Skoči na vsebino

Stroški z motorjem


Moto65

Priporočene objave

pred 11 urami, DinDiin pravi:

Ja kako ni fino vedt kok prblizn stane? Js bi tut mel coln recimo, pa vsi sam govorijo kok je to drago..... Ja ok, prov, je drago.... A mi lahko kaksno stevilko kdo da, da jaz sam ocenim, a bo to men slo al ne? To pa ne..... Sam trajbat, drago, drago, drago. Ja dobr, kok jebote? ?

Pa sej je blo že en kup cifer u tejle temi nanizanih, bo menda ja znal eno tabelco skup potegnit...

Pa še ena anekdota, ko smo že pri cifrah. Pred leti sva se z mojo drago na tržnici v Lj med drugim ustavila še pred štantom z začimbami. Branjevka, simpatična mamca preko 80, je imela veliko ponudbo. Tako v večjih žaklovinastih vrečah, kot tudi v manjših pakungah. Gledam in primerjam cene, ter jo povprašam. Gospa, kako to, da je tako velika razlika (nekajkratna) med isto začimbo, če je pakirana na en ali drugi način. Pa mi mrtvo hladna odgovori. Sine, to je tako kot z babami v kupleraju, dražje je boljše je. Nakar ji odvrnem. Ja, ampak se jih najde tudi veliko, ki zastonj dajo. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pred nekaj dnevi sem napisal tole , kar sledi spodaj, samo nisem lansiral, ker se mi je zdelo brezveze...pa še sam bi izpadel "pameten k svina"...

....No, pa da še jaz pristavim svoje:

 

 

:slap:

...eno preprosto vprašanje, pa že šest popisanih strani....   :slap:

...najverjetneje si je fant že premislil in bo najverjetneje ostal na športnih avtomobilih...... ali pa si bi verjetno raje omislil športno akrobatsko letalo.... je manj zakomplicirano....

 

Fant je samo vprašal, koliko so kaj letno stroški z motorjem .

Najprej je treba vedeti , kateri motor, nato vse ostalo:

...in to so:

- Registracija+zavarovanje, ... ta podatek se da takoj dobiti  na okencu na LPP recimo...ali pa preko neta.  ... to je cca 200€ +  za osnovno in AO+

- Letni servis.... vse je predvideno pri vsakem motornem kolesu za določen interval.... in ko bo kupil motor, se bo videlo v servisni knjižici, kaj..koliko..kako... zakaj. ... odvisno, koliko km ima namen prevoziti. to je od 150-400€ ...odvisno, na katerem intervalu servisa si, če si kupil rabljen motor, če delaš servis sam, pri lokalnem mojstru ali pri pooblaščenem. Razpon cene je v tem primeru lahko od 50-400€

- Pnevmatike?  Neznanka. odvisno, kaj bo dal gor in kako bo vozil.... zdrži lahko od 3.000 do 10.000 + km. Po ustaljeni praksi začetniki hitro potrošijo sredico na zadnji gumi, ker se jim fajn zdi pospeševanje motorja...in če je fant navajen športnih avtomobilov, ...se verjetno nisem veliko zmotil.

to so osnovne tri stvari.

 

potem pa so še verjetni stroški, ki se velikokrat pojavijo ob menjavi motorja (seveda za rabljen motor):

- Če je motor dlje časa stal, se rado zgodi, da spustijo prednje vilice. Strošek cca 120€

- menjnava verižnega seta..... cca 200€ (to ni okvara....to je potrošni material... seveda je življenska doba odvisna od vzdrževanja)

- verjetnost poškodbe alternatorja.... kolikor berem... kar pogosta hiba na veliko tipih motorjev ... strošek? ... spet odvisno od motorja... cca 300-600€ (čez prste)

... to so te najpogostejše okvare, ki se pojavljajo pri rabljenih motorjih, čeprav so lahko zelo lepo vzdrževani!

Pri motorjih je potrebno pri nakupu biti pozoren na brezhibno delovanje menjalnika. Nekateri ljudje (sploh pri športnih motorjih) dobesedno mesarijo z menjalniki... ko se učijo voziti po zadnjem kolesu... grobo prestavljanje.... itd.

