Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Snečer

Otok Vis (ogled JNA objektov)

Recommended Posts

Darko3g

Kaj skoti tista vrata lahko gredo samo motorji, ki ne presegajo širine enega metra, razen, če je že proizvajalec homologiral večjo širino?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 6 minutami, Darko3g pravi:

Kaj skoti tista vrata lahko gredo samo motorji, ki ne presegajo širine enega metra, razen, če je že proizvajalec homologiral večjo širino?

JUS standard, vendar če si preširok, lahko stranske kovčke odstraniš in jih pustiš na kapiji :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skofk
pred 1 uro, Snečer pravi:

Lastovo je bolj "izolirano" še danes, tam ni takšnega turizma kot na Visu, je mir in idila. Če pa imaš čoln, je arhipelag prava stvar.

http://snecer-poi.blogspot.com/2011/06/lastovo-poi-2011.html

Vojaških objektov je manj, v glavnem sta dva kompleksa in sicer en v Jurjevi luki, na SZ otoka, kjer je bilo skladišče min, 2 podkopa, vojašnica, skladišče goriva itd. ter drugi, vojašnica maršala Tita (devastirana) in v nadaljevanju na JZ, na rtu Veljeg Mora topovska baterija, 4 komadi in v hribu zadaj hangar za raketni sistem (enak na Visu).

Vendar pa na Lastovu izgleda nekako "lepše".

Prvi kompleks v Jurjevi luki je prosto dostopen, brez nekih ovir, do podkopov se gre peš čez hribček.

Drugi kompleks na JZ pa gosti krave, v raketnem hangarju je seno, lokalec je zadevo lepo izkoristil. Pri nekoč vojaški kapiji je zaradi tega "ograja" (najbrž zaradi krav), vendar se je dalo zrinit mimo in odstranit palete, ki so ovirale.

nato pa se je mogoče pripeljati do samega rta, vendar pa je makadam kar grob in v delu kar strmo, tako da je morebiti bolje parkirati pri kravah in se malo sprehoditi

BHRMVVhSndPEvZ3_4vUdKq5buOPuJce9FJD47lbpu5iLOuXQkmBZXuFmuy0TJafN_u3BQBMbhW_MF10eJHMiFp76OJPuNNJEALs83lSbnPvpSh2Wjd5YgniSvG80fShvbr5xd34oPATGWdR3UpMx5nsDytljTl2Hpw-0p0VzU8OknhOq0QGvhQAkzdrQ5_Kh9MjvEa3miYzABU136cSPywBXFopH9cmTTpWjSyX-8O7vIcxvquNsjjQ8VhqjHUXz7Cs1OEcE3QQMyLu9bsyH5jJCciI4jYFk2xxzWyrXjWn_suVUfosaTyVe-jNQkqEPnlmyfbzpA1lIhOqFjojUyxWqw7K-VBIH0pslI56-disxlCQwfacnPwOW8a2rC3hPvZr36DIEFjFHsyoSpq3cGUOPD3pTJGgBVXX75zsS_TIxf_BgKep_ime4-zXYlGNVS42qegQWj0kfZZ6dQhazCszIS0CwXpTYDuf_EdUwXaR807lrpveIteFtT7kSbyuAOF3g_d1QsYTgizYVVUIs63QMKvF00d3cHOj_0jjbSrqFzB8JHYRQ12WUreAmqfLGvsII6F5ZrGDavZKf4wRIqpJUSrUbEX_roEtEhqBVWfDU73EYdtO_nP8o2Tdmhk2CONZS4ur0gp6j5d7o2KTeKmsNVbUkHDJ_w4p48IzInOjobxQb2zlCPAdUrsCG4P_Q8e-eMnCyUnGa-iqrcaG-6VX3eA=w359-h635-no

