Skoči na vsebino

Ugodno/poceni motoriranje


smasher

Priporočene objave

pred 5 minutami, Kričač pravi:

Dvomim, da je kdo izjavil, da je preživel zgolj zato, ker je imel Nolanko za 400€ in ne za 120€!


Če si pa imel v mislih nesreče, kjer zdrsne kolo in se motorist oddrsa na bankino, pa se poškoduje tako Dainese kombinezon, kot tudi Vanucci ali Louise, glavo pa obvaruje vsaka čelada, ki je kupljena v specializirani motoristični trgovini, tako, da mene ne moreš v to prepričat, da je dražje vedno tudi boljše. Preplačevanje je zgolj bogatenje na račun ovc, ki so prepričane, da bodo preživele hude trke zaradi dražjih stvari..

Jz!!!!le,da se veliko drazjo...tud rokavice za 278eu v katerih zlomilo karbon jih razscotalo!

In ja in jz in vsi pravijo,da sem zato odnesel kot sem...da pac drugace ne bi sploh prezivel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, sesir pravi:

Jz!!!!le,da se veliko drazjo...tud rokavice za 278eu v katerih zlomilo karbon jih razscotalo!

In ja in jz in vsi pravijo,da sem zato odnesel kot sem...da pac drugace ne bi sploh prezivel...

Glej, če si si v štaru kupil motor, da se boš na cestah šel MotoGP, ter ogrožal sebe in druge, mi je razumljivo, da si kupiš dražjo opremo, saj si jo v podzavesti kupiš z mislijo, "meni se pa ne more nč zgodit", čeprav je takšno početje in razmišljanje za mene nezrelo.
Jaz menim, če si se tako razbil, kot omenjaš, si preživel zaradi sreče in ne opreme.

Danes si invalid glede na tvoj avatar, zaradi te nesreče (se opravičujem vprašanju, ne mislim nič slabega)?
Če DA, potem kdo trdi, da pri pol cenejši opremi ne bi končal z istimi posledicami? Zdaj, ko si preživel, je lahko debatirat o marsičem.
Ponavadi se vedno vprašamo; kaj pa če, ampak potem je že prepozno.

Jaz se z povprečno opremo, ki jo imam, že vrsto let pripeljem od točke A do točke B, res pa je, da prispem eno uro za "projektilom", pa še na svoji poti vidim več. Tako, da nesmiselno zapravljanje pač pri meni ni potrebno. Južni bratje bi rekli: ko voli,nek izvoli .

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kričač pravi:


Jaz menim, če si se tako razbil, kot omenjaš, si preživel zaradi sreče in ne opreme.

Danes si invalid glede na tvoj avatar, zaradi te nesreče (se opravičujem vprašanju, ne mislim nič slabega)?
Če DA, potem kdo trdi, da pri pol cenejši opremi ne bi končal z istimi posledicami? Zdaj, ko si preživel, je lahko debatirat o marsičem.


 

Srečo...oh seveda...jz sicer recem,da me imel po slabem mescu gor poln k in me nazaj vam na zemljo poslali tezit...

Imel vec strkov v glavi,zlom hrbtenice...in ja kljub debilno dobri opremi...jz res mislim,da do moje smrti manjkalo manj kot nič in to kuk uspela je oprema uspela...

Sem zelo,zelo dalec od zdravega a zivim....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kričač pravi:

@Borutt, ni vse zlato, kar je drago! Če mimogrede postrežem z eno primerjavo: raka na pljučih dobiš tako z cigareti za 3,60€, kot s cigareti za 4,50€! Sam namreč ne kadim, ampak sem to uporabil kot primerjavo.

Isto je pri opremi!
Tukaj bi bila dobra statistika, kakšno opremo so imeli motoristi na sebi pri nesrečah z smrtnim izidom.
Pri konkretnih nesrečah te ne reši niti najdražja oprema, tako, da tukaj govorit, da dražja stvar pomeni večjo varnost je brez veze.
Varnost na motorju se ne meri po dragi opremi, temveč v povezavi z desnim zapestjem in glavo! Če to ni pošlihtano, potem ti ne pomaga niti viteški oklep. Dvomim, da je kdo izjavil, da je preživel zgolj zato, ker je imel Nolanko za 400€ in ne za 120€!

