Skoči na vsebino

Predlog vladi za avto moto poligon


axaQ4

Priporočene objave

Vsak Vlada daj na to temo je vnaprej obsojen na propad. Kdor ima resen interes, naj seže v denarnico. AMZS bi lahko, sam nočejo. Vransko jim je ratalo (predvsem na račun zakonodaje, ki tak objekt preprosto zahteva), kar so se ukvarjali z ostalimi bencinskimi športi, je šlo vse cugrunt. Tole je striktno domena navdušencev in povezanega biznisa. In kolker vem je pri nas bencinskega (cestno hitrostnega/pistaškega) biznisa premalo, da bi lahko podpiral nekaj tipa Cerklje v polnem obratovalnem času. Jebiga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tem, da kar ni v interesu vlade, da je brezveze karkoli žnarat...prosit...rotiti...itd....

 

...kar se pa tiče cestnohitrostnega biznisa, samo poglej recimo na koledar nam najbližje piste na Grobniku. 

...komajda je kak fraj "moto open day". Steza je zakupljena celo leto v naprej ...od Italijanskih moto eventov...  zakup auto eventov celih vikendov nemcev, avstrijcev ... celo cel teden je lahko pista zakupljena od nekoga/firme/kluba...

... motoristi ala "Open mopto day" imajo fraj, kot sem že rekel, samo parkrat na leto. Biznis laufa na polno!

... vse ostalo se poja po pisti od oldtimerjev... prikoličarjev.... privat dirke... klubske dirke.... ogromno je tega.

... tako da tistih par moto navdušencev, kot jim pravite, da jih je v SLO, bi verjetno prišli na urnik samo parkrat na leto.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grobnik je ustaljen in utečen biznis s celo nekaj 'slavne preteklosti'. Tako da tam že po inerciji stvari lažje tečejo. Kar se mene tiče... če ni zadaj nekoga, ki je pripravljen j*bat ježa na polno da zadeve tišči naprej in še nekega biznisa, ki lahko (so)financira projekt par let do vzpostavitve nekega rednega dogajanja je bolj koma kot ne. Vsaj tako mi zgledajo zadeve na off road sceni. Kjer so poleg resni ljudje se da delati. Tudi če je kdaj kak sosed kaj siten. Je res da so vložki precej manjši, niso pa majhni (za slovenske razmere). Osnova vsega je seveda zemljišče. Če tega nimaš v neposredni lasti, je pušiona. Kolker vem so Cerklje meh, ker zahtevajo ukvarjanje z Državo... in to vem iz lastnih izkušenj kako zgleda. Ne dotikaj niti s palco, če le ni treba.

In tako lahko zaključim samo da poštene asfaltne piste v Sloveniji ni predvsem ker ni:

  • dovolj velikega interesa
  • dovolj prostega kapitala
  • podpore s strani širše javnosti
  • uradnikov, ki jim ni v interesu pomagati ampak raje otežujejo

Če ve kdo boljš... pa naj boljš napiše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima kdo denar, naj gradi ... če gradijo Magne, Lidle, Hoferje in ostale stvari ... naj kupi ogromno zemljišle in napravi stezo, ter jo trži ... in to je to ... jas sem za.

Da bi država gradila stezo, pozabite... dokler ima AMZS Vransko poligon, ki je sredi Slovenije, drugega ne bodo naredili.

Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd ;) 

Na žalost je to tako.

;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno nihče ni slišal za STKL (stadion tehnične kulture Ljubljana) .

Samoupravni sporazum je bil podpisan leta 1981 (podpisali so ga  vsi od AMD-jev do izvršnega sveta) .

Na področju (današnjega tovornega terminala ob Letališki) bi zgradili poligon, dirkališče, motel, klubske prostore...

Malo bolj podrobno - steze za: karting, radio vodeni modeli, mopede, avto in motociklistična tekmovanja s tribuno, motokros, speedway, kolesarje.

+kegljišče, balinišče, bazen, mini golf, športna igrišča, avtokamp, motel...

Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) .

Danes pa je volje in pripravljenosti še 100x manj in kapital je še bistveno bolj pomemben.

lp

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču.

Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Joker pravi:

Kar se AMZS tiče: Nekoč so bili zelo vroči zagovorniki ideje o potrebi po dirkališču.

Od kar pa se jim je zgodilo Vransko, od njih ni več niti glasu, nobenega članka v Moto reviji. Le zakaj?

AMZS živi v svojem milnem mehurčku. Imajo z Vranskim dovolj biznisa, da česa drugega ne rabijo. Vransko je v celoti razprodano preko leta, so tudi dirke. Sam je vse tako obupno slabo oglaševano da če se prav ne ukvarjaš s tem, ne prideš do informacij sploh. Sem bil letos na trial tekmi na Vranskem... komplet vikend je bil poligon zaseden, dirkali s svačim. In ne bi vedel da se karkoli dogaja če ne bi lih tam poleg s trialom padal prek ovir. Isto se lahko kdo vpraša, kako da ob izjemni popularnosti MX-a zaradi Gajserja AMZS praktično komaj nekak sfura državno prvenstvo v MX-u, medtem ko na offroad tekmah ene druge zveze nastopa tud prek 200 voznikov na vikend. Pač je, kak je. Tam so zadaj verjetno kaki drugi interesi.

 

pred 40 minutami, franc pravi:

Dobili smo pa terminal za kamione (zmagal je profit/kapital) .

Brez kapitala in profita (al pa vsaj ničle pod črto) ni ničesar, dolgoročno. In motošport je svinjsko drag. V smislu opreme, infrastrukture, treningov, ni da ni. Zato pa pravim da je problem okoli splošno namenskega asfaltnega dirkališča v Sloveniji rešljiv samo ob zadostni podpori (zasebnega) kapitala in programu, ki bi na koncu leta prilezel vsaj na ničlo ko od prihodkov odšteješ stroške. (Para)državne organizacije imajo svoje vrtičke in jih kaj drugega ne zanima. Lahko bi bilo, sam ni. Tudi zaradi tega, ker ne glede na vso nabijanje v slovenskih medijih pri nas resnega presežka kapitala ni.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sam če bi kak Akrapovič sofinanciral in upravičil s "potrebo" po dirkališču za namene razvoja pred parlamentom..

Ali pa crowd-funding, da vidimo koliko bi se nabralo od folka + veliko prošenj na firme/trgovce/SP-je po Slo ki se ukvarjajo z avto/moto industrijo (npr. Petrol, Unior, Akrapovič, klubi oldtimerjev, raznorazni trgovci vozil in opreme ki bi reklame obesili / vozila predstavljali ne progi itd.), potem pa v tujini oglaševat da prodaš še prenočišča, hrano, pijačo, lep izlet v Slo... Pa še na ta način je praktično nična možnost uspeha

ampak

Ideja vseeno ni švoh, in bi se morala uresničit, problem je implementacija v Sloveniji..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podpiram, a še bolj hitri vlak mb-lj. v manj kot eni uri

večina je imetnikov motornih koles, tudi jaz se ne štejem med motoriste, ampak mi je le prevozno sredstvo v prostem času in hobi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Snečer pravi:

podpiram, a še bolj hitri vlak mb-lj. v manj kot eni uri

večina je imetnikov motornih koles, tudi jaz se ne štejem med motoriste, ampak mi je le prevozno sredstvo v prostem času in hobi

js bolj podpiram hitri vlak iz LJ v MB :P

 

dirkališče ranga Grobnik v Sloveniji je na žalost utopija ... še za marsikatero traso avtoceste, ki bi koristila celotni državi, se ne morjo zment ... za Magno so komaj dobili dovoljenje pa še to zaradi pritiska politike in delovnih mest, čeprav sem prepričan, da bi od dirkališča živel večji krog ljudi (od pridelovalcev hrane in pijače, kmečkega turizma, bordeli, lokali, bari ... še policija bi okoli dirkališča fajn kasirala od tistih, ki so se navadili hitre vožnje po pisti ... pa še veliko dobrega bi bilo ...

ampak .. dajmo si oba prsta v uć porint in si povedat resnico ... nč nau :cry: 

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snečer pravi:

podpiram, a še bolj hitri vlak mb-lj. v manj kot eni uri

Sanja Štajerc da je trezen...

