Skoči na vsebino

Husqvarna Norden 901 2021


HyperJack
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Povezave: Spletna stran NORDEN 901 klik Uporabniški priročnik: klik  FB grupa Norden901 klik

0Q0A2728.thumb.jpg.27cb49dfee9c339123ac835beb520591.jpg

 

Priporočene objave

Moči in navora ima več kot njen neposredni konkurent v tem razredu, aktualni GS 850 in tudi lažja je od njega.....kdo je naredil napredek  :hmm:       je sicer KTM ADV 890 v drugi obleki, z malenkostnimi tehničnimi spremembami, bomo videli kk se pelje.......

V zadnjih dveh tednih sem potestiral nekaj konkurentov....... v A Triumpha Tigra RAlly pro in BMW GS 850, v SLO pa  KTM ADV 890 in Hondo AT 1100.....človek se težko odloči, priznam pa da mi je Anglež sedel od prve ?   morda je preveč butičen, servisni interval še vedno relativno kratek 10k km in servisna mreža vprašljiva za oddaljene vuko......

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se lah vprašajo tudi pri BMW-ju in ostalih proizvajalcih.......nekako so "zmenili" za okvirne teže danes, v posameznih razredih, noben bistveno ne odstopa na bolje........teže bajkov zaradi vse mogoče opremo gredo gor ne pa dol, kar bi nam pasalo.......tudi novi velki GS z vso opremo je še za X kg težji od svojega starega predhodnika.........

Motorja nista primerljiva po namenu, tehniki-tehnologiji, niti po času v katerem je bil oz. bo  lansirana na trg........očitno potrebe trga in modni trendi, v glavnem pa prodaja in dobiček delajo svoje.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

253371894_186472616984265_2007978022789884378_n.jpg.9248650a047f2cc247fe9285a9c71a00.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

No take slike folk gleda, pa dobi napacno predstavo, kaj tak motor je. 

če me je pa kopiral :P

Poskitt 

253652312_436624531157800_4402301398396800945_n.jpg.2b214a87dc5ff6966b7f2a57af859691.jpg

ampak v resnici, je čisto vsak moped težko iz blata vleč. Not pa ga ni problem zapeljat, mar ne.

Če bi hotel brezskrbno šetzanje povsod bi vzel 20kg ebike. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno za en pikič previsoka, ko jo bo potrebno na mestu obračat ali z nogami.

Dober video, ki leppo pokaže pozicijo sedenja in nog za različne višine šoferja.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 11. 2021 ob 8:06, Luka66 pravi:

Moči in navora ima več kot njen neposredni konkurent v tem razredu, aktualni GS 850 in tudi lažja je od njega.....kdo je naredil napredek  :hmm:       je sicer KTM ADV 890 v drugi obleki, z malenkostnimi tehničnimi spremembami, bomo videli kk se pelje.......

 

V zadnjih dveh tednih sem potestiral nekaj konkurentov....... v A Triumpha Tigra RAlly pro in BMW GS 850, v SLO pa  KTM ADV 890 in Hondo AT 1100.....človek se težko odloči, priznam pa da mi je Anglež sedel od prve ?   morda je preveč butičen, servisni interval še vedno relativno kratek 10k km in servisna mreža vprašljiva za oddaljene vuko......

 

 

 

Js bi na pamet rekel, da je agregat od at1100 na asfaltu najboljši!? Navor itd...? Je za cesto dovolj 105 KS, po tvoje.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 6. 11. 2021 ob 23:03, siks pravi:

Js bi na pamet rekel, da je agregat od at1100 na asfaltu najboljši!? Navor itd...? Je za cesto dovolj 105 KS, po tvoje.... 

