Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Moto65

Stroški z motorjem

Recommended Posts

maus
pred 21 minutami, XTR pravi:

  +izguba vrednosti pri novem motorju :)  Pri stari R6-ki je vsaj to zanemarljivo, če jo res takoj ne poženeš v maline...  (brez kasko zavarovanja). 

 

če jo takoj pošlje v maline ima takoj strošek cene motorja ... (4.000) ... pa še jedu ni :P

če bi si računu izgubo vrednosti novega motorja in se za to sekiral, si kupim tekaške superge, ker so malo ceneje :P

če..če ..če

hočem povedati, da če je to hobi, ta hobi ni zato, da bi šparal in ni pocen

motorizem ni potica :P

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza

Motor je kot kurba, več se družiš, več te košta!

In če se hočeš družit,  moraš imet, brez razpredelnic.

Ko začneš računat, ostaneš pri računalniku, brez kurbe. Pa naj bo ta 600ss ali 1000 sx-r.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
3 minutes ago, maus said:

hočem povedati, da če je to hobi, ta hobi ni zato, da bi šparal in ni pocen

Vse jasno... sem samo pripomnil, ker ni še nihče omenil izgube vrednosti.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 4 minutami, raza pravi:

Motor je kot kurba, več se družiš, več te košta!

 

jp ... bohvar, da pri Dinkotu srečaš te lačne in žejne motoriste .. si takoj ob 150 € ... pa še lačen greš spat :dry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček

če kupuješ rabljen motor lahko pričakuješ seveda najprej nekaj začetnega vložka. Večina prodajalcev bo sicer reklo da je bil servisiran itd itd.. ampak jaz ti vseeno priporočam takoj ko kupiš motor obvezno olje+filtri, pa kak verižni set tudi ne škodi. Starejši kot je motor večja je možnost da bo potreboval tudi kakšno popravilo... Veliko vpliva tudi to, ali ga boš vozil po cestah ali za na pisto, ker tam se povprečni stroški seveda malo dvignejo. Dobro je tudi vedeti, ali ga boš vzdrževal sam, ali pri serviserju.... Lahko pa si brez skrbi, če delaš z glavo ni to nek strašen gromozanski strošek...začetni vložek je malo večji, potem pa lahko stroške mirno primerjaš z kakšnim drugim hobijem...  Je pa seveda res kot so že pred mano napisali, da si stroške raje računaj v kilometrih kot v letu, saj za šminkbajkerje ki delajo 1-2k km letno je strošek precej drugačen od maratoncev z 25-30k km in še več... predvidevam da ne boš šel nekam v ekstreme, kar pomeni da lahko računaš 1-2 jurja, če ni kakih večjih popravil, na začetku najbrž malo več, ker prvi dve leti vsak drug mesec odkriješ nekaj kar "nujno" rabiš, ampak koliko stroški variirajo v plus ali minus je odvisno od tebe...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 2 minutami, XTR pravi:

Vse jasno... sem samo pripomnil, ker ni še nihče omenil izgube vrednosti.  

vse pozabiš, ko ovinkaš ovinke, kolečkaš s kolenom in provide provociraš .. neprecenljivo ... in pol prideš pred lokal in te vse pičke gledajo (dokler ne dam čelade dol :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
6 minutes ago, maus said:

(dokler ne dam čelade dol :P )

Probaj enkrat kot ghost rider... s čelado v lokal pa po slamci kufe pij. Pol boš šele frajer... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 4 minutami, XTR pravi:

Probaj enkrat kot ghost rider... s čelado v lokal pa po slamci kufe pij. Pol boš šele frajer... :) 

ko dam čelado dol, me začnejo še ogovarjat .. sj poznaš .. alo ... frajer.. si sam .. boš kj spiu .. kr tuki se used bomo kakšno rekl in podobna nadlegovanja kot je pipanje kombinezona na intimnih delih s komentarjem "A je kengurujćek" :dry:

js bi pa rad sam v miru kavo spiu in analiziral vožnjo :huh:

malo smo zašli .. ampak ... če se greš malo bolj resno motorizma je cena okoli 1500 € na 10.000 km ...

