Skoči na vsebino

Šola vožnje s svojim motociklom


Tania

Priporočene objave

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Izkušnje?

Sodelavec je ravno lani delal izpit za motor... in je nekje ruknil... ce bi bilo z njegovim, bi blo verjetno kar nekaj jokcanja, tako pa je bil od AŠ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Borutt said:

Izkušnje?

Tako so mi rekli v avtošoli/šoli vožnje če se motor pokvari na uri vožnje ura teče dalje, enako za izpitno, sam si kriv da ure nisi izpeljal. Če odpove vozilo od šole... Zdej eni so rekli da če se to zgodi na izpitni da se šteje da si izpit opravil (ampak to je baba rekla baba čula) 

Za prvo se mi zdi pa logično da če ure ne izpelješ ne moreš opravit izpita. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Borutt pravi:

Zdaj jih poslušaj, da narediš izpit, potem pa pozabi to izmenično sprehajanje, ker se boš morala nečesa drugega naučiti.

Verjetno si mislil na levo nogo.

jaz imam desno na tleh in šalter na levi nogi za menjalnik, se mi zdi da je to standardno.

tako da sem mislil desno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

jaz imam desno na tleh in šalter na levi nogi za menjalnik, se mi zdi da je to standardno.

tako da sem mislil desno

Na kratko; z zadnjo zavoro držiš motor na mestu, torej je leva noga dol. Ker pa ne čakaš (semafor, zastoj, firbcaš zaradi nlpja, ...) z menjalnikom v prestavi, preden spelješ, stisneš prednjo zavoro, desno nogo dol, leva pretakne menjalnik v prestavo, zamenjaš nožici, spustiš prednjo zavoro in spelješ z nogo na zadnji zavori. To drugo ni bilo na kratko. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka je samo za speljevanje in ko se ustaviš ... ostalo opravi quiki :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

Sklopka je samo za speljevanje in ko se ustaviš ... ostalo opravi quiki :P 

Na tečaju ti pokažejo, da je še za druge primere.

Če nisi pripravljen v križišču, te avtomobilist sname po desni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Snečer pravi:

Če nisi pripravljen v križišču, te avtomobilist sname po desni...

sm nj proba, mu odbijem špegu :dry: 

Fotografija osebe Urban BorÅ¡iÄ.

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, smasher pravi:

Tako so mi rekli v avtošoli/šoli vožnje če se motor pokvari na uri vožnje ura teče dalje, enako za izpitno, sam si kriv da ure nisi izpeljal. Če odpove vozilo od šole... Zdej eni so rekli da če se to zgodi na izpitni da se šteje da si izpit opravil (ampak to je baba rekla baba čula) 

Za prvo se mi zdi pa logično da če ure ne izpelješ ne moreš opravit izpita. 

Če se pokvari vozilo, se izpit ne more oceniti, ampak se zaključi ter še enkrat prijavi na izpitno vožnjo. 

pred 14 minutami, Snečer pravi:

vsi čakamo z menjalnikom v prestavi, da že sklopka malo grabi, tak da, pol samo z levo, ck, ck... 

tako da, desno sem mislil

Jaz raje kontra. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Če se pokvari vozilo, se izpit ne more oceniti, ampak se zaključi ter še enkrat prijavi na izpitno vožnjo. 

Jaz raje kontra. 

ker si verjetno za avtom in ne ob njem :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

ker si verjetno za avtom in ne ob njem :) 

Je glede na položaj na vozišču odvisno, katera noga bo kje? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokliči po avtošolah in vprašaj katere motorje imajo za osebe nižje rasti. Vsaka avtošola ima kak primeren motor, saj pa niso vsi dolgini kot jaz. :D Z vulcanom boš na poligonu konkretno nasrkala, če se lepo izrazim. Ne predstavljam si, da bi z njim izvajala osmice. Ostalo bi še šlo, samo za osmico zna biti konkretno neroden. Jaz imam 193cm, izpit sem opravljal na nakedu, Suzuki Gladius, za moje pojme vsaj par številk premali moped zame. Osmico sem zvozil, samo sem res zgledal ko Krpan na kobilici. Mi je rekel iz komisije, da bi jo moral malo bolj na noter peljati, sem mu rekel, da ni problema, če bi mi dali motor primeren moji rasti. Se je počohal po glavi in mi rekel, da imam prav. Saj sem s koleni rukal v balanco. :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor se jaz še spomnim iz AŠ je prva vaja, da potiskaš motor ob sebi, naslednja pa je, da se ustavljaš ob črtah in izmenično daješ dol levo, desno nogo. Obe nogi moraš imet na tleh pri tisti vaji na poligonu, kjer se moraš v drugi zalaufat, ter se pred stožci pravočasno ustavit, ter na tla postavit obe nogi.

