Skoči na vsebino

Triumph Tiger 900 (2020)


celjan89

Priporočene objave

pred 7 minutami, DAN pravi:

Triumph naj bi pripravljal še baby tigra okoli 400-500 ccm za bolj hard podvige...

 

To bo po mojem kakšen indijski ali kitajski posvojenec...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎6‎. ‎12‎. ‎2019 ob 7:19, thumper pravi:

če res vlagajo toliko dela v razvoj dodatkov kot na spodnjem linku potem naj razvijejo vsaj še dva enaka stranska kovčka in izpušni lonec z drugo krivino , ki bo pritrjen na nosilec kovčka..simpl ..

 

Ob ‎6‎. ‎12‎. ‎2019 ob 8:26, raza pravi:

Ker zaradi emisijskih norm dimniki postajajo vse glomaznejši, je na mopedu za snovalce kar zahteven projekt kam ga vtaknit in da bo še izgledalo. Z razvojem, velikostjo, njegovo vsebino ter materjali pa ni najcenejši kos sestavljanke. Dva različna modela dimnikov je sigurno prevelik strošek, nimajo pa podobnega modela motocikla od katerega bi si ga lahko izposodili. In tako je dimnik za obe verziji pač enak. Sicer pa original dimniki kaj kmalu postanejo šara in napota nekje v kotu delavnice.

dejansko je lahko razlika samo v vmesni krivini od katalizatorja do lonca in podaljšan nosilec lonca - del razdalje lahko pokrije sam nosilec za kovček..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, DAN pravi:

Triumph naj bi pripravljal še baby tigra okoli 400-500 ccm za bolj hard podvige...

 

https://www.visordown.com/news/industry/what-could-triumph-bajaj-deal-mean-bikers

bajaj ..kot piše na linku - če so dobri za ktm že 10 let so verjetno tudi za triumph-a.nalbolj važna je kvaliteta sestavljanja komponent - od agregata do končnega izdelka..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Ob 7. 8. 2019 ob 16:05, celjan89 pravi:

ma lej čist drugi motor...BMW pa tiger meni osebno se tiger full lepše pelje...

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gasperX pravi:

Kva pa je razlika med Rally in rally Pro??? 

Cena.:naughty:   pa oprema..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 4. 2020 ob 14:42, DAMI34 pravi:

 

Najboljši bajk v tem razredu, že prejšnji model je bil s tem super agregatom "3 v vrsto" odličen. Imeli smo pri hiši XR in XC,  krasen motorček, tako za začetnike, kot tudi za izkušene bajkerje. Sedaj so šli naprej še z opremo in ga naložili z vsem kar ne-potrebuemo, ga dodelali in uredili tudi malenkosti, ki so morda prej manjkale. Edini minus v Slo, ni generalnega uvoznika, ki bi to staro tradicionalno znamko bolje promoviral in jo postavil na mesto, ki si ga zasluži, število modelov in prodajo povečujejo.......tudi servisna mreža pri nas...... So iskali pred časom, kar po spletu angleži, generalnega uvoznika, prodajalca in serviserja za SLO, seveda so bili pogoji.....  Triumph, one heart  and  good save the queen  :worship:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Luka66 pravi:

 So iskali pred časom, kar po spletu angleži, generalnega uvoznika, prodajalca in serviserja za SLO, seveda so bili pogoji.....  Triumph, one heart  and  good save the queen  :worship:

No, jaz pa imam diametralno nasprotno informacijo in sicer, da imajo na 2 milijonskem trgu natanko takšno distribucijo/mrežo, kot je njihovo povprečje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, dlicen pravi:

No, jaz pa imam diametralno nasprotno informacijo in sicer, da imajo na 2 milijonskem trgu natanko takšno distribucijo/mrežo, kot je njihovo povprečje. 

Pomembno je kakšna je ta distribucijska mreža in kako funkcionira.......težava je v tem, da ni generalnega uvoznika in z njegovimi dejavnostmi povezanih boljših in več storitev..... ni salona kjer je moč videti večino modelov in tudi kakšnega potestirat (ne čakat, da se avstrijci usmilijo, če slučajno imajo kakega testnega) ni na ogled dodatne opreme, ter oblačil brenda, posledično je zoprno kaj kupiti, ker ne veš kako v resnici npr, jakna izgleda, tudi za velikost nisi prepričan, če bo prava.........ob času popustov bi bila možnost bolj ugodnega nakupa opreme, motorjev.....posledično tudi ni večjega tržnega deleža in prepoznavnosti brenda pri nas......znamka s takim renomejem rabi in si zasluži precej več, ko je to v Slo......rabili bi to kar so angleži želeli z info na njihovi spletni strani, ko so vabili poslovnega partnerja iz  Slo..........in ne mislim število servisov in avstrijskih po-pre-prodajalcev motorjev v Slo........servise sem pa preizkusil vse, ki so bili in so še.......pa to niti ni tema.......bajk je super :OK:       in z zanimanjem čakam prenovo ta velikega  raziskovalca  :)    če bodo naredili to kar pri tem malo podrli agregat in znižali težišče, zmajšali težo, izpili malenkosti bo tudi ta najboljši v klasi  :)  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Na vrh Penner Passa je se je pripeljal en It z novim T Tigrom 900 XC,  glas čist drugačen kot prej, ga nebi nikoli prepoznal, nobenega živžganja, športen hud zvok z original izpuhom......... lep motorček, dobre komponente, dva hladilnika, oba z hladilnim ventilatorjem, izgleda narejen za  na konec sveta , uredili tudi detajle ......razen tistega kar mi je že na prejšnjemu šlo na živce :(  ......za imet..... zame best in class  :)

Slika ni lih, imam povp mbt :( 

20200628_091253.jpg

Popravljeno . Popravil Luka66
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj dodam še tisto kar mi je pri dveh T Tigrih, ki smo jih imeli pri hiši šlo na živce in žalost niso popravili tudi pri tem,......ni mi jasno zakaj, zadeva sicer nima nobene zveze s kvaliteto vožnje in marsikoga tud verjetno ne moti.......si pa tak renomiran proizvajalec kot je Triumph tega ne bi smel privoščit tako tako zvarjenega okvirja..... k da bi enga z riževega polja poklical in mu dali švas aparat v roke.

