantasy F11, prodajan tudi kot ZN50QT-34 in Leximoto ZN50QT-34 . Motor sem odprl in poiskal CDI, zdel pa se mi je nenavaden, in ga tudi podobnega na spletu nisem našel. Po dolgem iskanju mi je nekdo rekel, da je moj motor Euro 4. To naj bi pomenilo, da za takega še ne obstaja odprta CDI varianta? Ali se slučajno kdo spozna na to? Res bi mi pomagalo. Aja, cilj pa je, da se da blokada ven, tako da bo motor letel malo več :). Če bi menjal variator bi bilo kaj bolje? Če ja, kakšen variator? Ali motor sploh ima blokado v elektroniki ali je vse v avspuhu in jermenu? 

Slika motorja: type.jpg

 

Slika CDI: cdi.png

 

Hvala za vse odgovore!

LP Tilen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gre1234

Euro 4 novi modeli, če so kupljeni original 25km/h, je potrebno zamenjati štrom zaradi nove elektronske blokade - strošek 400-500e na servisu + odstranitev puše na variomatu.Vem, da če izključiš konektor od števca, ga ne bremza ko prideš do 25km/h in gre tam okoli 40/45.

Euro 4, ki so original 50km/h mislim, da imajo pušo na variomatu, možno tudi blokado na auspuhu(lijak z luknjami pritrjen z zvarom). Glede cdija pri original 50km/h nisem siguren imajo pa vsi takega modeli 2018/2019.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bear11
Ob 1. 7. 2019 ob 22:44, tilennhh pravi:

Zdravo.

Nedavno sem nabavil motor Znen Fantasy F11, prodajan tudi kot ZN50QT-34 in Leximoto ZN50QT-34 . Motor sem odprl in poiskal CDI, zdel pa se mi je nenavaden, in ga tudi podobnega na spletu nisem našel. Po dolgem iskanju mi je nekdo rekel, da je moj motor Euro 4. To naj bi pomenilo, da za takega še ne obstaja odprta CDI varianta? Ali se slučajno kdo spozna na to? Res bi mi pomagalo. Aja, cilj pa je, da se da blokada ven, tako da bo motor letel malo več :). Če bi menjal variator bi bilo kaj bolje? Če ja, kakšen variator? Ali motor sploh ima blokado v elektroniki ali je vse v avspuhu in jermenu? 

Slika motorja: type.jpg

 

Slika CDI: cdi.png

 

Hvala za vse odgovore!

LP Tilen

To na spodni sliki ni cdi  to je za vzig neka elektronika cdi je 5 cm dalje zadaj na tej zelezni cevi skrit 

Ob 4. 7. 2019 ob 9:25, Gre1234 pravi:

Euro 4 novi modeli, če so kupljeni original 25km/h, je potrebno zamenjati štrom zaradi nove elektronske blokade - strošek 400-500e na servisu + odstranitev puše na variomatu.Vem, da če izključiš konektor od števca, ga ne bremza ko prideš do 25km/h in gre tam okoli 40/45.

Euro 4, ki so original 50km/h mislim, da imajo pušo na variomatu, možno tudi blokado na auspuhu(lijak z luknjami pritrjen z zvarom). Glede cdija pri original 50km/h nisem siguren imajo pa vsi takega modeli 2018/2019.

Kje pa bi lahko izkljucil ta konektor pri stevcu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
matteo462

To na sliki je cdi -dellorto ecs sranje, ki ga imajo euro 4 motorji. Trenutno je možna deblokada na 56 kmh v Amsterdamu :

https://www.myscootershop.nl/software-aanpassing

Oz. Francozi trdijo da je to odprta verzija tega ecs-a:

https://www.boostycom.fr/pieces-racing-50cc-4t/2727-ecu-racing-ecs-dell-orto-sym-jet14-50-ac.html

Kolikor vem v Slo. trenutno ni možno še nič. Vkolikor kdo ve več, me zanima in sem kandidat.

Aktualni modeli oz. lastniki ki imamo težavo so

Sym (2019) jet14, crox, novi symphony,...

Peugeot Django, nova speedfight in kisbee,...

