Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR-R 2020


Demon

Priporočene objave

pred 1 uro, Kaldu pravi:

Glede obvladovanja preveč konjev na SS motorjih; če Norc lahko vozi za mano z SS-ko, potem je vse mogoče. Kdaj pokaže kaj zmore, ampak vse v mejah omejitev.

Norc obvladuje konje tudi ko vozi spredaj. Potrjeno skozi vizir na moji čeladi.

Na Grobniku ga pa še nisem gledal... Uuuu, zdaj pa je priletela ena ideja. Kaj pa če bi se ss entuziasti (ki so prisotni na temle forumu) enkrat na grobnik pisti srečali, pa pomerili svoje konjčke? Ostali pridemo pa navijat. ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, izibajker pravi:

... Uuuu, zdaj pa je priletela ena ideja. Kaj pa če bi se ss entuziasti (ki so prisotni na temle forumu) enkrat na grobnik pisti srečali, pa pomerili svoje konjčke? Ostali pridemo pa navijat. ...

...moj je dolg ene dva metra.....  loh ga pa bolj natančno izmerim, ko pridem domov...k nisem več čist ziher, ker sem ga mogu mal razstegnit, k se mi je ketna že malo stegnila...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, izibajker pravi:

Norc obvladuje konje tudi ko vozi spredaj. Potrjeno skozi vizir na moji čeladi.

Na Grobniku ga pa še nisem gledal... Uuuu, zdaj pa je priletela ena ideja. Kaj pa če bi se ss entuziasti (ki so prisotni na temle forumu) enkrat na grobnik pisti srečali, pa pomerili svoje konjčke? Ostali pridemo pa navijat. ...

uličarji se ponavadi na stezah ne obnesejo, tam je potrebna filigranska vožnja itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Snečer pravi:

uličarji se ponavadi na stezah ne obnesejo, tam je potrebna filigranska vožnja itd.

@Snečer, daj prosim prestavi teh nekaj naših off topic postov (na tej in prejšnji strani) v kakšno bolj primerno temo. 

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/7/2019 at 9:41 AM, Zivnorc said:

@Snečer

... se strinjam s tabo, čeprav sem s tabo skregan  :P  , da je popolnoma nesmisel za na cesto 200KM motor...in da je to samo še prestiž in kdo ima daljšega...

AMPAK... ko boš enkrat peljal sportaka, ...potem pa govori, če se da peljat po magistralki 90 na uro.

Še enkrat. Po naseljih ...in ja... tudi po 30, 40 conah se peljem v 6. prestavi z lahkoto.... PO OMEJITVAH, seveda! ...s polno naloženim motorjem!

 

 

  Jaz pa ze dolgo tuhtam,  kaj je z to famo 40 z sesto... Eni grejo, eni pac ne. Pa se peljemo v peti, al pa v tretji z Dukom. Edini smisel vidim v varcevanju z gorivom, kaj vec pa ne... Res pa, da osebno rad pretikam, vcasih se med transferjem, z fiksno brzino, tm okol 110, mal saltam iz pete v cetrto, pa nazaj... Mogoc iz dolgega casa, k ne morm hitrej pelat :P Ne razumem pa tudi Snecerjevega pogleda, da se z 200 konji ne da pocasi peljati... Se da, z I4 precej lazje kot pa z mojim I1 in 50 konji ;).  Se da lustno in dinamicno peljati, ne divjati, tudi z 200 konji, pa se na pisto lahko enostavno skocis, brez da kupujes se en moped.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jvalant pravi:

  Jaz pa ze dolgo tuhtam,  kaj je z to famo 40 z sesto... Eni grejo, eni pac ne. Pa se peljemo v peti, al pa v tretji z Dukom. Edini smisel vidim v varcevanju z gorivom, kaj vec pa ne... Res pa, da osebno rad pretikam, vcasih se med transferjem, z fiksno brzino, tm okol 110, mal saltam iz pete v cetrto, pa nazaj... Mogoc iz dolgega casa, k ne morm hitrej pelat :P Ne razumem pa tudi Snecerjevega pogleda, da se z 200 konji ne da pocasi peljati... Se da, z I4 precej lazje kot pa z mojim I1 in 50 konji ;).  Se da lustno in dinamicno peljati, ne divjati, tudi z 200 konji, pa se na pisto lahko enostavno skocis, brez da kupujes se en moped.