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
8 minutes ago, maus said:

js bi pa rad sam v miru kavo spiu in analiziral vožnjo :huh:

Ja no vidš, zato pa bolš da staro kripo vozš pa maš mir... Kalkulacija na letno kilometrino se pa itak podre, ko začneš dodajati motorje v garažo po pravilu n+1. Škoda sploh razpravljati o tem... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin

Mene stane kasko zavarovanje brez kraje, asistenca, AO+, cestna taksa, podaljšanje registracije, en servis in komplet gum letno okrog 800 evrov. Ko bo motor starejši, bodo servisi dražji, ampak takrat ne bom več imel kasko zavarovanja.

Za bencin, pijaco in hrano na izletih pa dam okrog 1.000 evrov letno.

Skupaj me torej ta hobi stane najmanj 1.800 evrov letno. Prevozim skromnih 7.000 km letno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Si ne upam niti izračunat koliko me stane, ker mi potem ne bi bilo jasno od kje vse to sfinanciram. :P

prevozim 25 kek cca letno

Prišparam pa na tem:

ne grem smučat (zima je bljak)

namesto za 50 jurjev je avto za 25 jurjev

ne grem v toplice, če pa že grem grem na rehab :P

pa otroci so se odselili od bajte (yessss)

 

ps. pa računico je potrebno narediti na minimalno 3 ali 4 leta, odvisno kdaj se pojavijo glavni stroški, kontrola ventilov, veriga, odpadli kardani, zavore in razne druge gluposti, kajti običajno pri novem mopedu v prvem ali drugem letu še ni nekih stroškov z vzdrževanjem razen rednih servisov (cena servisa od 120-220€ odvisno od mopeda)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 14 urami, marincspeedshop pravi:

Na kazni za hitrost ste pozabili. Cca 1-2k€ na leto 🤣🤣🤣

če si pa fejst priden, pa nabereš dovolj točk zvestobe pa še kaka 2k€ nagradnih :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

In zakaj eni strosk bencina posebi racunate? Zravn kavic? Sej ne gre na luft motor.... Brez kavic se pa da, pa kosil pa tko naprej... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 31 minutami, DinDiin pravi:

 Brez kavic se pa da, pa kosil pa tko naprej... 

kok sti ćudn :huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, maus pravi:

kok sti ćudn :huh: 

sam res, kawa je edina konstanta pri motorizmu :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 20 urami, Moto65 pravi:

Zdaj bi rad vse te informacije spravil v neko razpredelnico. Vzemimo za primer 600 z gornjega linka, 130 hp, precej star motor, pod 30.000 kilometrov. Torej kakšna je letna registracija, zavarovanje, itd. Se pravi tisto čisto osnovno, kupiš motor, preden lahko legalno voziš moraš urediti (sklepam da je tukaj samo registracija in zavarovanje, poleg izpita seveda :D ?). Rad bi dobil strošek na leto, bo bolj pregledno kot strošek na mesec. Torej imam motor z gornjega linka, imam izpit, govorimo o letnem znesku 1000€, 2000€ ?

Odvisno. Stroške zavarovanja ti bo najlažje predstavil kak agent. Ker so lahko zelo različni glede na situacijo. AO+ za mopede je drag. Vprašanje ali imaš kako opcijo dati več zavarovanj v komplet ali ne. Ali ti pri motorju upoštevajo morebitni popust za avto, kolko komercialnih popustov (starost voznika, razmerje teža vs kW motorja ipd ) ti lahko zavarovalnica vključi.

Vzdrževanje pri starejši motorjih lahko preseneti. Vse odvisno od tega kako je bil vzdrževan do sedaj in koliko si sam pedanten. Tule vsi bluzijo o bencinu in gumah... med običajen potrošni material spadajo še vsaj veriga in zobniki za verigo, zavore, vzmetenje (je razlika če je not 10 let staro olje ali novo olje), kolesni ležaji, hidravlične tekočine. In stroški vsega tega so odvisno od lokacije servisa z lahkoto nekaj sto € pa se niti pošteno peljal nisi. Lahko je seveda vse to ok, ni pa nujno da je.

In še nečesa nisi omenil. Opreme. V avtu se lahko voziš v gatah, na motorju lih ne. Tako da najprej si je dobro razčistit kolk maš skupnega proračuna, odšteti ceno opreme (pod jurja bo težko če vse novo kupiš - in je to kr poceni oprema), pol pogledaš kolk je ostalo + zavarovanje, registracija + par sto € rezerve za morebitne zamolčane probleme/iztrošen material.