_DgeC6Qa9sStpLH-JZ2ycx79yZZ5PhGemWvQTNoNXKo5oR9oov3Dsiz1_YU_WUzr0p0H735YytuAB375AQ5cL7BNpQ_ZcwCij84AZ_wUgZ94RF0xHNAYy3AeNJ2xKR6UzdZlq72SNvp6al74FNHZl0rdj2MRH7PcSVnKOs0SdE5lBmlS8qnLfe4DUEulGvOeCrIC4YcU-U1aVZJx-PoQsWJGxpYSPM7ck-elM_F2JJUEiPKpxvhIGsJ2BBjc30OezHRsY15fz-X9rOKGVgGy9IED-yjUDbieXUzpe9lGGG8eEmUItFP3K9ocA9HBbi5gmYQSSvOINnoRi_oROV-h7IEydfkIV7O8lIetAW-XNkklz7AZLl8d_ftByTNUZ9TR4LUrQTIRuqndkZHI4Fu80hyQhx41eT4IZkq9a-dUnNrHdso4uGTmKkpxatNkRwlcdmKNbyo-lK-7cGdxKOZGDVtZFnVAnm8QYeejmZ-y3R6XrNskOGpkxUpabRa449DSFhKrKmdK6rmw7omMKuTLHlJHZSJyeMFFRV3JRtZSIicgjOIgNCZ8mPbpvmqWyO4Q4dsJaDFekZxF2FmmNHxrU-ci45fpNTEl_1Lwi8fvyQY8rGwN5C1uM0mLyHbi91lCQljJDyhauF3NuJrgqxH1liE8Tlvt27NrSHNRvWmzOaRgnqq6BXx_YYObJtSz0CFjpPmHLJ9LlG2nRyAoXCHHBv3GVg=w1006-h568-no

Super, hvala za info! 🍻

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 urami, skofk pravi:

Super, hvala za info! 🍻

Na Lasti tudi ni military turizma, vsaj ni mi znano oziroma v Ubliju itak ni rive :) 

Tu je kapija, kjer se je treba zgurat

https://www.openstreetmap.org/#map=19/42.73275/16.83770

tu je odcep dol proti topovom, kjer bo treba peš, al pa če si upaš

https://www.openstreetmap.org/#map=19/42.72983/16.84117

do raketnega hangarja pa se da normalno prit po makadamu

https://www.openstreetmap.org/#map=19/42.72728/16.84177

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Super si tole spisal in natančno dokumentiral. Z mojo sva letovala samo enkrat na Visu, 97 ali 98 je bilo, ko je bilo še bolj malo turistov. Sva bila "peš", oz. z vlakom Lj-Ri, od tam s trajektom do Visa... V Komiži mali apartma, deda je bil osamljen (par mesecev pred tem mu je umrla žena), in nama je vsak večer (v svoji mali kamniti šupi v vinogradu nedaleč stran od hiše) pekel ribe na gradeli. Tudi brodet je bil prva liga... Enkrat sva si v hotelu rentala bicikle in naredila celodnevno krožno furo po Visu. JNA objektov nisva odkrivala, samo Titovo špiljo, ki pa ni nič posebnega. En odsek te (današnje ceste 117) je bil med WW2 letališka steza, kjer so pristajala zavezniška letala... Celodnevni izlet na Biševo, modra špilja je res nekaj posebnega, sem not zaplaval z masko in je kar malo skeri tisti občutek lebdenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
amateur

Posnetka trajata po 20 minut, torej je dolžina hodnikov horizontalnih, poševnih in vertikalnih kar velika, presek je majhen in samo zamišljamo si lahko, kako so vrtali, nakladali, vozili material ven, šolali za betonsko oblogo hodnikov, betonirati, pa delali stopnice, ... Koliko dela za prazen nič. Maginojevo linijo v Franciji sem videl, pa so jo Nemci obšli severno, pa Rupnikova linija v mojih koncih je prehitela vojna. Očitno ima vojska svojo logiko. Hvala za info!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 7 urami, amateur pravi:

Posnetka trajata po 20 minut, torej je dolžina hodnikov horizontalnih, poševnih in vertikalnih kar velika, presek je majhen in samo zamišljamo si lahko, kako so vrtali, nakladali, vozili material ven, šolali za betonsko oblogo hodnikov, betonirati, pa delali stopnice, ... Koliko dela za prazen nič. Maginojevo linijo v Franciji sem videl, pa so jo Nemci obšli severno, pa Rupnikova linija v mojih koncih je prehitela vojna. Očitno ima vojska svojo logiko. Hvala za info!

