Skoči na vsebino

Husqvarna Norden 901 2021


HyperJack
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

0Q0A2728.thumb.jpg.27cb49dfee9c339123ac835beb520591.jpg

 

Priporočene objave

pred 12 urami, jvalant pravi:

Aha! si vozil oba/vse, daj mal povej primerjave, prosim!

Lastim crf 1000. Mi je lepša.  Za lepoto ni potrebe po vožnji . Kar se tiče vožnje,  pa vas lahko malo...,  ko pa tolko hvalite te kateeme.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 3. 2022 ob 8:25, BRANE pravi:

Lastim crf 1000. Mi je lepša.  Za lepoto ni potrebe po vožnji . Kar se tiče vožnje,  pa vas lahko malo...,  ko pa tolko hvalite te kateeme.. 

kar se izgleda tiče, enim je lep, drugim grd. Bi res rekel, crf je najbrž lepši širšemu krogu ljudi.

kar se ostalega tiče (je / ni boljši)..pojošeni veški, pa nekaj kvalitetne elektronike je dobra pomoč povprečnemu vozniku, tule so pri KTM/HUSI dobro zadeli. Večina teh motorjev tem rangu in tej klasi se pa itak dobro pelje, bolj je važno kaj voznik hoče, al pa kaj mu paše.

275894795_10160345022813470_8875446302407836464_n.thumb.jpg.93291028c5dc356d7b2c91ee69d889a9.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Špegle imajo očitno vsi gor našvasane ker vztrajajo z originali? 🙄 

AXP plata zgleda boljše kot pričakovano, z krampi, nalepkami in rorom je prec bližje rally videzu...

Screenshot_20220319-102128_Instagram.thumb.jpg.0ab3477a37886c6f84b433fdfbc95c7f.jpgScreenshot_20220319-102113_Instagram.thumb.jpg.60eef70af54ddecaf883cb1ccbff88eb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

špegli so okrogli, kot luč. :P

Drgač so mi pa všeč tvoji, kaka je vidnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

Kar se tiče vožnje izven asfalta...vse kar zapišem bo 😁 sej bi napisal offroad..ma bi se kdo zažgal iz protesta.

Danes sem rekel to je to in odpičim štandarden krog. Torej makedam od utrjen do nasut, 3x prehod vode, zemlja in dno Vogrščka dokler ga ne poplavijo. Tam je par finih skokov. Relacija ki jo običajno cepam.

1. Pirell str mi ne da tok filinga nazaj kot 07+ . Prva bi še bila zadnja je bolj cestno usmerjena...ampak

2. Vzmetenje..2cm več od 790 je ogromno. Bolje požira, mehkejši so prehodi. Več si upam po defoltu. Kjer sem vozil 70km/h grem zlahka 100.

3. Agregat je še premočan v primerjavi s 790...itak moram v glavi resetirat, namreč en in drugi mata različne karkterje. Ne da je 790 slab, ma spodaj rabi gas da ne klonka, potem je bolj miren in obvladljiv, medtem ko se 890ki fuzla. Kullll

4. Husa ..oziroma pri Huskiju je več teže spredaj, kar pomeni malce drugačna drža na skokih, ma kaku lepu skokne 🤣

5. Višina sedeža..par 100km in me boli kita.

Overandall not bad..

 

20220319_135154_HDR.jpg

.

... točka 4 brez filmčka ne vela 😯🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, pik1 pravi:

.

... točka 4 brez filmčka ne vela 😯🤣

še mal, se uplouda...evo teaser :P

GOPR1515_Moment2.thumb.jpg.73dcc017b549d8913459195a974b8d4b.jpg

 

GOPR1514_Moment.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo @pik1

5minut gibajočih slikic.

štrije potočki,

2 klančka,

en mali wheelie (1.41),

pa en mali skokec na koncu.

Se opravičujem za kot kamere..al jebiga. Je pa muska dobra :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, DAMI34 pravi:

špegli so okrogli, kot luč. :P

Drgač so mi pa všeč tvoji, kaka je vidnost?

Imam občutek da moji špegli ne bi izpolnili tvojih pričakovanj... :D 

Tresejo nič, tudi ko sem pobiral moped iz podrastja so ostali na mestu, tresljajev nisem zasledil, se mi zdi da je vetrne turbolence v čelado manj....

Zame so povsem dovolj, ker se trenutno vozim bolj kot ne po kolovozih in lažjem terenu jih imam obrnjene navznoter, koristim jih za preverjanje ali mi na skupnih vožnjah kolega še vedno sledi oz ali sem ga kje izgubil.

Jaz sem bar end špeglov navajen še iz speed tripla, so bili predvsem za zaznavanje plavih utripajočih luči za seboj, vsekakor videz pred funkcionalnostjo :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

im ok, im ok :P

oriđiđi naslov fotke:

Norden Down...........Africa not for sissies..

