Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 990
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Fadil

    135

  • J.a.m.e.s

    94

  • DAMI34

    67

  • Ninč.

    53

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Končno so spet muzeji in galerije odprti. 🙄

Posted Images

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

173424376_10224092190640237_4592202298900519415_n.thumb.jpg.de34d7709709cd4e56b96cae0fee33b0.jpg

 

Kapitan Evergreena se je iz Sueza vrnil domov :P

v prekopu kapitan nima nobene moči - ladjo pilotirajo piloti sueškega kanala.. ker traja plovba cca 11 ur se vmes piloti zaradi obremenjenosi zamenjajo.

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, thumper said:

v prekopu kapitan nima nobene moči - ladjo pilotirajo piloti sueškega kanala.. ker traja plovba cca 11 ur se vmes piloti zaradi obremenjenosi zamenjajo.

Uh-oh! To je pa rahlo (pre)hitro za zakjljučit .. ne bo držalo, pilot na barki/ladji je samo svetovalec kapitanu in ne prevzema pravic/dolžnosti. To je pravno nekoliko drugače urejeno v panamskem prekopu, ampak na preostalem navtičnem zemljevidu pa drži, kapitan je odgovoren za dejanja/manevre svoje barke. Egipčani imajo močne interese dosečti tudi to, ampak koliko mi je znano, tega še niso (mednarodno) dosegli (ker so potrdili tudi z zasegom ladje oziroma zahtevkom odškodnine, torej krivijo izključno lastnika ladje). Seveda je en izmed razlogov tudi njihova "kvaliteta" (le zakaj se temu prekopu reče tudi "marlboro canal" - s šteko marlbora dodežeš vse) .. drži, v usodni noči sta bila dva "pilota" na ladji, kaj točno pa se je dogajalo, pa bi bilo zelo zanimivo izvedeti .. satelitska sled ever-givna je namreč zelo čudna, dvomim, da je samo peščeni vihar oziroma močan veter kriv za to - še posebej, ker je posadka (in piloti) vsekakor ladjo manevrirala po radarju (glede na lokalno uro) in peščeni vihar (in s tem vidljivost) na to ne bi smel imet ključnega pomena .. drugo je sam vihar, ker ladja pri skoraj 400m dolžine in 60m širine se bo upirala vetru, pa še kako .. zakaj je niso uspeli "parkirat" ob bok in so jo "parkirali" počez, bo pa zanimivo zvedat .. :)

V glavnem, vse in edina moč v kanalu je kapitanova. Je pa njegova naloga da "pouči" pilota/pilote o vseh specifikacijah plovila, morebitnih okvarah, .... skupaj s pilotom potem planirata in navigirata pot v pristanišče/čez kanale ..

Edited by Tex
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!