Če si pa imel v mislih nesreče, kjer zdrsne kolo in se motorist oddrsa na bankino, pa se poškoduje tako Dainese kombinezon, kot tudi Vanucci ali Louise, glavo pa obvaruje vsaka čelada, ki je kupljena v specializirani motoristični trgovini, tako, da mene ne moreš v to prepričat, da je dražje vedno tudi boljše. Preplačevanje je zgolj bogatenje na račun ovc, ki so prepričane, da bodo preživele hude trke zaradi dražjih stvari.

Kaj se pa tiče udobnosti: dejstvo je, da pač vsako stvar pred nakupom probaš, potestiraš in kupiš, kar ti lepo "sede".
Seveda v to kategorijo ne sodijo nakupi preko interneta, kjer človek dejansko ne ve, kaj kupuje.

Upam, da boste razumeli človeka, ki misli drugače od nekaterih.

Kje sem pa jaz pisal o dragi opremi? Boš moral še enkrat prebrati; oprema svojo vrednost pokaže ...  Je sedaj bolj razumljivo? Pišem o tem, koliko je oprema vredna in ne draga. Je razlika, kajne. 

Zelo drugače si me razumel. Ker ne pišem o dragi opremi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, Kričač said:



Jaz se z povprečno opremo, ki jo imam, že vrsto let pripeljem od točke A do točke B, res pa je, da prispem eno uro za "projektilom", pa še na svoji poti vidim več. Tako, da nesmiselno zapravljanje pač pri meni ni potrebno. Južni bratje bi rekli: ko voli,nek izvoli .

 

 Oprema se pokaze ko pades... Se tudi z kratkimi rokavi in hlacami lahko pripeljse iz tocke A v tocko B. Problem je tocka C, ki je v malinah. Tam si pa lahko zaradi svoje napake, tehnicne napake ipd... Se hujsa je pa tocka D, ki je na kaki havbi avtomobila ki te nabase. Vrednost ali kvaliteta opreme se pa pokaze v tockah C in D....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, sesir pravi:

Sem zelo,zelo dalec od zdravega a zivim....

To je važno, da živiš in verjamem, da si do sem prispel samo z trdo voljo do življenja. Verjamem, da ti skozi rehabilitacijski čas ni bilo lahko. Sem pa prepričan, da ko se včasih poglobiš v sebe, da ti je žal ravnanja, katero te je pripeljalo v takšno situacijo.
V glavnem, uživaj življenje koliko se da. Imel si srečo in dobil drugo možnost, večina jih ne.
 

 

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Kje sem pa jaz pisal o dragi opremi? Boš moral še enkrat prebrati; oprema svojo vrednost pokaže ...  Je sedaj bolj razumljivo? Pišem o tem, koliko je oprema vredna in ne draga. Je razlika, kajne. 

Zelo drugače si me razumel. Ker ne pišem o dragi opremi. 

Se strinjam, malo drugače sem si tolmačil  tvoj stavek. Ja res je tako, ko se zgodi, oprema pokaže svojo vrednost ....
No, smo tudi takšni, ki priznamo, da smo se zmotili, večina jih ni.

Vidim pa, da se vse skozi (v večini tvojih prispevkov) ponavljaš z stavkom/vprašanjem; je sedaj bolj razumljivo?
A to je poklicna deformacija? :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Kričač pravi:

To je važno, da živiš in verjamem, da si do sem prispel samo z trdo voljo do življenja. Verjamem, da ti skozi rehabilitacijski čas ni bilo lahko. Sem pa prepričan, da ko se včasih poglobiš v sebe, da ti je žal ravnanja, katero te je pripeljalo v takšno situacijo.
V glavnem, uživaj življenje koliko se da. Imel si srečo in dobil drugo možnost, večina jih ne.
 

 

Se strinjam, malo drugače sem si tolmačil  tvoj stavek. Ja res je tako, ko se zgodi, oprema pokaže svojo vrednost ....
No, smo tudi takšni, ki priznamo, da smo se zmotili, večina jih ni.

Vidim pa, da se vse skozi (v večini tvojih prispevkov) ponavljaš z stavkom/vprašanjem; je sedaj bolj razumljivo?
A to je poklicna deformacija? :ras:

Nisem bil razumljiv? :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Kričač pravi:

To je važno, da živiš in verjamem, da si do sem prispel samo z trdo voljo do življenja. Verjamem, da ti skozi rehabilitacijski čas ni bilo lahko. Sem pa prepričan, da ko se včasih poglobiš v sebe, da ti je žal ravnanja, katero te je pripeljalo v takšno situacijo.
V glavnem, uživaj življenje koliko se da. Imel si srečo in dobil drugo možnost, večina jih ne.
? :ras:

Ker tebi ali komurkoli kaksen,ki zase pravi varen sofer ne more prileteti v skarje?

