Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
smasher

Ugodno/poceni motoriranje

Recommended Posts

sesir
pred 1 minuto, Xebec pravi:

versys 650.

Tuk mora od maus SUNT ce v cetrti speljes...plus alo...jutranja kava....vedno se mu mudi na šiht nanjo...299 mora stevc pokazat še pred kavo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Lakl
pred 12 minutami, ligenjček pravi:

ne vse v isti koš metat ;) za mlade lenuščke ste pa kar precej starši krivi :jezik:

Brez mene! 

Sem svoje vzgojil, da sta oba pri 23 uspešno končala faks in delata vsak svoj šiht. Pamet po očetu, lepota po mami 😋

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 18 minutami, Xebec pravi:

versys 650.

če mu poštarsko šipo snameš je prav simpatična zadevica, samo ninđa je pa le ninđa :ninja::ninja::worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Pred časom je bila tema o "starih jajcih", to so poceni in večni motorji, čisto ok za radij 1000km+.

Imamo srečo, da živimo v tako lepih krajih in da nas obdajajo sami presežki.

Edini problem za poceni vožnjo je predrag bencin, ki bi moral biti v rangu ruskih cen...potem pa bi zaživel šotor-klošar motorizem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Drago? 

Tako lepo kot nam je sedaj, nam v zadnjih 10 letih ni bilo.

Sam ena stvar nas jebe.. cajt. Kurc pa kapitalizem..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Denar je obratno sorazmeren z cajtom. Žal je tako. Včasih sem sanjal o Grčiji pa smo se potem prav tako lepo imeli tudi na Kolpi. Danes sanjam o Kolpi... Poceni motorizem. Ga ni... Užitki se plačajo. Res pa je, da do Kolpe, Dinkota ali pa čevapov v Bosni kamot prideš brez novega GSa. Brez sreče se za jurja res težko dobi kaj pametnega. V rangu 2 do 3 jurje, pa dobiš že čisto spodoben motor. Oprema se dobi danes relativno poceni. Izpit je pa bistveno dražji, kot pred leti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg

Ja realno se mi zdi da je za začetnika fino imet ena 2 ali pa 3 jurčke, kar se sicer da dokaj hitro našparat... Moja zgodba, ko sem na prvi motor sedel par let nazaj, pri svojih 19ih:

 

Ko sem začenjal z vsem skupaj, niti nisem vedel da me bo to tako potegnilo; pogledal sem par videjev na YT, pogledal slike na Motosvetu (vtiskanje), in sem se nekako zaljubil, in odločil da se pridružim motoristom. Mel sem prej moped, pa se mi je večkrat zaluštalo, "Kaj pa če bi imel kaj večjega in lahko šal kamor koli?"... No, in sem šel;

Cena izpita je bila cca 800€ od začetka do konca. K sreči sem si od "rojstva" pa do svojega 19. leta ves čas dokaj pridno šparal denar, in sem mel neko solidno zalogo iz katere sem lahko jemal (vsako poletje sem delal med počitnicami, denar od rojstnih dnevov dajal na stran, ipd...). Jasno je bilo da starši tukaj pač ne bodo dali everčkov, ker je mati v paniki ko samo pomisli na motor. 😂

 

No, še pred začetkom praktičnega dela je bilo potrebno kupiti opremo. Čelado sem hvalabogu že imel od skuterja (cenovni rang cca 150-200€; ni bogvekaj, je pa bilo več kot dovolj za začetek). Kupil hlače, škornje, rokavice, jakno, pa še par dodatnih pizdarij (podkape, motoristično perilo, take stvari...) vse skupaj za kakšnega jurčka, ali pa malo pod, in gas.

Po opravljenem izpitu itak - takoj na motor. Gledal motorje v rangu 2000€ +/- kakšnih 100 evričev. Vedel sem da motorja za 1000€ nočem, ker se mi zdi glupo da bi kdo prodajal dober motor za takšno ceno... Skuter smo kupili za 1700€, za motor bi pa dal polovico? Ne. 

