Skoči na vsebino

Kugelschreiber

Priporočene objave

13 hours ago, axaQ4 said:

Sedaj imajo novega konja v obliki FQ20 in pomoje komaj čakajo da ga spravijo v tovarniško ekipo, ker če ne jim ga bo Dukati pograbil, ker je že govora o ponudi za tovarniško ekipo.

A ni to zanimivo? Ducati bi Se vedno rad Yamahinga soferja. Pecali so Rozmana, pogoru, upecali so Lorenza, skregali, Checa je tud samo kostolom dosegu. In se se zmer govori, de bi radi vinalesa in quartarara....a je Marc res tako globoko vezan na Hondo, de se nikoli nit ne omenja kak prestop?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, gasperX said:

on bo dirkal do svojga 46ga leta :D;)

 

Rossi leta 2050 na motogp gridu. Več titana na njemu v obliki kolkov itd kot na motorju :P

image.png.3dd7e664db0cae1b22d679c1ecbba450.png

Popravljeno . Popravil axaQ4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, KennyJR pravi:

Ok... Ducati je vozil eno leto na Michelin gumah... Ta informacija mi je ušla... Ampak point je še vedno isti... Gume so se pekle čez noč še leta po tem, ko je Ducati šel na Bridgestone... Ne vtikaj se v malenkosti, če maš narobe... 

saj vsakemu kaj uide.. eno leto ni malenkost - malenkost bi bilo vikend testiranja pa ena dirka..

lipstik je imel prav - torej ne govori , da ima narobe.. sploh slovnično nerazumljiv del : "če maš narobe... "   ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, thumper pravi:

, da ima narobe.. sploh slovnično nerazumljiv del : "če maš narobe... "   ...

ne vem kaj je kugla meu narobe .. čist prav je meu ... eno leto ni malo ...

kenji bo zdaj dokazoval, da nimate prav, ker eno leto ni nič in ima on prav :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, KennyJR said:

Ok... Ducati je vozil eno leto na Michelin gumah... Ta informacija mi je ušla... Ampak point je še vedno isti... Gume so se pekle čez noč še leta po tem, ko je Ducati šel na Bridgestone... Ne vtikaj se v malenkosti, če maš narobe... 

leto kasnje je še kar na ........

https://www.crash.net/motogp/news/73696/1/ducati-desmosedici-gp4-technical-specification

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EDINO PRAVILNO! Čeprav, bi moral že letos zamenjati vsi vemo koga...


https://www.motogp.com/en/news/2020/01/29/quartararo-joins-vinales-at-factory-yamaha-for-2021-2022/322667?fbclid=IwAR0kHUDXKck2oXZ_z2oAo8lZQL0iBPyb63XRq9QgMTdRbvfS0QYLfDXKebQ

 

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se tiče marketinga si puščajo pri Yamahi odprta vrata s to potezo.. ne fq in ne vinales še nista nikakršno zagotovilo za osvojitev naslova in s tem velik plus v marketingu in prodaji nasplošno.

ali pravila dopuščajo več kot 2 voznika v istem moštvu ali je to že korak k rosijevemu privat moštvu v motogp? bo vozil v svojem moštvu s tovarniškim motorjem? uff..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej rossi je ze neki cajta nazaj rek, da je on pripravlen pripustit sedez quartararoju oziroma se zamenjati z njim. Za marketing in konstantno 5 mesto je pa tud petronasova ekipa dovolj dobra ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eno leto bomo trpeli penzionista :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, Shillien said:

sej rossi je ze neki cajta nazaj rek, da je on pripravlen pripustit sedez quartararoju oziroma se zamenjati z njim. Za marketing in konstantno 5 mesto je pa tud petronasova ekipa dovolj dobra ?

taljani petronasa sploh ne omenjajo. Yamaha je obljubila/ponudila PETI motor. Zanimiva zadeva, Po moje gre u penzijo. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:

taljani petronasa sploh ne omenjajo. Yamaha je obljubila/ponudila PETI motor. Zanimiva zadeva, Po moje gre u penzijo. 

peti ja ..ampak tovarniške specifikacije.. ne privat kot za morbidelija..

v bistvu tretji tovarniški motor.. ne vem kakšna so pravila o številu voznikov- a če je dovoljeno imeti samo dva v eni ekipi se nam lahko obeta "druga" tovarniška ekipa v moto gp.."vr46" .. z enim voznikom... ali pa z dvema na različnih specifikacijah..   

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, thumper pravi:

saj vsakemu kaj uide.. eno leto ni malenkost - malenkost bi bilo vikend testiranja pa ena dirka..

lipstik je imel prav - torej ne govori , da ima narobe.. sploh slovnično nerazumljiv del : "če maš narobe... "   ...

 

pred 14 urami, thumper pravi:

saj vsakemu kaj uide.. eno leto ni malenkost - malenkost bi bilo vikend testiranja pa ena dirka..

lipstik je imel prav - torej ne govori , da ima narobe.. sploh slovnično nerazumljiv del : "če maš narobe... "   ...

