Skoči na vsebino

A1 zacetni motor ali kaj izbrati


timi121

Priporočene objave

Ravno sem se prijavil na izpit za kategorijo A1, in bi rad kake predloge glede prvega motorja 50ccm ali 125ccm.

Najraje bi kaksenga nakeda ali sport, budget pa imam pri okoli 1300€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem vzami kar ti paše od 125ccm ... ktm duke, aprilia rsv125 , hyousung 125 comet, yamaha xt 125, yamaha yzf 125r , honda cbr 125 

Popravljeno . Popravil Izprijenec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem nikoli vozil A1 motorja, sem šal direkt na A2, tako da težko rečem, ampak v splošnem ne moreš zgrešit s kako Hondo ali pa Yamaho. KTMa nevem če boš za to ceno dobil. Yamaha ima sploh dost simpatične naked motorje. Ma kolega 125ko pa je super, sma kar nekaj turic (sicer krajših) naredla skupaj :P 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 10. 2019 ob 17:42, timi121 pravi:

Ravno sem se prijavil na izpit za kategorijo A1, in bi rad kake predloge glede prvega motorja 50ccm ali 125ccm.

Najraje bi kaksenga nakeda ali sport, budget pa imam pri okoli 1300€

Cagiva mito ;)  :D  :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, poleg budgeta je še vprašanje, želiš počasen pa nezahteven motor, ali raketo, ki pa jo je treba vzdrževat?

Če prvo, pol Yamaha YZF 125 R.Sicer za 1300€ je nouš dobu. Trotelziher, kesl ti zdrži 400+, sam pelješ se max 113.

Če drugo, pol Aprilia RS 125. Poraba 8l/100, rabiš bit mal mehanika(ležaji, ležaji, pa fergazer naštelat)...sam občutek, ko se 160 pelješ mimo vseh svojih  luzerskih kolegov, ki vozijo 4 taktne 125 mopede je pa PRICELESS !!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha ha, jaz osebno cagive in aprilie nebi svetoval še posebi ne zamali dnar. Sodelavec kuopu mito 7 speed, nonstop neki šraufa, pač moped ima 20 let. No v glavnem glavna odločitev je 2t ali 4t. Ma mislim da tudi cbr125 se da spodobno vozit, za ktm pane vem če je v tej ceni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa, za mali denar se glih splača, ker veš, da je nekaj narobe. Bolj je težava za velik gnar, pa je vse narobe.

Sine bo na spomladi prodajal svojo RS-ko, sam bo vse poštimano, vse fotodokumentirano in vsi menjani deli zraven.Sam pocen ne bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 10. 2019 ob 11:05, smasher pravi:

Ha ha, jaz osebno cagive in aprilie nebi svetoval še posebi ne zamali dnar. Sodelavec kuopu mito 7 speed, nonstop neki šraufa, pač moped ima 20 let. No v glavnem glavna odločitev je 2t ali 4t. Ma mislim da tudi cbr125 se da spodobno vozit, za ktm pane vem če je v tej ceni. 

zakaj ne :lol1: šravfa že šravfa ampak ko se pa pelje se pa pelje ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kaj pelje se isto kot z 250 4t ... lol vsaka 600 ccm ga šije brez problema... honda cbr 125 ali honda varadero 125 tudi ni slaba...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero 125 je mel sosed in ga je ful štrom zajebaval. Na koncu je obupal in kupil yzf.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Izprijenec pravi:

ja kaj pelje se isto kot z 250 4t ... lol vsaka 600 ccm ga šije brez problema...

Kok to misliš: vsaka 600 ga šije?

Seveda ga, sej tut vsaka 1000 sportiva šije vse 600-tke.

 

Čeprav, mulcova 125rs pa moja 660xt sta tam tam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha ybr 125 eh ... to je mlinček.. vozil leta 10´ v avtošoli.. ni šlo več kot 95 in to po avtocesti... ne priporočam... to kar sem napisal v prejšnjih postih to glej.. ostalo pozabi.. razen če imaš še kakšen predlog...

hyosunga bi ti priporočal, če boš našel kaj pametnega... drugače pa yzf 125 r sem imel in mi je olje pila... treba redno spremlajt nivo olja... lahko ribne če ni olja... ne vem jaz bi gledal novejši model honde cbr 125r pa hyosung comet 125, pa honda varadero 125 novejši model mogoče, ktm duke 125 ,  tomos supemoto mogoče .. 