 

torej... če se lahko še jaz delam pametnega v tej temi, je to tako:

registracija 200€

servis 200€ (nekako povprečje med velikim in malimi servisi)

... kar je skupaj nekje 400€ ...

 

vse ostalo je prosto po prešernu

če gremo čez palec:

... športni motorji v povprečju pijejo cca 6l/100km pri  normalni cestni vožnji

... gume na športnih motorjih: ... se ne da izmeriti. lahko predvidimo ene 6.000km (ampak, kot sem že povedal... poznam nekoga, ki je na začetku (kot začetnik) skuril gumo prej  kot v 3.000km)

....torej, če imaš namen narediti cca 10.000 km, je to še za cca 800€ bencina + 300-400€ za gume.

Torej letni strošek pri 10.000km je cca 1.600€ za prevoženih cca 10.000 km..... sevede upoštevajoč brez kavic, tortic.... in boh ne dej obiranje kakih malin.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

Torej letni strošek pri 10.000km je cca 1.600€ za prevoženih cca 10.000 km..... sevede upoštevajoč brez kavic, tortic.... in boh ne dej obiranje kakih malin.

smo že precej hitro ugotovili, da je strošek cca 1500 € na leto  za prevoženih cca 10.000 km :P 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, maus pravi:

smo že precej hitro ugotovili, da je strošek cca 1500 € na leto  za prevoženih cca 10.000 km :P 

 

... SEJ SEM VEDU, DA MI BO ŽAL, DA SEM TO NAPISAL...   (jebo te CapsLock) ... zato nisem objavil...

...pa sem vseeno hotel izpasti pameten..   :D

 

..pa še neki. Če bi ti napisal tole, ti nihče ne bi verjel...in bi izpadel neumen...        :lol1:

....meni pa vsi verjamejo na prvo besedo...   :P

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 12. 2019 ob 9:52, izibajker pravi:

Kalkulacije s stroški motorizma se mi zdijo toliko (ne)smiselne, kot da bi npr. kalkuliral stroške pri otrocih, ali pri ženi... Če hočeš (želiš) imeti, imaš. Trošiš pa toliko, kolikor si se pripravljen skeširat... Nič bat, motorizem naj ti bo v užitek, ne v trpljenje. Ob tem pa bankrotirajo zelo zelo redki...

Boljšga odgovora do sedaj ni bilo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta debata bo postala isto kot vprašanje:

kok ti pije?

Ja men za 20€, neglede na ceno bencina, tok tankam :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

ta debata bo postala isto kot vprašanje:

kok ti pije?

Ja men za 20€, neglede na ceno bencina, tok tankam :ras:

men tut vse pokur :huh:

morm na servis ... pokvarjen je :cry: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, skalar36 pravi:

Boljšga odgovora do sedaj ni bilo!

zate. meni pa se to zdi neuporaben in neumen odgovor. tako kot tisti če ti je škoda dnarja je kupi motorja. večina nima toliko da bi bil  njihov hobi brezno brez dna v katerega mečeš denar, to pa ne pomeni da nesmejo/nesmemo imeti motorja. 90% tud tistih ki tule govorijo kako se na motorju ne špara je pretiravanje. ker dvomim da ste sami bogataši. No al pa tud na MS za tipkovnico.

in ne tudi nič bol "pravi motoristi" niste tisti ki pri motorju ni finančne omejitve kot tisti ki morajo malo pogledat ali si trenutno lahko to privoščijo ali pa bo motor kak dan/teden/mesec/sezono v garaži ker pač trenutno ne znese oz ni viška denarja za luxus (kar motor absolutno je).

evo še mojih 5 centov.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enostavno motorizem je drag hobi, pa četudi vse poceni kupiš. Če igraš šah al loviš ribe je cenej.

In tako drag, da je dražji od vzdrževanja povprečnega avtomobila.

Tako da, pri motorizmu se lahko igraš samo pri cifrah od-do in kaj je nujno

1. ni nujen nov moped (tudi za pol cene novega se dobi hudo dobre motorje)

2. ni nujno, da kupiš novo opremo, rabljena je lahko tudi samo 30% nove

3.nujno moraš tankat, registrirat pa opravit nujna vzdrževalna dela

4. ni nujno da se veliko voziš.