8let...po mojem mnenju rehabilitacija se traja...s tem se tolazim,ceprav na bolje vec ne gre...stanje se je izboljsalo kuk se je...

P.S

Tablete se jejo ja le za cas rehabilitacije in jz jih se moram nujno jesti...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 7. 2019 ob 14:44, Kugelschreiber pravi:

Evo, nov način pocen motoriranja. Moram v Sežano in Dekane. De zbijem stroške, bo motor v garaži, jez se bom pa fino mel k bom pršpapral. Pršparal bom dobr litr goriva, mal mitask. Pelu se bom z autom na nafto. Po avtocesti. Res na izi. 

lepo bo predvsem de bo klima delala. 

Tu se strinjam le z zadnjim stavkom.

Jaz najraje šparam tako, da se zapeljem z motorjem namesto z avtom (moj moto: z avtom je strošek, z motorjem je užitek). In najbolj sem vesel, ko se peljem nekam z razlogom, recimo na tekmovanja (čez 10 dni grem v Linz), pred leti sem šel v Varese, pa na službeno pot v Antwerpen in potem še v Poznanj na svetovno prvenstvo in nazaj. V enem tednu porabil za 200 € goriva prevozil nekaj čez 3300 km in dobil 450 € potnih stroškov - cena letalske karte - brez prevoza do letališča, parkiranja in vlaka do Antwerpna - še služba je prišparala. Pa v Litvo na konferenco, skratka samo ljubo šparanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, sesir pravi:

Srečo...oh seveda...jz sicer recem,da me imel po slabem mescu gor poln k in me nazaj vam na zemljo poslali tezit...

Imel vec strkov v glavi,zlom hrbtenice...in ja kljub debilno dobri opremi...jz res mislim,da do moje smrti manjkalo manj kot nič in to kuk uspela je oprema uspela...

Sem zelo,zelo dalec od zdravega a zivim....

pri projektilni nesreči najbrž kvaliteta opreme ni toliko pomembna, kost se lomi ne glede na material

pri nekih zdrsih ipd. "nerodnostih" pa jo znaš z boljšo opremo = zaščito bolje odnesti

dražja oprema seveda ni nujno boljša, npr. enaka čelada s poslikavo za par sto eur več :) od mat izvedbe

opreme ne moreš "preizkusiti" :) ker bi to pomenilo simuliranje nezgode

lahko samo probaš, če ti je prav, to je pa tudi vse

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Snečer pravi:

pri projektilni nesreči najbrž kvaliteta opreme ni toliko pomembna, kost se lomi ne glede na material

pri nekih zdrsih ipd. "nerodnostih" pa jo znaš z boljšo opremo = zaščito bolje odnesti

dražja oprema seveda ni nujno boljša, npr. enaka čelada s poslikavo za par sto eur več :) od mat izvedbe

opreme ne moreš "preizkusiti" :) ker bi to pomenilo simuliranje nezgode

lahko samo probaš, če ti je prav, to je pa tudi vse

1. Res je, pri projektilni nesreči, kot sem omenil, ti ne pomaga niti viteški oklep in večina je na cestah takšnih nesreč.
Pri ostalih nesrečah z smrtnim izidom, kjer so udeleženi vozniki turer makin, pa opažam, da tudi poceni ali draga oprema ne prepreči najhujšega. VEčina, ampak res večina jih je sama kriva za nezgodo, pa naj si ima na sebi Dainese za 900€. To hočem povedat, da ni vse v opremi, vse je v GLAVI, nekateri pač zdaj tupite svoje in nabijate, ter opravičujete svoj nesmiseln drag nakup s tem, da ste nesmrtni.

2. Zdrsi? Zakaj zdrsi? Pri normalni vožnji in pošlihtanem podstrešju jih ni. To je isto, kot padanje motorjev na mestu pri slovencih.
Vsak drugi je padel "na mestu"! Če je človek tako smotan, potem naj raje opusti motoriranje, ker nobena oprema ni tako dobra, da ga bo zaščitila.

3. Seveda, da dražja oprema ni nujno boljša, pa ne govorim o različni barvi čelade, ker je zaradi poslikave dražja.
Torej, potem takem so tistiti, ki imajo BMW jakne  200€ v večji nevarnosti, kot tisti, ki ima recimo Dainese. Hja, torej z Yamaha ali Kawasaki jakno sem torej že na dvorišču v smrtni nevarnosti? Bulšit!!

