Skoči na vsebino

BMW F 900 R in XR


skalaprava

Priporočene objave

pred 21 minutami, MiNa pravi:

Ima @Snečer kar prav... Motorje kupuje ulica :P.

Ko sem iz R1150GS presedlal na 800ccm iz iste "štale" so me skoraj vsi kar malo čudno gledal.

 

Zate bi bil 900xr, je za tvoj stil vožnje pa še "delavnico" imaš doma :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 11. 2019 ob 10:48, Snečer pravi:

O vzmetenju pa, tracer 700 ima nastavljivo tudi spredaj...

Eeeeeem, mam Tracer 700 letnik 2018, in ima spredaj nastavljivo samo šipo, tolk o tem.

Res da za 7 jurjev nimam kej dost jamrat, sam sorry, ne more se v nobeni stvari primerjat z BMW, pa še katerim drugim proizvajalcem ne (KTM, Ducati, Triumph...). Karkoli primeš ti da vedet da sediš na budget motorju. 

Da ne bo pomote, meni je ok, sicer je ne bi kupil, ampak nikoli pa ne bom rekel da je to isto dober motor kot BMW F850GS al pa ne vem, KTM 790 Adventure ipd.. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, farang pravi:

Eeeeeem, mam Tracer 700 letnik 2018, in ima spredaj nastavljivo samo šipo, tolk o tem.

Res da za 7 jurjev nimam kej dost jamrat, sam sorry, ne more se v nobeni stvari primerjat z BMW, pa še katerim drugim proizvajalcem ne (KTM, Ducati, Triumph...). Karkoli primeš ti da vedet da sediš na budget motorju. 

Da ne bo pomote, meni je ok, sicer je ne bi kupil, ampak nikoli pa ne bom rekel da je to isto dober motor kot BMW F850GS al pa ne vem, KTM 790 Adventure ipd.. 

 

o novem traceru700 govorimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, GucciSLO pravi:

Glede na vtise o tem BMW... Zgleda, da je Yamaha s Tracer 900GT zadela v polno.

 

Vtisov še ni, ker jo noben novinar še ni peljal.....kar se bere, so zgolj prvi vtisi iz salona, kjer so lahko malo gor posedali!

Drugače se pa strinjam, Yamaha je dobro zadela to nišo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prvi primerki so prispeli včeraj v Avtoval... 

Prvi vtis, ko sem se zavihtel v sedlo je, da je motor zelo primeren za malo nižje voznike. Glede na 219kg, deluje v rokah precej lahkotno. Definitivno ni golomazen motor. Prve vilice precej pumpajo... žal so nenastavljive. 

No ja, bo treba spomladi na testno vožnjo it.... 

IMG_20200117_171745.thumb.jpg.10a96efd33fa6126f4ad99294008a8ef.jpgIMG_20200117_171719.thumb.jpg.8e000051648caedaf1165e29e4502280.jpgIMG_20200117_171652.thumb.jpg.367bd55e2a82f74e8e64c694fa8af0b3.jpgIMG_20200117_171645.thumb.jpg.da2b311640e959c3061cd15326e70fc7.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, zaradi cene glih ne bo Versys killer. Je pa očesu všečen. Celo izpuh jim je uspelo ohraniti niti v relativno majhni in skladni dimenzij. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Všeč mi je in kar skladen, pa sexi deluje sploh ritka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XR bi še mene imel...no pa sem priznal :P

ps. za solo vožnje itak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 1. 2020 ob 14:07, skalaprava pravi:

No ja, zaradi cene glih ne bo Versys killer. Je pa očesu všečen. Celo izpuh jim je uspelo ohraniti niti v relativno majhni in skladni dimenzij. 

Sta pa to dva Versysa, imaš enga za rezervo, če gre kaj narobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, skalaprava pravi:

 

aplikacija za objestneže, ker si lahko pošiljajo slike, kje so divjali in s podatki o nagibu itd. :) potem pa naslednji "Izboljša", dokler en ne najde limita :) 

to je odgovor na tracerko, a uspeli so odgovorit na versys 650...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

aplikacija za objestneže, ker si lahko pošiljajo slike, kje so divjali in s podatki o nagibu itd. :) potem pa naslednji "Izboljša", dokler en ne najde limita :) 

to je odgovor na tracerko, a uspeli so odgovorit na versys 650...

O please, vse te parametre in še dodatnih 200 meriš tudi ti s svojimi geđeti na Versysu, pa zato nisi objestnež....razumem, govora je o BMW in pač dobiš ošpice....res se mi ne da ubadati s tvojimi provokacijami!

Ja Versysy je überstroj, tracer je malo pod njim, bmw je merda......ich habe dich verstanden! Happy?

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, skalaprava pravi:

O please, vse te parametre in še dodatnih 200 meriš tudi ti s svojimi geđeti na Versysu, pa zato nisi objestnež....razumem, govora je o BMW in pač dobiš ošpice....res se mi ne da ubadati s tvojimi provokacijami!

Ja Versysy je überstroj, tracer je malo pod njim, bmw je merda......ich habe dich verstanden! Happy?

Jaz nič ne merim, to so podatki, ki so v vsaki gps sledi, kakšen več ali manj. Samo omenil sem.

Tracer je vrstni 3 valjnik in XR900 zaradi tega ni primerljiv, saj je le nadgradnja prejšnji 650-700-800 fgsxy oznak, ki si delijo isti kitajski motor.