276125109_10159993179574662_4052856495556716346_n.jpg.cc2030f2892ebfd8105b2a23f52a69f8.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temle videu je res dobr opisu motor. Tale ima zelo dobre\realne opise. Video je razdeljen na časovnice. Zanima je primerjava z z ostalimi motorji. Huski zmaga.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podobno imajo tudi ktmji

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34, še dobr, da mam tebe. Bova kr vzpostavla direktno linijo, da te bom sprašval kok pa kej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadeva pride prav, v primeru če nočeš na servis v roku enega leta, pa ti gre na živce rumena kugla na ekranu :P al pa če sam servisiraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi vtisi so fenomenalni. Itaq mal pretirani, ker sem pač prestopil iz nekaj povprečnega na nekaj dost boljšega.

Zelo mi je fascinanto, kako lahkoten je motor med manevriranjem na mestu in na cesti. Zelo hitro lahko menjaš smer na kratkih ovinkih. Če nekako primerjam z Hondo Africo twin 2019 letnik, pri kateri sem imel občutek, da noče v ovinek, je tukaj drugače. Nizko težišče se lepo pozna. Malo bom moral še okrog vzmetenja preklikat, ampak tudi tovarniške nastavitve zame čist zadoščajo. Motor je v živo precej lepši kot na slikah. Sploh prednji del je precej širok, in mi je všeč, ko imaš občutek, da maš "nekaj konkretnega med nogami". Sedež bi sploh pohvalil, zelo udoben. In sama drža zelo konfortna. Ponavadi me moti krnmilo, ki je preveč "zaprto". Sploh na Africi me je pekla lopatica, tukaj BP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/15/2022 at 7:49 PM, BRANE said:

Crf 1000 je boljša in lepša.  Edino menjava zračnih filtrov pa ene svečke je jeba... 

Predvsem je se tezja in bolj lesena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, skalar36 pravi:

Prvi vtisi so fenomenalni. Itaq mal pretirani, ker sem pač prestopil iz nekaj povprečnega na nekaj dost boljšega.

Zelo mi je fascinanto, kako lahkoten je motor med manevriranjem na mestu in na cesti. Zelo hitro lahko menjaš smer na kratkih ovinkih. Če nekako primerjam z Hondo Africo twin 2019 letnik, pri kateri sem imel občutek, da noče v ovinek, je tukaj drugače. Nizko težišče se lepo pozna. Malo bom moral še okrog vzmetenja preklikat, ampak tudi tovarniške nastavitve zame čist zadoščajo. Motor je v živo precej lepši kot na slikah. Sploh prednji del je precej širok, in mi je všeč, ko imaš občutek, da maš "nekaj konkretnega med nogami". Sedež bi sploh pohvalil, zelo udoben. In sama drža zelo konfortna. Ponavadi me moti krnmilo, ki je preveč "zaprto". Sploh na Africi me je pekla lopatica, tukaj BP.

A pol Jadranka? 😜

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Frenk 67 pravi:

A pol Jadranka? 😜

Služba :cry:

  • Žalosten 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Kaj je lepše od ene Huse?

 

Dve Huse 😁

20220322_163417.jpg

Povejte kak dan prej, pa se najde še kakšna Husa :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, HyperJack pravi:

Povejte kak dan prej, pa se najde še kakšna Husa :D

pr naših letih ne vemo za 6 ur vnaprej, kaj šele za 24 :P

je slučajno padlo...ampak hus ni nikol preveč :D

sploh k bi rad tvojo 701 testiral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo delate reklamo tu za tega Nordena, ampak treba priznati, da si jo zaluži ! Čestitke @skalar36 za novo pridobitev. Res šmekerski motor, izstopa od ostalih adventer motorjev v tem segmentu. Sam sem ga peljal premalo kilometrov (hvala @DAMI34), da bi lahko podajal neke zaključke, ampak takoj po prvih metrih mi je bilo jasno, da gre za pravi adventer segment, saj je že sedež dajal vedeti, da je na prvem mestu udobje in takega lepotca bi bilo škoda metati po kakih umazanih kamnitih jarkih, čeprav se zagoto suvereno lahko pelješ po brezpotjih. Super navor, karakter tipično KTM-ovski, tak,  ki ti daje željo po dinamični vožnji, fajn nizko težišče, prava špilika, hkrati pa čisto zares kategorija moči motorja in to je to; ničesar preveč in vsega dovolj - segment, ki se bo zagotovo v naslednji letih še okrepil. 

Popravljeno . Popravil Loba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, luxsa pravi:

Skratka,novi GS kiler,grem gledat ce majo se kaksnega.  🤣

So rekl, da sm jest tazadnga vzel. Ampak pejd vseen prašat. Za ceno GS dobis Huskija pa se enga Versysa. Oba GS kilerja, ni hudic, da ga ne fentaš... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!