Skoči na vsebino

Stroški z motorjem


Moto65

Priporočene objave

pred 21 minutami, XTR pravi:

  +izguba vrednosti pri novem motorju :)  Pri stari R6-ki je vsaj to zanemarljivo, če jo res takoj ne poženeš v maline...  (brez kasko zavarovanja). 

 

če jo takoj pošlje v maline ima takoj strošek cene motorja ... (4.000) ... pa še jedu ni :P

če bi si računu izgubo vrednosti novega motorja in se za to sekiral, si kupim tekaške superge, ker so malo ceneje :P

če..če ..če

hočem povedati, da če je to hobi, ta hobi ni zato, da bi šparal in ni pocen

motorizem ni potica :P

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je kot kurba, več se družiš, več te košta!

In če se hočeš družit,  moraš imet, brez razpredelnic.

Ko začneš računat, ostaneš pri računalniku, brez kurbe. Pa naj bo ta 600ss ali 1000 sx-r.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, maus said:

hočem povedati, da če je to hobi, ta hobi ni zato, da bi šparal in ni pocen

Vse jasno... sem samo pripomnil, ker ni še nihče omenil izgube vrednosti.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, raza pravi:

Motor je kot kurba, več se družiš, več te košta!

 

jp ... bohvar, da pri Dinkotu srečaš te lačne in žejne motoriste .. si takoj ob 150 € ... pa še lačen greš spat :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kupuješ rabljen motor lahko pričakuješ seveda najprej nekaj začetnega vložka. Večina prodajalcev bo sicer reklo da je bil servisiran itd itd.. ampak jaz ti vseeno priporočam takoj ko kupiš motor obvezno olje+filtri, pa kak verižni set tudi ne škodi. Starejši kot je motor večja je možnost da bo potreboval tudi kakšno popravilo... Veliko vpliva tudi to, ali ga boš vozil po cestah ali za na pisto, ker tam se povprečni stroški seveda malo dvignejo. Dobro je tudi vedeti, ali ga boš vzdrževal sam, ali pri serviserju.... Lahko pa si brez skrbi, če delaš z glavo ni to nek strašen gromozanski strošek...začetni vložek je malo večji, potem pa lahko stroške mirno primerjaš z kakšnim drugim hobijem...  Je pa seveda res kot so že pred mano napisali, da si stroške raje računaj v kilometrih kot v letu, saj za šminkbajkerje ki delajo 1-2k km letno je strošek precej drugačen od maratoncev z 25-30k km in še več... predvidevam da ne boš šel nekam v ekstreme, kar pomeni da lahko računaš 1-2 jurja, če ni kakih večjih popravil, na začetku najbrž malo več, ker prvi dve leti vsak drug mesec odkriješ nekaj kar "nujno" rabiš, ampak koliko stroški variirajo v plus ali minus je odvisno od tebe...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, XTR pravi:

Vse jasno... sem samo pripomnil, ker ni še nihče omenil izgube vrednosti.  

vse pozabiš, ko ovinkaš ovinke, kolečkaš s kolenom in provide provociraš .. neprecenljivo ... in pol prideš pred lokal in te vse pičke gledajo (dokler ne dam čelade dol :P )

  • Haha 2
  • Srček 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, maus said:

(dokler ne dam čelade dol :P )

Probaj enkrat kot ghost rider... s čelado v lokal pa po slamci kufe pij. Pol boš šele frajer... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, XTR pravi:

Probaj enkrat kot ghost rider... s čelado v lokal pa po slamci kufe pij. Pol boš šele frajer... :) 

ko dam čelado dol, me začnejo še ogovarjat .. sj poznaš .. alo ... frajer.. si sam .. boš kj spiu .. kr tuki se used bomo kakšno rekl in podobna nadlegovanja kot je pipanje kombinezona na intimnih delih s komentarjem "A je kengurujćek" :dry:

js bi pa rad sam v miru kavo spiu in analiziral vožnjo :huh:

malo smo zašli .. ampak ... če se greš malo bolj resno motorizma je cena okoli 1500 € na 10.000 km ...

