Jump to content
  • Sign Up
Moto65

Stroški z motorjem

Recommended Posts

ciciban

Tak je pač pri meni... Cenovni razpon je pri vseh postavkah hudo velik. Recimo garaža. Eni ne plačajo nič, ker jo imajo. Tisti v Lj pa lahko samo za najem sprašijo 1200 orlov. Oprema je lahko za drobiž iz Lidla, ali pa par jurjev za oreng robo. Potovanja... Tisti kufe pri Vikiju konec tedna proti izletu čez par držav. Servis mojega Wja je en korak naprej od vrtne kosilnice. Kakšen KTM je raketna znanost in cenovno čisto drug hec. Ravno zato, nobeden ni bil prav konkreten z ciframi... Pa mogoče tudi zato, ker boljše polovice lahko berejo tole in se bojijo, da bo postavka za kondome padla na nulo.

Prioritete so pa vedno in prav je tako. Vsako obdobje ima svoje čare. Lahko bo napisal s5 zase, pa bi bilo malo preveč mimo dotične teme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 1 uro, ciciban pravi:

Sem izračunal, čisto tako iz firbca. Tvoja ocena je zelo blizu. Jaz sem prišel na 1264,27 €/leto brez stroškov prenočišč, kufeta, hrane, ogledov, trajektov, pira, kondomov, sladoleda... 

 

V 8 letih je naneslo:

Za 2612.25 orlov za gorivo

Gume 1038.7

Tudi gume mi zdržijo precej dolgo... 

Uglavnem vsak motor in voznik je zgodba zase. Je pa neka realna ocena. 

 

koliko km ima w800?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
58 minutes ago, jskrablin said:

Če ne vračunaš in oceniš lastnega časa vloženega v vzdrževanje mopedov, pol ocena ni čisto realna.

wtf? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Samo 45K km. Zadnjih par let se vozim simbolično po par tisoč, prej je bilo precej več, pa so kilometri šli tudi na Švista in Helgo. Lahko bi  celo poletje nabijal kilometre v službo in nazaj cca 200km/dan, pa mi je preveč dolgocajtno in iskreno priznam tudi preveč rizično. Prosti čas raje namenjam tamalemu. Naokoli se zadnje cajte več vozimo z ADjem. Pa za kakšno leto sem še pečen, ker sem se spravil delat bajtico. Uglavnem, ko bom toliko daleč, da bom lahko nekam zakotalil žar vljudno vabljen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 16 minutami, Kugelschreiber pravi:

wtf? 

Edini način da ignoriraš lasten časovni vložek v vzdrževanje mopeda je da rečeš, da je tvoj čas vreden 0. Kar verjamem da ni res. To je poanta onega malo zamotanega zapisa.

Btw, tud lastna garaža je daleč od zastonj. Lih eno dokončujem. Res daleč od zastonj 🙈

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Ti jo vsaj dokončuješ. Lej kako moja trenutno izgleda. Počasi bo... Se ni preveč za secirat. Imam občutek, da ravno ko jo bom spravil skupi, si bo pa mali kakšne bobne ali pa fitnes umislil, in bom s5 šraufal na dvorišču na plastični pručki in kose zlagal na staro brisačo. 

IMG_20190911_163501.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
2 minutes ago, jskrablin said:

Edini način da ignoriraš lasten časovni vložek v vzdrževanje mopeda je da rečeš, da je tvoj čas vreden 0. Kar verjamem da ni res. To je poanta onega malo zamotanega zapisa.

Moj cajt pr motorju je moj cajt za hobi. Ce se lotim, se mam  podobno fejst, med menjavo verige, al se pelat kratek giro.
 

Tud ce zapalim rostilj, se ne smatrm kot de delam v ostariji z grillom. Pac rad vrzem kos mesa na gardelo. 
Ce sam vijacis izkljucno zaradi prihranka, pol je to drugo.

2 minutes ago, jskrablin said:

Btw, tud lastna garaža je daleč od zastonj. Lih eno dokončujem. Res daleč od zastonj 🙈