Hotel sem  razložiti , da se da z SS-om peljati čisto kulturno, na nizkih obratih, da se tak motor ne pelje samo s "podivjanimi obrati", da ko dodajaš gas, motor ne podivja kar naenkrat, ko preseže "tiste" obrate, potem se pa motorju "kar strga" ...

.... pa da se da v naseljih peljati na "šand gasu" ...v šesti brzini in to zelo tiho ---praktično neslišno, tudi če imaš aftermarket izpuh....in nestresno za mimoidoče pešce...starejše, ki na verandi srebajo kavo v naslanjaču..itd.... ...in ko potem, ko je konec table za naselje, ni treba zmetati za 4 brzine dol, da lahko pospešiš.... ampak lepo samo malenkost odpreš gas in ima tudi taka mašina dovolj navora na nizkih obratih, da se "pobere" in ne muka in matra, da greš naprej na sto na uro...itd..itd. ... ne da se eni peljejo, kot jih slišim čez našo vas, ko tulijo na 9000 obratih, pa ga slišim že kilometer prej ...in pol... vmes pa enaištiridestkrat pretakne iz prve u drugo... pa tretjo...pa spet nazaj dol...

A štekaš zdej..   :P    Nobene druge fame ni o teh 40 na uro v šesti....     :D

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Zivnorc said:

Hotel sem mu razložiti (pa ne samo njemu), da se da z SS-om peljati čisto kulturno, na nizkih obratih, da se tak motor ne pelje samo s "podivjanimi obrati", da ko dodajaš gas, motor ne podivja kar naenkrat, ko preseže "tiste" obrate, potem se pa motorju "kar strga" ...

.... pa da se da v naseljih peljati na "šand gasu" ...v šesti brzini in to zelo tiho ---praktično neslišno, tudi če imaš aftermarket izpuh....in nestresno za mimoidoče pešce...starejše, ki na verandi srebajo kavo v naslanjaču..itd.... ...in ko potem, ko je konec table za naselje, ni treba zmetati za 4 brzine dol, da lahko pospešiš.... ampak lepo samo malenkost odpreš gas in ima tudi taka mašina dovolj navora na nizkih obratih, da se "pobere" in ne muka in matra, da greš naprej na sto na uro...itd..itd. ... ne da se eni peljejo, kot jih slišim čez našo vas, ko tulijo na 9000 obratih, pa ga slišim že kilometer prej ...in pol... vmes pa enaištiridestkrat pretakne iz prve u drugo... pa tretjo...pa spet nazaj dol...

A štekaš zdej..   :P    Nobene druge fame ni o teh 40 na uro v šesti....     :D

 

 Ne stekam:  da dam mir tetam in starim atejem se nekako, k pa pride tabla za konc naselja me pa res ne briga malenkost gasa, pa pobiranje brez mukanja, dve dol, pa braaap, braaap, braaaap, pa je ze koncna! :P

P.S: drugac mi je pa popolnoma jasno, da ze z SS da zelo lepo in civilizirano peljat. Konji nimajo veliko veze, zasnova agregata ima precej vec veze z tem. In tale Honda se da sigurno lepo peljati. Vdobi elektronike se tudi moc ne dobi samo z visanjem obratov, ampak tudi z spreminjanjem vbrizga.Ttako da so danasnji supersportniki se kako lepo vozni tudi v nizjih, obratih. Bolj, kot pa precej manj mocne masine spred 20+ let...  Edino ekologija malo zeza, pa so mape spodaj zelo suhe, ampak to se da urediti ;)

