Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
hari

problem z lucmi

Recommended Posts

hari

pozdravljeni gre se za skuter 50 cc longija speedforce..problem z lucmi se je zacel tako da so prvo blinkale ...pol so nekaj casa normalo delale...sedaj pa osvetlitev stevca ne dela luci spredaj in zadnja komaj da se svetijo ..smerokazi in stop luc delajo normalno...indikator za luc ne sveti ..za zmigavce pa normalno delajo...ce ve gdo kaj bi lahko bilo narobe...hvala za vse info...

Edited by hari

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Imaš multimeter? Začneš merit upornosti voltaže in preverjat kontakte. Pa lahko bi dal kar v temo o lučeh, glede na to da to verjetno ne bo neka dokga debata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!