Skoči na vsebino

Predlog vladi za avto moto poligon


axaQ4

Priporočene objave

On 11/29/2019 at 10:20 AM, vandrovec said:

Trenutno izgleda bolj miniaturno, na linku od Mausa so sicer načrti za povečanje, pa tisti nadvoz ali kaj je nad in ob progi se mi zdi zelo nevaren...

Hja, miniaturno, to je relativno..v Lendavi je menda 1KM dolžina kroga, to je še bolj miniaturno, je pa sedaj že 2KM, kar ni niti tako slabo, je pa širina taprava, v Lendavi je čisto ozko..Tisti "nadvoz", je hanger za JET aviona, od nekdanje JNA, da je bolj atraktivno, to nima vsak motodrom.

Če bo nekoč 3,6KM, bo čisto ok., da bi vsaj to uradno odprli, da se lahko malo po njej zapeljemo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

"Ministrstvo za obrambo je v skladu z obveznostmi iz navedenega sporazuma oddalo v uporabo območje Gaj AŠ 2005 za pet let. Pogodba je potekla 18. 8. 2019. Uporabnik AŠ 2005 se ni odzval na primopredajo in tudi ni odstranil svojih premičnih in nepremičnih stvari, je pa predlagal mirno poravnavo spora s tem, ko je na Državno odvetništvo dne 20. 12. 2019 vložil predlog za mirno rešitev spora v smislu izpolnitve preostanka Pogodbe oz. plačila odškodnine v višini 1,935 milijona evrov," so zapisali na MORS.

 

1935000 e ? genialen nateg - vložijo 190000e (verjetno kredita , ki so ga dobili po vezah na banki na osnovi same pogodbe in lepih besed, kako bodo denar podesterili) - kako priti do državnega ... ups .. NAŠEGA DENARJA PEZDETI KRADLJIVI KAPITALISTIČNI !!!! CRKNTE !!! BANDA KRADLJIVA! 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vidim tu nekaj stvari: Ena je privatni interes za dirkanje, ki bi se moral financirati s privatnim denarjem. In kdor želi dirkati, bo šel na dirkališče. Ne vem točno, koliko je dirkališč v okolici Slovenije. Grobnik je manj kot dve uri iz Ljubljane. Če se hočem jaz voziti z jadrnico, potrebujem več kot dve uri do Kopra. Naj zahtevam izgradnjo marine in morja v bližini Maribora? Še na dobro smučarijo se vozimo po nekaj ur - tudi enodnevno.

Drugi vidik je ekonomski: Očitno dirkališča živijo in služijo. Služijo tudi ljudje okoli dirkališča. Torej se da. A Slovenija je dovolj majhna in se verjetno ne splača. Zaradi varnosti bi lahko prispevale tudi zavarovalnice, če bi ocenile, da bo zaradi dirkališča manj nesreč in manj izplačanih odškodnin. Prav tako država, ki zaradi nesreč izgublja ljudi, ki bi služili denar in prinašali davke.

Država prispeva za šport (pa se ukvarjajo z njim vsi Slovenci) prav tako podpira kulturo, podpira verske skupnosti, torej bi lahko podprla tudi moto srenjo. Recimo proporcionalno številu motoristov.

Okolica in zeleni pa so tretji problem: Ne vem, kako živijo ljudje okoli Grobnika, Imole, Zeltwega, pa tisti ob avtocestah, železniških progah, blizu tovarn a očitno preživijo. Če pa vemo, da je največja onesnaževalka okolja kmetijska industrija, druga pa tekstilna, potem eno dirkališče ne bo uničilo Slovenskih zavez o omejevanju izpustov.

Predvsem pa ne vidim, zakaj bi izgradnja dirkališča kakorkoli prispevala k varnosti oz. kaj bi vi dirkači profitirali s tem (razen, če bi v vsakem večjem mestu postavili dirkališča za prosto uporabo (kot npr. včasih Trim steze pa poligone za BMX ali tekaške smučarske steze pozimi v parkih.