S časom najdem Suzuki SV650S v katerega sem se zaljubil, sem si pa račun izpraznil tako da mi na njem ni ostalo niti 10€. Hvala Bogu sem bil priden v šoli, pa sem čez par dni dobil štipendijo, da sem spet lahko dihal    :worship:    Vem da ko sem ga kupil sem mel ravno še za en tank ali pa dva, da mi je mama komplet v šoku prispevala za vinjeto, da sem lahko priprdel do doma 😂

 

Skratka, moje mnenje, za čistega začetnika, torej brez izpita, če hočeš začet motorirat, je lepo imeti ene 3ooo€ na lagerju. Sicer pa, za študente ki še živijo pri starših, z malo dela se lahko da 200-300€ mesečno na stran. Pa eno leto delaš, naslednje leto si motorist. :)  

 

Če si pa hardcore škrtica pa ne kupovat motorja, ker se boš ubil ko boš z zradiranimi gumami šel v ovinek in te bo odpihnilo. Resno. Ne preveč šparat...

 

 

Lp,

Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjazy

Če se ti da, se lahko voziš z motorjem bolj ali manj zastonj. Sicer pristop ni za vsakega, meni je pa top :)

 

Kupil sem motor s kompletom opreme za 2, se pol sezone vozil in prodal motor za 300€ več. Večino opreme sem lahko uporabil, ostalo prodal.  

Kupil še en rabljen komplet opreme za 2. Obdržal novo čelado, ostalo po kosih prodal za 40€ več kot sem dal za komplet. 

Kupil pred koncem sezone drug motor, ga čez zimo skladiščil, spomladi sem se malo vozil in ga prodal z nekaj 100e profita. Potem sem vozil en motor 3 leta in ga po tem času prodal za enako ceno, kot kupil. 

Vzdrževanje japonskih motorjev je poceni, olje, filter, svečke. Ostalo dela. Gume držijo lep čas,okrog 20.000 km, tkc70.  

In tako naprej. 

 

Grem na dopust z motorjem v Grčijo junija, pa so apartmaji tako poceni, da me pride hud dopust precej ceneje, kot če bi šel na Hrvaško. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg
pred 5 minutami, matjazy pravi:

Če se ti da, se lahko voziš z motorjem bolj ali manj zastonj. Sicer pristop ni za vsakega, meni je pa top :)

 

Kupil sem motor s kompletom opreme za 2, se pol sezone vozil in prodal motor za 300€ več. Večino opreme sem lahko uporabil, ostalo prodal.  

Kupil še en rabljen komplet opreme za 2. Obdržal novo čelado, ostalo po kosih prodal za 40€ več kot sem dal za komplet. 

Kupil pred koncem sezone drug motor, ga čez zimo skladiščil, spomladi sem se malo vozil in ga prodal z nekaj 100e profita. Potem sem vozil en motor 3 leta in ga po tem času prodal za enako ceno, kot kupil. 

Vzdrževanje japonskih motorjev je poceni, olje, filter, svečke. Ostalo dela. Gume držijo lep čas,okrog 20.000 km, tkc70.  

In tako naprej. 

 

Grem na dopust z motorjem v Grčijo junija, pa so apartmaji tako poceni, da me pride hud dopust precej ceneje, kot če bi šel na Hrvaško. 

 

Itak, saj da se vedno - sploh s tako velikim trgom motorjev kot je trenutno, se da dokaj "na izi" obračat motorje pa si delat nek minimalni profit (kakšnih 1oo ali pa 2oo evričev po motorju). Ampak jaz se na motor preveč navežem. Vsaj na te do zdaj. In ko kupim motor, sem ga kupil ker sem se v njega zaljubil... In ga ne bom prodajal po 1 mescu, niti po 1 letu... Niti za 1ooo€ zraven.... Nevem, mogoče sem edini ki na to tako gleda, ampak jaz ne kupim motorja če mi ne sede 1oo%... Da je tista prava ljubav 😜   In takega ne daš ;) 

 

Lp,

Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ChuckNorris

To da malo obračaš motorje in opremo je traba imet čas in pa predvsem voljo da se pogovarjaš z ljudmi, ki kličejo.

