Skoči na vsebino

BMW F 900 R in XR


skalaprava

Priporočene objave

Se ne strinjam.

Oba sta vrstna dvovaljnika, en kitajski agregat, drug japonski. To da ima en večjo prostornino in več konjev na cesti ne igra nobene vloge, ker je že 700 več kot zmogljiv, poleg tega da ima, popravljam, 23kg manj, kar pa sploh ni zanemarljivo.

To ni nič drugega kot GS/F/800 pa so samo malo "povrtali", v glavnem nič novega, nič revolucionarnega.

Za razliko od tracera 900, ki ima nov trivaljni agregat, ki je bil posebej razvit za mt09 serijo, in niso nič povrtavali po hišnih modelih, isto tracer 700, nov agregat.

Tracer 900 je sicer le 850 kubičen.

Če gledamo številke: KM/kg, prvi jih ima 0,382, drugi 0,547, bmw pa "le" 0,479, čeprav ima največji agregat. Vprašanje seveda, kje so ti konji izmerjeni, ampak ok, je nekom merilo.

V tem segmentu je še en nov konkurent, ki ima samo 800ccm, nova verzimo MV Agusta turismo veloce rosso, za ceno 15.990 EUR pri nas.

Za koliko bo bmw? 

Daleč od tega, da je število valjev nebitno, vse kar je od 3 v vrsto naprej, je milina, dvovaljniki so pač jajca, se moramo sprijaznit :) (ja, tudi moj).

Rezultat iskanja slik za mv agusta turismo veloce rosso"

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, vandrovec pravi:

Če je pomembna cena, potem številke niso važne, če so važne številke potem zmaga XR 1000. Sam se s kompromisi ne bi zadovoljil, nekateri se pa verjetno bodo, še vedno pa menim, da ne bo ravno prodajna uspešnica pri BMW znamki....

brez strahu, ne bo prepoceni :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Snečer pravi:

Za koliko bo bmw? 

V videu, ki ga je na prejšnji strani pripel @MiNa, je gospod Trpin zagotovil, da bo cena v SLO 11.500€. V osnovni opremi pa bo tudi TFT, full LED luči (vključno s kornering) ter menda celo quick shifter...

 

Kar se pa mene tiče pa se mi zdi, kot da tale motor niso naredili povsem do konca. Kot da ga zadaj nekaj manjka... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Joker pravi:

V videu, ki ga je na prejšnji strani pripel @MiNa, je gospod Trpin zagotovil, da bo cena v SLO 11.500€. V osnovni opremi pa bo tudi TFT, full LED luči (vključno s kornering) ter menda celo quick shifter...

 

Kar se pa mene tiče pa se mi zdi, kot da tale motor niso naredili povsem do konca. Kot da ga zadaj nekaj manjka... :hmm:

Če bo tako, bo to v redu cena, kot pa pravim ljubitelje BMWjev pri tem motorju še vedno spremlja kitajski izvor agregata in ne neka nova zasnova agregata, da bi se naredila vrsta pred saloni.

Po drugi strani pa sem prepričan, da se bo zaradi izgleda bolje prodajal od gs/f/xy modela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Snečer pravi:

To ni nič drugega kot GS/F/800 pa so samo malo "povrtali", v glavnem nič novega, nič revolucionarnega.

Revolucionarno res ni je pa nekaj povsem drugega kot "stari" Rotax 800. Dva cilindra in potem se podobnost konča...

Bolj je novi 850/900 agredat podoben, tu pa res CP2 od Yamahe ali paralelcu 1000 od Honde, sedaj že stare AT.

Za osvežitev spomina tule so slike agregatov v "prerezu"...

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, MiNa pravi:

Revolucionarno res ni je pa nekaj povsem drugega kot "stari" Rotax 800. Dva cilindra in potem se podobnost konča...

Bolj je novi 850/900 agredat podoben, tu pa res CP2 od Yamahe ali paralelcu 1000 od Honde, sedaj že stare AT.

Za osvežitev spomina tule so slike agregatov v "prerezu"...

no, torej je res konkurenca yamahi 700 :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Joker pravi:

full LED luči (vključno s kornering)...

Mali popravek...LED s kornering funcijo bo opcija in se imenuje LED PRO (vse pa ne more biti za osnovno ceno, ipak je govora o BMW :slap:)

 

pred 1 uro, Joker pravi:

Kar se pa mene tiče pa se mi zdi, kot da tale motor niso naredili povsem do konca. Kot da ga zadaj nekaj manjka... :hmm:

Manjka zadnji nosilec za kovček, zato zgleda zadaj prazno. Enako so vse slike nove tisočke brez zadnjega prtljažnika in izgleda prazno. Pohvalno da so se znebili tistih grdih cevnih nosilcev zadnjih končkov in so integrirali vpetja v zadek. Slaba novica za lastnike starega modela pa je, da stari kovčki ne bodo več pasali na nov motor in bodo morali ob menjavi starega modela za novega kupiti tudi nove kovčke.

 

pred eno uro, Snečer pravi:

no, torej je res konkurenca yamahi 700 :) 

Če ti tako praviš in temu verjameš, potem naj bo tako.......se predam!

