Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Moto65

Stroški z motorjem

Recommended Posts

BIF
pred 1 uro, ukica pravi:

Pes je strosek, ne pa ribičija.. ne se hecat 🤣

Od oka 300-400e/mesec, ce ni veterinarja :) 

Lahko pojasniš teh 300-400 eurov na mesec za psa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
29 minutes ago, BIF said:

Lahko pojasniš teh 300-400 eurov na mesec za psa?

Brez problema.

2x tedensko trening poslusnosti(IPO nivo - 20e/h) = 160e

2x tedensko trening obrambe(IPO nivo - 10e/h) v Celju(sem iz Lj), torej se 10-15e za nafto za vsak obisk. 80e treningi + cca 100 nafta

24kg hladno stiskane = 130e

Bikovke, priboljski, hrana k delava sled za IPO = 50-100e

Kje so se razne ovratnice, povodci, igrace, poustri... 

 

Me ze boli glava :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Prodaj psa, kupi motor :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
13 hours ago, ukica said:

Za servis das lahko 200 ali pa 40, ce naredis sam.

Za 40€ dobiš samo "ceneno" olje in najcenejši oljni filter. Kje je pa še vse ostalo? Na dogi rok ne gre tako poceni... 

 

Pa poglejmo realne stroške pri redno vzdrževanem 1000 ccm motorju, za obdobje 5 let in letno ~4-5 tisoč km.  Motor je bil kupljen z 25 tisoč realnimi kilometri in potrjeno servisno knjigo. Kakšen nepoznavalec bi rekel, 40€ za olje in filter pa smo dobri za 2 leti. Realnost pa je malo drugačna, če želiš brezhiben motor. 

Zavarovanje+ vinjeta; 262€/leto    1.310 €/ 5 let  (vedno zavarovano AO, AO+, asistenca, nezgodno zavarovanje) 

Servisi;  166€/leto (na srečo brez izrednih okvar)     

830€/5 let  (olje, filtri, veriga, sprednje zavorne ploščice, servis vzmetenja, zamenjava zavorne tekočine, akumulator, svečke... servisirano na nepooblaščenem servisu, nekaj tudi doma) 

Gume; 136€/leto   680€ 

Dodatna oprema; 1.450€ 🙄 (izpuh, cevne zaščite motorja, 2x tank torba, nosilci zadnjega in stranskih kovčkov, stranski kovčki, gsm nosilec, 12 V vtičnica, oiler, večji verižnik, elektronika, podaljški ogledal, dodatno platišče... ) 

Gorivo;  310€/leto         22.000 km/5 let; =~ 1.550€  

Izguba vrednosti; 560€/ leto   ~2.800 € (upoštevan del opreme, ker je nekaj univerzalne in jo obdržim)

Zaščitna oprema voznika:  ~250€/leto (čelado se menja na 5 let, ostalo pri tako majhni kilometrini zdrži dlje) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pod črto;  ~1700€+/leto za 4-5 kkm (pri motorju z minimalno izgubo vrednosti).  To je to... minimum, da se peljem in vzdržujem motor v dobrem stanju (brez poškodb, kazni, kofetkov.... kar pripada zraven).

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl

Dokaj dobro zapisano. Jaz sicer vzamem le običajno zavarovanje in pa servis me pride nekaj manj letno, ker ga delam sedaj sam. Pa gume so tudi precej nižji strošek, ker je mi zdržijo nekaj več. Še zmeraj pa nekaj nanese ;)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, XTR pravi:

Za 40€ dobiš samo "ceneno" olje in najcenejši oljni filter. Kje je pa še vse ostalo? Na dogi rok ne gre tako poceni... 

 

Pa poglejmo realne stroške pri redno vzdrževanem 1000 ccm motorju, za obdobje 5 let in letno ~4-5 tisoč km.  Motor je bil kupljen z 25 tisoč realnimi kilometri in potrjeno servisno knjigo. Kakšen nepoznavalec bi rekel, 40€ za olje in filter pa smo dobri za 2 leti. Realnost pa je malo drugačna, če želiš brezhiben motor. 

