Skoči na vsebino

Elektronski pripomočki: potuha ali ne? (abs, tc, in vse ostale kratice)


ligenjček
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

1. Ali elektronska pomagala omogočajo potuho pri vožnji, ali so pomemben dodatek?

2. Ali se brez teh pomagal da voziti motor in ali je res da je zaradi njih lahko že vsak motorist?

3. tehnikalije, razprava o določenih pomagalih, delovanju, prednostih, slabostih itd...

Priporočene objave

pred eno uro, ligenjček pravi:

Vsi elektronski pripomočki so na asfaltu super zadeva (dokler delajo), ampak poštevanko se boš težko naučil, če ves čas uporabljaš kalkulator. Moj komentar je bil v temi začetnik, in bistvo mojega komentarja je bilo, da se je bolje naučit brez pripomočkov, da motor res obvladaš, in potem preklopiš na njih, da ti olajšajo vožnjo in te rešijo v kočjivih situacijah, sprememba teme pa moj komentar vrže malo iz konteksta in izgleda, kot da sem proti temu na splošno...

čeprav glede na takojšnje napade vidim, da na forumu je očitno bolj pomembno, da poveš nekomu, da ima narobe, kot pa da sploh dobro prebereš kaj je kdo napisal :lol1:

Večina nas in predvsem začetniki ne uporabljajo teh pripomočkov, čeprav jih imajo/ imamo in ni primerljivo s poštevanko in kalkulatorjem. Torej obvladaj motor in nato uporabljaj pripomočke - pripomočki se odzovejo, ko je motor na limitu - torej, ko se navadiš upravljati motor po gasu, da boš izrabil vse pripomočke, ker te varujejo.

Parkrat sem obkrožil zemljo in sem pri tem potreboval mogoče 4 x ABS. Tega se ne moreš navaditi, razen, če je tvoj stil vožnje vseskozi na limitu - potem itak ne boš dolgo.

Boldan komentar - neumnost. Upam, da bodo začetniki znali izluščiti bistvo tega nabijanja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snečer said:

nisi razumel napisanega

 

Smo zastopli, smo. Na tvojem je bil ABS za doplacilo. Torej nepotrenben. Kitajski pokrovck za bremzolje pa stane 2€, torej je nepogresljiv. 

  • Hvala 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo je brat ljudi, ki mislijo, da vse vedo.

Vsa elektronska navlaka v vozilih je zgolj marketinška poteza in potuha!  To je moje mnenje in ni mus, da tisti, ki to prebira isto misli.

Pri turistično/športni vožnji jo koristi malo ljudi, oziroma nihče od navadnih smrtnikov. Vsa ta pomagala pač človeku še dvignejo ego, da misli, da je nesmrten in nič druga. Potem takem, če bi se vsi zanašali na elektroniko, ne bi bilo več nesreč, ki pa se vseeno dogajajo.

Recimo, TSC in ASR, kdaj to rabiš? To je samo zato, da ti ceno motorja dvignejo in nič druga. Jaz tega nimam že 30 let, pa sem še zdaj tukaj ....

Tak, zdaj si pa dajte duška tisti, ki to imate na svojih motociklih in to pri normalni vožnji dejansko rabite!

 

Popravljeno . Popravil Kričač
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na prejšnjem motorju, 15 let nazaj, imel ABS. Pa ni najbolje oddelal pri velikih hitrostih in močnem zaviranju, na pesku pa je praktično odpovedal. Skratka samo tisti značilen zvok ABS-a, ko se sam s seboj pogovarja, ti pa veš, da se moreš ustavit, bremze pa ni. Sedaj ga nimam, pa nimam težav. Verjetno so nove verzije ABS-a izboljšane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Kugelschreiber pravi:

Smo zastopli, smo. Na tvojem je bil ABS za doplacilo. Torej nepotrenben. Kitajski pokrovck za bremzolje pa stane 2€, torej je nepogresljiv. 

ABSa ni bilo več niti za doplačilo, lanski model iz zaloge. Vzemi ali pusti.

In seveda ti tudi niti po obrazložitvi nisi razumel, kar sem zgoraj pisal.

