Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Lovro the N

Yamaha DT 50

Recommended Posts

Lovro the N

Zdravo imam motor yamaha dt 50 in sem naredil nekaj predelav. Po navodilih sem preluknjav blokado oz. racunalnisko blokado in na izpuhu zavaril blokado ter zamenjal dizo. Sedaj motor leti 70km/h vendar ob premalem gasu v hrib zatrokira. Ce pa zelim da gre normalno naprej samo prestavim v manjso prestavo in navijem gas kakor da bi moral nekaj odpihniti, bojim se da naslednji voznik tega ne bo znal in zelim odpraviti tezavo . Ce ne storim tega pravocasno motor ostane cisto brez moci. Prosim pisite ce kaj veste😁😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, Lovro the N pravi:

Zdravo imam motor yamaha dt 50 in sem naredil nekaj predelav. Po navodilih sem preluknjav blokado oz. racunalnisko blokado in na izpuhu zavaril blokado ter zamenjal dizo. Sedaj motor leti 70km/h vendar ob premalem gasu v hrib zatrokira. Ce pa zelim da gre normalno naprej samo prestavim v manjso prestavo in navijem gas kakor da bi moral nekaj odpihniti, bojim se da naslednji voznik tega ne bo znal in zelim odpraviti tezavo . Ce ne storim tega pravocasno motor ostane cisto brez moci. Prosim pisite ce kaj veste😁😁

mopedi so v drugem sklopu, poišči in tam vprašaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej, malce za razpravo, morda bo tukaj bol zrelo ker ni o motorjih ali kurjenju gum... Ali je 5G omrežje sploh potrebno? Se komu zdi da trpi pri 4G ? Je potrebno postavit anteno vsakih ...morda 100m? Eni fantje ki niso glih zvežbali stavkov za "šou"  
    • smasher
      kaj je bolje da izoliram izpušno cev ali zavorno cev, ker me muči da sta zelo blizu in kolikor vem ni najbolje gret zavorno tekočino. (ni vidno, placa dovolj, ugodna rešitev, morda trakovi, lahko je tudi kakšna senvič pločevina)  
    • bugy2004
      Kupiš štroma 1000 pa je zadeva rešena.
    • Andrej P
      Pa še moje skromno mnenje. Imam V stroma 650 - leto dni star, 10kkm. Zelo dober, uravnotežen motocikel, predvidljiv, lahko vodljiv, prostoren, tudi za dva (dobra nosilnost, nastavljivo vzmentenje zadaj). Meni položaj sedenja zelo ustreza. Velik sem 180. Naravno sedenje, neutrujajoče, primerno za dolge ture brez ustavljanja. Poraba malo več kot 3.5l - zelo ekonomičen. Priporočam nakup. Primerjava z MT07 - veliko bolj športno sedenje in poskočen motor. Torej V-strom za cruzanje in potovanja - MT07 za bolj športne užitke. Prostora za sopotnika neprimerljivo manj. Krajša medosna razdalja - več tresenja, bolj nemiren v vseh pogledih - tudi pri polaganju. Razmišljam o prodaji mojega V stroma. Ce koga zanima, naj se javi. Razlog - malo premalo moči pri kakem prehitevanju od 90kmh dalje (posebej če se cesta vzpenja), kjer rabiš kak hiter skok. Tudi na avtocesti ravno ne blesti. Pri 130kmh - 6000rpm in kar konkreten rrrrrrr. Ne vem pa, kaj naj kupim, da bo združilo lastnosti mojega z dodatkom, ki ga želim imet, torej malo več moči, oziroma pospeška v hrib od kakih 90kmh dalje in več udobja na ac. Predlogi dobrodošli!
    • izibajker
      Za prenočišča obstaja tema "Kje prespati" oz. zgoraj v modrem oknu imaš link "prenočišča: MS vodič". Pred kratkim sem dodal eno v Puli, če ti ni to predaleč od Plominke. Sicer pa zdaj, ko je že konec glavne sezone, ni nikjer na obali noben problem najti....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!