Zdej pa računaj :P

Poceni je, če kakih par jurčkov letno narediš. Ko pa zadeva postane obsesija in padajo letno cifre od 15kkm do preko 20kkm je pa kar drago. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Enostavno motorizem je drag hobi, pa četudi vse poceni kupiš. Če igraš šah al loviš ribe je cenej.

In tako drag, da je dražji od vzdrževanja povprečnega avtomobila.

Tako da, pri motorizmu se lahko igraš samo pri cifrah od-do in kaj je nujno

1. ni nujen nov moped (tudi za pol cene novega se dobi hudo dobre motorje)

2. ni nujno, da kupiš novo opremo, rabljena je lahko tudi samo 30% nove

3.nujno moraš tankat, registrirat pa opravit nujna vzdrževalna dela

4. ni nujno da se veliko voziš.

Zdej pa računaj :P

Poceni je, če kakih par jurčkov letno narediš. Ko pa zadeva postane obsesija in padajo letno cifre od 15kkm do preko 20kkm je pa kar drago. 

 

Vzdrževanje motorja in avta je prebližno isto seveda pa varira od modela do modela motorja (isto kot pri avtu). z razliko da avto načeloma potrebuješ, motor je pa luxus. preko 15k km letno polovica še z avtom ne naredi kaj šele z motorjem. in tisti ki jih z motorjem naredijo toliko so bol izjema kot pravilo velika večina pa ima motor za dušo, da se pelje ko ima čas ali/in voljo ker je to zanj pač užitek. Dokler je vse v mejah normale motorizem ni poceni hobi ampak tudi ni pretirano drag. ko se gre v ekstreme je pa drugo. za vsah hobi lahko zapraviš ekstrmne vsote denarja. tudi za ribolov ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, Shillien pravi:

Vzdrževanje motorja in avta je prebližno isto seveda pa varira od modela do modela motorja (isto kot pri avtu). z razliko da avto načeloma potrebuješ, motor je pa luxus. preko 15k km letno polovica še z avtom ne naredi kaj šele z motorjem. in tisti ki jih z motorjem naredijo toliko so bol izjema kot pravilo velika večina pa ima motor za dušo, da se pelje ko ima čas ali/in voljo ker je to zanj pač užitek. Dokler je vse v mejah normale motorizem ni poceni hobi ampak tudi ni pretirano drag. ko se gre v ekstreme je pa drugo. za vsah hobi lahko zapraviš ekstrmne vsote denarja. tudi za ribolov ;)

jaz sem ugotovil da ni približno isto. Avto če mal paziš naredi tut 300000 brez večjih posegov. Dobri avti pijejo 5-6 litrov kot moped, gume, zdržijo 30kkm al pa še več. 

Motor pa: vsakih 5-10 jurjev nove gume, vsake 30-50 veriga, na 30-50 kontrola ventilov in razne druge neumnosti, + oprema, ki je nujna in se tudi sčasoma stroši. Meni po vseh kalkulacijah pokaže večjo cifro moped, kot pa avto. Še kasko je cenej za avto kot pa moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se pa motorizem ne zdi drag. Režijski stroški so nizki (cca 100 € registracija in zavarovanje, letni servis in polletna vinjeta še cca 150).

Vožnja pa takole: natočim 20 litrov (cca 26 €) in se vozim 8 ur. Če grem plavat v toplice ali smučat, pride za dva čez 50 €. Potem pa kosilo ali prenočišče, kar je enako kot vsi drugi izleti. Še za ribičijo rabiš opremo in dovoljenja. Če grem na izlet ali dopust z avtom, je to strošek (ker moram tja priti) pri motorju pa je potovanje del izleta (z avtom se ne grem vozit do Paklenice na lignje).

Sicer pa so stroški z gumami (jaz prevozim cca 20.000 z enim kompletom za cca 250 €) Nekaj stroškov s popravili (stator, pa kakšna odrgnina), lasten servis in vzdrževanje pa spada k užitkom (avto operem, ker je umazan, motor pa, ker je to del motorizma).

Še številke: za 10.000 km cca 550 € goriva (4l/100km), 250 € za registracijo in servis pa nekaj opreme (kakšne rokavice, pa nove hlače (ko so stare prevelike) pa po nekaj letih nova čelada, pa radio zveza pa nova torba, ampak vse to je del procesa, kot si kupujemo nove stvari za karkoli.

