Skoči na vsebino

BMW R 1250 RT 2019


DAMI34

Priporočene objave

 

2019 BMW R 1250 RT Specs

ENGINE

  • Type: Horizontally opposed twin
  • Displacement: 1254cc
  • Bore x stroke: 102.5 x 76mm
  • Maximum power: 136 horsepower @ 7750 rpm
  • Maximum torque: 105 ft/lbs @ 6250 rpm
  • Compression ratio: 12.5:1
  • Valvetrain: DOHC w/ dual profile cams, 4vpc
  • Cooling: Liquid and air
  • Transmission: Constant mesh 6-speed w/ helical gear teeth
  • Clutch: Hydraulically actuated slipper
  • Final drive: Shaft
 

CHASSIS

  • Frame: Continuous tubular steel bridge-type
  • Front suspension; travel: BMW Telelever 37mm fork w/ central spring strut; 4.7 inches
  • Rear suspension; travel: BMW EVO Paralever and WAD strut w/ spring-preload and rebound-damping adjustable shock; 5.4 inches
  • Electronic active suspension: Optional (tested)
  • Wheels: Die-cast aluminum
  • Front wheel: 3.50 x 17
  • Rear wheel: 5.50 x 17
  • Tires: Metzeler Roadtec Z8 Interact
  • Front tire: 120/70 x 17
  • Rear tire: 180/55 x 17
  • Front brakes: Dual floating 320mm discs w/ 4-piston fixed calipers
  • Rear brake: 276mm disc, with dual-piston floating caliper
  • ABS: Standard

DIMENSIONS

  • Wheelbase: 58.5 inches
  • Rake: 25.9 degrees
  • Trail: 4.6 inches
  • Seat height: 31.7 and 32.5 inches (standard choices); 30.0 and 33.5 inches optional seats
  • Fuel capacity: 6.6 gallons
  • Estimated fuel consumption: 50 mpg
  • Curb weight: 615 pounds
 

2019 BMW R 1250 RT Colors:

  • Alpine White; Mars Red Metallic/Slate Dark Metallic; Carbon Black Metallic
  • R 1250 RT Option 719 (Blue Planet metallic; Sparking Storm metallic)

2019-BMW-R1250RT6.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Malo neopazno je šlo mimo, da je doživel BMW R1250RT konkreten face lift. Meni nova optika potegne, ampak to je subjektivno mnenje.

Prvič na motociklu tudi aktivni radarski tempomat, klasični števci so tudi zgodovina, saj ponuja trenutno največji 10,5 palčni TFT displey in še veliko drugega...

V teh jesenskih dneh, se spet z veseljem vozim z mojim starim RT, potem ko sem poletje preživel na XR....in ugotavljam, da je to še vedno vrhunski motocikel, pa čeprav je moj RT upihnil že 13 svečk in ima skoraj 300k km.  Kako dober mora biti šele najnovejša generacija...bo treba it na eno probno drugo leto....

Lp. :mask: 

 

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, imaš prav, ampak klinc jih gleda, če so čakali do zdaj in celi dve leti turili stare števce in masko na novo 1250 zasnovo motorja. Jaz sem eden tistih neučakanih, ki smo bili s strani BMW nategnjeni, da še dolgo ne bo prenove in sem zamenjal svoj 2014 RT za 1250.

Kar pojdi na testno, je čisto druga zver v RT pakiranju. Mašini veliko bolj pristoji kakšen RS HP2, ki ga prekaša za celih 8 konjičev (HP2 jih je imel svoj čas 128, sedaj jih je 136 na potovalniku čisto okej :) ). Če danes gledam konkurenco, mu v svetu tourerjev ni para. K1600 enostavno z vso maso ne more blizu na ozki ovinkasti cesti. Po hribu navzdol je razlika dan in noč. Po ravnem pa naj kar imajo 160 konjev, še vedno jih do stotke RT opali vsaki dan. Stabilnost je bolano dobra v primerjavi s Kawa 1400 GTR, udobje 10 nivojev nad FJR, o Pan 1300 nima smisla, Goldwing pa je nekaj vmes, s preveliko mašino in dinamičnimi linijami - zelo lepa omara z majhnimi kovčki. Edina izboljšava, ki jo še vidim v prihodnje je manjša prostornina na recimo 500 ccm in kompresor z enako močjo in navorom - in kakšnih 30 kg manjšo maso (to pa bi bil! ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da je RT boljši motor kot k1600. Sem probal oba.Samo na koncu sem vzel 1600 zaradi velikosti-večji motor za visokorasle-2m+

  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, damjandugi pravi:

Se strinjam da je RT boljši motor kot k1600. Sem probal oba.Samo na koncu sem vzel 1600 zaradi velikosti-večji motor za visokorasle-2m+

No, težko bi rekel, da je RT zares boljši od K 1600, so pa nekatere prednosti, ki so pač v plus nižji masi, nižjemu težišču in izvedbi boxer motorja. Vsekakor so tudi plusi K modelov;  Velike razdalje na odprtih cestah, avtocestah, večja stabilnost v vetru zaradi večje mase, višja končna hitrost, občutki, ki jih da 6 valjnik, manj tresljajev, ...Več prostora za noge, malce več prepiha zaradi dodatnih "spojlerčkov" v vročih dneh, vzvratna prestava - velik plus. V svoji štali sem imel tudi K-ja nekoč, 1200GT, ampak tudi 3 RT-je.   