S sabo sem imel navigacijo s vklopljeno gps+glonass+waas/egnos, kar pomeni par metrov natančnosti.

Od glavnega vhoda do sredine, kjer je pomožni vhod, je cirka 195m horizontale, horizontala po stopnicah pripelj direktno na vrh hriba, kar se lepo vidi po izohipsi.

image.thumb.png.8d85cc3a6bd2083c103ace94ad340fb3.png

nato se tunel nadaljuje naprej, kjer se konča brez izhoda (vsaj jaz ga nisem našel, zna pa bit, da je na koncu še kakšna zasilna izvedba. to je potem notranja dolžina med 350-400m

image.thumb.png.e3fc15f086e5022ba3e3ea8e87c6668f.png

vhod je na 300m, vrh pa na 353, pomeni, da si toliko pod zemljo (približno)

image.thumb.png.f61bbe17b4d3deae8a5a46497d5ff9f0.png

tu na koncu tunela je še neka lestev, treba se je kar sklonit in potem morebiti gor...bom drugič pogledal :)

image.thumb.png.dff0b9c819761111b4c1989106bfae0b.png

ker če si zaprl drugi del tunela, so bili tile "ujeti", tako da bi skoraj nekaj moralo še biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
amateur

Kako pa deluje sistem GPS pod zemljo, kjer ni signala? Si imel kak načrt rovov ali si samo hodil. Ena od orientacij je smer naravnega zračenja. Dober si, pa sam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 minuto, amateur pravi:

Kako pa deluje sistem GPS pod zemljo, kjer ni signala? Si imel kak načrt rovov ali si samo hodil. Ena od orientacij je smer naravnega zračenja. Dober si, pa sam. 

ne pod zemljo, lociral sem vhod oziroma vse vhode, nato pa linija med izhodi pokaže kakšna je horizontala

imel sem lasten načrt, tako da sem približno vedel, kaj me čaka, le na koncu sem očitno pozabil še malo pogledat

dejansko je en dolg "tunel" s stranskimi prostori in izhodom v sili na sredini, težko se izgubiš, ker na hodniku lahko greš samo naprej ali nazaj

od oka načrt, stranski prostori so precej obsežnejši, pa tudi stranskega izhod je stopnišče

SQK-9DFHc47t5OQfmEyBWML9TuZdbnj5Q_4-F8Zr-jKr9PjNeb65dDv3SLpWffUIx8Wt7aNxcMMXwyArheaBqoRnmTk8jL4V06_XH6xqtGa-FNLAY03uBpPHtmAQCSb0Gv7BBAthzOw_Nto6A5zr0RBViVU0Mv9QfP6w1XnMpJh2bvYJRDluqjJ7ewExpv5o9i7499ROhmYSBuyLLx73pbxvXLrxcBPdkzCSt0YNsGjPMCoYY16BerGMYqPphBHKTIhNzZMY9yM52JBMQF77zF_54mfG22XDgntL-RWGyDROKM5SnbCPnCiz0V4zbxOhJyeq9J8qtyXxQamDAuRvos1eghz1Gwbv1ZlSzkSSOy79USTqkLyHy3g8pjQyiNMfSM7A0zjpEACUxvO1Ho-vSZqm8R42jhK1ck3gpJiA1tDbAjxsTIjSSvWsPyp7uVi5nOnOqYogjvAMVh8sm7oaU97Tfu27oIi1JnWiGgjiGWrsMi1f9Oep5MpuEq3LFTMmzJ_IZy8zK3bYpRZgN1dxRCz04TBsFFCW48Et6KvBrPExBId-6m6Vex0-t6ZZsU9sseYXDv37_jk_8981R9ulplZ5sHRufksfAbCoAdoN90ywSHI8qNktlNfBCRLGyXo=s1006-w1006-h568-no

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!