Novinar je pač izpostavil aplikacijo, kako je zanimiva, da lahko deliš "divjanje" z ostalimi, si deliš tracke, rute, gledaš, kak si šel v ovinku in verjetno kasneje "popravljaš" rezultat.

Ni nobena provokacija, ampak moj komentar na bedast prispevek.

Raje bi nam pokazal kovčke, ki bodo za XR in podobno, kot pa da je racal po ovinkih in že v majhnem nagibu podrsal obuvalo.

Graja na takšne prispevke, ki so povsem neuporabni.

Očitno pa ti dobiš takoj ošpice, ko vidiš moje objave :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

Očitno pa ti dobiš takoj ošpice, ko vidiš moje objave :) 

Ja dobim......hvala lepa pa nasvidenje  :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

aplikacija za objestneže, ker si lahko pošiljajo slike, kje so divjali in s podatki o nagibu itd. :) potem pa naslednji "Izboljša", dokler en ne najde limita :) 

to je odgovor na tracerko, a uspeli so odgovorit na versys 650...

ne govori tega na glas, ker kawa tudi ima "lean angle". Še mal pa bo tudi versače mel barvni tv in isto :P

ps. podatki o nagibu so itak nesmiselni, namesto prav vozit, ga boš porival v ovinek da bo več nagiba :P

XR mi deluje več kot 650ccm mlinčki in manj kot jurjaki s pravo nosilnostjo za dve osebi. Je segment kjer manjka model kawi. In očitno je segment, ki je trenutno najbolj in. Al si preko jurja, torej vsaj 1200 in več ccm, al pa si na okrog 800-900ccm. S tem da XR je hudo hudo naloudan za teh 14 jurjev. Od semiaktivnega vzmetenja, do cornering lučk.

Ne, ni za 2 osebi, mi deluje bolj švoh, tako po konjenici, kot po zadnjem delu (komoditeta, moč okvirja) ampak, je pa vseeno mal več kot 600-650ccm ropotuljica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

ne govori tega na glas, ker kawa tudi ima "lean angle". Še mal pa bo tudi versače mel barvni tv in isto :P

ps. podatki o nagibu so itak nesmiselni, namesto prav vozit, ga boš porival v ovinek da bo več nagiba :P

XR mi deluje več kot 650ccm mlinčki in manj kot jurjaki s pravo nosilnostjo za dve osebi. Je segment kjer manjka model kawi. In očitno je segment, ki je trenutno najbolj in. Al si preko jurja, torej vsaj 1200 in več ccm, al pa si na okrog 800-900ccm. S tem da XR je hudo hudo naloudan za teh 14 jurjev. Od semiaktivnega vzmetenja, do cornering lučk.

Ne, ni za 2 osebi, mi deluje bolj švoh, tako po konjenici, kot po zadnjem delu (komoditeta, moč okvirja) ampak, je pa vseeno mal več kot 600-650ccm ropotuljica.

cenovno bi moral biti okoli 10

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Snečer pravi:

cenovno bi moral biti okoli 10

bmw očitno ve. Ampak za 10 jurčkov ne boš naredil semiaktivnega vzmetenja, cornering lučk in maljon drugih neumnosti. Še tako mi deluje EU cheap.(kar ni nujno slabo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DinDiin pravi:

Pa v vsako temo prineses ta skret od Versysa, valda folk ospice fase, ker si neumesen.

da se postavim v bran Sneciju. Primerjave lahko vsak naredi, tudi ti s KTM 1050, jaz s KTM 1290 al Z900. itd..vprašanje je koliko so smiselne. Jemanje nekih objav osebno (neglede na pisca) je pa po mojem brezveze, oziroma brezveze se človek sekira.

Če nadalje špekuliram: če je vzmetenje vsaj malo dobro, je to več kot odgovor na Tracerko (že zaradi nastavitev), in sigurno korak več kot vstopni modeli. Agregata 650 in 800 sta svetlobno leto daleč. To je moje mišljenje, sem pa prepričan da ga lastniki "ropotuljic" ne delijo z mano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DinDiin pravi:

Pa v vsako temo prineses ta skret od Versysa, valda folk ospice fase, ker si neumesen.

preden obtožiš, poglej, kdo je začel par postov nazaj omenjat V... če lahko drugi omenjajo, lahko tudi jaz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

 

Tracer je vrstni 3 valjnik in XR900 zaradi tega ni primerljiv, saj je le nadgradnja prejšnji 650-700-800 fgsxy oznak, ki si delijo isti kitajski motor.

Samo zdajšnji motor v 750/850/900 si delijo isti kitajski motor. Prejšnji je bil Rotax. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, car_freak pravi:

Prejšnji je bil Rotax. 

Ga vozim - že nekaj časa...pravzaprav že tretjega.

Sicer pa če smo pošteni, je veliki modri z agregati (800ccm Rotax) naredil nekaj nerazumljivih tehničnih rešitev, ki niso najbolj posrečene (nihajoča protiutež za kompenzacijo vibracij). S tem agregatom so dosegli edino to, da ima povsem enak zvok kot bokser.

So pa potem rabili rabili 10 let, da so ugotovil, kaj je moderen dvocilindraš in to tudi z agregatom 850ccm (in novi 900) rešili. 270 stopinjski (imitacija V90) motor, ki ga imata MT07 in CRF1000 (1100). Nuda 900 je bila približek, vendar je imela še vedno nihajno protiutež.

Za osnovno ceno, bi bila popolna zadetka. Ker dodatki realno niso toliko vredni. Razne lučke in šnik šnak kitajci delajo za drobiž.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!