Letos sem prevozil par tisoč kilometrov z novim K1600 baggerjem in sem bil navdušen nad vsem zgoraj napisanim in bil celo v skušnjavi in še kar me mika. Bi pa se zaradi večje šipe in zadnjega kovčka odločil za GrandAmerika model, me pa skrbi tista blokada na 162 km/h (mogoče raje baggerja in dodal večjo šipo in zadnji kovček?). Bagger je sicer tudi omejen, na 210km/h, GTL pa na 225 km/h. GT kolikor vem, ni omejen in je hitrejši od RT-ja. RT 1250 se konča nekje okrog 250km/h, GT pa kakšnih 10 višje. Razlika je pa v pospešku od cca 160km/h dalje, kjer K modeli nimajo konkurence med tourerji. Pri prejšnjem RT-ju (letnik 2006) je bila tudi precejšnja razlika v stabilnosti, če ga primerjam z istim letnikom K1200GT, aktualni RT je pa praktično enako stabilen kot K1600, tako da ni več teh razlik. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Imam vprašanje za tiste kateri uporabljate Vigobox.

Kam ste ga montirali (postavili) ?

Tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest imam sicer letnik 2016 sem ga pa zmontiral pod desno stransko plastiko ob rezervoarju za gorivo. Sem pa naredil en nosilček.  Prej sem ga imel pod sedežem pa ni delal dobro.

 

lp

Aleš

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...
Ob 18. 10. 2020 ob 17:47, zoranv12 pravi:

No po natanko dveh sezonah 2014 r1200rt LC - je letos bil čas za upgrade na 1250. What a pleasure! Čakal sem nanj skozi ves prvi val! Do danes oddelal nekaj čez 7K km, vmes sem premostil čas (za čas okvare) na čisto novem baggerju, hvala Selmar Celje, z baggerjem prevozil cca 2K km v dobrih dveh tednih, no ja ...hud motor, zares hud. Ampak ni RT in ni shifcam. Ne da se ga tako lepo premetavat v pohorske serpentine. Sem pa zares jezen, da nas ni BMW posvaril, da pride 2021 fejslifting, tako da bom nekaj let razočaran in je moj beli konjiček deležen grenkih pogledov, čeprav ni ničesar zakrivil. Ja, z vsemi tremi kovčki leti 250 (no, 249, ne bom lagal). Kje pa? Tam kjer lahko. Ima še okroglega jurja obratov rezerve, tako da ...brez kovčkov mogoče?  Razen ležaja v menjalniku, ki se je nekako sezul iz plastičnega obročka in so kroglice zaigrale odo žalosti, ko so prišle preblizu in se podrgnile med seboj - ter čakanja okroglega mesec dni in zabave z baggerjem in gs-om, nimam nobene graje. Same hvale. Nekako me pa moti vzmetenje, bi skoraj prisegel na 1200, brez avtomatskega niveliranja višine. Se mi zdi, da je sedaj na road premehko, na dynamic pa so naše ceste pretrde. V Avstriji je dynamic -gladko kot pista, pri nas je normal ali rain kot na gugalnici, bolj klackalica. Zakaj imam nastavitev min in max pa še ne vem. Ali ni najbolje imeti kar na automatsko ves čas. Zelo hvaležen za dodatni LED lučki, ki ju krmiliš z nastavitvami v meniju motorja in imajo še dodatno dedicirano stikalo. Še tole: pri 150km/h v tretji prestavi na dynamic se motor začne dvigati na zadnjo ...bolano! Bistveno več iskric od predhodnika. Tam spodaj je pa še več zabave. Jurja manj obratov, pa potegne kot Pamela. Tisti, ki vozite RT, se je zagotovo spomnite (in njenih porednih videov). 

2019-BMW-R-1250-RT-review-motorcycle-touring-3 (1).jpg

Sicer starejša objava ampak se popolnoma strinjam glede vzmetenja. ROAD ziba ko hudič. Nisem se pa na testni kaj bolj igral z nastavitvami oz niti ne vem če se da. Drgač pa neverjetno lahkotna vožnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!