P.S: Izgradnja hitrega vlaka pa bi močno zmanjšala število dnevnih voženj na relaciji MB-LJ in KP-LJ, ter odpravila potrebo po tretjem pasu na Ljubljanski obvoznici in pozitivno vplivala na celotno gospodarstvo. Moj dodaten predlog za železnico pa bi bil, da sedanjim vlakom dodajo vagon za fitnes, da bi ljudje med vožnjo domov naredili še nekaj zase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, Darko3g said:

Država prispeva za šport (pa se ukvarjajo z njim vsi Slovenci) prav tako podpira kulturo, podpira verske skupnosti, torej bi lahko podprla tudi moto srenjo. Recimo proporcionalno številu motoristov.

 

Proporcionalno po stevilu ljudi, si Slovenija zasluzi cca 30m piste. In tle je vsega debatiramja komot konc.
 

Lahk pa mal vrzemo oko na cifre. Da bi zasebnik dvignu projekt, kot je Panoniaring (en tak, higienski minimum, de recemo, to je pista), smo v Sloveniji predragi. Predragi delavci, predraga zemlja, predraga birokracija. Slednja ne samo v denarju, pac pa tudi v cloveskih virih. Primer:Joc in njegov nesojen stadion. 
 

Drzavno financiranje/sofinanciranje. Citat z RTVSLO

“Država je za odstranitev cestninskih postaj na avtocestah namenila 45 milijonov evrov, za ves vrhunski šport pa je bilo lani v proračunu na voljo 23 milijonov evrov," o podcenjenosti slovenskega športa razmišlja Tomaž Ambrožič.“

Tp je manj kot 2mio na mesec, za VES VRHUNSKI SPORT V SLOVENIJI. 

Pa se dve slikci s FB. Ena je z revije MotoSi, druga z moto.it, kjer je v eni koloni letosnja prodaja v nemciji, v drugi pa v italiji.

6FAB68D9-AD3E-4F06-A587-69A5DAA110F1.thumb.jpeg.c06c271c6d72742c3d35b3fab2494943.jpeg

DC4B1C6E-5F7F-474C-BA1B-399214BCC847.thumb.jpeg.96fed2ae5ee2836659c57f3d9aa3b69e.jpeg

 

 

 

 

 

 

:hmm: Morda je 30m se prevec. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30m piste? ne vem no..kolk je italjanov- 68 mio? če zdeliš km njihovih pist s 34 dobiš našo potrebno dolžino.. ki pa ni ravno samo 30m....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pist pa so dobili v zadnjih 30 letih? Franci orto in Adrio. Vse ostalo je iz pradavnine, ali povojnih cajtov. Pergusa, Varano, Valelunga, Mugello, Misano vse zacelo v 60ih.  Monzo in Imolo lahk damo kar med piramide. 
 

franciacorta in njena zgodba.

https://www.racingcircuits.info/europe/italy/franciacorta.html#.Xif4gYEo-hA

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Darko3g pravi:

Jaz vidim tu nekaj stvari: Ena je privatni interes za dirkanje, ki bi se moral financirati s privatnim denarjem. In kdor želi dirkati, bo šel na dirkališče. Ne vem točno, koliko je dirkališč v okolici Slovenije. Grobnik je manj kot dve uri iz Ljubljane. Če se hočem jaz voziti z jadrnico, potrebujem več kot dve uri do Kopra. Naj zahtevam izgradnjo marine in morja v bližini Maribora? Še na dobro smučarijo se vozimo po nekaj ur - tudi enodnevno.

Drugi vidik je ekonomski: Očitno dirkališča živijo in služijo. Služijo tudi ljudje okoli dirkališča. Torej se da. A Slovenija je dovolj majhna in se verjetno ne splača. Zaradi varnosti bi lahko prispevale tudi zavarovalnice, če bi ocenile, da bo zaradi dirkališča manj nesreč in manj izplačanih odškodnin. Prav tako država, ki zaradi nesreč izgublja ljudi, ki bi služili denar in prinašali davke.

Država prispeva za šport (pa se ukvarjajo z njim vsi Slovenci) prav tako podpira kulturo, podpira verske skupnosti, torej bi lahko podprla tudi moto srenjo. Recimo proporcionalno številu motoristov.

Okolica in zeleni pa so tretji problem: Ne vem, kako živijo ljudje okoli Grobnika, Imole, Zeltwega, pa tisti ob avtocestah, železniških progah, blizu tovarn a očitno preživijo. Če pa vemo, da je največja onesnaževalka okolja kmetijska industrija, druga pa tekstilna, potem eno dirkališče ne bo uničilo Slovenskih zavez o omejevanju izpustov.