Slika je sicer slaba, tako, da zvar okvirja izgleda lepši in boljši kot je v resnici .......v reali kot bi ajdove žgance nametal med dve cevi, zato mi je tudi pogled ostal na tem.

20200628_091320.thumb.jpg.f8922dd00c1203332d3db48d7bced0ff.jpg

Za primerjavo dodajam sliko zvara na 5 let starega Ducatija 821 Hypermotrd približno enakega cenovnega ranga in kubature. Vem, da to ni bistveno za vožnjo samo......20200630_102119.thumb.jpg.417900ee997a5cb8c2586682bb6ec582.jpg

20200630_102017.jpg

20200630_102028.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

 Avgusta sem imel to srečo da sem probal Tigra 900 GT Pro pri Jermanu. Morem priznati da je zadeva ras bomba, vsaj zame.

 Motor lepo prožen, dovolj moči in navora že pri niskih obratih, zvok že original fejst, kakšen aftermarket izpuh pa bi ga še zlepšal. Ciklistika na nivoju Triumpha, stabilen in lepo pada v ovinke za to vrsto motorja. Celoten motor je lahek, sedež super za tiste nižjega rastu kot sem jaz, ker je na začetku precej ožji kot pri starem tigru. Kakovost izdelave super, razen že zgoraj omenjeni vari. TFT zaslon res lepo zgleda, velik, ogromno informacij. Drža na motorju sproščena in neutrujajoča. Skra tka vse OK razen cene seveda ki pa je kar visoka.

20200827_181736.jpg

20200827_181747.jpg

20200827_181823.jpg

20200827_181849.jpg

20200827_181900.jpg

20200827_182722.jpg

20200827_182752.jpg

20200827_173449.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Drosa pravi:

 Avgusta sem imel to srečo da sem probal Tigra 900 GT Pro pri Jermanu. Morem priznati da je zadeva ras bomba, vsaj zame.

 Motor lepo prožen, dovolj moči in navora že pri niskih obratih, zvok že original fejst, kakšen aftermarket izpuh pa bi ga še zlepšal. Ciklistika na nivoju Triumpha, stabilen in lepo pada v ovinke za to vrsto motorja. Celoten motor je lahek, sedež super za tiste nižjega rastu kot sem jaz, ker je na začetku precej ožji kot pri starem tigru. Kakovost izdelave super, razen že zgoraj omenjeni vari. TFT zaslon res lepo zgleda, velik, ogromno informacij. Drža na motorju sproščena in neutrujajoča. Skra tka vse OK razen cene seveda ki pa je kar visoka.

20200827_181736.jpg

20200827_181747.jpg

20200827_181823.jpg

20200827_181849.jpg

20200827_181900.jpg

20200827_182722.jpg

20200827_182752.jpg

20200827_173449.jpg

Manjka mu agregat z 999ccm in ca. 120 lipicanci... Zelo lep je.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

le zakaj so potem vstopni model nehali izdelovat in in ga nadomestili s tem:

https://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-850-sport

isti agregat z drugačno nastavitvijo elektronike .. manj konjev in celo s ceno so šli dol v primerjavi s tiger 900..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim da je vse stvar ukusa in potreb kot tudi stila vožnje, tako z performansami kot z videzom, meni osebno je moči dovolj, pa verjetno tudi pri 850 sport mi nebi prokleto manjkalo. Samo da je s ceno primernejši. Se pa strinjam da od kakšnega lipicanca več glava ne boli.

20200827_173352.jpg

20200827_173359.jpg

20200827_173418.jpg

20200827_173429.jpg

20200827_173438.jpg

20200827_173449.jpg

20200827_173457.jpg

20200827_173506.jpg

20200827_173516.jpg

2021-Triumph-Tiger-850-Sport-First-Look-adv-adventure-touring-motorcycle-1.jpg

2021-Triumph-Tiger-850-Sport-First-Look-adv-adventure-touring-motorcycle-5.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 11. 2020 ob 20:41, siks pravi:

Manjka mu agregat z 999ccm in ca. 120 lipicanci... Zelo lep je.... 

Dodaj spredaj še 17" in si praktično na Tigru 1050. Ki ga še vedno včasih pogrešam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, dlicen pravi:

Dodaj spredaj še 17" in si praktično na Tigru 1050. Ki ga še vedno včasih pogrešam.

Se strinjam...vendar 1050 sport je tehnično in vizualno zastarel, cena pa zelooo pretirana...drugače pa ja, če gledam samo tehnične podatke, sem takoj za. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, siks pravi:

Se strinjam...vendar 1050 sport je tehnično in vizualno zastarel, cena pa zelooo pretirana...drugače pa ja, če gledam samo tehnične podatke, sem takoj za. 

Zato so pa predstavil novega Tigra sport. sam so mu namenil samo 850 ccm.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Triumph Tiger sport ima zanimivo podobnost s Tigrom letnik 2000.

Tiger letnik 2000 je imel prostornino 885 ccm in 85 konjev, končno je bila po števcu 210 kmh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!