In ker nimam ABS, moram še bolj previdno izvajat manevre z zaviranjem, veliko bolj pazit, kot če bi ga sicer imel.

Sem vozil za enim, ne vem kam sva šla, pa gledam kak si frajer upa tak zavirat...aha, nalepka abs na blatniku.

Ni šans, da bi brez te "nalepke" tako vozil in zaviral.

ABS tako nadomeščam s stilom vožnje in tudi tehniko zaviranja. Do določene točke se da kompenzirat.

Bo pa to težko nekdo razumel, ki s kufri čoha po cesti...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komej cakam, de bo v financni doseg prsu motor z IMU. In vso navlako, ki jo je sposobn upravljat racunalnik z IMU enoto. Ful si zelim tudi, de bi navlaka posredovala se manjkrat kot ABS, ki se mi oglasi na vsakih 3-4000km. Do sedaj, je bilo vedno bezveze. 

1 minute ago, Snečer said:

ABSa ni bilo več niti za doplačilo, lanski model iz zaloge. Vzemi ali pusti.

In seveda ti tudi niti po obrazložitvi nisi razumel, kar sem zgoraj pisal.

In ker nimam ABS, moram še bolj previdno izvajat manevre z zaviranjem, veliko bolj pazit, kot če bi ga sicer imel.

Sem vozil za enim, ne vem kam sva šla, pa gledam kak si frajer upa tak zavirat...aha, nalepka abs na blatniku.

Ni šans, da bi brez te "nalepke" tako vozil in zaviral.

ABS tako nadomeščam s stilom vožnje in tudi tehniko zaviranja. Do določene točke se da kompenzirat.

Bo pa to težko nekdo razumel, ki s kufri čoha po cesti...

Dej ne seri. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Kričač pravi:

Zanimivo je brat ljudi, ki mislijo, da vse vedo.

Vsa elektronska navlaka v vozilih je zgolj marketinška poteza in potuha!  To je moje mnenje in ni mus, da tisti, ki to prebira isto misli.

Pri turistično/športni vožnji jo koristi malo ljudi, oziroma nihče od navadnih smrtnikov. Vsa ta pomagala pač človeku še dvignejo ego, da misli, da je nesmrten in nič druga. Potem takem, če bi se vsi zanašali na elektroniko, ne bi bilo več nesreč, ki pa se vseeno dogajajo.

Recimo, TSC in ASR, kdaj to rabiš? To je samo zato, da ti ceno motorja dvignejo in nič druga. Jaz tega nimam že 30 let, pa sem še zdaj tukaj ....

Tak, zdaj si pa dajte duška tisti, ki to imate na svojih motociklih in to pri normalni vožnji dejansko rabite!

 

dejansko se to tudi dogaja, tudi po kakšnih obiskih tečajev, češ zdaj znam in imam motor, ki zna tudi v ovinkih bremzat itd.

cesta pa ostaja enaka

spremeni se pa glava

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Komej cakam, de bo v financni doseg prsu motor z IMU. In vso navlako, ki jo je sposobn upravljat racunalnik z IMU enoto. Ful si zelim tudi, de bi navlaka posredovala se manjkrat kot ABS, ki se mi oglasi na vsakih 3-4000km. Do sedaj, je bilo vedno bezveze. 

Dej ne seri. 

A je potrebno s takšnimi besedami odgovarjat?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Ko začneta obe gumi hkrati drseti, ko zapelješ na kaj mastnega in podobno se vse te kurčeve kratice skrijejo v kot in ne dajo ne BU ne MU od sebe :P preverjeno

Dami bil si poleg(za mano) ko sem v ovinku naletel na mastno vodo od pranja avtomobila, ko je motor v globokem nagi u zatreslo in ga v sekundi tudi poravnali.

Jz črtica na gatah.

Ti si takrat komentiral, da nisi mogel vrjet kako se je rešlo.....