Če bi to vedel prej,se tega nebi šel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ScootMaf
On 8/25/2019 at 8:56 PM, matteo462 said:

To na sliki je cdi -dellorto ecs sranje, ki ga imajo euro 4 motorji. Trenutno je možna deblokada na 56 kmh v Amsterdamu :

https://www.myscootershop.nl/software-aanpassing

Oz. Francozi trdijo da je to odprta verzija tega ecs-a:

https://www.boostycom.fr/pieces-racing-50cc-4t/2727-ecu-racing-ecs-dell-orto-sym-jet14-50-ac.html

Kolikor vem v Slo. trenutno ni možno še nič. Vkolikor kdo ve več, me zanima in sem kandidat.

Aktualni modeli oz. lastniki ki imamo težavo so

Sym (2019) jet14, crox, novi symphony,...

Peugeot Django, nova speedfight in kisbee,...

Če bi to vedel prej,se tega nebi šel.

Imam Sym Orbit 3 50cc in imam enak problem. Sem preiskal ves internet od Amsterdama do Francije in na koncu našel TRENUTNO najboljšo rešitev: 

https://www.racing-planet.de/cdi-unit-dellorto-unrestricted-for-sym-fiddle-3-crox-orbit-50-euro4-luxxon-emily-50-w-carburetor-2018-p-348233-1.html?shop_ID=1

Za 114,50€  "odblokiran" Dell'orto ECS CDI. Dokler kitajci ne izumijo cenejše alternative.

P. S. Iz variatorja potegnete "Variator washer" ali "Variator Spacer" da gre namesto 45km/h celih 54km/h :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
matteo462
On 8/31/2019 at 4:38 PM, Zok said:

Tezavo?

Ubistvu je težava, če ne moreš slediti prometu in si nonstop v napoto vsemu kar se vozi po predpisih po cesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pipi skipi

Na enem forumu sem zasledil   ''da ECU Dell'Orto ECS CLC, deblokada se lahko opravi le z zamenjavo le tega z odprto verzijo, ali pa s priklopom na PC preko diagnosticnega orodja preko K-Line vmesnika, in spremembo mape s pomocjo programa Deuss - bodisi se nalozi nova (custom) verzija, ali pa se samo aktivira drugo mapo - ta ECU namrec vsebuje dva mapseta. Ta postopek na servisu stane cca 50 eur. '' Pa me zanima ce kdo ve kje se dobi ta vmesnik it kateri tocno to je ker ga nisem nasel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pipi skipi
Ob 31. 8. 2019 ob 16:12, ScootMaf pravi:

Imam Sym Orbit 3 50cc in imam enak problem. Sem preiskal ves internet od Amsterdama do Francije in na koncu našel TRENUTNO najboljšo rešitev: 

https://www.racing-planet.de/cdi-unit-dellorto-unrestricted-for-sym-fiddle-3-crox-orbit-50-euro4-luxxon-emily-50-w-carburetor-2018-p-348233-1.html?shop_ID=1

Za 114,50€  "odblokiran" Dell'orto ECS CDI. Dokler kitajci ne izumijo cenejše alternative.

P. S. Iz variatorja potegnete "Variator washer" ali "Variator Spacer" da gre namesto 45km/h celih 54km/h :)

zakaj ti pa gre samo 54km na uro, slutis blokado na elektroniki ceprav imas neomejeno in koliko se ti vrti masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pipi skipi

Mislim da so te "derestricted" variante v resnici omejene na 55km/h. kot je prej omenil matteo462 imajo francozi custom verzijo z edino blokado na obratih 1100rpm. 

https://www.boostycom.fr/pieces-racing-50cc-4t/2727-ecu-racing-ecs-dell-orto-sym-jet14-50-ac.html  hvala za argumente

Share this post


Link to post
Share on other sites
ScootMaf
On 9/5/2019 at 8:31 PM, pipi skipi said:

zakaj ti pa gre samo 54km na uro, slutis blokado na elektroniki ceprav imas neomejeno in koliko se ti vrti masina?

54kh/h gre zato ker imam še vedno blokirano verzijo CDI-ja. 114€ se mi zdi prevec za tistih +20km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pipi skipi
pred 18 minutami, ScootMaf pravi:

54kh/h gre zato ker imam še vedno blokirano verzijo CDI-ja. 114€ se mi zdi prevec za tistih +20km/h.