 

pred 50 minutami, maus pravi:

js bolj podpiram hitri vlak iz LJ v MB :P

 

dirkališče ranga Grobnik v Sloveniji je na žalost utopija ... še za marsikatero traso avtoceste, ki bi koristila celotni državi, se ne morjo zment ... za Magno so komaj dobili dovoljenje pa še to zaradi pritiska politike in delovnih mest, čeprav sem prepričan, da bi od dirkališča živel večji krog ljudi (od pridelovalcev hrane in pijače, kmečkega turizma, bordeli, lokali, bari ... še policija bi okoli dirkališča fajn kasirala od tistih, ki so se navadili hitre vožnje po pisti ... pa še veliko dobrega bi bilo ...

ampak .. dajmo si oba prsta v uć porint in si povedat resnico ... nč nau :cry: 

Točno tako. V Sloveniji je t.i. NIMBY*-izem zelo izrazit. Vsi bi vse meli, zastonj, brez da se karkoli naredi ali spremeni. Če že, je pa moja njiva ziher vredna najmanj 5 mio EUR + zlate palce + kurbe + koka + bitkojni + renta za familjo do petega kolena in malo naokoli, za vedno.

 

* NIMBY - Not In My BackYard - ne na mojem dvorišču.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 11. 2019 ob 10:00, maus pravi:

Prednost imajo drugi državni projekti kot so: obvoznica Vodice, tretja, četrta in peta razvojna os, nekateri odseki tretjega voznega pasu na avtocestah itd itd ;) 

višnja gora ..predves ta ima prednost.. 

Ob 21. 11. 2019 ob 9:17, SteeZ pravi:

Za

 

Ob 21. 11. 2019 ob 12:29, PINTARUSS pravi:

Za! Obvezna stvar katero potrebujemo v sloveniji. Glede na stevilo prebivalcev je veliko motoristov in izmed teh tudi dosti ekstremov z sportnimi motorji tekmovalno ali rekreativno!!! 

 

Ob 21. 11. 2019 ob 13:02, Cavallo pravi:

Dirkališče Gaj že obstaja. Problem so dovoljenja.

Ker se v tej državi vse spolitizira in naščuva lokalni folk, zaradi predvolilnih potreb, je tudi ta objekt uradno zaprt.

Res je že čas, da se ga odpre, da ima vsak možnost, kdaj dirkat, oziroma, se učiti uporabljat, svoje prevozno sredstvo.

Absolutno podpiram peticijo in sem že oddal svoj glas ZA.

 

Ob 21. 11. 2019 ob 13:39, Nejc1000rr pravi:

Definitivno ZA.

 

Ob 21. 11. 2019 ob 19:44, Peter1270 pravi:

Za

Za

 

Ob 22. 11. 2019 ob 17:47, F15h3r pravi:

Tole sam če bi kak Akrapovič sofinanciral in upravičil s "potrebo" po dirkališču za namene razvoja pred parlamentom..

Ali pa crowd-funding, da vidimo koliko bi se nabralo od folka + veliko prošenj na firme/trgovce/SP-je po Slo ki se ukvarjajo z avto/moto industrijo (npr. Petrol, Unior, Akrapovič, klubi oldtimerjev, raznorazni trgovci vozil in opreme ki bi reklame obesili / vozila predstavljali ne progi itd.), potem pa v tujini oglaševat da prodaš še prenočišča, hrano, pijačo, lep izlet v Slo... Pa še na ta način je praktično nična možnost uspeha

ampak

Ideja vseeno ni švoh, in bi se morala uresničit, problem je implementacija v Sloveniji..

to je navadno lobiranje privatnih investitorjev za nepovratna državna sredstva.. 

vsi nekaj zagovarjate tržne zakonitosti kapitalizma , ko pa pride možnost dat roko v državni kozarec marmelade pa tega ni nikjer več..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, thumper said:

višnja gora ..predves ta ima prednost.. 