Se spomniš, ko sva po praviluh vozila proti Pakli:P

Se pravi Mu in Bu je blo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Rogerg pravi:

prov uno... snečer...  ker ga nimas pol nabijas da z normalno voznjo ni potreben...ko bi ga imel bi pa trobil da naj prepovejo motorje ki ga nimajo ker ogrozajo sebe in ostale .... itd

abs je primeren za vse nas , se najbol pa zacetnike ki so nardili izpit na abs motorju .. pol pa kup moped ki ga nima  in gasa... tis je pa hitr kj loh

 

On ne rabi nič, ko nima nič.

Ko je Versya obložil z vso dodatno opremo po kateri je pljuval je postala nepogrešljiv del ......

No ja, sem ga navajen in ne trzam, ti se ga pa še boš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Dami bil si poleg(za mano) ko sem v ovinku naletel na mastno vodo od pranja avtomobila, ko je motor v globokem nagi u zatreslo in ga v sekundi tudi poravnali.

Jz črtica na gatah.

Ti si takrat komentiral, da nisi mogel vrjet kako se je rešlo.....

Se spomniš, ko sva po praviluh vozila proti Pakli:P

Se pravi Mu in Bu je blo.

Ce bi bil pravi biker, bi to rešil brez pomagal. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

On ne rabi nič, ko nima nič.

Ko je Versya obložil z vso dodatno opremo po kateri je pljuval je postala nepogrešljiv del ......

No ja, sem ga navajen in ne trzam, ti se ga pa še boš.

saj ti si tudi odpiral temi in poveličeval BMW

pa smo pred kratkim brali, kako je zanič, da si imel 8 jurjev stroškov popravil itd.

no, saj tisti, ki te "poznajo" vejo, od kod izvira ta znesek...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Kmet2 pravi:

Dami bil si poleg(za mano) ko sem v ovinku naletel na mastno vodo od pranja avtomobila, ko je motor v globokem nagi u zatreslo in ga v sekundi tudi poravnali.

Jz črtica na gatah.

Ti si takrat komentiral, da nisi mogel vrjet kako se je rešlo.....

Se spomniš, ko sva po praviluh vozila proti Pakli:P

Se pravi Mu in Bu je blo.

da, ampak niso zdrsnile obe hkrati, pa še pred vodo si močno zavrl, če se ne motim. In se strinjam, videl sem kako je zadeva delovala. Tak na uč bi rekel, nerešljiva situacija.

ps. bilo je veliko deževja in skoraj potok čez cesto, pred ovinkom si prehitel avto, kateri je zakrival vodo. Bil je desni ovinek, izlet tria čelosov, v Bosni smo se nahajali. Pred tem te je pa še en kamion sredi ničega izsilil, ko je drugega začel prehitevati.

 

 

Ampak moj primer, ki sem ga opisoval...je na dolgo in široko zapisano, ni bilo ne MU ne BU :P iz enostavnega razloga, ker je motor začel počasi drseti, ravno prav, da sem še povlekel čez cel ovinek, potem pa že drsal po desnem boku, rokavu, komolcu.V tem primeru ni imelo kaj posredovati, ker kot pravi Borut, fizika je kurba, tudi elektronika ni vsemogočna.

Evo slike: (slika 3 glej utor, potem je pa samo še neslo ven na belo črto)

20171020_152818.jpg.fb9b5554dd0ca88ea98c0029bbb24311.thumb.jpg.e33363a1e54391c72f0c2695ab894205.jpg20171020_152757.jpg.4175415ab22fef1a58b0ee038078094e.thumb.jpg.6920e7acfff52999e9b117297d9a253c.jpg20171020_152752.jpg.cebe511009e62dd768b6049d9bd2d065.thumb.jpg.3051e53744e2deb6fb72f40fe69d96fd.jpgIMG_20171020_163657.jpg.51f99a1869fb0329b61113a69e46048c.thumb.jpg.fd4a67a7f9592e581c75bc3cb68723cf.jpgIMG_20171020_163703.jpg.fedd46cad3d07441b49eab45e5284ecb.thumb.jpg.19a4f717f94bf5eb367963150e5f122f.jpg

pa še nekaj, ne gre se za to da bom komu dokazoval a mam prav al on nima, povedal sem svoj primer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, Kričač pravi:

 

Recimo, TSC in ASR, kdaj to rabiš? To je samo zato, da ti ceno motorja dvignejo in nič druga. Jaz tega nimam že 30 let, pa sem še zdaj tukaj ....


