Skoči na vsebino

Stroški z motorjem


Moto65

Priporočene objave

Ja, ampak ce bi prebral, ni to point debate :)  Nekdo ima zeljo si kupit motor in sedaj ga zanima, kok je to na oko stroskov, da si znas sploh splanirat karkoli.....In potlej zacnete s to solato, kok ne gledate na stroske, pa busi, pa vlaki, pa bla bla bla....sorry, to je brezveze. S tem nc ne pomagas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DinDiin pravi:

Ja, ampak ce bi prebral, ni to point debate :)  Nekdo ima zeljo si kupit motor in sedaj ga zanima, kok je to na oko stroskov, da si znas sploh splanirat karkoli.....In potlej zacnete s to solato, kok ne gledate na stroske, pa busi, pa vlaki, pa bla bla bla....sorry, to je brezveze. S tem nc ne pomagas.

Aha. No moram se popravit. Sem prebral-prelistal prvo stran. Vprašanja, brez pravih uprašanj, je prvi post. Taki tudi odgovori. Naprej pa nisem bral ker je vrejetno v stilu vsakega foruma kjer na koncu pridemo do bučnega olja, space šutla in do solate.

Če se voziš veliko, je strošek velik, če malo je strošek majhen. Če narediš 2K km letno kot moj brat, in dela servis na 3 leta ni veliko. Je razlika od mene, k jih naredim 16k, pa 2 servisa 2 kompleta gum...

Če pa se gremo točne cifre, je pa treba vedit, katere gume, kakšen je stil vožnje, kasko da ali ne. Veriga je strošek ki jo lahko uničiš v 5k km alo 50 k km. Predvsem pa koliko KM letno, a ne!? Da se lahko izračuna poraba. 

Potem pa lahko zaokrožimo na 15 EUR.

Za vse ostalo je pa snecer takoj odgovoril v 2 postu. Tko da je na taka vprašanja težko odgovarjat.

Štafto dajem tebi... pomagaj.

 

 

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne rabis tocno vedt, ker ko si na zacetku ne ves nic.... Lahko pa po dolocenem casu povprecje uzames. In ker se veliko vozis, bi lahko komot pomagal z nekimi okvirnimi stevilkami. Za tocne modele gum pa keten bo pa ze potlej sam racunal kok ga bo prislo. :) Je pa itak od do, lahko das 500 za sezono, lahko pa 5k. En let je manj, en let je vec, povprecje  ti da pa priblizno sliko.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, DinDiin pravi:

Ne rabis tocno vedt, ker ko si na zacetku ne ves nic.... Lahko pa po dolocenem casu povprecje uzames. In ker se veliko vozis, bi lahko komot pomagal z nekimi okvirnimi stevilkami. Za tocne modele gum pa keten bo pa ze potlej sam racunal kok ga bo prislo. :) Je pa itak od do, lahko das 500 za sezono, lahko pa 5k. En let je manj, en let je vec, povprecje  ti da pa priblizno sliko.

Tud približno ne moreš povedat cifre, če se ne ve osnovnih stvari. Mene sezona pride preko 2k eur. Kmeta 2 pa verjetno x 2 +. Mojga brata ( 3 k km, pa sam benz za eno sezono).

Motorizem je strošek. Je pa tud način življenja. To se ne gleda preko stroškov.

Če pa se gleda na to, kot na strošek, ali trenutno željo, ali krizo srednjih let... potem to ni dolgoročno. Zato pa je AN poln novih motorjev, starih leto ali 2.

Kdor je "naš", da zadnji fičnk za ta užitek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, skalar36 said:

Kdor je "naš", da zadnji fičnk za ta užitek.

@moto rider mi je enkat res natancno opisal zadevo. “Motor je ko pralni stroj.” Kaj??? “Ko pralni stroj. Pr bajti more bit, in more delat. Ostalo skor ni pomembno.”

 

on topic. Ce ne gre nic narobe, je motoriranje boljse z vsakim zapravlenim evrom za benz. Sploh ko si zacetnik, je najprej vse naporno, utrujajoce, neudobno. Z vsakim rezervarjem in vsakim parom gum je ful bolse. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam ne poznam letnih stroškov, niti dnevnih ne beležim na potovanjih. Ne vem za prevožene kilometre, za gume, koliko zdržijo...vse je po potrebi in zmožnostih, finančnih in časovnih. Če ni časa ali denarja je motor v garaži, obvezna je le letna registracija in zavarovanje, olje, filtre, svečke...ventile, kalibracijo naredim sam. Sicer na izlete greš z avtom, če nimaš motorja ali letalom, avtobusom...stroški so primerljivi in ostala razvedrila ravno tako stanejo, hkrati ne moreš sedeti na več stolih. Motor je le ena izmed izbir za prosti čas in veselje, v glavnem te mora motor razveseljevati, če je to, potem denar ni pomemben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, krucymucy pravi:

Boljse bo z vsakim kWh/kg :)

