Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR-R 2020


Demon

Priporočene objave

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

...pa še to:

vprašaj koga, ki se je kdaj peljal z mano, kako se peljem. ..sploh v naseljih...

Jaz sem se enkrat silom prilike peljal z njim.........živ obup, tako pačasi se pelje, da sem moral na vmesnih postankih sam kavo piti  :jezik:

 Edino ni mi bilo jasno, zakaj je imel 3x bolj nasvaljkano gumo od mene...:hmm:

 

da ne bom čisto off topic....nova Honda je lepa, ampak vseeno mi je novi bavarski super sportak še malo lepši :ninja:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..o.k.

... en pljunek na ta motor...pa ne samo na ta ...ampak na vse novodobne tega segmenta:

... namreč, to je le cestni motocikel...in sem se spotaknil ob luči... že pri R1 recimo....

... sej ne rečem, da svetilnost ni dovolj velika teh luči, verjetno dajejo dovolj svetlobe ponoči na cesto, vendar podnevi se luči sploh ne vidi, da so prižgane...in si doooosti manj opazen, kot če bi imel luči z večjo površino in dosti večjo svetlostjo (predpostavljam, da veste, kaj je razlika med svetilnostjo in svetlostjo...)

...in se bo verjetno večino folka vozilo z bleščečimi lučmi, kar pa je moteče za druge udeležence v prometu.

 

...aja... a sem napisal, da je lepa?

... še moji jo moram pokazat...   :lol1: ...samo mora biti REPSOL barve....     :P

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js je ne bom kupu, ker strokovnjaki na motosvetu pravijo, da se ne da z njo peljat manj kot 90 po jadranki in se ne da potovat ... bom kr na niđi RR ostal, s katero lahko odpotujem v Litvo, Albanijo, Sicilijo ali pa še kam ... :ras:  ...

jeba je edino ker imam več kot 200 KM in se ne da vozit niti po mestu .. sam tega ne okol govort ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, mladench pravi:

Ledice nalepiš na blatnik :P 

...lih dons naroču nove... za na CFK blatnik...   :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Demon pravi:

Po moje bi vsaj meni pasala kot "ATA NA MAMO"! ?

 

Fireblade 2020.png

...pomoje da prej, kot "demon na lepotico"...   :lol1: 

     :hmm:          bo treba dB killer ven vzet, da bo pod 200 kil....   k tole pa res ne zgleda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, Zivnorc said:

...pomoje da prej, kot "demon na lepotico"...   :lol1: 

    :hmm:         bo treba dB killer ven vzet, da bo pod 200 kil....   k tole pa res ne zgleda...

OPALA, Demon pa bo ziher pasal na to hitro strupenjačo.:kva2:

 

Okoli izpuha, ok, priznam, nisem pristaš tako ogromnih dimnikov, ampak jebiga, vsaj Akrapovič je gor, če že mora biti tako OGROMEN! Sicer bo hitro kaj nekaj aftermarket izpuhov na tržišču, ampak mislim, da na tem motorju bi pa kar pustil originalnega gor. Saj če je možno demontirati dB killer, bo čisto v redu.:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, skalaprava pravi:

Jaz sem se enkrat silom prilike peljal z njim.........živ obup, tako pačasi se pelje, da sem moral na vmesnih postankih sam kavo piti  :jezik:

... če si pa peljal ko Stoner...   :P

..po naše, kot Skala-R        :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, Demon said:

OPALA, Demon pa bo ziher pasal na to hitro strupenjačo.:kva2:

 

Okoli izpuha, ok, priznam, nisem pristaš tako ogromnih dimnikov, ampak jebiga, vsaj Akrapovič je gor, če že mora biti tako OGROMEN! Sicer bo hitro kaj nekaj aftermarket izpuhov na tržišču, ampak mislim, da na tem motorju bi pa kar pustil originalnega gor. Saj če je možno demontirati dB killer, bo čisto v redu.:smoke:

Glede na večletno trajajočo sramoto v SBK so morali nekaj konkretno narest, papir ( teh. podatki ) prenese marsikaj, bomo "vidli"  dokaj hitro......Krilca so gor  zaradi homologacije v SBK......Dimniki za 2020  morajo zagotavljat Euro 5 ......poglej kaj natikajo ostali,  na primer KTM....