 

Nimam TCS, samo enkrat mi je na spolzki zebri po dežju zavrtelo zadnje kolo in odletel sem kot katapult. Hitrost okoli 40 kmh. Imel sem srečo, da ni bilo nikogar proti meni. Ampak sreča je opoteča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je včeraj do pakle TC lučka non stop gorela, no pol sm zamenju iz 3. (rain) na 2. (normal riding, dry road), pa tut bevsknla ni več....nazaj grede me je od logatca do gorenje vasi malo močilo pa sm dau nazaj u 3. pa tut ni nič mižikalo...a je možno da morš dejansko elektroniko tut mal vedit kk uporablat? :hmm:

 

aja gume mi nasvaljkalo...taki majhni svalki, kot pri radirki, kera elektronika me to jebe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno so to razčistili že pred več kot petimi leti, in zdaj motosvet odkriva nove dimenzije vesolja 

 

pred 1 minuto, Xebec pravi:

aja gume mi nasvaljkalo...taki majhni svalki, kot pri radirki, kera elektronika me to jebe?

elektronika ti pomaga, da ne posfaljkaš gum ;)  ... jaz sem jih zadnjič na grobniku minimalno ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Xebec pravi:

men je včeraj do pakle TC lučka non stop gorela, no pol sm zamenju iz 3. (rain) na 2. (normal riding, dry road), pa tut bevsknla ni več....nazaj grede me je od logatca do gorenje vasi malo močilo pa sm dau nazaj u 3. pa tut ni nič mižikalo...a je možno da morš dejansko elektroniko tut mal vedit kk uporablat? :hmm:

 

aja gume mi nasvaljkalo...taki majhni svalki, kot pri radirki, kera elektronika me to jebe?

ride by wire na desni ročici je verjetno okvarjen, če pa je še zajla pa je kje zataknilo

pred 1 minuto, maus pravi:

verjetno so to razčistili že pred več kot petimi leti, in zdaj motosvet odkriva nove dimenzije vesolja 

 

treba znat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Xebec pravi:

men je včeraj do pakle TC lučka non stop gorela, no pol sm zamenju iz 3. (rain) na 2. (normal riding, dry road), pa tut bevsknla ni več....nazaj grede me je od logatca do gorenje vasi malo močilo pa sm dau nazaj u 3. pa tut ni nič mižikalo...a je možno da morš dejansko elektroniko tut mal vedit kk uporablat? :hmm:

 

aja gume mi nasvaljkalo...taki majhni svalki, kot pri radirki, kera elektronika me to jebe?

ne, lahko pa koristiš prednosti kakega programa. RAIN mode špara gume, pa po šodru manj kadi :P pa mogoče bolj mehka krivulja spodaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snečer pravi:

ride by wire na desni ročici je verjetno okvarjen, če pa je še zajla pa je kje zataknilo

treba znat

verjetno ne veš, da ima dirkaški HRC poseben program, kjer se nastavlja okoli 5000 malenkosti ... od ABS, TC, MS, ABC, DRSC, DARS in vseh ostalih kratic, katere med drugim ne more uporabljat Versaći 650 z oznako sune k svina ;)  ...

govorimo o vožnji po prometni cesti ... ne govorimo o off roadu niti o dirkaški stezi ..

vse je treba znati ... in tudi če imaš vsa ta pomagala, se moraš zavedati, da vseh neumnosti ne more popraviti .... ti jih pa veliko pomaga rešiti .. ker se imenuje pomagalo :ras: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, Snečer pravi:

dejansko se to tudi dogaja, tudi po kakšnih obiskih tečajev, češ zdaj znam in imam motor, ki zna tudi v ovinkih bremzat itd.

cesta pa ostaja enaka

spremeni se pa glava

 

Točno! To je to!
Lepo napisano in dejansko je v praksi tako. Vse je v glavi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Snečer pravi:

saj ti si tudi odpiral temi in poveličeval BMW

pa smo pred kratkim brali, kako je zanič, da si imel 8 jurjev stroškov popravil itd.

no, saj tisti, ki te "poznajo" vejo, od kod izvira ta znesek...