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, maus said:

js bi pa rad sam v miru kavo spiu in analiziral vožnjo :huh:

Ja no vidš, zato pa bolš da staro kripo vozš pa maš mir... Kalkulacija na letno kilometrino se pa itak podre, ko začneš dodajati motorje v garažo po pravilu n+1. Škoda sploh razpravljati o tem... :) 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene stane kasko zavarovanje brez kraje, asistenca, AO+, cestna taksa, podaljšanje registracije, en servis in komplet gum letno okrog 800 evrov. Ko bo motor starejši, bodo servisi dražji, ampak takrat ne bom več imel kasko zavarovanja.

Za bencin, pijaco in hrano na izletih pa dam okrog 1.000 evrov letno.

Skupaj me torej ta hobi stane najmanj 1.800 evrov letno. Prevozim skromnih 7.000 km letno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si ne upam niti izračunat koliko me stane, ker mi potem ne bi bilo jasno od kje vse to sfinanciram. :P

prevozim 25 kek cca letno

Prišparam pa na tem:

ne grem smučat (zima je bljak)

namesto za 50 jurjev je avto za 25 jurjev

ne grem v toplice, če pa že grem grem na rehab :P

pa otroci so se odselili od bajte (yessss)

 

ps. pa računico je potrebno narediti na minimalno 3 ali 4 leta, odvisno kdaj se pojavijo glavni stroški, kontrola ventilov, veriga, odpadli kardani, zavore in razne druge gluposti, kajti običajno pri novem mopedu v prvem ali drugem letu še ni nekih stroškov z vzdrževanjem razen rednih servisov (cena servisa od 120-220€ odvisno od mopeda)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, marincspeedshop pravi:

Na kazni za hitrost ste pozabili. Cca 1-2k€ na leto ???

če si pa fejst priden, pa nabereš dovolj točk zvestobe pa še kaka 2k€ nagradnih :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fajn..... jest placam 140€ na mesc delni kasko( sicer za oba motorja). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj eni strosk bencina posebi racunate? Zravn kavic? Sej ne gre na luft motor.... Brez kavic se pa da, pa kosil pa tko naprej... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, DinDiin pravi:

 Brez kavic se pa da, pa kosil pa tko naprej... 

kok sti ćudn :huh: 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

kok sti ćudn :huh: 

sam res, kawa je edina konstanta pri motorizmu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Moto65 pravi:

Zdaj bi rad vse te informacije spravil v neko razpredelnico. Vzemimo za primer 600 z gornjega linka, 130 hp, precej star motor, pod 30.000 kilometrov. Torej kakšna je letna registracija, zavarovanje, itd. Se pravi tisto čisto osnovno, kupiš motor, preden lahko legalno voziš moraš urediti (sklepam da je tukaj samo registracija in zavarovanje, poleg izpita seveda :D ?). Rad bi dobil strošek na leto, bo bolj pregledno kot strošek na mesec. Torej imam motor z gornjega linka, imam izpit, govorimo o letnem znesku 1000€, 2000€ ?

Odvisno. Stroške zavarovanja ti bo najlažje predstavil kak agent. Ker so lahko zelo različni glede na situacijo. AO+ za mopede je drag. Vprašanje ali imaš kako opcijo dati več zavarovanj v komplet ali ne. Ali ti pri motorju upoštevajo morebitni popust za avto, kolko komercialnih popustov (starost voznika, razmerje teža vs kW motorja ipd ) ti lahko zavarovalnica vključi.

Vzdrževanje pri starejši motorjih lahko preseneti. Vse odvisno od tega kako je bil vzdrževan do sedaj in koliko si sam pedanten. Tule vsi bluzijo o bencinu in gumah... med običajen potrošni material spadajo še vsaj veriga in zobniki za verigo, zavore, vzmetenje (je razlika če je not 10 let staro olje ali novo olje), kolesni ležaji, hidravlične tekočine. In stroški vsega tega so odvisno od lokacije servisa z lahkoto nekaj sto € pa se niti pošteno peljal nisi. Lahko je seveda vse to ok, ni pa nujno da je.

