Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
celjan89

Triumph Tiger 900

Recommended Posts

dlicen

Ja, ni mi povsem jasno, če naj bi bil to večji brat 800-tke? Ali namesto nje? Ali celo namesto 1200-ke? Ali pač neki vmesni člen, konkurenca Africi Twin? Upam na slednje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
18 minutes ago, dlicen said:

Ja, ni mi povsem jasno, če naj bi bil to večji brat 800-tke? Ali namesto nje? Ali celo namesto 1200-ke? Ali pač neki vmesni člen, konkurenca Africi Twin? Upam na slednje.

Glede na precej velk prednji bicikl, bi blo lahko res bol offroad..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen
pred 15 minutami, Vito23 pravi:

Tole naj bi bil 850... ampak tole je tudi čista kopija bmwja... F850.

Začenjši s trivaljnikom, kaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 20 urami, Kugelschreiber pravi:

Glede na precej velk prednji bicikl, bi blo lahko res bol offroad..

Proizvajalec natakne na motor tiste gume, ki ustrezajo podlagi za katero je bil razvit in narejen....če pogledaš še enkrat sliko....kakšen offroad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
29 minutes ago, BIF said:

Proizvajalec natakne na motor tiste gume, ki ustrezajo podlagi za katero je bil razvit in narejen....če pogledaš še enkrat sliko....kakšen offroad?

Ma kaj se kurac repecins....Kaj pa ce proizvajalec testira kako bo delalo na asfaltu?  A se ti zdi mozno, de Africe niso nit enkat testirali s cestnimi gumami? 

Reci de je ta prednji bicikl primarno namenjen asfaltu? 

C02A66DD-82ED-4961-A813-0377B1BDA549.png.6719e0cd4f0bbb462b6b0bf90f05a06c.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred 6 minutami, BIF pravi:

Čemu pa je ta pecikl namenjen?

če hočeš zgledat k da BMW voziš pa nimaš dinar :)

 

na prvi sliki zgleda res pol metra od tal. luštno

Edited by Xebec

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Hmmm...nisem sicer pričakoval odgovora od tebe, ker imam o tebi visoko mnenje. Ampak očitno pričakovani "modreci" nimajo odgovora. Tako da ta odgovor ne leti direktno na tebe..

Sicer pa...zelo priljubljen izraz "potovalni enduro" je izmišljotina ki je zrasla v glavah moto komercialistov, ki prodajajo mokre sanje zapakirane v robat izgled cestnega motorja...po domače...prodajajo muda za bubrege.

Definicija endura je namreč takšna: citat:

" Enduro is a form of motorcycle sport run on extended cross-country, off-road courses.[1] Enduro consists of many different obstacles and challenges. The main type of enduro event, and the format to which the World Enduro Championship is run, is a time-card enduro, whereby a number of stages are raced in a time trial against the clock. "

...skratka...gre za obliko moto športa, praviloma dirko po brezpotjih sestavljeno iz različnih ovir in izzivov...

Zdaj pa me zanima, kdo prosim lepo kupi "potovalni enduro", nabije gor kufre in gre na dirko po brezpotjih z ovirami in izzivi...???

Nič ne gre skupaj...razen v glavah nekaterih, ki si ustvarijo namišljeno sliko in potem "serjejo" v vseh temah svoje neumnosti.

In tako pridemo do tega, da je ta Tiger nič drugega kot cestni motor...kot bolj ali manj vsi iz kategorije "potovalni-enduro"...lahko bi rekli...videz vara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

@BIF, sej ce bi bral kaj sm napisal, se ne bi zapletal. Ampak ti raj mal haklas na prvu loptu. Napisal sem, da bo s tem kolesom, po sliki sodec 90/90-21, bol offroad kot tisti s 110/80-18 ali 120/70-19. Kje si ti najdu dirke.....me ne zanima, ker tega nism omenu. tle je afrika kar pogosta izbira. https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/ 

 

In po pravici, dosadn si u 15:00. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 36 minutami, BIF pravi:

 

Definicija endura je namreč takšna: citat:

" Enduro is a form of motorcycle sport run on extended cross-country, off-road courses.[1] Enduro consists of many different obstacles and challenges. The main type of enduro event, and the format to which the World Enduro Championship is run, is a time-card enduro, whereby a number of stages are raced in a time trial against the clock. "

...skratka...gre za obliko moto športa, praviloma dirko po brezpotjih sestavljeno iz različnih ovir in izzivov...

Zdaj pa me zanima, kdo prosim lepo kupi "potovalni enduro", nabije gor kufre in gre na dirko po brezpotjih z ovirami in izzivi...???

Nič ne gre skupaj...razen v glavah nekaterih, ki si ustvarijo namišljeno sliko in potem "serjejo" v vseh temah svoje neumnosti.

In tako pridemo do tega, da je ta Tiger nič drugega kot cestni motor...kot bolj ali manj vsi iz kategorije "potovalni-enduro"...lahko bi rekli...videz vara.

