Jump to content
  • Sign Up
  1. ligenjček

    ligenjček

  2. hitrii

    hitrii

  3. Ella

    Ella

  4. Schultz

    Schultz

  5. b-sprint

    b-sprint

  6. RobiRoberto

    RobiRoberto

  7. Akito

    Akito

  8. raza

    raza

  9. skalar36

    skalar36

  10. tourer

    tourer

  11. skofk

    skofk

  12. Kugelschreiber

    Kugelschreiber

  13. MiNa

    MiNa

  14. Quest

    Quest

  15. DAMI34

    DAMI34

  16. Endlich

    Endlich

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      za nas rokerje po duši    
    • DAMI34
      hvala za čestitke 1. ne ga konstantno držat na 4 jurje. Umirjeno ga odpri, najprej na 6 pa umirjeno nazaj, potem na 8 ščasoma 10 in lagano spusti. Razdalje naj bodo kratke. Ugasni moped, da se mal shladi pa spet ponovno. S tem ne bo agregat zamorjen in bo bolj elastičen, obročki pa enakomerno "udelani" po celi površini valja/srajce bata. Tako počnem že z 6 im motorjem, ki ga imam in vsi fino laufajo brez porabe olja.  ps. zadnjega dela zihr ne odnaša. Sicer pa tehnika počasne vožnje serpentine in podobno je porivanje krmila/motorja v nagib. S tem povečuješ nagib-ti so pokonci in zmanjšuješ rajdni krog. Ampak pozor, to je samo za počasno vožnjo, da zmanjšaš radius kroga, kot so počasna krožišča, serpentine, obračanje na mestu in podobno. 2. karakter SXa (torej da rabi malo začetne pomoči za padec v ovinek) je karakter, nekomu paše, nekomu ne, to je isto kot ima V2 mašina karakter, da pod milim bogom ne bo mehko laufala pri 1000 obratih. Zato ni motor slab, niti slabo vodljiv.
    • krucymucy
      Wh/km mi je lazje za predstavo oz. kWh/100km. Avti "zgejo" nekih 15-18kWh/100km. Motorji pa ne vem, 10-12kWh/100km?
    • truckdriver
      Jaz sem včeraj svojega SX-a registriral in z njim naredil cca. 50km. Splošen vtis vožnje z njim mi odgovarja in je občutek v vožnji odličen, le v krožiščih, ko sem ga malce bolj nagnil sem imel občutek, kot da mi zadnji del malo odnaša.  Verjetno se bom sčasoma navadil in tega sploh ne bom več zaznal. Obnašanja pri velikih hitrostih še ne poznam, ker vozim po navodilih in ne presegam meje 4000vrt/min.  Po 200 prevoženih km, pa ga bom lahko odprl do 6000vrt/min. Takrat pa bom imel že nekoliko več informacij o vožnji z malo hitrejšim tempom. Na splošno so pa vtisi z včerajšnje vožnje pozitivni in že lahko zatrdim, da mi bo vožnja z SX-om omogočala veliko užitkov. Verjetno pa bo tudi "težava" v krožiščih po menjavi pnevmatik v veliki meri izginila.  P.S.  Tebi pa čestitam za nabavo novega ninja 1000SX in ti želim veliko užitkov z njim in pa varno vožnjo! Upam tudi, da se kdaj srečamo in malo podebatiramo ob kaki kavici.   
    • VS800
      NEvem kaj si se tolk izšokirou pr musKI
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!