In še nečesa nisi omenil. Opreme. V avtu se lahko voziš v gatah, na motorju lih ne. Tako da najprej si je dobro razčistit kolk maš skupnega proračuna, odšteti ceno opreme (pod jurja bo težko če vse novo kupiš - in je to kr poceni oprema), pol pogledaš kolk je ostalo + zavarovanje, registracija + par sto € rezerve za morebitne zamolčane probleme/iztrošen material.

Za izpit - Ježica je ok, sem delal tam. Vožnje, vključno z izpitno so vezane na Domžale (vsaj tako je bilo pri meni), kar menda pomeni malo manj zaj*bavanja s strani izpitne komisije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno je proračun 20.000€ gotovine na banki tako da te zadeve v štartu ne bodo problem. Imam pa tako službo oz. zaposlitev da lahko v slabih časih precej zaniha in sedaj gledam worst case scenario. Naprimer 200€ mesečnega stroška z motorjem si lahko privoščim tudi v worst case scenario (ko gre vse narobe). 400€ mesečno pa v tem primeru verjetno ne. Vedno imam plan imeti 5-10.000€ na strani za hude čase tako da recimo del tega gre lahko tudi ko se kaj večjega pokvari na motorju. 

Popravljeno . Popravil Moto65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AO+ ni drag, ga pa toplo priporočam, ker v primeru lastne krivde in "težjih" poškodb navrže tudi do 5x (bolečine, iznakaženost itd več možnosti pogajanj odvisno od odvetnika koliko iztrži) ali več kot nezgodno (kjer so jasni parametri zabeleženi v pogojih, torej omejenost gibanja, izguba uda etc).

Čist na kratko. Moja zavarovalna polica, pa tudi polica marsikoga je v temi zavarovanja.

Komplet brez kaska se giblje od 100-150€ (upoštevajoč vso bonifikacijo)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Moto65 pravi:

Trenutno je proračun 20.000€ gotovine na banki tako da te zadeve v štartu ne bodo problem. Imam pa tako službo oz. zaposlitev da lahko v slabih časih precej zaniha in sedaj gledam worst case scenario. Naprimer 200€ mesečnega stroška z motorjem si lahko privoščim tudi v worst case scenario (ko gre vse narobe). 400€ mesečno pa v tem primeru verjetno ne. Vedno imam plan imeti 5-10.000€ na strani za hude čase tako da recimo del tega gre lahko tudi ko se kaj večjega pokvari na motorju. 

mesečno karkoli obračunat je nespametno.

Obračunaj nakup mopeda, ter opreme (čelada 200-500, obleka 200-1000) vse ostalo prilagodiš trenutni situaciji.

PS. novi motorji so v garanciji, torej nimaš stroškov popravil. Običajno se mopedi stari cca 2-4 leta ne kvarijo, ker so bile porodne težave odpravljene preko vpoklicev ali garancij.

PSS. če si pravi "bike" odvisnik, se ti itak jebe za vse skupaj, nabavi , kar ti je všeč, opremo kot ti je všeč (to so nujne cifre) potem pa samo vozi in uživaj dokler je cvenk. Ko ga zmanjka običajno pride zima :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolo bo kupljeno za hobi, ne bom od njega odvisen za v službo, itd. Tako da če zmanjka denarja in bo stal, ne bo panike :D Vseeno pa je dobro vsaj približno vedeti :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Moto65 pravi:

Kolo bo kupljeno za hobi, ne bom od njega odvisen za v službo, itd. Tako da če zmanjka denarja in bo stal, ne bo panike :D Vseeno pa je dobro vsaj približno vedeti :) 

kawasakija si kupi, pa bo vse ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!