 

Bmw je še zmerom svetlobno leto pred konkurenco.

Pr men gre pa itak vse v Qrac al Bmf al Versye.

Dej razsvetli nas od kod ta znesek?

Ker tisti, ki naj bi me poznali me ne poznajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

da, ampak niso zdrsnile obe hkrati, pa še pred vodo si močno zavrl, če se ne motim. In se strinjam, videl sem kako je zadeva delovala. Tak na uč bi rekel, nerešljiva situacija.

ps. bilo je veliko deževja in skoraj potok čez cesto, pred ovinkom si prehitel avto, kateri je zakrival vodo. Bil je desni ovinek, izlet tria čelosov, v Bosni smo se nahajali. Pred tem te je pa še en kamion sredi ničega izsilil, ko je drugega začel prehitevati.

 

 

Ampak moj primer, ki sem ga opisoval...je na dolgo in široko zapisano, ni bilo ne MU ne BU :P iz enostavnega razloga, ker je motor začel počasi drseti, ravno prav, da sem še povlekel čez cel ovinek, potem pa že drsal po desnem boku, rokavu, komolcu.V tem primeru ni imelo kaj posredovati, ker kot pravi Borut, fizika je kurba, tudi elektronika ni vsemogočna.

Evo slike: (slika 3 glej utor, potem je pa samo še neslo ven na belo črto)

20171020_152818.jpg.fb9b5554dd0ca88ea98c0029bbb24311.thumb.jpg.e33363a1e54391c72f0c2695ab894205.jpg20171020_152757.jpg.4175415ab22fef1a58b0ee038078094e.thumb.jpg.6920e7acfff52999e9b117297d9a253c.jpg20171020_152752.jpg.cebe511009e62dd768b6049d9bd2d065.thumb.jpg.3051e53744e2deb6fb72f40fe69d96fd.jpgIMG_20171020_163657.jpg.51f99a1869fb0329b61113a69e46048c.thumb.jpg.fd4a67a7f9592e581c75bc3cb68723cf.jpgIMG_20171020_163703.jpg.fedd46cad3d07441b49eab45e5284ecb.thumb.jpg.19a4f717f94bf5eb367963150e5f122f.jpg

pa še nekaj, ne gre se za to da bom komu dokazoval a mam prav al on nima, povedal sem svoj primer.

Saj ni nič spornega, jaz sem pa povedal svoj primer.

Pravkar, Snečer pravi:

Uničevanje

Časovni okvir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, maus pravi:

elektronika ti pomaga, da ne posfaljkaš gum ;)  ... jaz sem jih zadnjič na grobniku minimalno ;) 

ja sam jst sm vozu v "pussy" modeu, pa je bla radirka :whistle:

 

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

ne, lahko pa koristiš prednosti kakega programa. RAIN mode špara gume, pa po šodru manj kadi :P pa mogoče bolj mehka krivulja spodaj.

se prau si lahko ko opica za računalnikom? neki tam prtiskaš, vrtiš, itd. pa ma da dela? :D

pred 13 minutami, maus pravi:

verjetno ne veš, da ima dirkaški HRC......

a to mam jst? pomoje mam to jst. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, maus pravi:

verjetno ne veš, da ima dirkaški HRC poseben program, kjer se nastavlja okoli 5000 malenkosti ... od ABS, TC, MS, ABC, DRSC, DARS in vseh ostalih kratic, katere med drugim ne more uporabljat Versaći 650 z oznako sune k svina ;)  ...

govorimo o vožnji po prometni cesti ... ne govorimo o off roadu niti o dirkaški stezi ..

vse je treba znati ... in tudi če imaš vsa ta pomagala, se moraš zavedati, da vseh neumnosti ne more popraviti .... ti jih pa veliko pomaga rešiti .. ker se imenuje pomagalo :ras: 

če prav nastaviš, lahko torej nadomesti vinjeto al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!