4. Ja valjda, da opreme ne moreš preizkusit, lahko pa jo preizkusiš glede udobja, o tem sem govoril, če morda nisi razumel.
Kot bi rekel @Borutt, je sedaj bolj razumljivo?

KOt sem rekel, vsakemu svoje. Meni zadostuje to kar imam. Ne drsam po tleh, tudi motor mi na mestu ne pada z rok, tako, da naj tako tudi ostane v bodoče. Srečno !

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti motor pade na mestu, potem motor potrebuje zaščito, ne šofer

vsega ne moreš predvideti, zdrsi so mogoči tudi pri "lepi" vožnji, lahko se ti kaj zaplete tudi v kolo ipd. :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Snečer pravi:

če ti motor pade na mestu, potem motor potrebuje zaščito, ne šofer

vsega ne moreš predvideti, zdrsi so mogoči tudi pri "lepi" vožnji, lahko se ti kaj zaplete tudi v kolo ipd. :) 

Ne ne, to sem samo mimogrede omenil, ko človek malo pokliče po oglasih je več kot polovica motorjev padla na mestu, torej, kako šele mora bit potem človek neroden in se strinjam, takšni potem res potrebuje "neprebojno" opremo.

Ja, sem slišal tudi takšne zgodbe, da se je komu kdaj zapletlo kaj med kolo.
Nevarna so gradbišča ob glavnih cestah, katera so označena z trakovi, veter potrga trakove in pri obrnjenem vetru se lahko kaj hitro ne hote lepa vožnja spremeni v nočno moro. Tukaj oprema ne igra bistvene vloge, ker se vsak material strga, ko se motorist kotali po cesti.

Dejstvo je, da je človek v trenutku, ko se zapelje na cesto v smrtni nevarnosti, ne glede na vozilo, ki ga uporablja, ne glede na opremo. Ampak, hvala bogu o tem ne razmišljamo, ker če bi, potem se nihče ne bi vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, Kričač pravi:

To je isto, kot padanje motorjev na mestu pri slovencih.

Padajo motorji na mestu tut nemcem, preverjeno. Nekaj je poštenih in ti to pove, drugi pač prikrijejo, ker ni vidnih posledic ali pa so jih odklonili. Motor je kaj hitro na tleh, tudi brez voznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Snečer said:

če ti motor pade na mestu, potem motor potrebuje zaščito, ne šofer

vsega ne moreš predvideti, zdrsi so mogoči tudi pri "lepi" vožnji, lahko se ti kaj zaplete tudi v kolo ipd. :) 

Tebi se ne more, ker ti greš od doma pravočasno in ne divjaš.... To delajo samo drugi...:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, C eagle pravi:

Tebi se ne more, ker ti greš od doma pravočasno in ne divjaš.... To delajo samo drugi...:rolleyes:

sem že imel kar nekaj situacij, ki bi se lahko končale precej neugodno

praviloma pa res grem pravočasno od doma :) in praviloma ne divjam

pred 4 urami, Gonca pravi:

Padajo motorji na mestu tut nemcem, preverjeno. Nekaj je poštenih in ti to pove, drugi pač prikrijejo, ker ni vidnih posledic ali pa so jih odklonili. Motor je kaj hitro na tleh, tudi brez voznika.

Pade tudi v garaži :) se zgodi

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kričač pravi:

1. Res je, pri projektilni nesreči, kot sem omenil, ti ne pomaga niti viteški oklep in večina je na cestah takšnih nesreč.
Pri ostalih nesrečah z smrtnim izidom, kjer so udeleženi vozniki turer makin, pa opažam, da tudi poceni ali draga oprema ne prepreči najhujšega. VEčina, ampak res večina jih je sama kriva za nezgodo, pa naj si ima na sebi Dainese za 900€. To hočem povedat, da ni vse v opremi, vse je v GLAVI, nekateri pač zdaj tupite svoje in nabijate, ter opravičujete svoj nesmiseln drag nakup s tem, da ste nesmrtni.

2. Zdrsi? Zakaj zdrsi? Pri normalni vožnji in pošlihtanem podstrešju jih ni. To je isto, kot padanje motorjev na mestu pri slovencih.
Vsak drugi je padel "na mestu"! Če je človek tako smotan, potem naj raje opusti motoriranje, ker nobena oprema ni tako dobra, da ga bo zaščitila.