Sm na podobnem. Precej je ze ustimano. Pravkar sm popisal material, da zaknaufam wc. Recimo, tle, pr fakin zidariji, svoj cajt prekeleto racunam zraven. Pr motorju pa ne.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Eni radi šraufajo drugi ne. Nič narobe z enim in drugim. Meni je fajn. Servisiranje je zgolj 20 posto dela na motorju. 80 posto časa gre itak za sprotne stvari, za katere ravno tako rabiš neko osnovno orodje. Če znaš konec sezone odklopit in na začetku sezone priklopit akumulator, potem ga znaš tudi zamenjat. Z drugimi stvarmi je podobno. Daleč od tega, da nekdo ni "pravi" če ni ves masten. Vsakemu svoje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Ja, sam kaj naj bi pa sam sraufal? Tist kar je, je za gust, nujno serviser nardi :) Tko da ni treba nobene extra ure svojega casa kamorkoli uracunavat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Nujno je samo olje in ostale redne stvari. Ali je to servis ali za gušt doma niti nima veze. Ostalo je opcija... Sam spucam enkrat na sezono prednji verižnik, spomladi spucam zavorne čeljusti, snamem zadnje kolo (bobnaste zavore), spucam stikalo tačke, namažem ključavnice in podobne pizdarije. Treba res ni, je pa motor malenkost bolj ziher. Pa včasih kaj snamem dol iz motorja, ker potem lažje pucam (prednja šipa, štitnik verige). Ja, ampak to je res koliko si dovzeten za te stvari... Daleč od tega, da je to nujno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
10 hours ago, DinDiin said:

Na uradnem servisu sraufajo, mi se pa vozimo. To je to.:)

Jaz recimo ne maram da mi sarijo na servisu po motorju/avtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciciban

Pa ta časovna komponenta.... Peljat na servis, žnarat moji, da me pride iskat, naslednji dan da me pelje na servis... Pol ure mi gre, da sam zamenjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 16 minutami, krucymucy pravi:

Jaz recimo ne maram da mi sarijo na servisu po motorju/avtu.

praviloma vedno pride iz servisa s "poškodbami" zaradi hitenja in nepazljivosti... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Sam z veseljem kar znam naredim doma, bolj pazljivo in natančno ter vem kaj in kako je bilo narejeno. Na uradni servis mi gre en dan dopusta, do bližnjega serviserja pa dva popoldneva po min 2 uri, na eno stran z vlakom, ker nimam svoje, da bi me vozila. 🙂 Kdor ima uradni servis pred nosom, verjetno razmišlja drugače...

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
18 minutes ago, Snečer said:

praviloma vedno pride iz servisa s "poškodbami" zaradi hitenja in nepazljivosti... 

 

Ja, takoj kaj opraskajo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
pred 27 minutami, Snečer pravi:

praviloma vedno pride iz servisa s "poškodbami" zaradi hitenja in nepazljivosti... 

 

 

pred 8 minutami, krucymucy pravi:

Ja, takoj kaj opraskajo.

vidim da nimam samo jaz takšnih izkušen z (pooblaščenimi) servisi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Stroški so od posameznika, do posameznika različni. Dvomim, da ima še kdo, ki ima isti motor kot jaz, isti strošek kot jaz.

Lahko napišem dnevni strošek svojih voženj.:

En dan jadranke mene pride... 630 km. Poraba cca 7l\100 km= je cca 50 eur benza..

Hrana in kafe dodatnih 15 eur, če plačam samo sebi. Hrano ne nosim, ker se mi "skuha". Stroška je cca 65 eur.

Če grem z Xt660r po okoliških hribih, naredim cca 120 km. Benza je za cca 8 eur. Porabim skoraj cel dan. Hrano pa s sabo vzamem. Kakšno banano, jabolko in sendvič. cca 5 eur. Strošek za cel dan motoriranja (z postanki) je cca 13 eur.

Obe vožnji vsebujeta daljše postanke. Kdo drug to prevozi v precej krajšem času, z manj postanki, lahko naredi več km... ima večji strošek. Lahko pa porabi manj časa in potem še kaj zasluži. Tako da točni stroški so od posameznika do posameznika različni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
1 hour ago, skalar36 said:

Dvomim, da ima še kdo, ki ima isti motor kot jaz, isti strošek kot jaz.

Mal mešamo jabolka in karfjolo. Če je bla debata strošek motorja, je to strošek motorja, ne posadke. In jez sm bil zelo začuden, ko je Din prbil da motor porabi1500€/10000km. Najprej se mi je zdelo premalo, po kaklkulaciji pa vidim da ima zelo prav. Marsikdo ala MiNa pride skoz še za manj. Enim gume res trajajo po 10 kek in več,  Kolko jez porabim je drugo. 

1 hour ago, maus said:

matr ste zakomplicirali  :huh:

k je gnar se peleš, k ga ni se ne peleš ... :P 

Za trenutek odložimo miške, in se spomnimo vseh pozerjev z motorji in dopusti na kredit. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 uro, Shillien pravi:

 

vidim da nimam samo jaz takšnih izkušen z (pooblaščenimi) servisi :)

fajn je, ko to opaziš doma :) in ti naredijo dodatne stroške :) 

ne bom pa rekel, da se tudi doma kdaj ne "naučiš" kaj na lastnem motorju in potem odpravljaš neznanje ali nepazljivost

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

tut kawa prehaja na online registracijo servisa, kar pomeni, da če hočeš garancijo, nema više šmuglanja doma, vsaj dokler imaš garancijo. BMW, KTM pa še kdo, pa to itak že ima. 