Jaz nimam ne časa, še manj pa volje da se javim tipičnemu bolha kupcu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

No edono kar je res dražje pri "starih jajcih" je bencin, zdej novejši motorji z nekimi euro standardi so s porabo baje nekje okoli 3l/100km (taki povprečni motorčki 500 600 kubov) moje staro kljuse me je presenerlo, lajbah pa nazaj cca 12l, torej 5l/100km oziroma če bi se mi nazaj grede dalo vozit več kot 110-120km/h (ups 90 samo števec narobe kaže kee seveda nikoli ne prekoračim omejitve) bi verjetno zlezlo preko 6..

Ene take zračno hlajene stvari ki so res lepe baje znajo žret tut 7.

Tako da to poceni motoriranje je res đabe za tiste bol lene ki nam je ene 2000km letnl čisto dovolj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
3 minutes ago, smasher said:

No edono kar je res dražje pri "starih jajcih" je bencin, zdej novejši motorji z nekimi euro standardi so s porabo baje nekje okoli 3l/100km (taki povprečni motorčki 500 600 kubov) moje staro kljuse me je presenerlo, lajbah pa nazaj cca 12l, torej 5l/100km oziroma če bi se mi nazaj grede dalo vozit več kot 110-120km/h (ups 90 samo števec narobe kaže kee seveda nikoli ne prekoračim omejitve) bi verjetno zlezlo preko 6..

Ene take zračno hlajene stvari ki so res lepe baje znajo žret tut 7.

Tako da to poceni motoriranje je res đabe za tiste bol lene ki nam je ene 2000km letnl čisto dovolj. 

4l? 

🤔

Se kosilnica porabi vec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ja meni je zzr250 žru manj kot 4, pa verjamem da nova CBF 500, al kaj že rebel 500, sigurno komot porabita manj kot 4. Spet tukaj predpostavljamo ležerne mororiste. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Poraba ni tako hud problem. Pri recimo 6K letno te stane vsak dodaten liter cca 80€ več v celem letu. Če delaš 60K letno kot jih jaz cepam recimo z avtom potem pa to ni več zanemarljiva cifra. Pa to z porabo je tak... Za povprečnega SLO motorista je vseeno. Tisti, ki se vozijo več po tujini, pa na to gledajo malo drugače. Tam ti to veliko pomeni. Ne samo zaradi cene, ker ponekod je bencin res bistveno dražji kot pri nas, ampak tudi zaradi udobja in občutka varnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
1 hour ago, ciciban said:

Poraba ni tako hud problem. Pri recimo 6K letno te stane vsak dodaten liter cca 80€ več v celem letu. Če delaš 60K letno kot jih jaz cepam recimo z avtom potem pa to ni več zanemarljiva cifra. Pa to z porabo je tak... Za povprečnega SLO motorista je vseeno. Tisti, ki se vozijo več po tujini, pa na to gledajo malo drugače. Tam ti to veliko pomeni. Ne samo zaradi cene, ker ponekod je bencin res bistveno dražji kot pri nas, ampak tudi zaradi udobja in občutka varnosti.

Tisti ki naredi 60k km, ima placo vecjo kot povorecni slovenec in ce se ima vsaj malo rad, se vozi v avtomobilu ranga bmw 5, mercedes e.. z 200hp+, avtomatik in aktivnim tempomatom.

Temu imajo tudi namenjen 80-90l tank.

 

Poraba na motorju je nekaj drugega kot na avtomobilu. Avto je strosek, ki more bit najmanjsi, motor je pa hobi. Vozis dokler mas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
3 hours ago, smasher said:

No edono kar je res dražje pri "starih jajcih" je bencin, zdej novejši motorji z nekimi euro standardi so s porabo baje nekje okoli 3l/100km (taki povprečni motorčki 500 600 kubov) moje staro kljuse me je presenerlo, lajbah pa nazaj cca 12l, torej 5l/100km oziroma če bi se mi nazaj grede dalo vozit več kot 110-120km/h (ups 90 samo števec narobe kaže kee seveda nikoli ne prekoračim omejitve) bi verjetno zlezlo preko 6..