Ja imaš prav, AT mi jo po mojem občutku delovala najbolje, več ccm in boljša krivulja navora, se pelje presenetljivo dobro......morda tudi zaradi moje "prve ljubezni".......sicer pa konjev nikoli dovolj, vendar......cca. 100KM povsem dovolj za vse, tudi vožnjo v dvoje, solo pa lahko tudi mal bolj divje, če smo realni.......od leta 2000-2015 sem vozil le motorje srednjega razreda 800ccm, 2xVFR, GS, Tiger, vsi malo pod, ali malo čez 100KM,  tudi v dvoje prevozila večino kkm, pa je šlo OK......konji ne osrečijo, priznam, pa, da včasih naredijo nasmeh do ušes in tudi kako položnico več.......no pred letom 2000 je bilo v garaži še manj konjev, pa smo tudi uživali v vožnji :)    torej.....smo različni z različnimi potrebami, željami in pogledi....proizvajalci, trg in trendi delajo svoje.....mi pa uživamo na dveh kolesih, če se le da :)

SREČNO 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 11. 2021 ob 18:42, DAMI34 pravi:

ravno za en pikič previsoka, ko jo bo potrebno na mestu obračat ali z nogami.

Dober video, ki leppo pokaže pozicijo sedenja in nog za različne višine šoferja.

 

Mislim, da obstaja tudi dodatno znižana opcija za dobra 2 cm (ali sedež ali vzmetenje, nisem razumel). Ne neki predstavitveni strani, pa je bilo predstavljeno, da se bo dalo tudi nataknit ta hude vilice (XPLOR verjetno), za tiste, ki jim je osnovna premalo off-road naravnana. Žal so seveda zadaj vedno šuški :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, pjotr pravi:

Mislim, da obstaja tudi dodatno znižana opcija za dobra 2 cm (ali sedež ali vzmetenje, nisem razumel). Ne neki predstavitveni strani, pa je bilo predstavljeno, da se bo dalo tudi nataknit ta hude vilice (XPLOR verjetno), za tiste, ki jim je osnovna premalo off-road naravnana. Žal so seveda zadaj vedno šuški :)

najbrž, znižal ga ne bi ker potem ni razlike napram 790S. Lahko pa sedež mal znižam in zožam. Drgač pa ker je neakih mer kot S model od ktm paše gor:

 hyper pro komplet vzmetenje in pa Rotweiler performance zračni filter z power comanderjem, pa nekaj že majo v power parts katalogu.

tale je na Sa namestil: XPLOR pro front fork and rear shock , Rapid bike racing ECU, full titanium SC project exhaust system, Excel rims, Haan hubs and heavy duty spokes

 

Vendar se sprašujem, če greš v upgrejde za ofroad, a ni bolje potem Ra od ktmja vzeti, jer le bolj terensko naravnan. Husa, je samo za odtenek več kot je S model KTMja.

Kaj pridobim:

2cm več od tal

lepši motor (osebni vtis)

več gadgetov serijsko odklenjenih, kviki, tempomat

nastavljivo vzmetenje spredaj in roler zadaj

udobnejši sedež

in to je to..ni neka huda prednost. Je pa ugrejd v primerjavi z Som od KTMja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Markisan pravi:

Če grem iz nakega na enduro mi ta zadeva zelo potegne. Priznam pa da ne vem kako kupovat "terenski" motor.

Enako kot jaz. Greš kupit h2sxa, pa jih ni. Potem pa domov prideš s 790advjem ? in to brez šale.

Adv motorji so relax, prostorni, večinoma zelo dobra ciklistika oprema in vetrna zaščita. Ne moreš falit. No meni je bila samo višina sedeža zlo pomembna. 790 je visok 83,5cm, norden je pa 2cm višji, kar je že ven iz cone udobja. 

Pa baje v kratkem dobijo samo en komad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Enako kot jaz. Greš kupit h2sxa, pa jih ni. Potem pa domov prideš s 790advjem ? in to brez šale.

Adv motorji so relax, prostorni, večinoma zelo dobra ciklistika oprema in vetrna zaščita. Ne moreš falit. No meni je bila samo višina sedeža zlo pomembna. 790 je visok 83,5cm, norden je pa 2cm višji, kar je že ven iz cone udobja. 

Pa baje v kratkem dobijo samo en komad.