 

Jest mam ogrooomno stroškov z mopedom. al jebiga, drugače ne znam. Če računam še moje delo čiščenje 1x tedensko, redno pranje, redno maxibrillanje, majkemi, še sam ne vem od kje mi dnar :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Za trenutek odložimo miške, in se spomnimo vseh pozerjev z motorji in dopusti na kredit. :D 

djmo se spomnit na njih z minuto molka :P ... js običajno kr odkeširam ;)

p.s.

vrednost, ki jo je @DinDiin napisal, je v povprečju kar prava ... če pa s sabo noste konzerve in pijačo, kot da bi imeli avtodom, potem se pa lahko kakšen evro prišpara ;)

je pa velka razlika al potuješ v vzhodno-južne države ali zahodno-severne evropske države ...

če se pa voziš od kala pa nazaj, tko kot jaz, se pa ni treba nič sekirat :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, maus pravi:

matr ste zakomplicirali  :huh:

k je gnar se peleš, k ga ni se ne peleš ... :P 

precej blizu resnice

edini fiksni strošek je registracija in zavarovanje (tehnični, če je) oz če je odjavljen plačuješ dajatev na odjavljeno vozilo... to je recimo do 200 EUR na leto v povprečju

ostalo pa, kolko je denarja, toliko voziš in servisiraš

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred eno uro, DAMI34 pravi:

tut kawa prehaja na online registracijo servisa

 

Ja, res je. K-care, kopijo dobiš, tale je zadnje dni oktobra

IMG_20191211_111756.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 14 minutami, LunaticFringe pravi:

Ja, res je. K-care, kopijo dobiš, tale je zadnje dni oktobra

IMG_20191211_111756.jpg

srečno vožnjo al kak? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • boych
      Slana voda ji ne naredi nič, sem lani sedmico tunkal na morju, po uporabi jo samo spereš s sladko vodo  ... na lečo pa kot je že moj predhodnik napisal, daš panzarglass ... gre pa steklo pred lečo tudi zamenjati (koliko sem slišal, na osmici več ne)
    • vandrovec
      Ko bodo ta vozila v vsem konkurenčna klasičnim vozilom z notranjim izgorevanjem, bodo zanimiva za nek širši krog kupcev. Nastala naj bi zaradi onesnaževanja okolja z izpusti po drugi strani se pa planet onesnažuje z morji drugih odpadkov. Neka velika rešitrv za planet to verjetno ni je le nek začetek na enem področju. Po drugi strani se pa ozračje  kontaminira z vedno močnejšimi sevanji...čas bo pokazal, kaj je bolj pametno.
    • krucymucy
      Malo pocakaj da gorivne celice naredijo primerne za vgradnjo v moped. V vecjih aplikacijah so na voljo in jih ponuja kar nekaj proizvajalcev ze.  Mogoce je brca v temo, to bo prihodnost pokazala kaj bo bolje, FCEV ali BEV? Najbrz oboje. BEV za daily, FCEV za daljse razdalje. Gostota energije v baterijah raste, v proizvodnji so ze baterije s 400Wh/kg, 500Wh/kg so na pragu, prototipi 600Wh/kg tudi ze obstajajo in se preizkusajo. Za zadnji primer bi to pomenilo da ima baterija za 300+km 60kg. Nic tezje od polnega rezervoarja in kompletnega ICE motorja z vsemi potrebnimi priveski.  
    • Akito
    • NoGe
      Ja pogooglou sem že vse živo. Je pojav ja, tako na starih kot na magnesium. Nekaj tem je, nobena pa zaključena z rešitvijo  oziroma vzrokom. Tudi pri agregatih z zelo malo kilometri se pojavi. Vijak popolnoma čist. Oziroma reees malo finega prahu ampak zanemarljivo. Lani sem tudi razmontoral in opral hladilnik olja, cevi, tlačni senzor in zunanji karter. Pogledal se tudi sklopko če bo kaj videt pa je vse na mestu. Stator originalen, 8 let nazaj sem zamenjal to 'sklopko' zaganjač takoj ko je začela preskakovat. Zagoni brezhibni vedno. Kakršno koli kopanje po agregatu pri mehaniku se ne splača. Po italiji se dobijo agregati za.500€ z okrog 30.000km. Res ni 100% sigurno kaj kupiš ampak ok... Malo tveganja. Zdej pa da bom dajal 1500€ za rihtanje tega agregata... Za 2000€ dobim pa cel motor drugi. Z motorjem sem zadovoljen, ampak je staro... Sicer od Tuono je malo agregatou, po večini so od RSV, ampak je itak isti. Edino Caponord mislim da ima drugačne odmične če se ne motim
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!