Zavarovanje+ vinjeta; 262€/leto    1.310 €/ 5 let  (vedno zavarovano AO, AO+, asistenca, nezgodno zavarovanje) 

Servisi;  166€/leto (na srečo brez izrednih okvar)     

830€/5 let  (olje, filtri, veriga, sprednje zavorne ploščice, servis vzmetenja, zamenjava zavorne tekočine, akumulator, svečke... servisirano na nepooblaščenem servisu, nekaj tudi doma) 

Gume; 136€/leto   680€ 

Dodatna oprema; 1.450€ 🙄 (izpuh, cevne zaščite motorja, 2x tank torba, nosilci zadnjega in stranskih kovčkov, stranski kovčki, gsm nosilec, 12 V vtičnica, oiler, večji verižnik, elektronika, podaljški ogledal, dodatno platišče... ) 

Gorivo;  310€/leto         22.000 km/5 let; =~ 1.550€  

Izguba vrednosti; 560€/ leto   ~2.800 € (upoštevan del opreme, ker je nekaj univerzalne in jo obdržim)

Zaščitna oprema voznika:  ~250€/leto (čelado se menja na 5 let, ostalo pri tako majhni kilometrini zdrži dlje) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pod črto;  ~1700€+/leto za 4-5 kkm (pri motorju z minimalno izgubo vrednosti).  To je to... minimum, da se peljem in vzdržujem motor v dobrem stanju (brez poškodb, kazni, kofetkov.... kar pripada zraven).

zavarovanje:

AO+ in obvezno za 1301ccm: je 100-105€ z vsemi bonifikacijami in asistenco premium,+vinjeta 55€ fotko sem že objavil

servisi: odvisno kateri in kateri moped: vsaj 200€ al pa 500 in več(brez okvar, le te lahko navržejo cifre v 1000 in več)

gume: 5 jurjev na leto, če je sreča 8-9 (cestna guma)

gorivo: 5-7l porabe na 100km pa računaj

izguba vrednosti: odvisno od modela v 3 letih od 2-10 jurjev

ostalo: če hočeš menjaš al pa ne

in ja se strinjam s tvojo cifro, ki je hitro lahko višja

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Sam pojmujem strošek, kot neko breme npr., da razbiješ motor, avto...kar je za veselje je vse po zmožnostih, nihče te ne sili, da greš preko pa naj si bo to motor, avto, punce, družina, status v družbi...npr., en moped ne stane skoraj nič oz. nekaj drobiža, najboljšega motorja si pa ne more vsak privoščit (takega, kot ima Dami :jezik:) ali pa dirkalno specialko :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF

Se strinjam z Vandrovcem....smešno je govorit o "strošku" pri zadevi, ki ti je hobi in/ali veselje. V tem primeru "strošku" nudi izravnavo užitek.

Strošek je avto, ki je danes za normalno funkcioniranje pač nujen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 15 urami, ukica pravi:

Brez problema.

2x tedensko trening poslusnosti(IPO nivo - 20e/h) = 160e

2x tedensko trening obrambe(IPO nivo - 10e/h) v Celju(sem iz Lj), torej se 10-15e za nafto za vsak obisk. 80e treningi + cca 100 nafta

24kg hladno stiskane = 130e

Bikovke, priboljski, hrana k delava sled za IPO = 50-100e

Kje so se razne ovratnice, povodci, igrace, poustri... 

 

Me ze boli glava :P 

zlatega prinašalca si kupi, boš v plusu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
2 hours ago, DAMI34 said:

zavarovanje:

.....

Pri zavarovanju (bolj točno bi bilo registraciji) upoštevaj še strošek tehničnega pregleda (ti ga nimaš) in cestno takso. Moja cifra ni pretirana. Zaradi tistih nekaj € razlike od minimalne ponudbe pri Savi pa ne bom menjal zavarovalnice.  

Strošek servisov je povsem realen. Lahko bi dodal še 50€ letno za delo (za to kar naredim sam)  pa sva na podobnih cifrah.

Oprema seveda ni v celoti zajeta v letnem strošku! Le nek majhen del pri izgubi vrednosti, ker je razumljivo, da bi šlo tudi brez vse omenjene navlake.  