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...spomladi te čaka moj moped (čeprav ni Honda, k smo že v Honda rubriki  :P  ) lepo spucan.... na dvorišču... z ogreto mašino, napumpanimi gumami, pa se boš šel peljat z njim, ko pa prideš nazaj, pa nareževa malo base...pa špeha, potreseva s sladko papriko v prahu...pa kisle kumarce...malo sirčka, pa štamprle domaćga, da se ne boš tresu več, k boš tolk navdušen nad mopedom, kako se pelje na štand gasu...pa pol v šesti naprej, k je konc naselja..  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Zivnorc said:

...spomladi te čaka moj moped (čeprav ni Honda, k smo že v Honda rubriki  :P  ) lepo spucan.... na dvorišču... z ogreto mašino, napumpanimi gumami, pa se boš šel peljat z njim, ko pa prideš nazaj, pa nareževa malo base...pa špeha, potreseva s sladko papriko v prahu...pa kisle kumarce...malo sirčka, pa štamprle domaćga, da se ne boš tresu več, k boš tolk navdušen nad mopedom, kako se pelje na štand gasu...pa pol v šesti naprej, k je konc naselja..  :P

 Oh sej vem kako se peljejo, in nism eden tistih, ki trdijo da se ne peljejo fajn. SE! Ampak meni je pac vsec nekaj drugega. Bos pa ti vidu, kako pase mal tresenja enga cilindra, pol k bo prevec base pa sircka v vampu! :P

 

Aja, spucan ne bo!

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/7/2019 at 9:16 AM, Zivnorc said:

.... VENDAR, kot sem napisal, v šesti  se komot peljem od 40 km/h naprej.

Tudi Honda CBR-650 s 85 km se pelje lepo v šesti od 2.000 obratov navzgor.

Pa stara 1350 kg jajca od avta s 105 km tudi (sicer v peti, ker šeste nima), edino poskočen kot 200 kilski motor glih ni...

Popravljeno . Popravil twom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Kar konkretna cena ja. Sam če pogledaš, je isti rang kot ducati V4 (navaden, S je 30jurjev),yamaha R1M, RSV1100... Maš pa potem kar nekaj odličnih motorjev za manj €  ZX-10R, gsx-r1000, BMW S 1000RR, R1 (navadna), pa še sem najbrž kej spustu.

 

Če pogledamo SP verzijo... V4S je 30 jurjev, Kawa 10RR je 26 jurjev, CBR-SP 28 jurjev.

Me zanima, kaj bojo testi povedal, bo mogla kar opravičit svojo ceno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, ProdriveR said:

Kar konkretna cena ja. Sam če pogledaš, je isti rang kot ducati V4 (navaden, S je 30jurjev),yamaha R1M, RSV1100... Maš pa potem kar nekaj odličnih motorjev za manj €  ZX-10R, gsx-r1000, BMW S 1000RR, R1 (navadna), pa še sem najbrž kej spustu.

 

Če pogledamo SP verzijo... V4S je 30 jurjev, Kawa 10RR je 26 jurjev, CBR-SP 28 jurjev.

Me zanima, kaj bojo testi povedal, bo mogla kar opravičit svojo ceno. 

Vse drži kar si napisal, popoloma. Pač sem šokiran nad cenami teh igrač. Je pa nekaj, BMW S1000RR, polno opremljen, M paket, vsa elektronska pomagala, v bistvu vse kar je možno odkljukat stane cca 24.600 eur. Žal ga z navadno Fireblade težko primerjava, saj navadna nima quickschifterja (GROZA DA JE TO SPLOH MOŽNO)... :O  Torej je dobre 3 jurje cenejši od SP. Me pa res zanima, kaki bodo dejanski primerjalni testi. BMW je vedno bil MOČAN KOT BIK! Če ga FIreblade nebo "pojedla", potem ne opravičuje te visoke cene...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se čisto strinjam. Cene so res ubijalske. Okej, sej ne rečem, da razvoj takega motorja košta malo morje. Sam useeno, že sedaj berem o padcu prodaje cestakov, po takih cenah pa sploh :( 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, ProdriveR said:

