Jump to content

BMW R 1250 RT 2019


DAMI34

Recommended Posts

 

2019 BMW R 1250 RT Specs

ENGINE

  • Type: Horizontally opposed twin
  • Displacement: 1254cc
  • Bore x stroke: 102.5 x 76mm
  • Maximum power: 136 horsepower @ 7750 rpm
  • Maximum torque: 105 ft/lbs @ 6250 rpm
  • Compression ratio: 12.5:1
  • Valvetrain: DOHC w/ dual profile cams, 4vpc
  • Cooling: Liquid and air
  • Transmission: Constant mesh 6-speed w/ helical gear teeth
  • Clutch: Hydraulically actuated slipper
  • Final drive: Shaft
 

CHASSIS

  • Frame: Continuous tubular steel bridge-type
  • Front suspension; travel: BMW Telelever 37mm fork w/ central spring strut; 4.7 inches
  • Rear suspension; travel: BMW EVO Paralever and WAD strut w/ spring-preload and rebound-damping adjustable shock; 5.4 inches
  • Electronic active suspension: Optional (tested)
  • Wheels: Die-cast aluminum
  • Front wheel: 3.50 x 17
  • Rear wheel: 5.50 x 17
  • Tires: Metzeler Roadtec Z8 Interact
  • Front tire: 120/70 x 17
  • Rear tire: 180/55 x 17
  • Front brakes: Dual floating 320mm discs w/ 4-piston fixed calipers
  • Rear brake: 276mm disc, with dual-piston floating caliper
  • ABS: Standard

DIMENSIONS

  • Wheelbase: 58.5 inches
  • Rake: 25.9 degrees
  • Trail: 4.6 inches
  • Seat height: 31.7 and 32.5 inches (standard choices); 30.0 and 33.5 inches optional seats
  • Fuel capacity: 6.6 gallons
  • Estimated fuel consumption: 50 mpg
  • Curb weight: 615 pounds
 

2019 BMW R 1250 RT Colors:

  • Alpine White; Mars Red Metallic/Slate Dark Metallic; Carbon Black Metallic
  • R 1250 RT Option 719 (Blue Planet metallic; Sparking Storm metallic)

2019-BMW-R1250RT6.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Malo neopazno je šlo mimo, da je doživel BMW R1250RT konkreten face lift. Meni nova optika potegne, ampak to je subjektivno mnenje.

Prvič na motociklu tudi aktivni radarski tempomat, klasični števci so tudi zgodovina, saj ponuja trenutno največji 10,5 palčni TFT displey in še veliko drugega...

V teh jesenskih dneh, se spet z veseljem vozim z mojim starim RT, potem ko sem poletje preživel na XR....in ugotavljam, da je to še vedno vrhunski motocikel, pa čeprav je moj RT upihnil že 13 svečk in ima skoraj 300k km.  Kako dober mora biti šele najnovejša generacija...bo treba it na eno probno drugo leto....

Lp. :mask: 

 

Edited by skalaprava
Link to comment
Share on other sites

No, imaš prav, ampak klinc jih gleda, če so čakali do zdaj in celi dve leti turili stare števce in masko na novo 1250 zasnovo motorja. Jaz sem eden tistih neučakanih, ki smo bili s strani BMW nategnjeni, da še dolgo ne bo prenove in sem zamenjal svoj 2014 RT za 1250.

Kar pojdi na testno, je čisto druga zver v RT pakiranju. Mašini veliko bolj pristoji kakšen RS HP2, ki ga prekaša za celih 8 konjičev (HP2 jih je imel svoj čas 128, sedaj jih je 136 na potovalniku čisto okej :) ). Če danes gledam konkurenco, mu v svetu tourerjev ni para. K1600 enostavno z vso maso ne more blizu na ozki ovinkasti cesti. Po hribu navzdol je razlika dan in noč. Po ravnem pa naj kar imajo 160 konjev, še vedno jih do stotke RT opali vsaki dan. Stabilnost je bolano dobra v primerjavi s Kawa 1400 GTR, udobje 10 nivojev nad FJR, o Pan 1300 nima smisla, Goldwing pa je nekaj vmes, s preveliko mašino in dinamičnimi linijami - zelo lepa omara z majhnimi kovčki. Edina izboljšava, ki jo še vidim v prihodnje je manjša prostornina na recimo 500 ccm in kompresor z enako močjo in navorom - in kakšnih 30 kg manjšo maso (to pa bi bil! ...)

Link to comment
Share on other sites

pred 12 urami, damjandugi pravi:

Se strinjam da je RT boljši motor kot k1600. Sem probal oba.Samo na koncu sem vzel 1600 zaradi velikosti-večji motor za visokorasle-2m+

No, težko bi rekel, da je RT zares boljši od K 1600, so pa nekatere prednosti, ki so pač v plus nižji masi, nižjemu težišču in izvedbi boxer motorja. Vsekakor so tudi plusi K modelov;  Velike razdalje na odprtih cestah, avtocestah, večja stabilnost v vetru zaradi večje mase, višja končna hitrost, občutki, ki jih da 6 valjnik, manj tresljajev, ...Več prostora za noge, malce več prepiha zaradi dodatnih "spojlerčkov" v vročih dneh, vzvratna prestava - velik plus. V svoji štali sem imel tudi K-ja nekoč, 1200GT, ampak tudi 3 RT-je.   

Letos sem prevozil par tisoč kilometrov z novim K1600 baggerjem in sem bil navdušen nad vsem zgoraj napisanim in bil celo v skušnjavi in še kar me mika. Bi pa se zaradi večje šipe in zadnjega kovčka odločil za GrandAmerika model, me pa skrbi tista blokada na 162 km/h (mogoče raje baggerja in dodal večjo šipo in zadnji kovček?). Bagger je sicer tudi omejen, na 210km/h, GTL pa na 225 km/h. GT kolikor vem, ni omejen in je hitrejši od RT-ja. RT 1250 se konča nekje okrog 250km/h, GT pa kakšnih 10 višje. Razlika je pa v pospešku od cca 160km/h dalje, kjer K modeli nimajo konkurence med tourerji. Pri prejšnjem RT-ju (letnik 2006) je bila tudi precejšnja razlika v stabilnosti, če ga primerjam z istim letnikom K1200GT, aktualni RT je pa praktično enako stabilen kot K1600, tako da ni več teh razlik. 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Imam vprašanje za tiste kateri uporabljate Vigobox.

Kam ste ga montirali (postavili) ?

Tnx

Link to comment
Share on other sites

Jest imam sicer letnik 2016 sem ga pa zmontiral pod desno stransko plastiko ob rezervoarju za gorivo. Sem pa naredil en nosilček.  Prej sem ga imel pod sedežem pa ni delal dobro.

 

lp

Aleš

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!