Predvsem pa ne vidim, zakaj bi izgradnja dirkališča kakorkoli prispevala k varnosti oz. kaj bi vi dirkači profitirali s tem (razen, če bi v vsakem večjem mestu postavili dirkališča za prosto uporabo (kot npr. včasih Trim steze pa poligone za BMX ali tekaške smučarske steze pozimi v parkih.

P.S: Izgradnja hitrega vlaka pa bi močno zmanjšala število dnevnih voženj na relaciji MB-LJ in KP-LJ, ter odpravila potrebo po tretjem pasu na Ljubljanski obvoznici in pozitivno vplivala na celotno gospodarstvo. Moj dodaten predlog za železnico pa bi bil, da sedanjim vlakom dodajo vagon za fitnes, da bi ljudje med vožnjo domov naredili še nekaj zase.

Redbull ring npr. že iz imena se vidi, kdo je glavni in ko vidiš napis Voest-Alpine na glavni tribuni, ti je jasno, da je zadaj še jeklarski gigant. Tam novec ni problem, najbrž. Poleg tega pa verjetno dirkališče prinaša z obratovanjem sedaj peneze, tako da se ne sekirajo kaj dosti. Okolica ima veliko od tega, živi tudi od tega.

Država bi morala prenehati investirati v šport, to je zadeva za prosti čas oziroma za rekreacijo pri nas ne rabiš posebne infrastrukture, imamo lepo deželo, ki nudi veliko možnosti na svežem zraku.

Da bi pa država financirala vrhunski šport? to je pa itak smešno, da "pomaga" vzgojiti vrhunskega profi športnika, ki potem npr. zvizne v drugo državo in tam plačuje davke.

Vseeno pa me čudi dogajanje okoli dirkališča v Sloveniji. MORS je odgovoril v stilu, da potrebuje zemljišče zaradi vojaškega letališča? hm, če pa nimamo letal...brihtno.

Mobikrog deluje kot neka zadeva, kjer je po dolgih bitkah uspelo nekaj narediti, sedaj bi pa to kar "uničili".

Vprašanje, kaj je res v ozadju.

p.s.

lahko greš jadrat na Ptujsko jezero, imaš blizu

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

Proporcionalno po stevilu ljudi, si Slovenija zasluzi cca 30m piste. In tle je vsega debatiramja komot konc.
 

Lahk pa mal vrzemo oko na cifre. Da bi zasebnik dvignu projekt, kot je Panoniaring (en tak, higienski minimum, de recemo, to je pista), smo v Sloveniji predragi. Predragi delavci, predraga zemlja, predraga birokracija. Slednja ne samo v denarju, pac pa tudi v cloveskih virih. Primer:Joc in njegov nesojen stadion. 
 

Drzavno financiranje/sofinanciranje. Citat z RTVSLO

“Država je za odstranitev cestninskih postaj na avtocestah namenila 45 milijonov evrov, za ves vrhunski šport pa je bilo lani v proračunu na voljo 23 milijonov evrov," o podcenjenosti slovenskega športa razmišlja Tomaž Ambrožič.“

Tp je manj kot 2mio na mesec, za VES VRHUNSKI SPORT V SLOVENIJI. 

Pa se dve slikci s FB. Ena je z revije MotoSi, druga z moto.it, kjer je v eni koloni letosnja prodaja v nemciji, v drugi pa v italiji.

6FAB68D9-AD3E-4F06-A587-69A5DAA110F1.thumb.jpeg.c06c271c6d72742c3d35b3fab2494943.jpeg

DC4B1C6E-5F7F-474C-BA1B-399214BCC847.thumb.jpeg.96fed2ae5ee2836659c57f3d9aa3b69e.jpeg

 

 

 

 

 

 

:hmm: Morda je 30m se prevec. 

Zanimivo, Italija, kje pa je Ducati na lestvici?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pista kot vsak biznis prinese dodaten biznis, če deluje seveda. V končni fazi, če ne rabimo piste, tut smučišč ne rabimo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

tut smučišč ne rabimo.