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, krucymucy pravi:

Tacke so prenizko. Pa vzmetenje ima nekam veliko hoda. 

Vse prilagojeno ciljnem trgu. In tega ne predstavljajo uradne reklamne fotke ampak one z vampom na testni vožnji. Po principu bolje da ljulja, nego da žulja. Lih nek športni stroj to ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalaprava pravi:

Mali popravek...LED s kornering funcijo bo opcija in se imenuje LED PRO (vse pa ne more biti za osnovno ceno, ipak je govora o BMW :slap:)

 

Manjka zadnji nosilec za kovček, zato zgleda zadaj prazno. Enako so vse slike nove tisočke brez zadnjega prtljažnika in izgleda prazno. Pohvalno da so se znebili tistih grdih cevnih nosilcev zadnjih končkov in so integrirali vpetja v zadek. Slaba novica za lastnike starega modela pa je, da stari kovčki ne bodo več pasali na nov motor in bodo morali ob menjavi starega modela za novega kupiti tudi nove kovčke.

 

Če ti tako praviš in temu verjameš, potem naj bo tako.......se predam!

tudi v prispevku reče model da novi xr nima nove odmične, ker je 160os dovolj... jaz pravim že 50 je... vsaj bolj izkoristiš agregat

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14k brez kufrov in brez dynamic ESA, ker je treba itak menjat.

minusi:

tezji od tracerja

bolj svoh

drazji

sedez v enem kosu

zadnja nihajka zgleda cesko

 

bom sel na testno za vsak slucaj, mogoce je pa boljsi.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Zdej ste me pa Mal razočaral.... 

... Do Zdej sem mislil, da tisti, ki kupujete BMW-je, ne gledate na ceno..... In da je cena nepomemben podatek..... 

?

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2020 BMW F 900 XR First Look

motor je vizualno lep, tu ni dileme, malo premalo so se potrudili pri kovčkih edinomaxresdefault.jpg

menjaš aku in mogoče kakšen titan izpuh pa prideš na težo trejserke 900

drugače pa tu ne gre, kaj rabiš, ampak kaj si lahko privoščiš, ker kot sem rekel tracer 700 je povsem primerljiv, a bistveno cenejši

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, to je BMW-jev odgovor na Yamaho Tracer 900. Je kar nekaj ljudi, ki jim bi bilo nerodno voziti se z Yamaho. Zdej pa bo.

Stroj je lep. Ker sam gledam vse preko € je Tracer bolj racionalen nakup. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sem si vceraj ogledal bolj podrobno. Poleg tega da je jasno kam merijo, tocno na tracerja, bi tudi v primeru da staneta oba isto se enkrat vzel tracerja. 

Tisti ZF Sachs ESA je bolj kot ne slaba sala. Zadnji amortizezer je ja, spredaj te pricaka pa tole. 

20191109_120544.thumb.jpg.9b7680a8995c5651da23325ff3e3cade.jpg

Spredaj nima niti nastavitve preloada. Tale je full option paket. 

Pa tale vzmet. Jao.

20191109_120421.thumb.jpg.8adc3a94ddb8d58e950e2f5b2b1e0b8b.jpg

Gumica na tacki je bila ze raztrgana. 

Vse skupaj pa deluje da je sestavljeno tam kjer je tudi pogonski agregat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, krucymucy pravi:

Tole sem si vceraj ogledal bolj podrobno. Poleg tega da je jasno kam merijo, tocno na tracerja, bi tudi v primeru da staneta oba isto se enkrat vzel tracerja. 

Tisti ZF Sachs ESA je bolj kot ne slaba sala. Zadnji amortizezer je ja, spredaj te pricaka pa tole. 

20191109_120544.thumb.jpg.9b7680a8995c5651da23325ff3e3cade.jpg

Spredaj nima niti nastavitve preloada. Tale je full option paket. 

Pa tale vzmet. Jao.

20191109_120421.thumb.jpg.8adc3a94ddb8d58e950e2f5b2b1e0b8b.jpg

Gumica na tacki je bila ze raztrgana. 

Vse skupaj pa deluje da je sestavljeno tam kjer je tudi pogonski agregat. 

Povsem nasprotujoče so tvoje ugotovitve od "stroke" :) sem gledal nek review na YT in tam še posebej pohvalili to vzmet, kako easy je sedaj med vožnjo dvigniti šajbo

O vzmetenju pa, tracer 700 ima nastavljivo tudi spredaj...

Sicer pa moje mnenje.

99% pilotov nikoli ne nastavlja sprednjega vzmetenja (eni sploh nimajo te možnosti) pa tudi z zadnjim se ne ubadajo kaj dosti. Takisto velja tudi za šipo. Je pa res zanimivo, da BMW ni privoščil spredaj tega nastavljanja, celo USD vilice imel, še tvoj motor iz Bistre ima možnost nastavljanja spredaj, pa moj tudi (delno).

Če pa seveda te opcije ponudijo pa se folk potem igra in modruje o tem, kako drugače trese preko logaškega drevoreda... :) ker v vseh primerih trese in otrese (al so že uredili, se nisem vozil tam nekaj časa).

