Skoči na vsebino

Stroški z motorjem


Moto65

Priporočene objave

khmmm.najprej naj naredi izpit .. pa potem motor če mu bo še sedlo..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede par stvari sem še hotel omeniti pa jih namenoma nisem, dokler nisem dobil vseh potrebnih informacij, iz strahu, da bi se tema izrodila. Ampak vidim, da ste tukaj taki, ki podobno razmišljate kot jaz. Pri nakupu motorja mi bo npr. veliko pomenil njegov izgled in zvok, porabe verjetno sploh ne bom gledal (da o izpustih sploh ne govorim ?). Kakšno pa je mnenje o tem, da bi šel kar takoj na 600 100+ konjev ? Pred tem razen kolesa nisem vozil niti mopeda. Kolega pravi, da se bo zelo slabo končalo, od drugega kolega oče (zdravnik) pa tako ali tako ko vidi motorista na cesti pokaže na njega in reče, glej, rezervni deli ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ninđa reši vse pobleme ... vn potegne reumo in sprazni žepe ... torej .. rešitev je v Kawasaki Ninja ZX10RR :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, DinDiin said:

Brez kavic se pa da, pa kosil pa tko naprej... 

JES TI NORMALAN?!?! :lol1:

4 hours ago, DAMI34 said:

PSS. če si pravi "bike" odvisnik

To pa itak vemo. Ni. Prej je kupil avto. Motor bo kupil tako, iz dolgcajta. Ful bols kupt motor kot psa. 
 

jez se z DinDinnovo racunico 10000km=1500€ strinjam. To pozre motor. Kolk zapravi posadka, je pa drugo. Razn @maus. Kolk on zapravi ni drugo, je vsaj tretje. :lol1:

jaz, kljub trudu, ne znam ful poceni pohajat. Eni pravijo da za 500€ pridejo cez celo albanijo, po grcije in nazaj. Meni 250-300 zgine v dveh dneh do paklenice in nazaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

JES TI NORMALAN?!?! :lol1:

To pa itak vemo. Ni. Prej je kupil avto. Motor bo kupil tako, iz dolgcajta. Ful bols kupt motor kot psa. 
 

jez se z DinDinnovo racunico 10000km=1500€ strinjam. To pozre motor. Kolk zapravi posadka, je pa drugo. Razn @maus. Kolk on zapravi ni drugo, je vsaj tretje. :lol1:

jaz, kljub trudu, ne znam ful poceni pohajat. Eni pravijo da za 500€ pridejo cez celo albanijo, po grcije in nazaj. Meni 250-300 zgine v dveh dneh do paklenice in nazaj. 

razlog za tako porabo je verjetno na zadnjem sedežu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za potovanje js racunam 100 na dan, vsaj. Sam je spet odvisn kok pastet pojes, pa kok kavic spijes, oziroma zmer per zjebe financni plan, tuki pa ja??

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Za potovanje js racunam 100 na dan, vsaj. Sam je spet odvisn kok pastet pojes, pa kok kavic spijes, oziroma zmer per zjebe financni plan, tuki pa ja??

Je nekako tako ja, 30 bencin, 30 spanje, ostalo v usta in še kaj (kakšna cestnina ipd.).

Samo mislim, da je spraševal nekako bolj o stroških samega motorja, niti ne toliko o opremi in kasneje "uporabi".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Moto65 pravi:

Mimogrede par stvari sem še hotel omeniti pa jih namenoma nisem, dokler nisem dobil vseh potrebnih informacij, iz strahu, da bi se tema izrodila. Ampak vidim, da ste tukaj taki, ki podobno razmišljate kot jaz. Pri nakupu motorja mi bo npr. veliko pomenil njegov izgled in zvok, porabe verjetno sploh ne bom gledal (da o izpustih sploh ne govorim ?). Kakšno pa je mnenje o tem, da bi šel kar takoj na 600 100+ konjev ? Pred tem razen kolesa nisem vozil niti mopeda. Kolega pravi, da se bo zelo slabo končalo, od drugega kolega oče (zdravnik) pa tako ali tako ko vidi motorista na cesti pokaže na njega in reče, glej, rezervni deli ?