Predlagam, da na izpitni vožnji se potrudiš obe nogi dajat na tla pri semaforju, saj potem inštruktor ve, da ti veš, da si tedaj bolj stabilna in sigurnejša. Ko ne boš več na izpitni, pa lahko na semaforju stojiš z eno nogo na tleh, lahko pa z obema na stopalkah, kot pri trialu, če ti bo uspelo. ?

Pri eni nogi je potrebno v bodoče biti previden ... moj kolega je bolj majhen in se je na semaforju ustavil, ravno pri kanalu in ko je hotel z desno nogo stopit dol, ni sploh segnil in se je lepo elegantno prekucnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A, še nekaj @Tania, sicer ne vem kakšen motor so ti ponudili ampak moja draga žena je tut bolj majhna, nič moto izkušenj (razen kar sem jo učilšaltat na 125ki) pa so jo v avtošoli posedli na XJ6 in je naredila izpit kljub slabemu inštruktorju, res pa da se ni počutila najbolj samozavestno pri počasnih manevrih. To da moraš kdaj kje hodit ko si na motorju... Take zahteve se ne spomnem, jaz se spomnem da je bila zahteva 1 stopalo na tleh. Tako da morda te daja bolj un ne domač občutek, ker nimaš obeh nog na tleh.

@Borutt ok pol se vožnje ne da ocenit, ampak to pomeni kaj? Da izpit ni opravljen in je treba na novo plačat vożnjo, nisem vedel da moram z odvetniško natančnostjo pisat. Po domače al si naredu al nisi, teknikalije in izgovori ne pomagajo rezultat je enak ponovno je treba na izpitno vožnjo in vsi kolegi rečejo da si "fuknu" in razlage ne pomagajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, smasher pravi:

 To da moraš kdaj kje hodit ko si na motorju... Take zahteve se ne spomnem, jaz se spomnem

Tudi jaz se ne spomnim, da bi moral kje "hodit", ko si na motorju. Sem pa pisal o tej vaji, kjer izmenično daješ dol noge (poglej video).
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Snečer pravi:

vsi čakamo z menjalnikom v prestavi, da že sklopka malo grabi, tak da, pol samo z levo, ck, ck... 

tako da, desno sem mislil

To ni dobro, menda se ob tem kvari potisni ležaj ali sklopka, čim manj stisnjene sklopke...:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A, ja.. To je bilo enkrat leva enkrat desna, sem potem nekaj narobe razumel, torej eno stopalo na enkrat je dovolj, ni idealno če maš kratke noge ma se da. Jaz sem ravno na AMD moste delal izpit dejansko, na drugem AMDju sem se prijavil ampak teoretični del in motor je bil večkrat parkiran na mostah takrat je bila CBF nejked prau fajn nikoli potem se nisem več vozil na tako mirnem motorju, samo na tresočih dvocilindraših. 

Drugače ne vem kako je z izpiti severneje ampak znanje in štruktorja ki sem ga imel jaz, ali pa neki znanci HR in IT se ne da primerjat. Sem imel priliko bit v avtu z inštruktorjem ko je dajal navodila motoristu (ker sen ga jaz pripeljal) in me je povabil zraven. Napotke je dal dejansko žeskoraj v križišču, poligonne vem če bi kn znal zvozit ker je rekel da je imel motor sve sezone ampak ga je prodal ker se ni vozil. Torej kako lahko nekdo ki reximo da zna vozit motor inštruira jaz sem bil prau pri pol skritizirat takega inštruktorja. Ob tem da obvezna oprema je bila samo čelada, jakno kakršno češ, navadne superge... 

