Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Borutt

Ciklistika (vse o padanju v ovinek, nagibanju, fiziki, lahkotnosti prelaganja, primerjave med modeli itd..)

Recommended Posts

motom

Kufer res kvari ciklistiko, ker je motor prisiljen v padanje s prvim kolesom. Npr, zelimo v levi ovinek, odvijemo v desno, hitrejši padec želimo, bolj odvijemo v desno. Kufer se nahaja na najbolj neprimerni točki, najdalj od točke trenja prednje gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, krucymucy pravi:

GSka ima motor kar visoko postavljen.

Honda NC je pa skuter.

čisto zmeden

prvo se je govorilo, kako ima gska nizko težišče, zdaj ima baje motor visoko postavljen

potem da je nizko težišča 1A zadeva, sedaj, da to ni dobro vodljivosti in ovinke

potem spet en, da SM motor spere cestaka v ovinku...hja, verjetno, če si ne bi z nogo pomagal, bi bilo drugače

v glavnem nova fizika

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Pa prosil bi še za razlago pojma ciklistika.

Veliko folka tu in drugod operira s tem terminom pa si niti z guglom ne morem pomagati, kaj bi to točno bilo.

Večkrat slišim: motor ima dobro ciklistiko...

Kaj bi to bilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
15 minutes ago, Snečer said:

čisto zmeden

prvo se je govorilo, kako ima gska nizko težišče, zdaj ima baje motor visoko postavljen

Jaz sem napisal da je uravnotezen in primerjal z vrvohodcem in palico. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, krucymucy pravi:

Jaz sem napisal da je uravnotezen in primerjal z vrvohodcem in palico. :D

ampak palica ima na vsaki strani utež :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
29 minutes ago, Snečer said:

čisto zmeden

prvo se je govorilo, kako ima gska nizko težišče, zdaj ima baje motor visoko postavljen

potem da je nizko težišča 1A zadeva, sedaj, da to ni dobro vodljivosti in ovinke

potem spet en, da SM motor spere cestaka v ovinku...hja, verjetno, če si ne bi z nogo pomagal, bi bilo drugače

v glavnem nova fizika

Zakaj zmeden? Ni treba poslusati vsakega. Poglej sliko GS-a od strani, potegni crto od osi prvega in zadnjega kolesa, da dobis obcutek koliko je agregat nad tlemi. Potem se poglej visino sedeza, ki je visok, in si predstavljaj da gor sedi 100kg dec. Ker ze agregat ni nizko postavljen, ker je sedez visok, in na njem 100kg, je skupno tezisce ( le to je pomembno, ker se motor ne vozi sam) visje, kot na recimo sportaku, ki ima nizji sedez, in precej visje kot pa na kakem coperju, kjer je agregat in vcasi se sedez med kolesi. Coper ni nevozen, je pa len za hitro spreminjanje smeri. In tudi len je relativen pojem, len v primerjavi z supermoto, ali GS, ali V-strom ipd.. Ne pa da bi bil nevozen. Za na cesto je mogoce vcasi to se boljse. Se posebej za voznike in voznice manjse rasti. Ko se po daljsem casu usedem na Duka, mi je zivcen, dokler se ne navadim. Pa je pametno malo pogledati kje se ustavim, ker sem balerina na njem. Pa tiscnaje z nogami je zoprno, ker sem pac na prstih in hitro spodrsne. Itd.

 

 In bos pac sam z svojimi ocmi videl ali ima motor nizko ali visoko tezisce (skupno z voznikom). Ce nekdo rece, da ima GS nizko tezisce, se pac moti... lahko vidis sam. Je podobmo da pac ljudje razmisljajo, da je nizje tezisce boljse,  ker se sportni avti ipd nizajo. Nazalost je motor malo bolj zakompliciran... Ti pa poglej tole sliko in povej ali je motor nizko ali visoko postavljen. Pa bos sam videl ali je baje, ali zares visoko postavljen...

2270-scarico-bmw-gs-1200-zard-1.jpg

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Hvala, podobno sem trdil že pred leti pa so me "napadli" in sicer da naj z metrom od tal zmerijo koliko je do cilindrov. Saj agreat ni "tako nizko", sicer se ga ne bi dalo vozit.

Ravno to bi naj bila izjemna prednost bokser motorja, ki pa očitno ni.

@Gonca je opozoril na še eno zadevo in sicer gibljive dele v samem motorju , smer vrtenja itd.