Res pa, ko po 13 sezonah potegnem cifre skupaj je okrog 20.000 € za cca 160.000 km s tremi rabljenimi motorji (zadnji je star 10 let in ima 100.000) Za ta denar bi lahko vsak dan skadil škatlico cigaret ali spil dve pivi v Mariboru.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest pa z motorjem šparam, ker se v službo vozim pol cenej kot z avtom, pa še mal hitrej pridem, ok, eni pridejo velik velik veeeelik hitrej, jbg, tele mesce ne morem šparat

p.s. stroškov z gumami in verigami, itd, imam pa nekajkrat manj kot nekateri, se mi zdi da je to mal odvisno od sloga vožnje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Shillien pravi:

Vzdrževanje motorja in avta je prebližno isto seveda pa varira od modela do modela motorja (isto kot pri avtu). z razliko da avto načeloma potrebuješ, motor je pa luxus. preko 15k km letno polovica še z avtom ne naredi kaj šele z motorjem. in tisti ki jih z motorjem naredijo toliko so bol izjema kot pravilo velika večina pa ima motor za dušo, da se pelje ko ima čas ali/in voljo ker je to zanj pač užitek. Dokler je vse v mejah normale motorizem ni poceni hobi ampak tudi ni pretirano drag. ko se gre v ekstreme je pa drugo. za vsah hobi lahko zapraviš ekstrmne vsote denarja. tudi za ribolov ;)

jaz imam letos z motorjem več km kot z avtom.. in bo tudi večji strošek ker bo šel na malo večji servis- če bo potrebno zamenjat kakšne drsnike in šponar verige odmične gredi ali pa še ketnco ..kaj hočem - res ni več nov.. je pa priden tako da si to zasluži..

jaz tega ne jemljem kot hobi . dejansko mi je veliko boljši počitek za živce kot ribolov ..ker je manj motenj..dejansko ga uporabljam za terapijo.eni plačujejo terapevte po koliko na uro?

fiksni strošek motorja na leto - bolje je računat na recimo 6 let..a zakaj? ker ni velikanske razlike če prevoziš 1700km/leto ali pa recimo en servis na 10000km/leto.. 

6 let skupno 10000km - na dve leti moraš zamenjat olje v vsakem primeru .na tri leta moraš zamenjat gume (če nimaš sreče pa pameti pa ti stojijo na tleh 10 mesecev na leto pa prej). po 6 letih ti sledi približno enako število tesnil in ostalega potrošnega materiala.. ena menjava olja in semeringov v vilicah.2 menjavi zavorne tekočine.en akumulator sigurno. enkrat svečke .

6 let - 60000km ni veliko dražje. +3x olje in filter - cca 160e.+ena veriga in en komplet z zobniki - 300e. + 300e za mali potrošni material - od žarnic do čistil in ostalih malenkosti. +100e ketn spreja..+4 zadnje in 2 sprednje gume - 720e . +2x svečke 40e.+en velik servis pri mehaniku 400e.

ajde od oka 400e na leto več fiksnih stroškov te pride motor če se voziš kot če ga gledaš..

pri vožnji je pa tako - če se peljem z motorjem se ne peljem z avtom , kar pomeni celo kak e prihranka na 100km.dejansko pri meni to pomeni 4e/100km manj. na 6 let sem prihranil pri 10000km/leto 2400e .. 400e na leto ..

khmm..zanimiv rezultat.. ko sem začel tipkat me je zanimala primerjava.. zdej vidim da se bo treba več z motorjem vozit..

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, thumper pravi:

 

pri vožnji je pa tako - če se peljem z motorjem se ne peljem z avtom , kar pomeni celo kak e prihranka na 100km.dejansko pri meni to pomeni 4e/100km manj. na 6 let sem prihranil pri 10000km/leto 2400e .. 400e na leto ..

khmm..zanimiv rezultat.. ko sem začel tipkat me je zanimala primerjava.. zdej vidim da se bo treba več z motorjem vozit..