Ene take zračno hlajene stvari ki so res lepe baje znajo žret tut 7.

Tako da to poceni motoriranje je res đabe za tiste bol lene ki nam je ene 2000km letnl čisto dovolj. 

Meni Futura pije 8 litrov, Falco 10, avto prav tako 10, in mi je prav tako vseeno koliko pije - ko potegnes crto ni to niti priblizno vecina stroskov s prevoznimi sredstvi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Danes so čisto drugi cajti in problemi. Če gledam generacijo mojih staršev so bile osnovne dobrine dostopne za kaj več od tega so se moral pa kar fajn namatrat in potrudit. Danes je ravno obratno. Potem so tu še prioritete, ki so pri vsakem drugačne in prav je tako. Meni je bila prioriteta it na svoje, kar sem tudi naredil. 

Avto ranga 5ka...bi lahko. Pa mi je trenutno prioriteta drugje in se bom verjetno raje odločil še za eno, že četrto Toyoto. (Resnično mi dol visi za Pleh) .

Btw Majo sodelavci 5ke. Ubistvu so vsi mahnjeni na avte... Kak naj lepo napišem, da ne bo kdo užaljen... Qracodavtapress

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
28 minutes ago, ciciban said:

so bile osnovne dobrine dostopne za kaj več od tega so se moral pa kar fajn namatrat in potrudit. Danes je ravno obratno. 

Tega pa ne stekam, kaj je obratno? Men se zdi, de so ble takrat, beri osemdeseta, prioritete bol pomembne kot so zdej. Eni so kupovali bajte in parcele, eni so zidali, eni so hodili na ples, in zveli u sindikalnih stanovanjih. Jazbinsek to the rescue, naslednji generaciji pa kurac u celo. 

 

Kakorkoli. Ker se mal spomnim tud enga prejsnega obdobja, se mi zdi motoriranje zdej lazje in cenejse, kot je blo pred letom 2000. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Ja točno to. Vsak je imel streho nad glavo in en teden sindikalnega turizma. Šola, zdravstvo in vrtci dostopni vsem. Recimo nek par... Medicinska sestra in hišnik, pa sta sezidala bajto in zidanico, pa spravila gor dva otroka. Lahko sta samo sanjala o luksuzu kot je recimo japonski motor, izlet v London z letalom in jadranje z kolegi v najeti barki. 

Danes Glih kontra. Življenje je ratalo drago in luksuz poceni. Lažje je it na dopust v Egipt, kot si pa zrihtat eno zob preko javnega zdravstva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 12 urami, smasher pravi:

Ene take zračno hlajene stvari ki so res lepe baje znajo žret tut 7.

Tako da to poceni motoriranje je res đabe za tiste bol lene ki nam je ene 2000km letnl čisto dovolj. 

boni mi žre 5l solo in 5.3-5-4l dva s prtljago .. prej mi je žrl 6+ .. na 10000km je to več kot celotni strošek podaljšanja letne registracije.

če vzamem za primerjavo hondo nc 750 s porabo 3.5l je na 10tkm razlike za komplet dobrih gum + bencina za 1000km..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
21 minutes ago, thumper said:

boni mi žre 5l solo in 5.3-5-4l dva s prtljago .. prej mi je žrl 6+ .. na 10000km je to več kot celotni strošek podaljšanja letne registracije.

če vzamem za primerjavo hondo nc 750 s porabo 3.5l je na 10tkm razlike za komplet dobrih gum + bencina za 1000km..

Kaj se je pa spremenilo, de zdej manj zre? 

 

Ne smemo primerjat vsega pocez z NC. Men je NC vsec, mi je pa popolnoma neuporabna. Mam vec k 1,8m pa 120 kil, in je z NC voznja u dvoje a no-go. Predvidevam jurja stroska za benz na 10 000. Ce bi hotel zbit porabo, je zacetna investicija cca 8 kek, kar je skor trikratnik mojga motorja. Tud to porabe ne bi dalo na pol. Se vedno bi za benz zapravil 700€, in motor ne bi bil nit 2x bolsi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 8 urami, ciciban pravi:

Danes so čisto drugi cajti in problemi. Če gledam generacijo mojih staršev so bile osnovne dobrine dostopne za kaj več od tega so se moral pa kar fajn namatrat in potrudit. Danes je ravno obratno. Potem so tu še prioritete, ki so pri vsakem drugačne in prav je tako. Meni je bila prioriteta it na svoje, kar sem tudi naredil. 