 

4 hours ago, Mtl said:

Dokaj dobro zapisano. Jaz sicer vzamem le običajno zavarovanje in pa servis me pride nekaj manj letno, ker ga delam sedaj sam. Pa gume so tudi precej nižji strošek, ker je mi zdržijo nekaj več. Še zmeraj pa nekaj nanese ;)...

Cestne gume (v mojih dimenzijah) so lahko v cenovnem rangu 130€ do 300€/set. Zdržijo pa zelo različno, od 4-10 kkm. Ko upoštevaš zraven še vse montaže in centriranja pa prideš do moje številke. Priznam, bi se dalo ceneje, ampak na gumah in na gasu se ne špara (lahko na zavorah, da jih čim manj uporabljaš). :P    

 

59 minutes ago, BIF said:

Se strinjam z Vandrovcem....smešno je govorit o "strošku" pri zadevi, ki ti je hobi in/ali veselje. V tem primeru "strošku" nudi izravnavo užitek.

Res je. Pošteno pa je tudi, da novincu predstavimo realen strošek... Užitek do neke mere kompenzira stroške... do kje pa vsak sam presodi.

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Treba bo predrugacit izraz, ker nekaterim sploh ne gre tole, bistvo vprasanja cist zgresil. :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 urami, vandrovec pravi:

Sam pojmujem strošek, kot neko breme npr., da razbiješ motor, avto...kar je za veselje je vse po zmožnostih, nihče te ne sili, da greš preko pa naj si bo to motor, avto, punce, družina, status v družbi...npr., en moped ne stane skoraj nič oz. nekaj drobiža, najboljšega motorja si pa ne more vsak privoščit (takega, kot ima Dami :jezik:) ali pa dirkalno specialko :naughty:

a ni GS najboljši? :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
6 hours ago, Snečer said:

zlatega prinašalca si kupi, boš v plusu :) 

Zlati prinasalec je za lastnike versysa. Ostali ki hocemo vec pogledamo na EU trg. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
pred 2 urami, ukica pravi:

Zlati prinasalec je za lastnike versysa. Ostali ki hocemo vec pogledamo na EU trg. 

saj zlati prinašalec je evropska pasma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 20 urami, Snečer pravi:

zlatega prinašalca si kupi, boš v plusu :) 

a zlato prinaša  :O

pol se ga pa res splača met :P  .. vse stroške za motor poravnaš :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 minuto, maus pravi:

a zlato prinaša  :O

pol se ga pa res splača met :P  .. vse stroške za motor poravnaš :P

 

Ja, maš rumenega in belega, tako da lahko izbiraš odtenek tega, kj ti bo prinesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Za 500km letno, motor 1000€, gume 120€ na 5 let :lol1:, gorivo 1 rezervar letno, olje 1x na 2 leti (skoraj vseeno katero itak naredi samo 1000km, dam kar Wolf crono), obleka kakor češ lahko komplet vse za 500€(brez čevljev). Zavarovanje kakor se zmeniš, nismo vsi tako dobro povezani kot @DAMI34, tako da je tam od 160 do 60 za čisto osnovno.

Kar se sobi za to ceno je itak 80% čakanje da bo žena kje okoli, da šef ne bo naročil delovnega vikenda da... Torej vsake tolko daš aku na vzdrževalec, pobožaš motor in mu obljubiš da pride kmalu spet tisti magični dan ko bosta skupaj klatla okoli :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, smasher pravi:

Za 500km letno, motor 1000€, gume 120€ na 5 let :lol1:, gorivo 1 rezervar letno, olje 1x na 2 leti (skoraj vseeno katero itak naredi samo 1000km, dam kar Wolf crono), obleka kakor češ lahko komplet vse za 500€(brez čevljev). Zavarovanje kakor se zmeniš, nismo vsi tako dobro povezani kot @DAMI34, tako da je tam od 160 do 60 za čisto osnovno.