Se čisto strinjam. Cene so res ubijalske. Okej, sej ne rečem, da razvoj takega motorja košta malo morje. Sam useeno, že sedaj berem o padcu prodaje cestakov, po takih cenah pa sploh :( 

Pa sej cena/dnar ne igra vloge. Goldwingov je ful, Panigalejev precej. folk ima denar. "Samo" zapalt jih je treba, de ga zapravijo za tvoj motor. CBRRRRRR ni blazno dražji od Panigaleja, nit od naloudane GSke. Edino česar ne štekam, ko berem kake komentarje, je; this is ducati money, this is BMW M pricetag....ne štekam, kdaj so ti motorji na totempolu zlezli višje od HRC. Honda je eno, to je HRC projekt. Ni isto.  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kugelschreiber said:

Honda je eno, to je HRC projekt. Ni isto.  

Načeloma se strinjam, bo pa to, da je HRC projekt morala najprej dokazat, v bistvu v Superbike prvenstvu in tudi na cesti. :smoke:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi če bi bila recimo 17.000 € jo večina tistih, ki govorijo kok je draga, ne bi kupilo ;)

za mene je tudi miss sveta ena navadna pleh pi*ka, ker men ne da :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

tudi če bi bila recimo 17.000 € jo večina tistih, ki govorijo kok je draga, ne bi kupilo ;)

za mene je tudi miss sveta ena navadna pleh pi*ka, ker men ne da :huh: 

vseeno pa bi jih prodali VELIKO več kot pa jih bojo pri tej ceni ?, je pa res da SS segment na cestah nazalost izumira in ga izpodrivajo nakedi. ko sem lani bil pri reberniku (honda zastopnik) sem spraševal če imajo za test kakšno cbr 600 rr ali 1000 rr pa mi je rekel ne in tudi nebomo meli ker nevem kdaj se je nazadnje ss motor sploh prodal.

drugače pa glede primerjave z cenami raznih bmwjev in ducatijev meni naprimer ne povejo nič ker nevem kaj bi se moglo zgodit da bi kupil naprimer s1000rr pred r1 ali cbr1000rr.

je pa tudi res da jaz nisem nekdo ki se lahko po njemu gleda prodaja saj še nikoli nisem (in verjetno tudi nebom) kupil novega motorja iz trgovine (dokler govorimo o ss, mogoče me prepriča kakšna nova z900)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno prodajo dovolj specialk, da se jim izide, zihr pa to ni masovni projekt. Nam je mogoče 20 ali 25 jurjev veliko denarja, dobro stoječim evropejcem pa ni.

Jaz misim, da taki in podobni mopedi niso več mopedi za se furat vedno in povsod, cepat kilometre, bolj za zbirat, ter v nedeljo za k maši :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, Demon said:

Superbike prvenstvu in tudi na cesti. :smoke:

Bullshit. Kaj pa je Panigale zmagal v WSBK? Par dirk. Na cesti? Na jadranki je zadost že 1997 cbr919.  Na Mitaskah. Pejt, pa ga primi.

Stroj bo odličen. A se marketing posreči in folk navali, al pa se ne, in bo flops. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še neki povem, pol pa v tej temi končujem...

te sp3ecialke niso za vsakega in tudi niso preveč vozne za po redni cesti. Prestavno razmerje in nekatere komponente so delane za race-ready ... in to kupujejo predvsem amaterska dirkalna moštva in posamezniki z dosti denarja, da ima z malo stroška za motor, ki je konkurenčen na dirkališču...

vem o čem pišem, saj sem kar nekaj takih motorjev vozil ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, Shillien said:

vseeno pa bi jih prodali VELIKO več kot pa jih bojo pri tej ceni ?,

ne, ker suzuki je cenejši, tud v testih ocenjen odlično, pa so na cesti ultra redki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!