Jump to content
  • Sign Up
  1. J.a.m.e.s

    J.a.m.e.s

  2. notranc

    notranc

  3. nemo

    nemo

  4. gasperX

    gasperX

  5. RobiRoberto

    RobiRoberto

  6. markII

    markII

  7. amateur

    amateur

  8. Erik99

    Erik99

  9. Bostjan L

    Bostjan L

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      točno 500kubika 2T  
    • Dr_Jakob
      Do sedaj sem vozil c1, n100,n103,n104 in n104evo, zdaj imam LS2 Vector Carbon. Motor; Aprilia Futura, Guzzi Griso, Hongda cb450, Pegaso 650. Dalec najtisja je 104evo, edini problem (ki sem si ga sam zakuhal) je da sem kupil nova ocala in mi v Evo ne pasejo not. Bemu bohca.
    • Andrej P
      Mogoče nisem dovolj razložil. Nakedov ne vozim in težko komentiram. Mogoče nebi posploševal, da je integralna čelada tišja od preklopne. Kakorkoli... Glede šipe pa tole. Šipa lahko zaradi turbulence, ki se pojavi ko se tok od šipe odlepi, hrup v ćeladi močno poveča. Vzrok hrupa v čeladi za šipo je ponavadi turbulenca toke. Pojavi se lahko tudi tresenje čelade zaradi tega. Kdaj se to pojavi pa je odvisno od hitrosti, višine šipe in motorista, dolžine rok (razdalje od šipe do čelade), načina sedenja. Oblika in aerodinamika čelade tudi močno vpliva. Če se te težave pojavijo, jih lahko rešiš s spojlerjem na šipi ali drugo šipo. Thumper, opam da je to to. Torej kupi fli-up če hočeš, pazi, das dobro paše, hrup lahko rešiš.
    • LunaticFringe
      Sem vzel malo bolj dolgo, jo dam pa dvakrat okol za vsak slučaj 🤔
    • raza
      Robi, med prenosom smučarije si oglej reklamo za Audi, pa ti bo takoj jasno, da robot ne reši problema.....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!