Se mi zdi, da je "enduro" pri teh modelih bolj mišljen kot "izgled ter položaj sedenja" kot na pravem enduru. Ne pa "enduro" kot namen uporabe, torej na zahtevnejšem terenu. Če mene kdo vpraša kakšen motor imam (Versys) in ne pozna modela ker pač ni v teh vodah ampak ga vseeno malo bolj zanima kako izgleda mu (da mu slik ne kažem) rečem, da je pač motor za po cesti/asfaltu, malo višji, kot enduro. Pa je potem vsem nekako jasno kako približno iizgleda.

Edited by Rey

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 18 minutami, Kugelschreiber pravi:

@BIF, sej ce bi bral kaj sm napisal, se ne bi zapletal. Ampak ti raj mal haklas na prvu loptu. Napisal sem, da bo s tem kolesom, po sliki sodec 90/90-21, bol offroad kot tisti s 110/80-18 ali 120/70-19. Kje si ti najdu dirke.....me ne zanima, ker tega nism omenu. tle je afrika kar pogosta izbira. https://www.facebook.com/groups/Transeurotrail.org/ 

 

In po pravici, dosadn si u 15:00. 

...boldano je tvoj problem...

...pač preskoči...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Enduro je vse, kar je izven asfalta in tu so različne podlage, od lepega makadama do razritih grap...sam s tem nimam problemov. Še drugo je potem kros, trial....

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Ma ja...tu gre pač za pogovorno definicijo.

Kar hočem povedat je to, da nam proizvajalci prodajajo videz (seveda za temu primerno višjo ceno) ne pa tudi dejansko namembnost motorja. To da na cestni motor spremenjenag videza mi pač nataknemo druge gume in se gremo ker se pač gremo je bolj mazanje oči. Ker če so te naše "potovalne ednure", potem ne vem kam spada recimo Husa 701, KTM 790 itd....med trial ne...med kros tudi ne...

Vse skupaj je dobro premišljen kurčev marketing.

Imam kolega ki ima Hondo Varadero, ki so mu jo prodali kot enduro motor....in ne razume da je ravno toliko enduro motor, kot je plastičen lavor dober za pohanje kure na plinskem štedilniku.

Edited by BIF

Share this post


Link to post
Share on other sites
celjan89

Ne vem.. Kaj toliko panike.. Naj vsi vsak kupi kar mu je pa vozi kjer mu paše pa tudi če z r1 offroada.. Sam vem da kupim "enduro" samo zato ker je vse stranski in za po gozdu, blatu, makadam ter tudi lep nedeljski izleti in magari po ac na morje..  Če bo kdaj tale motorčič prišel meni v roke bo probal  :) uuuse :) !  

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlicen

Tale Tigrček mi je pa zelo zanimiv! Edino škoda ker Angleži se še niso navadili prižgati obeh žarometov naenkrat... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
celjan89

Ne vem sicer v kaj ga je proizvajalec nataknil pri novem ter kaj mu je obljubil kje se bo vozil.. Pelje me povsod 

20190501_191637.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • mladench
      😏 Kurz ji h gleda
    • DAMI34
      ni isto, moped lahko voziš počasnej od 300, zvoka pa ne moreš izpuščat manj kot je. Razn če si za AU nardiš posebej insert dušilec Vsi motorji, ki so homologirani za cesto, so po vseh EU normah, ostalo je izmišljevanje lokalnih oblasti, recimo prepoved dizlom vstop v mesta itd.. 
    • tomash
      Pozdrav Raza in Snečer ali še kdo.... Na Garminu Zumo 350LM je zgleda nekaj narobe z notranjim spominom. Včeraj je med potjo zabrejkalo in mi recimo ni shranil del poti (od Paklenice do Senja ni beležil poti????). Kakorkoli. Imam Garmina, ki ima cca 7GB prostora od tega je sedaj še cca 500MB fraj in spominsko kartico, ki ima kapaciteto 4GB in je še skoraj cela fraj. Običajno dam na kartico gpx-e, ki jih splaniram doma.   Zanima me ali je smiselno, karkoli iz Garmina prestaviti na kartico in kako to storim. Preprosto premaknem ali je kakšen poseben postopek. Če bi npr. mapo Map premaknil na kartico, bi zadeva špilala?
    • ftp
      Skupaj z navigatorjem sem dobil Basecamp, ki je neko skrpucalo od programa. Verjamem da deluje zelo dobro, pa vseeno je skropucalo. Iz tega razloga sem iskaj alternativo in jo našel v programu TyreToTravel, ki je bil zastonj. Kasneje so nadgradili Tyre v MyRoute ki ga sedaj uporabljam in se lahko uporablja brezplačno in zadostuje vsem mojim potrebam. Pri GS-u naprimer moči praktično ne doda pa tudi teža ni manjša, samo zvok menja, kar pa je zelo relativno. Za to odštet tisočaka ????
    • Snečer
      Saj tudi kupiš motor, ki leti 300+ pa ne gre skozi vsepovsod. Se pač naj pri Ducatiju potrudijo in naredijo tišjo zadevo, enako kot so se morali prilagoditi na izpuste zaradi euro norm.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!