Sem kupil CDI z ebaya odblokirano za 4,5€ in deluje imam verzijo z 4-pin in deluje, samo se ta Dellorto ECU potrebujem odklenit in bi ga raje sam odklenil z racunalnikom, kot pa ga preplacal nekomu ki ga je odklenil sam. Zdaj pa ce mi kdo zna pomagat kje se da to dobiti. Hvala 

8405F8EE-EF3F-4ECE-9D0A-FE56E92B862D.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Martin123

jaz imam croxa 2019 odstranil sem pušo iz variomata in gre do 43 km na uro nato gas nedeluje do hitrosti 39 nato lahko dam gas in celo vožnjo dam in spuščam gas nato sem kupil na cilidru ecu-enoto za gy6 motorje kadar sem zamenjal je motor zagnal  prišel do tisoč obratov kadar sem dal gas je ugasnu. Torej moram izklopiti kašen kabel v sprednji maski?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo123

zivjo 

imam motor longjia pista 4t 2018 letnik in sem odstanil vse podložke(variomatu, frgazrju, izpuhu..) in mi motor se vedno negre več kot 25. Na inernetu sem zasledil da lahko kupis dellorto ecu, ampak ta nedeluje če je tovarnisko blokiran na 25km .Ima se kdo kaksno idejo. 

hvala za odgovor lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pablo123

zanima me tudi ali ima kdo program oz. zna sprogramirati elektronko ali pa pozna nekoga, ki se s tem ukvarja

hvala za odgovor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lukas 4492

Na enem izmed prvih sym croxou sm zamenjal cdi enoto 45 na neblokirano. z cdi 45 je sel 53 km/h pri vec kot 9k obratih zdaj z neblokirano pa gre 47 pri 6.5k obratih komu kej jasno? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znenf11
Ob 7. 7. 2019 ob 11:21, Bear11 pravi:

To na spodni sliki ni cdi  to je za vzig neka elektronika cdi je 5 cm dalje zadaj na tej zelezni cevi skrit 

Kje pa bi lahko izkljucil ta konektor pri stevcu?

Znen f11 ima Blokado na cdi-ju. Na servis peljes odblokirajo racunalnisko leti 70km/h ali pa najdeš drug cdi na spletu. Cdi od znen f11 je takšen

Screenshot_20200609_235539_com.android.gallery3d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marjon

Živjo. Prebral sem to in še nekaj drugih tem na temo odstranitev blokad.

Ali lahko sklepam, da glede na to, da skuter ne gre čez 50 niti po klancu navzdol, je blokada elektronska?

Podložko na variomatu bom skušal odstraniti ampak s tem verjetno ničesar ne bom rešil, če ga elektronsko ne spusti čez 50km/h?

Že obstaja rešitev za to?

Skuter bi rad spravil do nekih 60km/h, toliko, da nisi ravno ovira v vaškem prometu in v klanec, več niti ne potrebujem. Gre pa za Sym Jet.

Hvala vsem za pomoč!

Edited by Marjon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      to je običajno pravilo. Mah tut če greš 90 je pravilo. Vsaj pri nas v Vipavski dolini. Tak da po pameti, pa en uč gledat izsiljevalce, drug uč pa kje so policaji.
    • DAMI34
      še manj kot sedaj. Logično mar ne. 95% al pa še več motoristov bi vozilo enako hitro kot sedaj, kamikaze ki vozijo 200km/h pa znajo vozit   če prav vidm sliko najebe tisti ki vozi 56km/h   qurc, ene pičke obvladajo zlo dobro ciljanje, se ni za zanašat na to  
    • VS800
      BI blo za probAT
    • DAMI34
      po številu okužb, verjetno  
    • DAMI34
      Se strinjam, miljoni lačnih v Afriki tehnično niso problem EU. 400000 nezaposlenih pa so, četudi smo siti. Vsi ukrepi, taki ki nek posel zmanjšujejo, so pač na škodo vseh nas na koncu. In nisem rekel, da so nepotrebni. Neki podobnega je tut Jelinčič jokal, baje ga ful pizdi k so študentje dobil nekih 100€.  Lahko pa gre tale znanstvenica kak gol zabit. Verjetno bo zgledala podobno kot naš Cime v laboratoriju.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!