Mogoče izvira ta stroj iz iste plantaže kot tale, ta ima tudi zadnjo vzmet "zanimivo"

Rezultat iskanja slik za bmw gs 300"

na fotografiji mala GSka 310

se mi pa zdi, da je trenuten trend šel v smer, ki nima veze z motorizmom, ampak z vsesplošno histeriji s pametnimi napravami

vsi se bodo bolj ali manj potrudili, da ponudijo neko multimedijsko zadevo, ki bo imela čimveč "zabave" in igračkanja

prav čudi me, da se še noben ni spomnil, da bi omogočil tudi pravo navigacijo z zemljevidom (tisti približki z usmerjanjem in sparjenim telefonom so porazni).

Rezultat iskanja slik za garmin overlander"

npr, tale Garmin Overlander je 7", izgled ima že kot cockpit teh novejših motorjev, samo še dodajo pa podatkov iz motorja in je zadeva pripravljena

oblika je idealna za umestitev v te minimalistične cokcpite, ki nastajajo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

Rezultat iskanja slik za bmw gs 300"

se mi pa zdi, da je trenuten trend šel v smer, ki nima veze z motorizmom, ampak z vsesplošno histeriji s pametnimi napravami

Hehe, kako smešno zgleda ta zadeva ... ko sem ga videl, sem mislil, da je to neko 125ccm prdalo - nikakvi.
Full vlki nos, šajbe pa nikjer. Me prav zanima, na kakšne kupce ciljajo s tem motorjem - "zanimive", kot zmeraj.

Kaj se pa tiče teh pametnih naprav ... cel svet strmi k temu, nekateri bolniki brez tega ne morejo, meni je pa to nujno zlo, ki ga proizvajalci avtov, motorjev ponujajo ... morda se sliši smešno, ampak jaz bi še danes imel, če bi lahko, šajbe na rajtl!
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snečer

Moj muzejski eksponat ima vse nastavljivo, spredaj in zadaj preload, kompresijo in rebound. 

Zdej koliko to se dela pri 115.000 km je pa vprasanje. 

P.S. v Postojni je sonce20191110_143658.thumb.jpg.c3e5b29b92b8502affc19ac251da3da3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kričač pravi:

Me prav zanima, na kakšne kupce ciljajo s tem motorjem - "zanimive", kot zmeraj.

Made in China for....

Nista samo Evropa in USA potrošniško naravnana. Tisti trgi na vzhodu se šele prebujajo. Indija in Kitajska skupaj pa imasta ohoho potencialnih kupcev, za  300ccm modele motociklov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/6/2019 at 4:40 PM, enporio said:

Cene v Nemčiji že znane-oz konfigurator

https://www.bmw-motorrad.de/de/models/adventure/f900xr.html

full option (vsi paket) manj kot 14.000€ -za moje pojme je tole dobra cena

Če prav predvidevam, bo torej BMW (full option)  s kovčki pri nas cca. 15 jurjev, Ya,aho Tracer GT (s kovčki) pa dobiš za 12 jurjev + cenejši servisi + 1 valj več ( !!!!!!!!!!!! VELIKA RAZLIKA), + 10 kg manj, + precej konjev več. Če ocenjujemo objektivno brez subjetktivnih ( vizualnost, moč blagovne znamke pri nas BMW) aspektov je po moje Tracer 900 absolutno boljši motor, ki nudi več za manj denarja. To pa ne pomeni, da BMW ne želi odtrgati kupcev nove Tracer 900ke, ker je, če gledamo, danes to ( Tracer 900 gt) segment, ki se bo v prihodnosti najbrž masovno prodajal. Folk, ki kupuje te nove "SUV-e" so povečini stari od 45, 50 let in več. Moji kolegi s katerimi smo v mladosti skupaj noreli, so si zdaj, ko so bolj "modri" skoraj vsi kupili GS-e. Ja, še jaz sem si ga zato kupil, a sem ga po 4 mesecih prodal, ker mi bokser enostavno ni nudil užitka v vožnji. Takšno moč ima BMW v marketingu napram Yamahi v Evropi. Po moje pa bo vsekakor ta mali XR dosegel večji uspeh kot mali GS. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zapeljal ga do naslednje spomladi zagotovo še ne boš, ker ga niti novinarji še niso vozili na uradni predstavitvi!

Lani so tako recimo prestavili tudi R1200RS, pa je prišel v salon Avtovala šele pred dvema, trema mesecema, testno ga pa še danes ni uspel zapeljati noben potencialni kupec, pa je že več kot eno leto od predstavitve! :BUA:

Upam da bo z malim XR kaj bolje, ker tole moram tudi sam videti in zapeljati! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 11. 2019 ob 16:55, Loba pravi:

Ja, še jaz sem si ga zato kupil, a sem ga po 4 mesecih prodal

Ima @Snečer kar prav... Motorje kupuje ulica :P.

Ko sem iz R1150GS presedlal na 800ccm iz iste "štale" so me skoraj vsi kar malo čudno gledal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!