 

pred 13 urami, maus pravi:

ne vem kaj je kugla meu narobe .. čist prav je meu ... eno leto ni malo ...

kenji bo zdaj dokazoval, da nimate prav, ker eno leto ni nič in ima on prav :lol1: 

 

pred 13 urami, Lipstick pravi:

Kar je imel narobe je to, da je nekaj težil o tem, kako je omejitev dobave gum škodila ducatiju, ampak mu je u bistvu dala naslov... Kr neki pač... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar je imel narobe je to, da je nekaj težil o tem, kako je omejitev dobave gum škodila ducatiju, ampak mu je u bistvu dala naslov... Kr neki pač... 

Bilo je govora o kuhanju gum ...... enotne gume so bile uvedene....... kako se je vozil drkati potem .....

 

At the end of the 2004 season, Ducati made the switch to Bridgestone, arguing that they had more chance of getting Bridgestone to build a tire that would work specifically for their bikes than with Michelin. The French tire giant, then utterly dominant in MotoGP, was also supplying both Yamaha and Honda, and Ducati rightly surmised that with their needs were likely to come a long way down the list, after the demands of the then reigning multiple world champion and the factory that has been the driving force behind motorcycle racing's premier class since the late '80s.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Demon pravi:

Eno vprašanje...ne spremljam tolk dirk... Ali je res, da ima Rossi več motogp naslovov kot vsi ostali dirkači skupaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, greg570 said:

Eno vprašanje...ne spremljam tolk dirk... Ali je res, da ima Rossi več motogp naslovov kot vsi ostali dirkači skupaj?

Od trenutno aktivnih dirkačev še zaenkrat ja, od vseh dirkačev pa mislim, da je na 3 mestu.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Demon pravi:

EDINO PRAVILNO! Čeprav, bi moral že letos zamenjati vsi vemo koga...

Morda bi bil trenutno lahko preveč nevaren Markezu...Markez mora biti še prvak...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

43 minutes ago, vandrovec said:

Morda bi bil trenutno lahko preveč nevaren Markezu...Markez mora biti še prvak...?

No ja, par svetlih trenutkov v eni sezoni še ne pomeni, da bo s tovarniškim motorjem prvak. Je pa talentiran, mlad, zagnan, zato se mi zdi škoda, da ga še eno leto imajo v satelitskem moštvu. Pa četudi bi bil Marcu nevaren, bi bilo tako tudi pravilno.

Marcu bo verjetno letos kar nekaj pilotov nevarnih, mu rehabilitacija rame, ki so mu jo operirali takoj po koncu sezone sploh ne gre po načrtih... Pa vseeno, upam, da bo kljub temu zmogel in zadržal prestol!:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Lipstick pravi:

Kar je imel narobe je to, da je nekaj težil o tem, kako je omejitev dobave gum škodila ducatiju, ampak mu je u bistvu dala naslov... Kr neki pač... 

Bilo je govora o kuhanju gum ...... enotne gume so bile uvedene....... kako se je vozil drkati potem .....

 

At the end of the 2004 season, Ducati made the switch to Bridgestone, arguing that they had more chance of getting Bridgestone to build a tire that would work specifically for their bikes than with Michelin. The French tire giant, then utterly dominant in MotoGP, was also supplying both Yamaha and Honda, and Ducati rightly surmised that with their needs were likely to come a long way down the list, after the demands of the then reigning multiple world champion and the factory that has been the driving force behind motorcycle racing's premier class since the late '80s.

Očitno ne znaš angleško... Jaz tukaj razberem, da je ducati šel od michelina zato, ker so bili na repu po prioriteti, torej jim je dobava gum čez noč škodila... Dobili so tisto kar je ostalo... Nihče se ni trudil za njih... Potem so šli pa na Bridgestone, ki pa je v Evropo vozil gume pred dirkaškim koncem tedna... Tko da ne vem kaj jamraš... Michelin v Azijo ni vozil gum v nedeljo ponoči, prav tako v Ameriko ne... Bridgestone je bil tam v prednosti in niti ni rabil tega... Ko so uvedli pravilo, da morajo biti za vse gumd že v četrtek v paddocku je michelin začel pušit... Kar je bilo super za Bridgestone... Torej zakaj je zdej to slabo za ducati? ?‍♂️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 1. 2020 ob 12:46, KennyJR pravi:

Ducati ni nikoli vozil na Michelinu.

A potem ta tvoja trditev še vedno drži :huh:

obkroži ... DA .... NE

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, maus said:

A potem ta tvoja trditev še vedno drži :huh:

obkroži ... DA .... NE

 

Nc ne razumes....use mas narobe.....tako se obkrozi, jasno?! 

 

F9B75AE9-1C95-44C7-882B-03308C45663E.thumb.jpeg.f35051d0cd30216699ee432645a73e34.jpeg

Evo, en ful kvalitetn post sm objavu. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!