Tako da iz moje izkušnje bi rekel da znajo naši inštruktorji predat koristno in uporabno znanje da se lahko varno zapelješ na cesto ob upoštevanju vseh predpisov in omejitev skoraj da ne rabiš boljšega znanja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kričač pravi:

Kolikor se jaz še spomnim iz AŠ je prva vaja, da potiskaš motor ob sebi, naslednja pa je, da se ustavljaš ob črtah in izmenično daješ dol levo, desno nogo. Obe nogi moraš imet na tleh pri tisti vaji na poligonu, kjer se moraš v drugi zalaufat, ter se pred stožci pravočasno ustavit, ter na tla postavit obe nogi.

Predlagam, da na izpitni vožnji se potrudiš obe nogi dajat na tla pri semaforju, saj potem inštruktor ve, da ti veš, da si tedaj bolj stabilna in sigurnejša. Ko ne boš več na izpitni, pa lahko na semaforju stojiš z eno nogo na tleh, lahko pa z obema na stopalkah, kot pri trialu, če ti bo uspelo. ?

Pri eni nogi je potrebno v bodoče biti previden ... moj kolega je bolj majhen in se je na semaforju ustavil, ravno pri kanalu in ko je hotel z desno nogo stopit dol, ni sploh segnil in se je lepo elegantno prekucnil.

Izpitna komisija ima takšne ideje, da glava peče. In obe nogi dol je larifari, ker smo različni z različno dolgimi udi (brez perverzij). Tudi izmenično leva desna dol je larifari, ker je treba uporabljati zadnjo zavoro. Pa vse to je kritika na prvi dve besedi. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

A, še nekaj @Tania, sicer ne vem kakšen motor so ti ponudili ampak moja draga žena je tut bolj majhna, nič moto izkušenj (razen kar sem jo učilšaltat na 125ki) pa so jo v avtošoli posedli na XJ6 in je naredila izpit kljub slabemu inštruktorju, res pa da se ni počutila najbolj samozavestno pri počasnih manevrih. To da moraš kdaj kje hodit ko si na motorju... Take zahteve se ne spomnem, jaz se spomnem da je bila zahteva 1 stopalo na tleh. Tako da morda te daja bolj un ne domač občutek, ker nimaš obeh nog na tleh.

@Borutt ok pol se vožnje ne da ocenit, ampak to pomeni kaj? Da izpit ni opravljen in je treba na novo plačat vożnjo, nisem vedel da moram z odvetniško natančnostjo pisat. Po domače al si naredu al nisi, teknikalije in izgovori ne pomagajo rezultat je enak ponovno je treba na izpitno vožnjo in vsi kolegi rečejo da si "fuknu" in razlage ne pomagajo. 

Ni nobene odvetniške natančnosti. Je tako, kot sem napisal in sicer kandidat ni ocenjen in se še enkrat prijavi na izpitno vožnjo. To ni krivda kandidata, kot želijo prikazati kolegi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Izpitna komisija ima takšne ideje, da glava peče. In obe nogi dol je larifari, ker smo različni z različno dolgimi udi (brez perverzij). Tudi izmenično leva desna dol je larifari, ker je treba uporabljati zadnjo zavoro. Pa vse to je kritika na prvi dve besedi. 

saj ti dve nogi tudi mene zanimata, ker v pravilniku tega  ni, to si je avtošola izmislila, ker verjetno prihajajo hudi kandidati, ko še komaj stojijo, kaj šele na motorju

nisem brezveze napisal, da je danes že vsak na motorju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Borutt said:

Izpitna komisija ima takšne ideje, da glava peče. In obe nogi dol je larifari, ker smo različni z različno dolgimi udi (brez perverzij). Tudi izmenično leva desna dol je larifari, ker je treba uporabljati zadnjo zavoro. Pa vse to je kritika na prvi dve besedi. 

Obe nogi dol, tega ni na izpitu in se ne zahteva.

Pri vaji izmenično leva desna dol ni poanta zaviranje z zadnjo zavoro, temveč premikanje v počasnem prometu in motorika, ki je potrebna pri tem. Moraš znati speljati in takoj ko spelješ ustaviti in dati nogo na tla. Za to je potrebna določena motorika, ker delaš z vsakim udom nekaj drugega. Spuščaš in stiskaš sklopko, spuščaš in stiskaš zavoro, daješ in odvzemaš gas in spuščaš in dvigaš nogi. Vse bolj ali manj hkrati. Če tega ne znaš, potem se pa pač voziš kot Lolek, ki rabi šest sekund, da mu možgani sprocesirajo zahtevo, da mora dati nogo na tačko ko spelje.