Za izpit - Ježica je ok, sem delal tam. Vožnje, vključno z izpitno so vezane na Domžale (vsaj tako je bilo pri meni), kar menda pomeni malo manj zaj*bavanja s strani izpitne komisije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moto65

Trenutno je proračun 20.000€ gotovine na banki tako da te zadeve v štartu ne bodo problem. Imam pa tako službo oz. zaposlitev da lahko v slabih časih precej zaniha in sedaj gledam worst case scenario. Naprimer 200€ mesečnega stroška z motorjem si lahko privoščim tudi v worst case scenario (ko gre vse narobe). 400€ mesečno pa v tem primeru verjetno ne. Vedno imam plan imeti 5-10.000€ na strani za hude čase tako da recimo del tega gre lahko tudi ko se kaj večjega pokvari na motorju. 

Edited by Moto65

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

AO+ ni drag, ga pa toplo priporočam, ker v primeru lastne krivde in "težjih" poškodb navrže tudi do 5x (bolečine, iznakaženost itd več možnosti pogajanj odvisno od odvetnika koliko iztrži) ali več kot nezgodno (kjer so jasni parametri zabeleženi v pogojih, torej omejenost gibanja, izguba uda etc).

Čist na kratko. Moja zavarovalna polica, pa tudi polica marsikoga je v temi zavarovanja.

Komplet brez kaska se giblje od 100-150€ (upoštevajoč vso bonifikacijo)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 26 minutami, Moto65 pravi:

Trenutno je proračun 20.000€ gotovine na banki tako da te zadeve v štartu ne bodo problem. Imam pa tako službo oz. zaposlitev da lahko v slabih časih precej zaniha in sedaj gledam worst case scenario. Naprimer 200€ mesečnega stroška z motorjem si lahko privoščim tudi v worst case scenario (ko gre vse narobe). 400€ mesečno pa v tem primeru verjetno ne. Vedno imam plan imeti 5-10.000€ na strani za hude čase tako da recimo del tega gre lahko tudi ko se kaj večjega pokvari na motorju. 

mesečno karkoli obračunat je nespametno.

Obračunaj nakup mopeda, ter opreme (čelada 200-500, obleka 200-1000) vse ostalo prilagodiš trenutni situaciji.

PS. novi motorji so v garanciji, torej nimaš stroškov popravil. Običajno se mopedi stari cca 2-4 leta ne kvarijo, ker so bile porodne težave odpravljene preko vpoklicev ali garancij.

PSS. če si pravi "bike" odvisnik, se ti itak jebe za vse skupaj, nabavi , kar ti je všeč, opremo kot ti je všeč (to so nujne cifre) potem pa samo vozi in uživaj dokler je cvenk. Ko ga zmanjka običajno pride zima :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moto65

Kolo bo kupljeno za hobi, ne bom od njega odvisen za v službo, itd. Tako da če zmanjka denarja in bo stal, ne bo panike :D Vseeno pa je dobro vsaj približno vedeti :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 urami, Moto65 pravi:

Kolo bo kupljeno za hobi, ne bom od njega odvisen za v službo, itd. Tako da če zmanjka denarja in bo stal, ne bo panike :D Vseeno pa je dobro vsaj približno vedeti :) 

kawasakija si kupi, pa bo vse ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • RobiRoberto
      /   
    • RobiRoberto
      Ko smo se še v Jugoslaviji, enkrat na mesec odpeljali v Staro Gorico po nakupih na "sejem", v Stando ali v "Raštel", smo najprej poiskali parkirišče za avto in po tem najrej šli v "kavarno" v bližini Stande, kjer smo si zmeraj privoščili , brioš in WC ...  
    • Peon
      Iščem svetlejšo tekstilno jakno za 4 letne čase. Mora imeti čim boljše zračenje, level 2 zaščito, ne rabim pa vodoodporno, ker se dežja probam izogibat. Kar sem probal je funkcionalno najbolj ustrezna Revit Sand 3, ampak mi svetla verzija res ni všeč in se v nobeni barvi ne ujema z motorjem( Tracer 900). Bolj so mi všeč tudi bolj športne verzije tipa Dainese Carve master 2, ampak bi raje imel boljše zračenje kot goretex. Je že kdo našel kaj podobnega in da imajo kje blizu na zalogi za pomerit? Ker na internetu je ogromno raznoraznih modelov, ki pa jih v Sloveniji noben ne uvaža (ali pa samo nimajo spletnih strani).
    • DAMI34
      Dvor-Kočevje debata se nahaja tule:  
    • marincspeedshop
      V4 upgrade. Silikonske cevi in alu kolektor hladilne tekocine.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!