To je pa precej odvisno tudi od tebe, kako odgovorno boš upravljal motor in kako boš spreten. Dejansko ni nobenih ovir, da ne bi že v štartu kupil 1000ccm in 1xxps. Motor te sam od sebe ne bo vrgel po tleh :) 

Nakup SuperSporta je pa sicer že v osnovi sklenitev dobrega zdravstvenega zavarovanja, tudi če boš obiskoval dirkališča.

To je pač dirkalnik, bolj za dirkanje, kot neko pa neko umirjeno vožnjo (redke izjeme al pa taki ko več ne morejo tišat :) 

 

to je recimo skrajni primer "zlorabe" motorja ... Adrian si sedaj sicer deli sobo z "Napoleonom"

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Snečer pravi:

Motor te sam od sebe ne bo vrgel po tleh :)

Po tleh te ponavadi vrže lastna napaka. Od motorja je pa odvisno, kolk napake odpusti. Na Tomosu whiskey throttle ni problem. Na kakem MX 450... greš hitro na hrbet. Na kakem cestem brutalnežu pa hitro ustreliš mimo/iz ovinka v maline.

Če še nisi nikol peljal kaj solidno agresivnega vsaj približno hitro in vse meriš preko lastnega mopeda, ki definitivno spada v bolj zaspano kategorijo... pol pa ja. Imaš hitro popolnoma zgrešeno predstavo o tem, kaj lahko naredi višek moči v kombinaciji s totalnim zelencem za balanco.

Moj nasvet avtorju teme. Prvo se nauči prestavljat in speljevat. Ko boš osvojil osnove od osnov... in če ti bo vsa stvar še vedno ok (in po opravljenem izpitu) se obremenjuj s tem koliko kubikov in konjev bi mel. Glede na napisano bojo že prve ure v AŠ fino zabavne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tud mopeda nisi vozil, potem bi blo vseeno fajn za začetek kako leto neki bolj lahkotnega. Da se ti ne bo zgodilo kaj takega...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Tole je blizje 600ccm (803ccm)

Ducati Monster 796

nč jedu :eek: 

 

  • Haha 1
  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, ProdriveR pravi:

Če tud mopeda nisi vozil, potem bi blo vseeno fajn za začetek kako leto neki bolj lahkotnega. Da se ti ne bo zgodilo kaj takega...

tole zame glih ni neki športni motor ;)

če bi mel športni motor, se taka ovira preskoči :P 

p.s.

taka neumnost nima nobene veze s tipom motorja .... mal preglej posnetke od čoperjev in je takih posnetkov na miljone :jezik: 

pred 1 minuto, Roger G. Jagger pravi:

Kdo? Moto ali jaz? ???

ti .. k si suhcan :D 

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, maus said:

 

ti .. k si suhcan :D 

 

Skrajni cas, da greva na kavo....da vidis, kaksne lovske strelas ???

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je odvisno od pameti, če se imaš za zrelega človeka boš v avtošoli na cca 80konjih, torej če greš pol na 100 konjev je isto nevarno kot prej. 

Zase in še kakšne začernike, občasne motoriste.. (torej manj kot 3000km letno) je dobro met "bolj švoh motor" ker sigurni kdaj kej zajabeš in kakšne take zadeve so maljce bol prijazne do napak. 

Če se pa odločiš da je motor glavni hobi in prva ljubica pol je pa čisto vseeno, so vsi naseti zaman, vzel boš tisto ki te... (kar koli pač), pa če ri ho delalo mravlince v roki od vibracij, al pa bo res nekomot za dolge vožnje, samo nasmešek bo pomemben. 