 

... viš, kako smo ljudje pristranski do nečesa, kar nam je všeč...

 moral bi v to vkalkulirati tudi "statične stroške" avtomobila, ki ti ta čas stoji v garaži, ki so po isti logiki, kot pri motorju, zanemarljivo manjši, kot če se z njim voziš ....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... viš, kako smo ljudje pristranski do nečesa, kar nam je všeč...

 moral bi v to vkalkulirati tudi "statične stroške" avtomobila, ki ti ta čas stoji v garaži, ki so po isti logiki, kot pri motorju, zanemarljivo manjši, kot če se z njim voziš ....

ne mešat..primerjal sem dve količini kilometrine z istim motorjem.. in ker večina predstavlja motor kot hobi in avto kot obvezno potrebo sem prišel do zaključka , da je vožnja z motorjem ekonomsko in okoljsko bolj upravičena od vožnje z avtom.skupna kilometrina na leto 20000 z avtom ali pa pol/pol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, thumper said:

ne mešat..primerjal sem dve količini kilometrine z istim motorjem.. in ker večina predstavlja motor kot hobi in avto kot obvezno potrebo sem prišel do zaključka , da je vožnja z motorjem ekonomsko in okoljsko bolj upravičena od vožnje z avtom.skupna kilometrina na leto 20000 z avtom ali pa pol/pol.

Ma ni nujno. Kar prsparas pr registraciji, skuris na gumah. Za 120 000km z avtom, sm za gume zapravu 480€, in 6 menjav olja, po cca 90€. Gume niso se fertik, ziher bodo dale s sebe se  20-30 000km.  Za 22000 z motorjem, so gume stale 470€ in dve menjavi olja po 70€. V gumah na motorju je se cca 4000km.  Motor pije 7l benza, avto pa 6l nafte. Pa avto ma klimo, gretje, radio, streho.....kako je lepo biti glup :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem, ravno splača se verjetno ne imeti motor, stroški pa tudi niso ogromni, če meni znese brez večjih pretresov, oz., se ne pozna kaj prida na proračunu... vsaka stvar je po pameti znosna, pretiravanja vodijo v anomalije. :)

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni debata kok pride strošek se mal fjakat okol? Ne pa, a se splača, a je drago, al wtf? Za primerjavo sem dal čoln, loh  tud o štrikanju razmišljate, če vam je bližje.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi ribolov je lahko prekleto drag hobi - odvisno kako se ga lotis. Znanec je sel za en mesec lovit v USA - jaz bistva v njegovem pocetju ne vidim, kot verjetno on ne vidi bistva v mojih hobijih...

Ce na hitro primerjam stroske mopedov in avta - motorja v povprecju pijeta 8 litrov (en 6, drugi 10), avto 10-11. Registracija enega mopeda je 100 eur, drugega slabih 200, registracija avta 800, bog ne daj, da si izmisljujem se kak AO+, parking, sajbe, nedaj boze kasko. Gume na mopedih menjujem 2x pogosteje, a so pol cenejse. Nadgradnje motorjev so bistveno cenejse in jih je bistveno manj kot pri avtu. Letos sem naredil na avtu en mali in en veliki servis, menjal akumulator (95 Ah), marca naslednje leto planiram servis avtomatskega menjalnika in transfer boxa (liter olja je 50 eur, ekvivalenta ni) - nic od tega ni poceni spas. Aja, pa enemu mopedu sem privoscil litij akku - ajde, 120 eur. All in all - oba motorja skupaj me staneta bistveno manj kot avto. Imata pa se eno veliko prednost - ce stojita in se ne ukvarjam z njima, ne trosita skoraj nic, medtem ko je avto nujno zlo, ki je v pogonu vsak dan, in mora biti ves cas 100% izpraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno je lahko tudi če si omisliš oldtajmer, zgleda poceni, dokler ne ugotoviš da je vsak vijak z finim navojem, in se enih kosov ne dobi več pa jih je treba pošiljat na obnavljanje.... mimogrede jurja zapraviš pa se nič nikjer ne vidi :D  (ok bremze delajo ko nove, ampak ni poceni hec )in še noben od kolegov te ne zastopi da daš za smartfon max 200€ (in se ti zi da so tisti ki dajo več kot jurja za odgriznjeno jabuko nori) in pol za 2 posebna vijaka strugarju 100€  :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Zok pravi:

Tudi ribolov je lahko prekleto drag hobi - odvisno kako se ga lotis. Znanec je sel za en mesec lovit v USA - jaz bistva v njegovem pocetju ne vidim, kot verjetno on ne vidi bistva v mojih hobijih...