Nekoč sem opazoval malo starejšo gsko, ko jo je model zaverglal, cel motor se je zibal levo desno, kar po moje vpliva na samo vožnjo. To je pač posledica zastarelega bokserja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
14 minutes ago, Snečer said:

Hvala, podobno sem trdil že pred leti pa so me "napadli" in sicer da naj z metrom od tal zmerijo koliko je do cilindrov. Saj agreat ni "tako nizko", sicer se ga ne bi dalo vozit.

Ravno to bi naj bila izjemna prednost bokser motorja, ki pa očitno ni.

@Gonca je opozoril na še eno zadevo in sicer gibljive dele v samem motorju , smer vrtenja itd.

Nekoč sem opazoval malo starejšo gsko, ko jo je model zaverglal, cel motor se je zibal levo desno, kar po moje vpliva na samo vožnjo. To je pač posledica zastarelega bokserja.

 Boxer zasnova je stara priblizno isto kot ostale zasnove. Ni zastarel, drugacen je. Zaziba se zato, ker je postavljen vzdolzno in ne precno. Zibanje je mocno samo takrat, ko motor zelo hitro dobi obrate, torej v leru, in pa ko smo na mestu, ker ni nasprotne sile vrtecih se koles. Med voznjo nisem se videl boxerja ki ga mece sem pa tja po ravnini. Po drugi strani je pa to boljse, ker se glavna os in vse vecje vrtece mase vrtijo vzdolzno in se ne upirajo  spremembi nagiba, tako kot se to upira precno postavljen motor. Boxer se upira vzdoznemu nagibanju, se  pravi postavljanju na zadnje ali prvo kolo, ampak to je zanemarljivo. Torej, je v bistvu boxer in drugi vzdolzno postavljeni motorji (guzzi) dobra stvar za lahkotnost voznje... Kak res dober dirkac, bi lahko se celo pridobil kako milisekundo pri nagibu v smer, kamor motor sune, ce bi mal umes zavrtel agregat ;)

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 5 minutami, jvalant pravi:

 Ce nekdo rece, da ima GS nizko tezisce, se pac moti... lahko vidis sam. Je podobmo da pac ljudje razmisljajo, da je nizje tezisce boljse,  ker se sportni avti ipd nizajo. Nazalost je motor malo bolj zakompliciran...

Če bi taisti motocikel imel namesto bokserja vrstni motor bi bilo težišče še višje in s tem bi podrlo sedanjo ciklistiko. Tako je pa z vsemi razporeditvami teže in dolžino med osjo prvega in zadnjega kolesa ter višinami zelo dobro vodljiv tako v ovinkih, kot na ravnini in z različno obremenjenostjo ...če bokser ne bi imel svojih prednosti ga ne bi toliko časa delali

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt
pred 5 minutami, Snečer pravi:

Hvala, podobno sem trdil že pred leti pa so me "napadli" in sicer da naj z metrom od tal zmerijo koliko je do cilindrov. Saj agreat ni "tako nizko", sicer se ga ne bi dalo vozit.

Ravno to bi naj bila izjemna prednost bokser motorja, ki pa očitno ni.

@Gonca je opozoril na še eno zadevo in sicer gibljive dele v samem motorju , smer vrtenja itd.

Nekoč sem opazoval malo starejšo gsko, ko jo je model zaverglal, cel motor se je zibal levo desno, kar po moje vpliva na samo vožnjo. To je pač posledica zastarelega bokserja.

Z gibljivimi deli v motorju si pomagamo pri počasni vožnji. Če boš preizkusil, boš ugotovil, da z višjimi vrtljaji lažje spelješ ostre ovinke. Pa ne sedaj razumeti z višjimi kot visokimi, ampak višjimi, kot jih ima 99% motoristov pri takšnih manevrih oziroma višjimi od prostega teka. Ker tisti gibljivi deli pomagajo držati motor pokonci. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, vandrovec pravi:

Če bi taisti motocikel imel namesto bokserja vrstni motor bi bilo težišče še višje in s tem bi podrlo sedanjo ciklistiko. Tako je pa z vsemi razporeditvami teže in dolžino med osjo prvega in zadnjega kolesa ter višinami zelo dobro vodljiv tako v ovinkih, kot na ravnini in z različno obremenjenostjo ...če bokser ne bi imel svojih prednosti ga ne bi toliko časa delali

vzemi meter in izmeri gornjo točko cilindra, potem bom pa jaz enako naredil

bokser je zgodovina, če bi bil tako dober, bi ga masovno povzeli tudi drugi

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Z gibljivimi deli v motorju si pomagamo pri počasni vožnji. Če boš preizkusil, boš ugotovil, da z višjimi vrtljaji lažje spelješ ostre ovinke. Pa ne sedaj razumeti z višjimi kot visokimi, ampak višjimi, kot jih ima 99% motoristov pri takšnih manevrih oziroma višjimi od prostega teka. Ker tisti gibljivi deli pomagajo držati motor pokonci. 

težko, ker moj motor precej sam zavira

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 2 minutami, Snečer pravi:

vzemi meter in izmeri gornjo točko cilindra, potem bom pa jaz enako naredil

bokser je zgodovina, če bi bil tako dober, bi ga masovno povzeli tudi drugi

In kaj boš s tem dokazal? Tako se ne računa težišče motorja, lahko je tudi višje pri GSu ampak glede na cel motor je skupno težišče lahko nižje, glede na to, da je višji in večji motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
5 minutes ago, Borutt said:

Z gibljivimi deli v motorju si pomagamo pri počasni vožnji. Če boš preizkusil, boš ugotovil, da z višjimi vrtljaji lažje spelješ ostre ovinke. Pa ne sedaj razumeti z višjimi kot visokimi, ampak višjimi, kot jih ima 99% motoristov pri takšnih manevrih oziroma višjimi od prostega teka. Ker tisti gibljivi deli pomagajo držati motor pokonci. 

  V bistvu da... In taisti deli tudi preprecujejo, ali poskusajo prepreciti, hitro nagibanje. Pri GS-u je pa obratno, ker se vrtijo mase v motorju vzdolzno. Zato tudi malo pripomorejo k lahkotni vodljivosti. Dober primer je bil Motoczys GP motor, ki je imel vzdozni stirivaljnik, in se je pol gredi z dvema valjema vrtela v eno smer, druga polovica pa v drugo smer. S tem so preprecili "guncanje" ob pospesevanju, in motor je bil zelo lahkoten. Jeremy McWilliams je dejal, da je treba zaviti sekundo do dve kasneje kot z obicajnimi motorji, ker tudi pri visokih vrtljajih motor kar pade v zavoj. Je imel precej problemov z tem... Nazalost je imel motor se kar nekaj problemov, in ko so menjali klaso na 800ccm, jih je pokopalo, ker so delali na 1000ki...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 4 minutami, vandrovec pravi:

In kaj boš s tem dokazal? Tako se ne računa težišče motorja, lahko je tudi višje pri GSu ampak glede na cel motor je skupno težišče lahko nižje, glede na to, da je višji in večji motor.

idi zmerit :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
Just now, vandrovec said:

In kaj boš s tem dokazal? Tako se ne računa težišče motorja, lahko je tudi višje pri GSu ampak glede na cel motor je skupno težišče lahko nižje, glede na to, da je višji in večji motor.

 Kako se pa racuna? Visje od osi koles je masa, visje je tezisce. Agregat je kar nekaj odstotkov mase  motocikla Ker na motorju sedi se nekih 80 do 100kg, se tezisce pomakne se visje. Toliko kot je ima motor visok sedez, ker tistih 100kg sedi tam gor. Torej visoko postavljen agregat, visok sedez skupaj z voznikom data visoko skupno tezisce. Le to je edino pomembno za dinamiko voznje, ker pac brez soferja ne gre, on pa predstavlja kar tretjino skupne mase. GS ima visoko tezisce (normalno in skupno) in se zato lepo pelje. V cem je problem? Svoje doda se vzdolzni agregat, ki se manj upira nagibom. V cem je problem?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 minutami, jvalant pravi:

 Kako se pa racuna? Visje od osi koles je masa, visje je tezisce. Agregat je kar nekaj odstotkov mase  motocikla Ker na motorju sedi se nekih 80 do 100kg, se tezisce pomakne se visje. Toliko kot je ima motor visok sedez, ker tistih 100kg sedi tam gor. Torej visoko postavljen agregat, visok sedez skupaj z voznikom data visoko skupno tezisce. Le to je edino pomembno za dinamiko voznje, ker pac brez soferja ne gre, on pa predstavlja kar tretjino skupne mase. GS ima visoko tezisce (normalno in skupno) in se zato lepo pelje. V cem je problem? Svoje doda se vzdolzni agregat, ki se manj upira nagibom. V cem je problem?