Po medijih je blo slišat, da naj bi šle vlečnice in žičnice po infrastrukturo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, MiNa pravi:

Po medijih je blo slišat, da naj bi šle vlečnice in žičnice po infrastrukturo...

hotel sem povedati, da vsaka zadeva "atrakcija", ki pripele turiste/športnike/folk ki zapravlja, je priložnost za zaslužek. Od vojske dobička žal ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Snečer said:

Poleg tega pa verjetno dirkališče prinaša z obratovanjem sedaj peneze, tako da se ne sekirajo kaj dosti. Okolica ima veliko od tega, živi tudi od tega.

Pista znana kot a1 ring zeltweg, do bankrota ni prezivela niti deset sezon. Sm bil na motogp, takrat se 500, enga 98, ob odprtju, F1 je tam vstrajala do cca 2003.  Poguglej ce mam prav.  Po tem je zadeva propadla, dokler je ni redbull uzel za svoj pet project. skratka, zadeva ni rentabilna. 
 

3 hours ago, Snečer said:

Zanimivo, Italija, kje pa je Ducati na lestvici?

Prvi je na sedmem mestu. taljani v upanju da gs ne bo zmagal vseh 12 mesecev, adventurja vodijo v svoji kolonci. Ducati, cisti kawakiller. 

3A77AE16-078F-4805-8E84-12481B52FAA5.thumb.jpeg.73e5111f00e7d273784931245b300cd4.jpeg

2 hours ago, DAMI34 said:

Pista kot vsak biznis prinese dodaten biznis, če deluje seveda. V končni fazi, če ne rabimo piste, tut smučišč ne rabimo.

 

Zelo dobra primerjava. Tud v primeru smucisc se vidi, de je pri nas velike investicije izredno tezko unovcit. O smuciscu Bohinj 2864 poslusamo ze vsaj 10 let. Pa Kaninska zgodba? Ulaufano,  visokogorsko smucisce! Za podrto zicnico se je dnar iskalo 3 al 4 leta! Pa je vse postavljeno! Kompletna zimska turisticna ponudba je  dve al tri sezone usahnila, ker ni mel kdo plunt dobrih 100 jurjev. Jebe lud zbunjenog. Pisto bi? Haha. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Zelo dobra primerjava. Tud v primeru smucisc se vidi, de je pri nas velike investicije izredno tezko unovcit. O smuciscu Bohinj 2864 poslusamo ze vsaj 10 let. Pa Kaninska zgodba? Ulaufano,  visokogorsko smucisce! Za podrto zicnico se je dnar iskalo 3 al 4 leta! Pa je vse postavljeno! Kompletna zimska turisticna ponudba je  dve al tri sezone usahnila, ker ni mel kdo plunt dobrih 100 jurjev. Jebe lud zbunjenog. Pisto bi? Haha. 

 

Nalašč sem smučišča omenil. Nekje v tujini laufajo, ampak zanje skrbi (plačuje) celotna skupnost in je bore malo prisklednikov.

Pisto bi, zakaj pa ne. če bi bila, bi mogoče celo 1x letno šel nanjo, vendar jaz in meni podobni nismo ciljna grupa verjetno, če bi bila seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Snečer pravi:

Da bi pa država financirala vrhunski šport? to je pa itak smešno, da "pomaga" vzgojiti vrhunskega profi športnika, ki potem npr. zvizne v drugo državo in tam plačuje davke.

Vseeno pa me čudi dogajanje okoli dirkališča v Sloveniji. MORS je odgovoril v stilu, da potrebuje zemljišče zaradi vojaškega letališča? hm, če pa nimamo letal...brihtno.

Mobikrog deluje kot neka zadeva, kjer je po dolgih bitkah uspelo nekaj narediti, sedaj bi pa to kar "uničili".

Vprašanje, kaj je res v ozadju.

kdo od vrhunskih slovenskih športnikov je zamenjal državljanstvo ?

kar se tiče mobikroga - anderlič in šuster v kompaniji.. čisti nateg za izplačilo neke bedaste "odškodnine" ... najem za 5 let , vložit 100000e in pokasirat skoraj 2 mio ..pa vse kar so pokasirali od eventov vmes, ko so upravljali in kasirali progo.. ne vem kaj bereš..oz ne bereš..

pred 11 urami, DAMI34 pravi:

hotel sem povedati, da vsaka zadeva "atrakcija", ki pripele turiste/športnike/folk ki zapravlja, je priložnost za zaslužek. Od vojske dobička žal ni.

zanimiva trditev..ki dejansko ne velja.. letalonosilka v kopru je v enem tednu plačala velik kos izkupička turistične sezone..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, thumper pravi:

letalonosilka v kopru je v enem tednu plačala velik kos izkupička turistične sezone..