 

 

 

 

 

to je navadno lobiranje privatnih investitorjev za nepovratna državna sredstva.. 

vsi nekaj zagovarjate tržne zakonitosti kapitalizma , ko pa pride možnost dat roko v državni kozarec marmelade pa tega ni nikjer več..

Kot sem že napisal; če med samimi motoristi ni enotnosti, volje, za izgradnjo takšnega objekta, kako bojo potem to podprli ostali državljani.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Cavallo pravi:

Kot sem že napisal; če med samimi motoristi ni enotnosti, volje, za izgradnjo takšnega objekta, kako bojo potem to podprli ostali državljani.

Ne počutimo se vsi motoristi prikrajšani za asfaltno pisto, ker se z asfaltnim preganjanjem vsi ne ubadamo/jo. Niti nismo neka homogena skupina ljudi z istimi pogledi na svet.

Kakorkoli @thumper dreza v isto točko kot običajno jaz. Sem mnenja da bi ob zadostnem zasebnem interesu v državi nabrali dovolj sredstev za dokončanje in ureditev objekta. Seveda ne v enem letu, preko parih let bi se pa dalo kaj narediti. Biti odvisen od trenutne politične volje za (so)financiranje takih podvigov ponavadi deluje do naslednjih volitev, pol je pa zgodbe konec (kot je bilo recimo s padcem Cerarjeve vlade konec protipoplavnega urejanja Viča, recimo).

Sicer se s tako velikimi zadevami nisem nikoli ukvarjal, zakonitosti volilnega cikla in menjav takšnih in drugačnih oblasti pa vseeno poznam iz časov, ko sem se (mlad in neumen) ukvarjal s študentsko klubsko sceno. In tu je največji haklc - itak si pri takih objektih zelo odvisen od politične podpore ne samo na lokalni, ampak tudi na državni ravni. Če v isti koš stlačiš še finance, pol zadeva uspe ali pade glede na trenutno oblast. Kako se to pozna na poslovanju marsikoga... odpreš Erar, pogledaš par politično nakonektanih firm in njihove prihodke s strani javnega sektorja preko parih volilnih obdobij. Ampak, to je samo moje mnenje. Referenc okoli takih zadev nimam. Tazadnji projekt, kjer so ljudje namesto pridobivanja zasebnih sponzorjev izbrali razpise, sem hitro zapustil. In zadeva je tudi hitro ugasnila.

Se pa čisto iz firbca zanimam za kak krog na tej stezi. Komu in kako se najavim za zgulit kak komplet supermoto gum? Kak je strošek uporabe piste na uro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je morda komu znana trenutna "statistika" tega projekta. Na katerih družbenih omrežjih je bil objavljen poziv, kakšni so kaj odzivi... Pred dnevi sem od enega frenda (člana MK) dobil tudi preko sms-a. Očitno so klubi bolje organizirani kot nekateri forumi...

Me prav zanima koliko bo realnih podpisov, na uradni strani predloga. Še posebej ob dejstvu, da je v Slo registriranih cca. 80.000 motornih koles, pa še okrog 40.000 mopedov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cavallo pravi:

Kot sem že napisal; če med samimi motoristi ni enotnosti, volje, za izgradnjo takšnega objekta, kako bojo potem to podprli ostali državljani.

 

niti pri filtriranju motoristov v vsakodnevnem prometu ni bilo podpore ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 11. 2019 ob 12:58, Gaunar Jokl pravi:

v SLO taprave dirkalne steze ne bo NIKOLI

Amen

PS. če še Zoki ne premakne, poj ne bo nihče

Če smo že pri tem: bi se morda kje dalo vsaj videti te načrte oz. podatke, dolžino steze, širino, št. zavojev, dolžino ravnin, spremljajoče objekte, ...

Ima kdo od MSjevcev kakšne veze na MOL?

Da vidimo česa ne bo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 11. 2019 ob 9:59, Cavallo pravi:

Utopija, ki je postala resničnost:

 

Trenutno izgleda bolj miniaturno, na linku od Mausa so sicer načrti za povečanje, pa tisti nadvoz ali kaj je nad in ob progi se mi zdi zelo nevaren...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!