Avto ranga 5ka...bi lahko. Pa mi je trenutno prioriteta drugje in se bom verjetno raje odločil še za eno, že četrto Toyoto. (Resnično mi dol visi za Pleh) .

Btw Majo sodelavci 5ke. Ubistvu so vsi mahnjeni na avte... Kak naj lepo napišem, da ne bo kdo užaljen... Qracodavtapress

renault 5 smo reki petka

kaj si imel ti v mislih? 

Ob 18. 7. 2019 ob 19:22, ligenjček pravi:

če mu poštarsko šipo snameš je prav simpatična zadevica, samo ninđa je pa le ninđa :ninja::ninja::worship:

ko vse preberem v tej temi, je to potem res versys 650

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

men je pa smešn, ker me sprašujejo kok mi motor kur ... a ni to brezveze, če ga hočš met ... 

itak da mi ponavad vse pokur ... :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • timi121
      By timi121
      Ravno sem se prijavil na izpit za kategorijo A1, in bi rad kake predloge glede prvega motorja 50ccm ali 125ccm.
      Najraje bi kaksenga nakeda ali sport, budget pa imam pri okoli 1300€
    • OrlyTM
      By OrlyTM
      Pozdravljeni....

      nekje do spomladi si kanim omislit eno krosko ... zanima me samo in zgolj kros motor (nc enduro pa to) niti ne rabim luci in podobnega, motor kanim imeti zgolj za offroad zdivjanje po okoliskih hribih in dolinah, k jih je pr nas dost.

      Zanima me slednje, ker motor bi bil najbolj primeren za zacetnika (razn neki mopedov, se nism bil lastnik motorja), z cim manj vzdrzevanja.

      Tezak sem 95kg zato trenutno ogledujem 250ccm modele, bi moral poseci visje?

      Za motor nimam izpita (se) niti ga za krosko ne nameravam it delat, lahko pricakujem kake vecje probleme z milicarji?

      Kolk priblizno pride komplet kros oprema (obleka, cevlji, celada) in na kaj morm bit pri tem pozoren?

      hvala
      lp
      OrlyTM
    • Dr_Jakob
      By Dr_Jakob
      Hej.
       
      Na forumu že dolgo nisem zasledil kake ultra pametne teme za začetnike, oz. za izboljšanje kvalitete življenja za vse nas.

      Prvi dve ideji bom dal jaz;

      1. Čepki za ušesa. Ne nujno zaradi vožnje, ampak tudi pri spanju na motozboru, v hotelu, v kampu strašno pomagajo. Sosed žaga drva, drugi sosedi pijejo in feštarijo do jutra, ti pa zmatran in rabiš spanje. Rešitev so čepki. Cca 2€ pa mirno spiš celo noč.
       
      2. V nepremočljivo plastično vrečko daš cca 100€ in pod zic, med orodje ali pa v prvo pomoč. Pride še kako prav, ko poči guma, zmanjka denarja  za podkupit policaje (sej ne da bi to kdaj delali), ko se nenadoma nad tabo odpre nebo in rabiš nekje prespat. Za 100€ dobiš vredu sobo, nekaj za pod zob, 100€ zna tudi zrihtat kako poceni rabljeno gumo, staro verigo ali pa osnovni servis mopeda/vleko.
    • glazuna
      By glazuna
      Je kdo, ki bi se peljal bolj lahkotno in ne sportski stil polaganja ovinkov, tako bolj po omejitvah, morda na ravnini malo stisnit?
      Povdarek na daljših turah, ne le čez Rakitno pa Planino ampak na razne zanimive točke, kraje po neutrujajočem tempu.
       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!