Izpit je pri nas čist v redu. In vaje, ki se delajo, niso brezvezne.

Popravljeno . Popravil Vin
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Vin pravi:

Obe nogi dol, tega ni na izpitu in se ne zahteva.

Pri vaji izmenično leva desna dol ni poanta zaviranje z zadnjo zavoro, temveč premikanje v počasnem prometu in motorika, ki je potrebna pri tem. Moraš znati speljati in takoj ko spelješ ustaviti in dati nogo na tla. Za to je potrebna določena motorika, ker delaš z vsakim udom nekaj drugega. Spuščaš in stiskaš sklopko, spuščaš in stiskaš zavoro, daješ in odvzemaš gas in spuščaš in dvigaš nogi. Vse bolj ali manj hkrati. Če tega ne znaš, potem se pa pač voziš kot Lolek, ki rabi šest sekund, da mu možgani sprocesirajo zahtevo, da mora dati nogo na tačko ko spelje.

Izpit je pri nas čist v redu. In vaje, ki se delajo, niso brezvezne.

tu se vidi, kaj je pomenila nekoč tomosova ERA :)

pa praktično "smo" vsi prišli v avtošolo, da smo že "vse" znali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Tania iz katerega konca pa prihajaš, če ni skrivnost? V Kateri avtošoli imaš namen opravljati izpit? Ali ima na voljo še kakšen drug motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Vin pravi:

Obe nogi dol, tega ni na izpitu in se ne zahteva.

Pri vaji izmenično leva desna dol ni poanta zaviranje z zadnjo zavoro, temveč premikanje v počasnem prometu in motorika, ki je potrebna pri tem. Moraš znati speljati in takoj ko spelješ ustaviti in dati nogo na tla. Za to je potrebna določena motorika, ker delaš z vsakim udom nekaj drugega. Spuščaš in stiskaš sklopko, spuščaš in stiskaš zavoro, daješ in odvzemaš gas in spuščaš in dvigaš nogi. Vse bolj ali manj hkrati. Če tega ne znaš, potem se pa pač voziš kot Lolek, ki rabi šest sekund, da mu možgani sprocesirajo zahtevo, da mora dati nogo na tačko ko spelje.

Izpit je pri nas čist v redu. In vaje, ki se delajo, niso brezvezne.

Res je. Ni in se ne zahteva. Vendar tako učijo kandidate, da se za sigurno ustavijo v prometu pri stop znaku. Menda jih tako najlažje naučijo ustaviti, da ne prevozijo, kar ne bi smeli. Pa sem na hitro poenačil neke čudne stvari izpitne komisije, ki sem jih videl, z učenjem, kjer je nelogično zahtevati obe nogi dol zaradi že omenjenega razloga. 

Pri tem izmeničnemu dajanju leve desne noge na tla me moti obvladovanje motorja. Nisem za to varianto, ker se pri počasni vožnji uporablja zadnja zavora zaradi ravnotežja in se ne uporablja prednja zavora, ker je zaviranje na prednjo zavoro in zavijanje recept za objemanje asfalta. Torej pri izmeničnemu dajanju leve desne noge na tla pri desni nogi na tleh nimamo zavore oziroma imamo samo prednjo zavoro. In, ko se nekaj zgodi, bo motorist stisnil, kar bo takrat pri roki in to je prednja zavora. Sedaj pa samo pomisli, kako je na bencinskih servisih, kjer se vijuga med vozili in med ljudmi na tistem gladkem in spolzkem betonu/asfaltu, pri tem pa se zgodi nepredvidljivo in je potrebno ustaviti. Če ne zdrsne pri zaviranju, se pa lahko motor zvrne zaradi poseda prednjega vzmetenja. Torej, iz praktičnih razlogov je zadnja zavora pravilna zavora pri takšnih manevrih. Drugače je pa, za nejeverne Tomaže, vedno mogoč preizkus obeh tehnik. Na lastno odgovornost, seveda.

Nisem pisal, da so vaje brez veze, temveč, da ima komisija čudne ideje. Mogoče je bil samo čuden dan za nekatere, kot sem videl in slišal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!