 

a ni prečni agregat v gsu? 

lahko še po domače poveš za "nas", kaj je to famozna ciklistika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 2 minutami, jvalant pravi:

 V cem je problem?

 

Ni problema, glede na celoten motor se njegovo težišče ne more ugotoviti s pogledom niti z merjenjem višine motorja. Upoštevati je potrebno celotno maso na motorju, tudi gorivo v rezervoarju, katero je zaradi bokserja lahko nižje pod vidnim rezervoarjem....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, vandrovec pravi:

si izmeril?

 

tebi je lažje, so cilindri zunaj :) tebe čakam, potem ti jaz zmerim a imam na stojalih, morm odštet

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
3 hours ago, vandrovec said:

Samo niso le ovinki in pospeševanje ter zaviranje,...tudi stabilnost pri vožnji naravnost, kjer so nižje težišče in daljši motor ter težji v prednosti.. Vse skupaj je pa seveda kompromis. Za ovinke je tudi skupna teža oz., teža motorja pomembna....

 To je pa cisto res. Teza, tezisce, visina sedeza itd, je vse en kompromis. Odvisno kaj kdo hoce od motorja. In tudi razlike se pokazejo ob ekstremih, na pistah, kaki zelo zaprti cestici ob hitri voznji. In se meri v par procentih. Vsi motorji, nizki ali visoki so precej lustni za vozit, ob normalnem, tudi hitrejsem tempu. Imam Duka, kar pa ne pomeni nic drugega, da bom po ovinkih z njim prehitel sam sebe na Futuri. Prijateljica ima R6, staro,  in ker je precej boljsa voznica, meni Duke ne pomaga prav nic,  pa tudi ce se ganjava po kakem Vrsicu, Jezerskem ipd, ki so primernejsi za Duka. Ker je pac boljsa od mene, in R6 ni toliko slabsa za serpentine, da bi mi kaj pomagalo to. In sem lani vozil za coperjem na Jezersko, in je model vozil tako pogumno, da ga ni blo potrebe prehiteti. Bi se dalo, je pac z vsem ze pajsal po tleh, pa smo sli raje za njim, brez zivcnosti. Se da!

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom

Vzdolžen motor, prečen... ista figa glede spremembe smeri ali vožnje. Je pa druga pesem pri pospeševanju ali pojemku, takrat bi teoretično gsa porinilo  ali dvignilo v/iz ovinka. V praksi tega nisem opazil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
10 minutes ago, Snečer said:

a ni prečni agregat v gsu? 

lahko še po domače poveš za "nas", kaj je to famozna ciklistika?

A sem jo kje omenil? Ne je vzdolzni: precni so tisti ki imajo kurblvelo, glavno gred, precno na smer voznje... in ker se potem utezi, gred ipd, vrtijo, jih je tezko nagniti levo ali desno, kot vrteca se kolesa med voznjo. Boxer ima gred postavljeno vzdozno, zato se ne upira nagibanju. Seveda pa pri hitrem dodajanju plina, navor niha motor levo/desno.  Precni motor pa niha naprej/nazaj, samo se tezje opazi

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
8 minutes ago, motom said:

Vzdolžen motor, prečen... ista figa glede spremembe smeri ali vožnje. Je pa druga pesem pri pospeševanju ali pojemku, takrat bi teoretično gsa porinilo  ali dvignilo v/iz ovinka. V praksi tega nisem opazil. 

Ja samo pri pojemkih ali pospesevanju.  Ampak pri voznji motor ne dobi obratov extremno hitro (ker pac ne pospesuje tako hitro), pa se vrteca se kolesa to z lahkoto preprecijo. Ne mestu, ti pa sigurno niha, ce mocno navijas gas. Kros motorji taisto silo uporabljajo za dvig/spuscnje "nosu" med skoki.  Vrtece se sile pa so vzdolzne pri GSu, ampak seveda se to spet kar tako ne opazi. Pac se en mali delcek k splosni sliki GSa, ki ni slaba.

 

  Dodge Charger, starejsi model, zelo navit, e primer vzdoznih sil. Ker ima gromozanski motor,  je bilo z njim skoraj nemogoce hitro speljati, z vrtenjem koles, ker ga je kar pomedlo v jarek... VEDNO v levo, se mi zdi

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!