Jaz sem si od takrat ko sem prvič videl monstra vedno želel monstra, pol sem šel nekaj let nazaj na testno vožnjo na Ducati days v NG, s takim kot ga je prej Roger omenil in sem šel domov zlomljenega srca... Nikakor se nisva mogla ujet. 

Tako da najdi tisto kar ti paše, zavedaj se da te cesta mimogrede zajebe, ampak uživaj. 

Stroški z motorjem so lahko nizki če nimaš 2 levih rok, olje, filtri, zavorna, ploščice, tudi vilice, se da vse rešit doma. Za občasne težave ali štelanje ventilov pa tudi ni takonna gosto. 

Jaz plačujem zavarovanje in cestno takso, za prevozit 3 rezervarje letno, že samo obrisat prah iz motorja in priključit vzdrževalec akuja včasih polepša dan ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Moto65 pravi:

Mimogrede par stvari sem še hotel omeniti pa jih namenoma nisem, dokler nisem dobil vseh potrebnih informacij, iz strahu, da bi se tema izrodila. Ampak vidim, da ste tukaj taki, ki podobno razmišljate kot jaz. Pri nakupu motorja mi bo npr. veliko pomenil njegov izgled in zvok, porabe verjetno sploh ne bom gledal (da o izpustih sploh ne govorim ?). Kakšno pa je mnenje o tem, da bi šel kar takoj na 600 100+ konjev ? Pred tem razen kolesa nisem vozil niti mopeda. Kolega pravi, da se bo zelo slabo končalo, od drugega kolega oče (zdravnik) pa tako ali tako ko vidi motorista na cesti pokaže na njega in reče, glej, rezervni deli ?

manj mislit, pa kalkulirat. 

Najprej naredi izpit, da dobiš osnovni filing, upam da tudi zdravo mero spoštovanja in strahu do mopeda. Potem boš pa videl, kaj ti sede, od izgleda, drže, vetrne zaščite, tipa agregata.

V teoriji, in to je moje mnenje al imaš 70, 80 ali 102 konja ni tako bistvo, kot če je osel za krmilom :D

 

pred 5 urami, Snečer pravi:

razlog za tako porabo je verjetno na zadnjem sedežu :)

pri meni ne, ona vedno je samo predjed :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

V teoriji, in to je moje mnenje al imaš 70, 80 ali 102 konja ni tako bistvo, kot če je osel za krmilom :D

Tako je ... vseeno al 20 al 200+ konjeu ... če je člouk bolan u glavo, zna celo telo ornk bolet ;)

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

Tako je ... vseeno al 20 al 200+ konjeu ... če je člouk bolan u glavo, zna celo telo ornk bolet ;)

 

še bolan u glavo ne rabiš bit, dovolj je da si samo malo neroden :P

Potem če maš srečo boli samo denarnica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No takih neumnosti z videov se pa res ne bom šel :D Mislim da tudi ko opravim izpit še lep čas ne bom vozil motorja kot ga večina vozi ampak ga bom vozil kot moped, počasi :D Na kolesu sem sicer precej spreten in imam ogromno prevoženih kilometrov. Seveda ni nobene primerjave med kolesom in motorjem, hotel sem le nakazati da neko osnovno motoriko imam :D Sem pravzaprav precej živčen kar se vožnje tiče, vse nove stvari so zame velik zalogaj. 

Opazil sem da imate nekateri precej kratke sezone, 4 mesece .. Kar se mi zdi zanimivo. Naprimer zdaj smo decembra in je nad 0C. V kakšnem smislu bi bilo npr. danes popoldne nevarno se voziti na krajše razdalje po Ljubljani ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, Moto65 pravi:

No takih neumnosti z videov se pa res ne bom šel :D Mislim da tudi ko opravim izpit še lep čas ne bom vozil motorja kot ga večina vozi ampak ga bom vozil kot moped, počasi :D Na kolesu sem sicer precej spreten in imam ogromno prevoženih kilometrov. Seveda ni nobene primerjave med kolesom in motorjem, hotel sem le nakazati da neko osnovno motoriko imam :D Sem pravzaprav precej živčen kar se vožnje tiče, vse nove stvari so zame velik zalogaj. 