3. Seveda, da dražja oprema ni nujno boljša, pa ne govorim o različni barvi čelade, ker je zaradi poslikave dražja.
Torej, potem takem so tistiti, ki imajo BMW jakne  200€ v večji nevarnosti, kot tisti, ki ima recimo Dainese. Hja, torej z Yamaha ali Kawasaki jakno sem torej že na dvorišču v smrtni nevarnosti? Bulšit!!

4. Ja valjda, da opreme ne moreš preizkusit, lahko pa jo preizkusiš glede udobja, o tem sem govoril, če morda nisi razumel.
Kot bi rekel @Borutt, je sedaj bolj razumljivo?

KOt sem rekel, vsakemu svoje. Meni zadostuje to kar imam. Ne drsam po tleh, tudi motor mi na mestu ne pada z rok, tako, da naj tako tudi ostane v bodoče. Srečno !

 

2. So lahko..male napake se lahko zgodijo. Ti bom dal primer včeraj v Srbiji, vsi desni ovinki so bili politi z nafto. Sama sreča da sem jo zavohal in poskusil z nogo. Kot led.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kričač pravi:

Ne ne, to sem samo mimogrede omenil, ko človek malo pokliče po oglasih je več kot polovica motorjev padla na mestu, torej, kako šele mora bit potem človek neroden in se strinjam, takšni potem res potrebuje "neprebojno" opremo.

Ja, sem slišal tudi takšne zgodbe, da se je komu kdaj zapletlo kaj med kolo.
Nevarna so gradbišča ob glavnih cestah, katera so označena z trakovi, veter potrga trakove in pri obrnjenem vetru se lahko kaj hitro ne hote lepa vožnja spremeni v nočno moro. Tukaj oprema ne igra bistvene vloge, ker se vsak material strga, ko se motorist kotali po cesti.

Dejstvo je, da je človek v trenutku, ko se zapelje na cesto v smrtni nevarnosti, ne glede na vozilo, ki ga uporablja, ne glede na opremo. Ampak, hvala bogu o tem ne razmišljamo, ker če bi, potem se nihče ne bi vozil.

ja, ta dogodek s trakovi sem mislil

stvari. ki jih ne moreš pričakovati :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Kričač said:

1. Res je, pri projektilni nesreči, kot sem omenil, ti ne pomaga niti viteški oklep in večina je na cestah takšnih nesreč.
Pri ostalih nesrečah z smrtnim izidom, kjer so udeleženi vozniki turer makin, pa opažam, da tudi poceni ali draga oprema ne prepreči najhujšega. VEčina, ampak res večina jih je sama kriva za nezgodo, pa naj si ima na sebi Dainese za 900€. To hočem povedat, da ni vse v opremi, vse je v GLAVI, nekateri pač zdaj tupite svoje in nabijate, ter opravičujete svoj nesmiseln drag nakup s tem, da ste nesmrtni


2. Zdrsi? Zakaj zdrsi? Pri normalni vožnji in pošlihtanem podstrešju jih ni. To je isto, kot padanje motorjev na mestu pri slovencih.
Vsak drugi je padel "na mestu"! Če je človek tako smotan, potem naj raje opusti motoriranje, ker nobena oprema ni tako dobra, da ga bo zaščitila.


KOt sem rekel, vsakemu svoje. Meni zadostuje to kar imam. Ne drsam po tleh, tudi motor mi na mestu ne pada z rok, tako, da naj tako tudi ostane v bodoče. Srečno !

 

 Tocka 1:  Kako si lahko preprican,  da je velika vecina sama kriva. Kaj naj bo v glavi: vzemanje prednosti  s strani avtov, tovornjakov ipd? Nenadnem zavijanju v levo nasproti vozecih vozil? Pesek ali olje za nepreglednim ovinkom? Ali pred ostrim nepreglednim ovinkom ti parkiras motor in gres pogledat ali je za njim pesek ali olje? Nesrece z smtnim izidom, se posebej prokektilne, nobena oprema ne resi, dobra oprema (dober body armour, dobra celada, pravilne velikosti, boljsa zelva, scitniki in materijal jakne ali kombinezona) pa veliko pripomore k izogibu invalidnosti, oguljene koze ipd... Vecina fint ni v trdoti, ampak pravem kompromisu oblazinjenja, upogljivosti, razprsevanja sil, itd... Zato je na otip ali pogled tezko oceniti. Dobre firme pa imajo dober in dolgoleten razvoj, in s tem tudi ceno.  Ni receno da so boljse, ampak se imam toliko rad, da pac na ziher izberem to. Ker nimam nobenega vpogleda v obnasanje materialov pri opremi za 100 ali za 300e. grem na sigurno, in vzamem znano, pa ceprav drazjo opremo. Govoriti, da je vse v glavi je nesmisel, ker  poleg lastnih napak, je veliko, ce ne vecina nesrec povzrocenih od drugih udelezencev v prometu...