Ce na hitro primerjam stroske mopedov in avta - motorja v povprecju pijeta 8 litrov (en 6, drugi 10), avto 10-11. Registracija enega mopeda je 100 eur, drugega slabih 200, registracija avta 800, bog ne daj, da si izmisljujem se kak AO+, parking, sajbe, nedaj boze kasko. Gume na mopedih menjujem 2x pogosteje, a so pol cenejse. Nadgradnje motorjev so bistveno cenejse in jih je bistveno manj kot pri avtu. Letos sem naredil na avtu en mali in en veliki servis, menjal akumulator (95 Ah), marca naslednje leto planiram servis avtomatskega menjalnika in transfer boxa (liter olja je 50 eur, ekvivalenta ni) - nic od tega ni poceni spas. Aja, pa enemu mopedu sem privoscil litij akku - ajde, 120 eur. All in all - oba motorja skupaj me staneta bistveno manj kot avto. Imata pa se eno veliko prednost - ce stojita in se ne ukvarjam z njima, ne trosita skoraj nic, medtem ko je avto nujno zlo, ki je v pogonu vsak dan, in mora biti ves cas 100% izpraven.

Vsaj pr motorju sta AO+ in Asistenca+ NUJNA. Ne se s tem hecat.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stroški z mopedom so tudi nepredvidljivi, v mojem primeru dolgoročni, ker sem zaradi prometne nesreče že skoraj 10 let invalidsko upokojen ... :blush:

001.jpg.3a50e166b812430b8879ee502b945c97.jpg

01.thumb.jpg.557e7bf9ba52ffee257393e79b2235c6.jpg

22.thumb.jpg.ae5b8cc8bf3439293f04f1564495e9b2.jpg

24.thumb.jpg.81227db4b9d20635ea9d7cdb904156c8.jpg

25.thumb.jpg.6a174d108aed7cdf732499df6fd73311.jpg

  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 12. 2019 ob 18:00, DAMI34 pravi:

Če igraš šah al loviš ribe je cenej.

Vidiš, tu se pa ne bi strinjal s tabo. :D Preden sem se odločil, da grem delati izpit za motor, sem bil strasten ribič (večinoma krapar). Če delaš nekaj s srcem in dušo, postane zadeva del tvojega življenja. Letno sem prelovil caa. 50dni, s tem mislim, da sem tolikokrat za vodo tudi prespal, dnevni ribolovi tu niso zajeti. Lovil sem takoj, ko se je led na vodah stalil, tudi če je bil zunaj mraz. Nekje od februarja pa vse do decembra. Opremo sem nenehno dopolnjeval, kmalu sem imel za vsako zvrst ribolova po par komadov palic, samo za krapolov sem jih imel 5, gumenjak, elektro motor, sonar, 2 šotora, enega za daljše kampanje, drugega za hitre dvo, tro dnevne, plinsko peč, da o kvalitetnih oblačilih ne govorim itd. Tako da je klet postajala vedno bolj tesna. :D Vedno kadar sem šel za vodo, sem moral mimo ribiške trgovine, kjer sem pustil kar nekaj denarja. Potem sem moral še sam nekaj pojesti, da o pijači ne govorim, sploh ko smo se s kolegi skupaj zbrali :D Dnevna karta caa. 20eur, če si lovil par dni zapored je bil tudi to kar velik strošek. Hočem povedati, da če delaš nekaj za dušo, te to veseli, ti ni noben strošek previsok. Ker sem imel dolgoletno željo po motorju, sem naenkrat postal v dilemi, ali motor, ali ribičija. Oboje si tako stroškovno, kot časovno žal ne morem privoščiti. Zato sem se odločil za motor in večino ribiške opreme tudi prodal. Tako da, če danes pogledam nazaj, sploh zdaj ko imam vso potrebno opremo, motor le ni več tako hud strošek. 

Popravljeno . Popravil J.a.m.e.s
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!