Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
tilennhh

Euro 4 skuterji in odstranitev blokad

Recommended Posts

tilennhh

Zdravo.

Nedavno sem nabavil motor Znen Fantasy F11, prodajan tudi kot ZN50QT-34 in Leximoto ZN50QT-34 . Motor sem odprl in poiskal CDI, zdel pa se mi je nenavaden, in ga tudi podobnega na spletu nisem našel. Po dolgem iskanju mi je nekdo rekel, da je moj motor Euro 4. To naj bi pomenilo, da za takega še ne obstaja odprta CDI varianta? Ali se slučajno kdo spozna na to? Res bi mi pomagalo. Aja, cilj pa je, da se da blokada ven, tako da bo motor letel malo več :). Če bi menjal variator bi bilo kaj bolje? Če ja, kakšen variator? Ali motor sploh ima blokado v elektroniki ali je vse v avspuhu in jermenu? 

Slika motorja: type.jpg

 

Slika CDI: cdi.png

 

Hvala za vse odgovore!

LP Tilen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gre1234

Euro 4 novi modeli, če so kupljeni original 25km/h, je potrebno zamenjati štrom zaradi nove elektronske blokade - strošek 400-500e na servisu + odstranitev puše na variomatu.Vem, da če izključiš konektor od števca, ga ne bremza ko prideš do 25km/h in gre tam okoli 40/45.

Euro 4, ki so original 50km/h mislim, da imajo pušo na variomatu, možno tudi blokado na auspuhu(lijak z luknjami pritrjen z zvarom). Glede cdija pri original 50km/h nisem siguren imajo pa vsi takega modeli 2018/2019.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bear11
Ob 1. 7. 2019 ob 22:44, tilennhh pravi:

Zdravo.

Nedavno sem nabavil motor Znen Fantasy F11, prodajan tudi kot ZN50QT-34 in Leximoto ZN50QT-34 . Motor sem odprl in poiskal CDI, zdel pa se mi je nenavaden, in ga tudi podobnega na spletu nisem našel. Po dolgem iskanju mi je nekdo rekel, da je moj motor Euro 4. To naj bi pomenilo, da za takega še ne obstaja odprta CDI varianta? Ali se slučajno kdo spozna na to? Res bi mi pomagalo. Aja, cilj pa je, da se da blokada ven, tako da bo motor letel malo več :). Če bi menjal variator bi bilo kaj bolje? Če ja, kakšen variator? Ali motor sploh ima blokado v elektroniki ali je vse v avspuhu in jermenu? 

Slika motorja: type.jpg

 

Slika CDI: cdi.png

 

Hvala za vse odgovore!

LP Tilen

To na spodni sliki ni cdi  to je za vzig neka elektronika cdi je 5 cm dalje zadaj na tej zelezni cevi skrit 

Ob 4. 7. 2019 ob 9:25, Gre1234 pravi:

Euro 4 novi modeli, če so kupljeni original 25km/h, je potrebno zamenjati štrom zaradi nove elektronske blokade - strošek 400-500e na servisu + odstranitev puše na variomatu.Vem, da če izključiš konektor od števca, ga ne bremza ko prideš do 25km/h in gre tam okoli 40/45.

Euro 4, ki so original 50km/h mislim, da imajo pušo na variomatu, možno tudi blokado na auspuhu(lijak z luknjami pritrjen z zvarom). Glede cdija pri original 50km/h nisem siguren imajo pa vsi takega modeli 2018/2019.

Kje pa bi lahko izkljucil ta konektor pri stevcu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • gasperX
      Doktorat iz fizike in kemije in matematike so nekateri naredili v vecih temah   Misls da se je se en najdu k se je zajebu al kva 
    • Darko3g
      Še vedno iščem posnetek, kjer bi kdo vozil štirikolesnika po enem kolesu (najprej nagne na stran in nato še na zadnje), če je sploh možno.
    • smasher
      Take ki se vozijo po Istri na tak način se dostikrat vozijo po Parencani in so za  , sicer zgleda zabavno ampak če si pešec ali kolesar in prišibajo mimo 3je taki s seveda malce oblj odprtimi avspuhi magari še starejši 2T, te zadimijo in oglušiš in seveda ignorirajo tablo o prepovodi vožnje z motornimi vozili.   No da ne bom jaz zašel offtopic v temi ki sem jo začel, sem upal na kakšno zgodbo v stilu, Jawa 350 ali MZ 250..... motor ki ga še vedno sanjam SR250  
    • Scarabeo 500
      Jaz sem bil vesel, če sem v tem obdobju sploh videl motor, ki je peljal mimo mene . V celi dolini je bil samo eden BMW k 100.  Imel pa sem Rogovega drkalca na 5 prestav.
    • Darko3g
      Ko sem jaz začel leta 2007 je bil Louis bistveno cenejši. Kupil sem čelado za 50 €, Bundo sem imel od Andraža (nepremočljivo, malce močnejšo), pa planinske čevlje in kavbojke. potem pa sem našel polvisoke čevlje za 30 €, pa usnjene hlače tudi za 30 €, rokavice so bile 10, poletni moto čevlji 20 in podobno. Čakal sem razprodaje in iskal določene artikle. Imeli so sedelne torbe iz pravega usnja za 50 €, pa sprednjo majhno torbico za orodje za 8 €. Občutek imam, da je danes vse vsaj dva - trikrat dražje. Leta 2009, ob krizi je še bencin stal precej pod en evro.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!