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, Lipstick said:

Glede na večletno trajajočo sramoto v SBK so morali nekaj konkretno narest, papir ( teh. podatki ) prenese marsikaj, bomo "vidli"  dokaj hitro......Krilca so gor  zaradi homologacije v SBK......Dimniki za 2020  morajo zagotavljat Euro 5 ......poglej kaj natikajo ostali,  na primer KTM....

 

 

 

Jaja, se popolnoma strinjam z vsem kar si napisal! Krilca mi zgledajo SVETOVNO, dimniki so pač nujno zlo... Papir je vedno prenesel vse! Ampak za nas navadne smrtnike, so vse 1000 ccm SS strupenjače PREEEEEEKOOOOO vseh meja "dovolj" močne, tako da načeloma lahko vsi izbiramo med njimi izključno po načelu kaj ti JE in kaj ti NI všeč, in enostavno ne moreš fulit. Jaz sem pač celo življenje pristaš Honde, in so mi motorji vedno bili tudi izredno všeč. Je pa dejstvo, da preden sem videl Fireblade SP 2020, bi sam izbral BMW-ja "M" paket, zdaj pa ne več, mi je ta Honda bolj v oko padla. Vem, da oba letita kot raketi, verjamem, da se oba peljeta fantastično, zdaj pa zloglasni "AMPAK", ta Blejda mi je najbolj všeč. :)

Če pa jo bo na testih "nascal" BMW ali Ducati, ali Yamaha, ali Suzuki, ali Kawasaki, ali KTM, ali..... katerikoli motor, mi je pa čisto vseeno. Zame zmore več kot preveč. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

56 minutes ago, Lipstick said:

Glede na večletno trajajočo sramoto v SBK so morali nekaj konkretno narest, papir ( teh. podatki ) prenese marsikaj, bomo "vidli"  dokaj hitro......Krilca so gor  zaradi homologacije v SBK......Dimniki za 2020  morajo zagotavljat Euro 5 ......poglej kaj natikajo ostali,  na primer KTM....

 

 

No končno je nekdo omenil SBK. Novodobni SS motorji so kakršni so zaradi pravil v SBK in verjetno še kje drugje saj so potem omejitve katere doletijo sam motor vezane na serijsko različico. Torej bolj kot je motor dirkaško usmerjen že v sami osnovi višje bo pozicioniran v samem prvenstvu. Zato pa je Ducati naredil tako specialko.

Lp, Samo

 

Popravljeno . Popravil Nightmare
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa nehite jokat o 200 kojnih in preveč moči. Vsi, prav vsi 200 kojnski super sportaki se lahko omejijo tudi na manj kojnu. Evo problem rešen.

Debatirajte raje o novi hondi.

ps. pa noben SS pri 2-3 -4jurje obratih ne meče na cesto 200 kojnu (še 100 ne) :ras: zato so vse debate o preveliki moči in neuporabnosti takih in podobnih motorjev čisto brez veze in nepotrebne.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

:hmm: trenutno je v SBK najbol specialna specialka Kawasaki. 

končno je en povedal 5 letno WSBK resnico :P 

p.s.

vseeno mi je ta honda všeč .. lepo, da se trudijo ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Kugelschreiber said:

:hmm: trenutno je v SBK najbol specialna specialka Kawasaki. 

Tam je najbolj specialna kar cela ekipa ampak Ducati jim je s svojim V4R kar nakopal nekaj dela.

Bomo videli kaj bo naslednje leto ko se pri rdečih menjajo dirkači.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo je 5x zaporedni prvak........ Reja .....z kavazakijem, pa se spomni kdo, kako je le ta scal kri na Hongdi..... drugi vozniki na Kwaku so kje, Turčin je sedaj na Yamahahi......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Lipstick pravi:

Kdo je 5x zaporedni prvak........ Reja .....z kavazakijem, pa se spomni kdo, kako je le ta scal kri na Hongdi..... drugi vozniki na Kwaku so kje, Turčin je sedaj na Yamahahi......

Kakorkoli obrneš je kawasaki 5 x zaporedni prvak ... zgodovina je tukaj https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Superbike_World_champions

v GP je isto .. kje so ostali na Hondah  :?

kakor sem rekel, mi je kar všeč motor, ampak ... ta naslednje leto ga še ne bom meu ;)

sicer pa ... sj bo v prosti prodaji .. se ga pač naroči in kupi ... preprosto ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Lipstick said:

Kdo je 5x zaporedni prvak........ Reja .....z kavazakijem, pa se spomni kdo, kako je le ta scal kri na Hongdi..... drugi vozniki na Kwaku so kje, Turčin je sedaj na Yamahahi......