 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14651798&display=Honda cbr 125

 

Tole bi ti jaz priporočal... zdej nevem koliko si velik ker je majhen motor to... stegni se malo več kot 1300€.. ne bo ti žal... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno mislim da 125 in 250 cc ni za avto cesto. Torej imam SR 125, ki je predhodnik YBR, dejsnko je isto kot odprt 50cc, torej 70km/h je kruzing spid za lagodno potovanje, gre več samo pol je razmerje hitrost in količina vibraciji od malega cilindra neudobna.

ZZR 250 ali kakšna aprilja ali cagiva 125 2T imajo podobno moč cca 30 konjev, da se vozit  povsod po tesnih ovinkih lahko držiš komot večje motorje, samo recimo držat hitrost nad 120km/h pomeni držat obrate nad 12000, kar je spet vprašanje koliko časa se ti zdi udobno to?

Torej malo motorji so za uživanje po lokalnih cestah, vožnjo v službo ali šolo, da se pa vse eni grejo čez celo evropo, meni je všeč vožnja s švoh motorji ker, kar rabi človek je občutek hitrosti ne pa sama hitrost ta hitro pripelje do izgube izpita :D.

Že z 50 osli moči prilitiš mimo table 60 komot 120...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 2T je avtocesta smrt za mašino. Tam do 120 je ok, več da koga prehitiš, pol pa nazaj do 120.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, smasher pravi:

... Torej imam SR 125, ki je predhodnik YBR,...

Imaš to Yamahco vozno, registrirano, ali mogoče delaš kakšno predelavo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, izibajker said:

Imaš to Yamahco vozno, registrirano, ali mogoče delaš kakšno predelavo?

Ma sem nekaj že dal v temo predelave, zdej čaka nkv ventil, verigo... In bo izi scrambler za na mamute. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, smasher pravi:

Ma sem nekaj že dal v temo predelave, zdej čaka nkv ventil, verigo... In bo izi scrambler za na mamute. 

Če misliš tale post:

https://motosvet.com/tabla/topic/39389-predelave-cafe-racer-brat-bobber-scrambler-itd/?do=findComment&comment=2461550

 

Ne vem kako si fotke gor nalimal, ker se ne vidijo !!!  A lahko daš kakšno uporabno fotko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2T ni nujno potraten motor. Sam imam Aprilio 13 let, ves čas odblokirano, brez okvar. Vozne lastnosti vsaj v rangu A2, poraba goriva pod 5 L/100 km, stroški vzdrževanja minimalni, poceni zavarovanje... Šele letos sem se odločil za prodajo, pa še to zgolj zaradi udobja. Je pa res, da je treba malo pazit, kaj se dela z njim. Večina jih je po domače (napol) odblokiranih, karburacija faljena, napačna svečka, napačen bat, Polini kit, napačno olje, nastavitev oljne črpalke... Dovolj je ena izmed teh reči in je ribanje na vsakih par mesecev zagotovljeno. Edina resnična slabost je dodatni strošek za olje in menjava bata vsakih 15 tisoč km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, 5l če se skos voziš 90 v šesti.

Dopovej to šestnajstletniku, ki komaj čaka da se mu desno roka zaskoči...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti ne, gre za dokaj dinamično vožnjo. V naselju ali koloni z nizkimi obrati, sicer pa na polno do 170 km/h oz. bolj pogosto do nasednjega zavoja, ovire, bremzanje na prvo kolo... Ne dirkanje ali resna športna vožnja, vendar zavorne ploščice ne zdržijo več kot 10 tisoč km. Ob vožnji s sopotnico sem imel pa vedno ene pol litra manjšo porabo kot sam, ker sem vozil bolj tekoče in tja do 130 km/h. Opravi pa tu ogromno vlogo RAVE ventil in pravilna karburacija. Če dam iglo eno pozicijo višje, imam takoj liter višjo porabo, verjetno bi šlo v večjim uplinjačem tudi nekaj gor itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!