Jaz sem imel padec povzrocen z druge strani, pa vidim, da sem sam smotan in da nimam poslihtanega podstresja.

 2. Zakaj zdrsi? Ma sej sem se hotel razpisati, pa nima smisla... Vidim da zviska gledas na vse in da si oh in sploh naj naj... Si siguren da nisi Sneci?

 

  Ti pa zelim, da ti zadostuje kar imas in varno voznjo tudi v bodoce! Pa saj ni nevarnosti, ti si se odlocil da ne bos imel nesrece in to je zadosti, da je res ne bos imel... Tudi v majcki in papucah si varen,  sej ti ne drsas in ne padas...

6 hours ago, Kričač said:

Ne ne, to sem samo mimogrede omenil, ko človek malo pokliče po oglasih je več kot polovica motorjev padla na mestu, torej, kako šele mora bit potem človek neroden in se strinjam, takšni potem res potrebuje "neprebojno" opremo.

 

 Niti ne,  ce ti motor pade na mestu, neke posebne opreme niti ne rabis... Se tole o padanju na mestu: imam prijateljico, izredno dobro voznico, pa je malo krajse postave, tako  kot mnogi, in se taka neprijetnost hitro lahko pripeti. Meni se je parkrat skoraj, ker moram tudi precej stegniti noge in ce se prikrade se kak pesek, so lahko tezave. Niso (smo) vsi ki so nam padli motorji "tako smotani" in nerodni in kaj se vem kaj vse. Precej pokroviteljski in vase zaverovan pogled na stvari imas.... pika

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda bomo razvili enoto za kompleks večvrednosti - 1 Snecer. Za normalno uporabo bi bile primerne veličine do 15 milisnecerjev.

(je to dovolj po nemarnem press? ) :) .

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se vrnemo iz slovenskih komplekosv na poceni motoriranje. Torej glede na to da živim na obali imam možnost opazovat kopico turistov ki mi grejo dostikrat tudi na živce. No in zanimivi so italjani ki pridejo od povsod z nekimi "garami" stare honde xl, pegasoti, xj600.. Vse več ali manj po izgledu iz '80 v nikakvi opremi (edina res obvezna oprema pri italjanih je ledr trakec z elastiko ki gre na adidas superge da jih menjalnik ne znuca grdo ?

Res da ponavadi dosti lagano vozijo taki, ampak vseenk si upajo, ponavadi grejo lepo po sredinski črti ne vedoč da marsikateri Slo avtomobilist ne podpira takega početja. 

A, pa še lahko dodam, cagiva river 500, pa tudi maxi skuter bse naloženo s torbami... Kako preživijo z manj kot 100konjev pod ritjo? 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Kako preživijo z manj kot 100konjev pod ritjo? 

Z lahkoto! Tudi sam še vedno živim z 3/4  predpisanimi HP. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, The Lakl said:

... Kako preživijo z manj kot 100konjev pod ritjo? 

Z lahkoto! Tudi sam še vedno živim z 3/4  predpisanimi HP. ;)

Sej tisto kako preživijo z manj kot 100hp je bilo mišljeno ironično glede na nasvete v drugih temah, da je za potovanje v dvoje potrebno dosti konjev in da so razni 600 do 650 cc premalo, potem pa grejo nekateri z 35 do 50 konjev pod ritjo na izlet ki je bistveno daljši od tistih ki jih dela 80% motoristov ki imajo 100+KM

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes!  Koralpe!

Z lahkoto sva peljala v množici motoristov na Winebine z 72 HP in 650 ccm. 

Za poceni motoriranje je dovolj HP in nizkocenovni moped.    Če kupim nov motor z 160 HP bi se vozil hitreje? Ne! Zakaj ne? Zato, ker vozim z takšnim tempom in hitrostjo, da lahko še vedno varno opazujem okolico. Večja, ko je hitrost, manj je opazovanja okolice.

Potem ne potrebujem dragega motorja ;) 

GOPR7446.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!