Opazil sem da imate nekateri precej kratke sezone, 4 mesece .. Kar se mi zdi zanimivo. Naprimer zdaj smo decembra in je nad 0C. V kakšnem smislu bi bilo npr. danes popoldne nevarno se voziti na krajše razdalje po Ljubljani ?

če imaš pravo motoriko, očitno jo imaš, bo vožnja netežavna

danes ni prenevarno, je pa neprijetno :) nizke temperature pač niso prijetne, te prezebe do kosti ipd., vse živo je treba oblečt, debele rokavice za astronavte (če nimaš gretja), rosenje pod čelado... se boš pol ure oblačil in pripravljal, da se pripelješ do kafiča, tam spet malo slečeš in nazaj :) 

mogoče ti je na začetku še zanimivo in imaš celo leto sezono, ko je suho, a kaj kmalu spoznaš, da je vreme kar odločujoč faktor pri motorizmu, ne glede na gostilniške nauke, da ni slabega vremena, samo slabo oblečen motorist

tako je poleti, ko je nad 30+sonce+čelada itd. vse prej kot prijetno za vožnjo in enako ko padejo temperature in še dodatno drsi + kakšen dež

motor je praviloma za hobi, razen za tistih par fanatikov in mazohistov, ki kao uživajo v slabem vremenu

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v zimskem času je več pasti na cesti. Samo to, torej večja pozornost in koncentracija je potrebna pri skeniranju podlage.

Od mrzlega asvalta in posledično slabšega oprijema, do vlage, mastnih in umazanih delov, več je senc, sol v kombinaciji z vlago naredi tudi lepo drsečo podlago, slana, listje itd..Ni isto kot poleti, a se da.

Vse ostalo je pa predhodnik povedal.

Sicer pa smo zašli od naslova teme. Če malo pobrskaš po MSju je nekaj tem od nasvetov za začetnika, do nakupa motorja, do pasti na cesti itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Moto65 pravi:

No takih neumnosti z videov se pa res ne bom šel :D Mislim da tudi ko opravim izpit še lep čas ne bom vozil motorja kot ga večina vozi ampak ga bom vozil kot moped, počasi :D Na kolesu sem sicer precej spreten in imam ogromno prevoženih kilometrov. Seveda ni nobene primerjave med kolesom in motorjem, hotel sem le nakazati da neko osnovno motoriko imam :D Sem pravzaprav precej živčen kar se vožnje tiče, vse nove stvari so zame velik zalogaj. 

Opazil sem da imate nekateri precej kratke sezone, 4 mesece .. Kar se mi zdi zanimivo. Naprimer zdaj smo decembra in je nad 0C. V kakšnem smislu bi bilo npr. danes popoldne nevarno se voziti na krajše razdalje po Ljubljani ?

Nakup močnejšega motorja za začetnika ni problem, ampak če se za to odločiš, najdi kako večje parkirišče pa treniraj, ko motor osvojiš, konji postanejo prednost in ne slabost. Ti pa močno priporočam, da preden bilokaj kupiš, se prej pelji, če imaš možnost, ne kupuj samo z očmi...

Kar pa se tiče dolžine sezone, jaz živim na čistem severu Slovenije, pa se brez težav vozim, dokler ne začnejo solit cest, začnem pa ko se sneg stali, kar pomeni 3-4 mesece počitka nič več. Manj časa je parkiran bolje je zate in za motor. Če voziš z glavo to ni noben problem, poznam jih par ki se vozijo skoz celo leto bp. Pač imeti moraš dobre gume, pa seveda tople rokavice, ker nula na klopci pa na motorju niti približno ni isto ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!