Povedal sem, da so kriteriji za cestne motorje povezani s tem kaj si znamka želi v raznih prvenstvih saj je sama osnova potem vodilo kakšen dirkalnik bodo imeli. Tako je s krilci, številom vrtljajev itd. Popolnoma neuporabno za cesto vendar obvezno, če želijo to uporabljati v SBKju.

 

Kdo je najjači me pa niti ne briga.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Kričač pravi:

Končno motor, ki je resnično lep.
Tako, da ko pogledam ta motor in to, kar na trg pošilja recimo Yamaha, te srat prtisne in se človek vpraša, če Yamahini dizajnerji inspiracijo dobivajo po Japonskih vrtcih.

Kolko HP?
Ma, od viška glava ne boli ... :)

Nevem no, za moje pojme sta yamaha r6 (2017+ in r1 2015+) najlepša motorja kadarkoli izdelana, pred tem bi to rekel za r6 2006+... tako da kakor komu. Je pa ta rrr vsaj meni ZELO lep, se pa strinjam da je naprimer mt10 nekaj najgršega kar lahko vidiš na cesti.

glede pametnjakovičev ss je samo preseravanje in za ego itd itd itd bi pa samo rekel: če bi favšija gorela nebi rabli kurit pozimi.

vsak si kupi kar mu ustreza in kar mu je všeč. če vozi kaj česar vi ne vam to ne daja pravice pametovat glede tega. niste dali nič zravn in zgleda ste vi tisti ki jih mučo ego ko vidite ss na cesti.

Popravljeno . Popravil Shillien
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi jest imel za v dnevno sobo. Pa bi sedel na njem, pa TV gledal. Ko bi me pa začel zapetje bolet, bi se pa usedu na kavč pa z veseljem gledal motor.

Hehe. Jest sm napisal, da je motor nevozen brez elektronskih pomagal, predvsem TC, no pol se je pa začel v smislu MS-ja.

Motori nad 120 HP rabijo pomagala. Ker je velikoo voznikov, ki ne znajo obvladovat niti 100 HP, denar pa imajo. Je treba neki naredit za splošno varnost uporabnikov. No, ko pa elektronika omejuje, je pa čisto vseno ali ima 180 HP, ali 217. IMHO.

Kdor si ga lahko privošči, naj kupi. Mu privoščim. Pa tud če samo za v dnevno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/5/2019 at 11:33 PM, marincspeedshop said:

Mamo kak clanek o tehnologiji motorja. Za 217hp vn stisnt bo nora tehnologija ali pa kratka zivljenska doba motorja. Recimo BMW RR ima votle ? titan ventile...

Prebral sem de bo mela zadeva precej komponent iz HRCjevih patentiranih, dizajnerskih materialov. tako de titana in podobnega bo not precej.  Najvecja razlika s prejsnjimi generacijami je preskok na 81mm vrtino. prej 76mm. Bmf je imel 81mm bate ze v prvi generaciji. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni zgleda na prvi pogled kot da so kompletno paleto barvnih shem za naslednje leto dali na isti motor.

Verjamem da je lep motor, ampak jaz ga pod tem barvnim neredom ne vidim.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. Zdej jest ne vem... Al se to samo meni dogaja... Al pa je to splošno... 

... Namreč men so motorji v živo dosti lepši, kot na sliki.... Na sliki mi zgleda recimo ful kantast al pa kako drugače čudno... V živo pa ful lep.... 

.... Za babe pa lih kontra. Na sliki ful lepa.... V živo pa kr neki.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Zivnorc pravi:

.. Zdej jest ne vem... Al se to samo meni dogaja... Al pa je to splošno... 

... Namreč men so motorji v živo dosti lepši, kot na sliki.... Na sliki mi zgleda recimo ful kantast al pa kako drugače čudno... V živo pa ful lep.... 

.... Za babe pa lih kontra. Na sliki ful lepa.... V živo pa kr neki.... 

A še nisi slišal za Fotošop?

Glede obvladovanja preveč konjev na SS motorjih; če Norc lahko vozi za mano z SS-ko, potem je vse mogoče. Kdaj pokaže kaj zmore, ampak vse v mejah omejitev.

Ko pa ti na AC pomaha, in imaš občutek, da stojiš na mestu, ko se on oddaljuje. Pa imaš na števcu 130km/h in pod sabo pač kanto.:blush:

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!