Verjetno se bo treba it vsaj vsest, da vidim kakšna je to zadeva. A po terenu se realno pri nas, da kje pelat al je vse prepovedano pa moraš skoz mal za hrbet gledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno, če si maher za teren in ga veliko voziš, je tole premalo (v navednicah, pretežko, škoda vzmetenja) in je bolje met Ra od KTM. 

Če pa iščeš nekaj vmes, torej točno tam kamor so ga pozicionirali med obe verziji KTMja zna biti pa prekleto dober.

Ker vozim nekaj podobnega ali skoraj identičnega, sem še preden je husa prišla na trg ugotavljal, da mi fali majčken več udobja/sedeža (husa ga ma), ne bi škodilo za potovanja imeti mal več "odklenjene" elektronske navlake (husa ima), pa čeprav jo hudo ne pogrešam, čist mal več hoda vzmetenja (husa ma 2cm več kot S model od ktm)

Ne verjamem sicer da pridobiš kaj več terenske zmogljivosti, kot ma ktmjev S model, mi je pa husa lepša, 890 agregat je še bolj fin od 790. In sem prepričan, da se po asfaltu pelje tako ostro kot S model, česar pa tudi nočem izgubiti.

ps. pa lepa je :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/22/2021 at 6:46 PM, DAMI34 said:

najbrž, znižal ga ne bi ker potem ni razlike napram 790S. Lahko pa sedež mal znižam in zožam. Drgač pa ker je neakih mer kot S model od ktm paše gor:

 hyper pro komplet vzmetenje in pa Rotweiler performance zračni filter z power comanderjem, pa nekaj že majo v power parts katalogu.

tale je na Sa namestil: XPLOR pro front fork and rear shock , Rapid bike racing ECU, full titanium SC project exhaust system, Excel rims, Haan hubs and heavy duty spokes

 

Vendar se sprašujem, če greš v upgrejde za ofroad, a ni bolje potem Ra od ktmja vzeti, jer le bolj terensko naravnan. Husa, je samo za odtenek več kot je S model KTMja.

Kaj pridobim:

2cm več od tal

lepši motor (osebni vtis)

več gadgetov serijsko odklenjenih, kviki, tempomat

nastavljivo vzmetenje spredaj in roler zadaj

udobnejši sedež

in to je to..ni neka huda prednost. Je pa ugrejd v primerjavi z Som od KTMja.

 

Ta je kot tisti model, ki je 790 predeloval, koncal in menjal za 690.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22.140 EUR  !!! za 901 PRO: to so decemberska prednaročila v Avstraliji ? 

Screenshot 2021-12-03 at 21.18.38.png

Popravljeno . Popravil Loba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to računajo še prevoz z ladjo. :P

Cene so ponorele. No mene zanima, če bo pod 14 kek al pa če se bo dalo dogovorit. Verjetno bo pa cena tam okrog 15.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cene novih motorjev res norijo. Čist za intermeco. Nova Honda AT se je prodalaja po 12.7K EUR osnovni model. 2015. Dans je precej dražja. Kdo si bo to sploh še lahko privoščil. Samo ljudje, ki imajo že odrasle otroke, in brez kreditov. Za mlade bodo novi motorji nedosegljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Cene novih motorjev res norijo. Čist za intermeco. Nova Honda AT se je prodalaja po 12.7K EUR osnovni model. 2015. Dans je precej dražja. Kdo si bo to sploh še lahko privoščil. Samo ljudje, ki imajo že odrasle otroke, in brez kreditov. Za mlade bodo novi motorji nedosegljivi.

Kot da smo si lahko mladi 15let nazaj lahko kupili nov motor. Isti ti je k***, zdej al pa 10 let nazaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, HyperJack pravi:

Kot da smo si lahko mladi 15let nazaj lahko kupili nov motor. Isti ti je k***, zdej al pa 10 let nazaj.

tis še vedno mlad, v primerjavi z nami :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, skalar36 pravi:

Dans je precej dražja.

Glih za ene tri kovid dodatke v JU je dražja...

Kar nekaj je takih, ki si jo bodo lahko "privoščili" :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!