Nikoli se ne bom s tem vozil z veseljem, morda za potrebo. Nekdo je zapisal; ko kupiš električno vozilo si le trikrat vesel, prvič, ko ga kupiš, drugič, ko se prvič pelješ in tretjič, ko ga prodaš :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ti mislis. Potem bos pa najvecji fan, pa tezil vsem da je elektrika nekaj najboljsega po gavrilovic pasteti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, DinDiin pravi:

Ja, ampak ce bi prebral, ni to point debate :)  Nekdo ima zeljo si kupit motor in sedaj ga zanima, kok je to na oko stroskov, da si znas sploh splanirat karkoli.....In potlej zacnete s to solato, kok ne gledate na stroske, pa busi, pa vlaki, pa bla bla bla....sorry, to je brezveze. S tem nc ne pomagas.

tudi to se strinjam, vendar gledanje stroškov je lahko različno, sploh pa na rok enega leta je absolutno premalo.

 

-Nov motor ima običajno servis na jurja (100-200€) servis na 10 do 15 jurjev (ista cifra) in vse ostalo kar lahko crkne je v glavnem pokrito z garancijo. Torej odvisno sicer od dolžine garancije in pa seveda koliko voziš, so stroški relativno mali oziroma vsaj predvidljivi.

-rabljen motor, odvisno sicer od kmjev bo zihr dodatno imel še verigo, verižnike, ploščice, mogoče kako vzmetenje + reden servis ter običajno še kontrolo ventilov ter sveče in so cifre neprimerno drugačne, tudi 4x več lahko, kot pri novem, da ne govorim o tem, da kaka zadeva tudi crkne. Ima pa veliko prednost rabljen motor: stane manj kot nov, lahko tudi precej manj.

Bom dal praktičen primer:

Z900 sem imel tri sezone, 22000km. V tem času sem opravil 2 servisa= skupaj 230€, ter 3 komplete gum SF+ in en zračni filter 35€ (kar ni bilo nujno)To je vse, in hudo poceni.

Če bi ga potegnil še eno sezono, je spet komplet gum, servis+svečke, kmalu kontrola ventilov, veriga itd..in se cifra dvigne.

Torej za izračun, rabiš računat vsaj 5 sezon, oziroma vedeti tudi v katere življenskem obdobju je moped.

Osnova je pa itak jasna:

motor je hobi in hobi je hudo dražji od vožnje z avtomobilom.

 

pred eno uro, krucymucy pravi:

To ti mislis. Potem bos pa najvecji fan, pa tezil vsem da je elektrika nekaj najboljsega po gavrilovic pasteti. 

med skuteriste te bomo izgnali, električist :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avtorju te teme bi dodal samo tole. Še predno si sploh opravil izpit za motor, si se zadeve hudo resno lotil... Vsa čast za tvoje precizno planiranje in analizo. In prepričan sem, da boš pozneje znal vso zadevo tudi vrhunsko optimizirat, kar se stroškov tiče.... Nič bat, ni treba da je motorizem vreča brez dna... So ti kolegi tule na forumu že vse obrazložili. Ob koncu prve sezone boš pa tudi že imel neko kalkulacijo. Motor kupit ni problem, pa tudi prodat ne. Pa srečno vožnjo.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja itak, da je lahko cist odvisno, a kupis nov motor, al rabljen dober, al pa jamo brez dna. Jame si nihce ne zeli, zato se ponavad pogovarjamo o normlanih rednih stroskih, ker tista jajca k jih sam sraufas cele dneve pa evre not meces, to je brezveze.Pol gres raj za mehanika pa si placan za to, ker vozil se ne bos kaj dosti. To prodas. Ko dobis normaln motor, pa lahko potegnes neko povprecje.... Ampak ja, eno leto je lahko jurja, naslednje pa 2k,ker mors pac ksne vilce poservisirat, pa ketno, pa tko naprej.... Ampak ce reces da je povprecje 1500,mas eno leto manj, naslednje vec. Avtor si pa lahko ustvari sliko kok to stane.... Ce folk sam prbija, drago, prevec, newem, ne racunam, ja kaj si s tem pomaga? Enmu je pac jurja prevec, enmu pa 5k ni nic, razlicni smo si.

Seveda je pa motor gust, pa se ne sekiras za evre, ce se ti ze sede vozt, pa jih mas na zalogi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti :)

Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko. 

Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti :)

Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko. 

Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Sem pa tudi sam tak da z veseljem prišparam pri čevljih in oblekah, pa jih namenim stvari ki me veseli :) Se že prav veselim, škoda da se vožnje začnejo šele aprila, če bi izbiral bi z njimi pričel že zdaj :D 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Moto65 pravi:

Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti :)

Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko. 

Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Super ste, prav presenečen sem. Ko sem se pred časom, ko je bila moja finančna situacija malce drugačna odločal za 10 let star avto, 20.000€, 330 konjev ... ni bilo nobenega razumevanja. Pa poraba pa registracija pa vse so vsi slabo videli, pa bolj ko sem poskušal razložiti da je to tisto nekaj za dušo, da odtehta delo, bolj ko sem to razlagal, manj so me razumeli. Tukaj vidim, da podobno razmišljate kot jaz. Motor kupujem da bi dal dodatno vrednost življenju, zabava, hobi, nekaj za kar rečeš da je vredno živeti :)

Glede stroškov pa ne gre za to da ne bi želel dati denarja v ta namen, vse kar bom imel bom namenil za ta hobi. Gre bolj za to, da sem neko okvirno računico rabil. Športnega avtomobila npr. si sedaj ne bi mogel privoščiti kar se sprotnih stroškov tiče, motor pa si več kot očitno lahko. 

Hvala za veliko informacij, kot rečeno začetni nakup motorja, izpita, opreme ne bo problem, imam pripravljeno gotovino. Kasneje pa kot ste napisali je vse odvisno od tega koliko bom vozil. Všeč mi je da je zavarovanje in registracija precej nižja pri avtomobilu tako da če pač zagusti, parkiraš motor in čakaš na finance. Sem pa tudi sam tak da z veseljem prišparam pri čevljih in oblekah, pa jih namenim stvari ki me veseli :) Se že prav veselim, škoda da se vožnje začnejo šele aprila, če bi izbiral bi z njimi pričel že zdaj :D 
 

a to se tolk ponavljaš, da bi pokazal da ti je 100 ljudi 100x ponovilo eno in isto stvar, ali si res toliko navdušen nad pomočjo, da si v evforiji parkrat isto napisal :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Moto65 pravi:

Očitno sem dupliciral tekst, moja napaka v trenutku evforije :D

da nauš v evforiji en ovinek 2 x odkolenčku :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 12. 2019 ob 17:38, Moto65 pravi:

 V kakšnem smislu bi bilo npr. danes popoldne nevarno se voziti na krajše razdalje po Ljubljani ?

v vsakem smislu 366 dni na leto.  vsa mesta v sloveniji jemljem z motorjem zelo resno in počasi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/7/2019 at 8:02 PM, DinDiin said:

Ja itak, da je lahko cist odvisno, a kupis nov motor, al rabljen dober, al pa jamo brez dna. Jame si nihce ne zeli, zato se ponavad pogovarjamo o normlanih rednih stroskih, ker tista jajca k jih sam sraufas cele dneve pa evre not meces, to je brezveze.Pol gres raj za mehanika pa si placan za to, ker vozil se ne bos kaj dosti. To prodas. Ko dobis normaln motor, pa lahko potegnes neko povprecje.... Ampak ja, eno leto je lahko jurja, naslednje pa 2k,ker mors pac ksne vilce poservisirat, pa ketno, pa tko naprej.... Ampak ce reces da je povprecje 1500,mas eno leto manj, naslednje vec. Avtor si pa lahko ustvari sliko kok to stane.... Ce folk sam prbija, drago, prevec, newem, ne racunam, ja kaj si s tem pomaga? Enmu je pac jurja prevec, enmu pa 5k ni nic, razlicni smo si.

Seveda je pa motor gust, pa se ne sekiras za evre, ce se ti ze sede vozt, pa jih mas na zalogi. 

Sem izračunal, čisto tako iz firbca. Tvoja ocena je zelo blizu. Jaz sem prišel na 1264,27 €/leto brez stroškov prenočišč, kufeta, hrane, ogledov, trajektov, pira, kondomov, sladoleda... 

 

V 8 letih je naneslo:

Za 2612.25 orlov za gorivo

Garaža 2160

Vinjeta 240

Registracija 1040

Oprema motor 964.7

Spreji in druga potrošna roba (ketn sprej, petrolej, WD40, polir pasta) 230

Oprema voznik 1140

Gume 1038.7

Servisi 688.82

Skupno torej 10114,16€

Stroški potovanj v 8 letih (zgolj ocena) krepko čez 10K €. 

Btw račune od motorja hranim, če ga bom kdaj prodajal, in da vem kaj in kdaj sem menjal. Motor je bil servisiran v času garancije na uradnem servisu, preostalo sem opravljal sam. Motor je glede tega nezahteven, zato ni preveč za primerjat z kakšnim cestnim strojem. Nikoli nisem bil "na tleh", tako da je tudi ta strošek odpadel. Tudi gume mi zdržijo precej dolgo... 

Uglavnem vsak motor in voznik je zgodba zase. Je pa neka realna ocena. 

IMG_20191210_182619.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne vračunaš in oceniš lastnega časa vloženega v vzdrževanje mopedov, pol ocena ni čisto realna. Tako da v resnici je pomojem dobrega jürja/sezono premalo.

Za one 'to je način življenja, ne brigajo me stroški'. Če nisi lih na nekaj jurjev+ neto prihodka/mesec, se zelo verjetno ubadaš s standardnim uravnoteževanjem osebne/družinske bilance. In tam imajo stvari poleg proračuna tudi prioriteto. Včasih pač ne grejo cifre skup. In takrat je verjetno motor tisti, ki potegne takratko, ne pa naraščaj (upam)?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!