Kar se sobi za to ceno je itak 80% čakanje da bo žena kje okoli, da šef ne bo naročil delovnega vikenda da... Torej vsake tolko daš aku na vzdrževalec, pobožaš motor in mu obljubiš da pride kmalu spet tisti magični dan ko bosta skupaj klatla okoli :lol1:

tule je marsikdo prilepil zneske ali zapisal

v osnovi je aO. ao+ in asistenca, torej pri meni ne igra nobene vloge neka veza, ker je ni, toliko mi zaračunajo, pa ne samo meni

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Ma skoraj, če greš na okence na tehničnih ti za osnovno za 250ko zaračunajo 220€, če si razded 0.

Odvisno koliko visoko je tvoj agent, recimo moja mkoa poklicat na zavarovalnico da ji odklenejo popuste, ker dela kot SP za zavarovalnico. Torej eniagenti te lahko vržejo kakšen razred naprej + komercialni popust + popust za eno ali drugo... Jaz plačam za er5 tolko kot moj sodelavec za GS1200.. 

Tako da je pomembno kako pomembna stranka si ti tvojemu agentu, koliko pooblastil ima agent in ali lahko nekako čim hitreje skočiš v - 50% zavarovalni razred. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
11 minutes ago, smasher said:

Tako da je pomembno kako pomembna stranka si ti tvojemu agentu, koliko pooblastil ima agent in ali lahko nekako čim hitreje skočiš v - 50% zavarovalni razred. 

Ojoj, na motorju se pa res nikoli ne plačuje polnega zavarovanja. Pri Triglavu so včasih kopirali bonus iz avto police...  lahko tudi od drugega družinskega člana. Pozanimaj se malo... pa ne pri ženi in šefu. Si dec al ..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Sej kot sem rekel, bil sem študent prvič šel registrirat motor pa so me olupli, za 250cc, dobrih 200. Zdej je seveda popust od avta nekaj, pa ne vračilo, pa malo komercialnega... 

Recimo eni so potegnili iz popust iz avta od očeta ali kaj podobno, meni je rekla agentka da to se uradno ne da, in da nima dovolj pooblastil da bi lahko takoj padel kakšen razred. 

Tako da vse se da, ampak tudi nima vsak agent magične palčke. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
3 hours ago, smasher said:

Recimo eni so potegnili iz popust iz avta od očeta ali kaj podobno, meni je rekla agentka da to se uradno ne da, in da nima dovolj pooblastil da bi lahko takoj padel kakšen razred.

Lansko leto mi je to kolega naredil. RST Futura 1000 - 56 eur letno (AO), moja mati je zavarovalec, jaz sem zavarovanec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin

Zavarovanje je zelo individualna kategorija. On račun, ki ga je zgoraj dal Dami je nekaj popolnoma drugega če kaj takega sklepa 24 letni začetnik na polnem izpitu, brez kakih extra popustov in bonusa. Pa precej je odvisno tudi od tega, kje se sklepa. Meni so do sedaj npr prav pri Triglavu vedno spravili skup ugodnejšo varianto kot kje drugje, recimo AMZS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

pri zavarovanju je važno, kaj piše v drobnem tisku in najcenejše zavarovanje povzroča skrbi pri uveljavljanju kakšnih odškodnin ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

sicer bi vse skupaj bolj sodilo že v temo zavarovalnic ampak:

AO je ao in ni nobene bojazni, koliko bo/ne bo izplačano (zneski so jasni, če se ne motim zapisani tudi na polici)

AO+ je tudi jasna postavka, tak al tak je vse skupaj bolj pogajanje, ko je potrebno izplačilo

AXA ima tudi zapisano kaj in koliko pripada

Če že govorimo o stroških z motorjem, vse ostalo pa ni več strošek z motorjem ampak so zadeve bolj tipa osebna zavarovanja

Ne rabiš pa vedeti kaj piše v drobnem tisku, če si pijan ali pod vplivom drog :P

Takrat si pa kr rit obriši s polico.

Nadalje: agent kateri ti izda poličko si ne more kar nekaj izmisliti, tip motorja mora biti pravilno izbran, cifre (šasija motor itd.. so jasne, torej ne more izbrati nekaj drugega) in za vse popuste, ki jih nabije na poličko, dobi praviloma odobritev matične firme.

Če je bilo sklepanje zavarovanj včasih dđiđimiđi in tak bolj na oko, sedaj že dolgo ni več tako.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!