Evo ideje. Letalonosilko našim pa pisto gor. 2x dobiček :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en primer, kakšen odnos ima ta oblast do mobilne infrastrukture je Adria Airways...

Tujec mora vzet v roke, potem pa laufa.

Že Cankar je ugotovil; za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 1. 2020 ob 12:41, Cavallo pravi:

Še en primer, kakšen odnos ima ta oblast do mobilne infrastrukture je Adria Airways...

Tujec mora vzet v roke, potem pa laufa.

a sem jaz kaj zgrešil? AA je šla v stečaj pod tujim lastništvom.. tujec vzame v roke in zafura ..to je v tem primeru dejstvo..

http://www.bizi.si/ADRIA-AIRWAYS-D-O-O-V-STECAJU/

AA international aviation holding gmbh   - "nemški" holding.. popacali denar in izginili ..

kaj naša vlada "dopušča" pod pritiskom - predvsem nemcev - si preberi tukaj - http://www.vzmd.si/novice/adria-airways-se-bo-po-zausnici-visjega-sodisca-glavni-delnicar-aa-international-aviation-holding-naposled-osredotocil-na-sramotno-kupnino-in-denarno-odpravnino-481-delnicarjem-oblasti-pa-zagotovile-vsaj-pravico-do-rabe-slovenskega-jezika-v-rs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre se samo za AA..ampak cel kup; Gorenje, Radenska, Obe pivovarne, slednje spada pod živilsko ind. in predajo naravnih resorsov, za drobiš tujcem..

 

Mimo grede, tvoje vlade ni več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Cavallo pravi:

Ne gre se samo za AA..ampak cel kup; Gorenje, Radenska, Obe pivovarne, slednje spada pod

živilsko ind. in predajo naravnih resorsov, za drobiš tujcem..

Mimo grede, tvoje vlade ni več...

Ob 26. 1. 2020 ob 12:41, Cavallo pravi:

Še en primer, kakšen odnos ima ta oblast do mobilne infrastrukture je Adria Airways...

Tujec mora vzet v roke, potem pa laufa.

 

oprosti - a če je bil tvoj začetni post s stavkom ,ki sem ga potemnil sarkazem - ga je težko razbrati..

zakaj me tlačiš nekam , kamor ne spadam ?? nikjer nisem napisal "moja" - napisal sem "naša vlada"..vlada države slovenije.. 

pa še nekaj.. vlada, ki "je ni več" ni prodala adrie ... to je naredila "tvoja :P " prejšnja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo je sklenil tako najemno pogodbo , da je bivši najemnik , kateremu je pogodba potekla in mu je najemodajalec ne podaljša , upravičen do odškodnine? je to vložek v asfaltno prevleko slabe kvalitete ? so se že vsi akterji med sabo 5 let nazaj zmenili , kako pocuzati skoraj 2 mio e našega denarja?

nekaj postov iz druge teme o istem "problemu" :

 

sem našel svoj post izpred nekaj let.. ccc..

ma naj gredo nekam od koder ni povratka.. navadna banda požrešna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vladi ? Kateri vladi ?

Vse naše vlade imajo same s seboj toliko problemov, da za državljane nimajo časa.

Pol pa sami Kalimeroti :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/22/2020 at 9:28 PM, Snečer said:

rezidenstvo menjaš in s tem davčne obveznosti... to nima veze z državljanstvom

Ja res, mene vsake par let zamika da bi šel severneje, na nizozensko ali finsko, samo kaj ko sm len :D Bil sem tam nekaj časa sej je lepo ampak, je v Sloveniji lepše, nonstop majo "lublansko vreme" ?, tako da če bi živel v močvirni kotlini bi lažje spokal, obale pa ne menjam za hladno in vlažno vreme pa tudi če bi dobil malo več pri plači.

Drugače pa lahko gledamo na našo državo kot lepo babo, dokler je tiho, ko slišiš kaj ima v glavi je katastrofa. Pri nas je enako čudovita pokrajna, ljudje večinoma OK, pol pa slišiš "predstavnike ljudstva" pa te vse mine. 

Kaj je že naslov te teme? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!