Skoči na vsebino

Dakar 2020


Snečer

Priporočene objave

Matica je aluminijasta in zato toliko bol dovzetna za mehanske poškodbe ob preobremenitvi. Se pa tako prišpara kak g in ravno tako zaradi tega ni potrebe po varovalkah.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če KTM tako varčuje s težo za vsako ceno, potem je cena precej visoka...

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

Lahko so matice le šibka točka KTMa in Husqvarne...Hondo bi vozil ali pa rezervne dele s sabo ?

Ma niso problematične sam pri KTM-u. Mam eno na pol demolirano Sherco matico za zadnjo akso nekje. Na teh motorjih je vse narejeno za čim nižjo težo... pol pa krepujejo zadeve kjer bi si najmanj mislil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

Lahko so matice le šibka točka KTMa

 

pred 12 urami, jskrablin pravi:

Čeprav tale z matico na zadnjem kolesu je malo bizarna, ponavadi kr ostanejo gor.

Bolj verjetno je to, da je sam za vse...

Pri vijačenju (vzdrževanju in pripravi motorja) ga pa še kdo zmoti, seveda svoje opravi tudi utrujenost....

Posledice se pa pokažejo na etapi.

Go Marčič go....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morate vedeti, da so tam ekstremne obremenitve. Pride do napake  zlomiti se da pa vse ali razbiti. Je pa res kot pišete, da je sedaj vse na min.

Upam, da bo imel v nadaljevanju več sreče 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

Bolj verjetno je to, da je sam za vse...

Pri vijačenju (vzdrževanju in pripravi motorja) ga pa še kdo zmoti, seveda svoje opravi tudi utrujenost....

Posledice se pa pokažejo na etapi.

Go Marčič go....

Se razume. Sam komentiram, ne kritiziram. Sem že tud sam kak kos motorja kje zgubil (al pa skor zgubil) po neumnem. Dve leti nazaj na enduro tekmi (Ribnik, HR) se mi je razšravfal nosilec sprednje zavore na balanci. Seveda nisem mel s sabo niti nastavljivega ključa... in sem vsakih par minut na roke zategoval zadevo, da je ostala približno na mestu. Pa ni to edina taka dogodivščina... tele mopede so vozi ne lih nežno, vibrirajo že itak sami po sebi dovolj, teren ne pomaga, marsikak del je narejen na minimumu materiala. In ja, če kaj spregledaš se ti to hitro maščuje lih takrat ko je najmanj treba.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po današnjem nastopu:

20/34 Motul, zaostanek 5 ur

23/34 Marathon, zaostanek 7 ur

91/118 v skupnem, 8: ur 45

Samo še 4 dekleta so pred njim :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, vandrovec said:

Lahko so matice le šibka točka KTMa in Husqvarne...Hondo bi vozil ali pa rezervne dele s sabo ?

 A pol so Honde, ki so ORENK crkavale na  Dakarju le prebarvani KTMji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, jskrablin said:

Se razume. Sam komentiram, ne kritiziram. Sem že tud sam kak kos motorja kje zgubil (al pa skor zgubil) po neumnem. Dve leti nazaj na enduro tekmi (Ribnik, HR) se mi je razšravfal nosilec sprednje zavore na balanci. Seveda nisem mel s sabo niti nastavljivega ključa... in sem vsakih par minut na roke zategoval zadevo, da je ostala približno na mestu. Pa ni to edina taka dogodivščina... tele mopede so vozi ne lih nežno, vibrirajo že itak sami po sebi dovolj, teren ne pomaga, marsikak del je narejen na minimumu materiala. In ja, če kaj spregledaš se ti to hitro maščuje lih takrat ko je najmanj treba.

  In ljudje tudi pozabljajo, da fantje po etapi se dolgo v noc sraufajo sami in da se hitro lahko kaj spregleda...  Vsega tudi ne morejo imeti vedno s sabo. Nimajo veliko prostora kamor stlaciti gume in rezervne dele, itd... Fantje v malle moto (Motul) so heroji.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snečer pravi:

titan in razcepka pa je mir :)

Wdyn76zzwdxGXoM0XtDbvdJl6sVpenv-5pSgh_0XIPIx4i1MuUh4uqyvd-gQvfZNSK-0lZkq-RW-JfVzbcmlWNAU3NvdCk2s7KkQOFPIZZ1tL94QeuRmFnurStNLW6aMdNP-nEu-GeOGYAHtLrIjIp0hpXnSCQChn5M_MCb57RnB84vUUhO8yjW7jo3esbfXixQ_JlKbclzK5jHqsR75BOsWKI3MmUfeSGu3LoLPcU1c-gKHQFHKpDPfg-pGQ3UUc8uNx3tfcH35O0Tl_36tQIB3NByZsIrbzvkUZKmpVRPgKq3GgA_VXWnN-AvvE1MeAk2-Q87VUEN6Ct4oKAYz_jEyx1SzGJqyZkl5DawK52WBp-Db6Y-Gl9Og5ItkTkUJYoZzpf6VWWReuJ4v2Zr89-1NR_-5h3kkN1GH_oGqzOUUmUChGb7aEPcueh32UKYOomyBxJjCdwd5jWif4Ioe5A9ntu0ZKkQWkFXufRHIByogLVXR9cq2KXz1dLr56gzs-mXgHbjO-w_K12lBB5gDu1AMmQyDOFQhwKn0jhglgdyJ3vsGLlS-OSaLB7N107oeRdzwBGsBKun4n9rEEptMnMih839Achen8iiR-zNNbXcFLIIcfFQcqvZbkYahCL9cwltTqkCZ1UHK4Ralhf8KDcsCaMt95BqJA5JArBcz3CLaagTAk6Rhz8E00zzImbwZ4kG11pC5N1BPhtKWojHRqvp60IqF0nZpQhTcoQfn8oOXRR2w=w1128-h635-no

tole na sliki je navadno rumeno cinkano jeklo..

pred 10 urami, Nightmare pravi:

Matica je aluminijasta in zato toliko bol dovzetna za mehanske poškodbe ob preobremenitvi. Se pa tako prišpara kak g in ravno tako zaradi tega ni potrebe po varovalkah.

zgleda , da JE potreba po varovalkah .. na vztrajnostnih dirkah 100g ni pomembno , če se s tem izogneš zaostanku 5-ih ur... oziroma 18000 sekund...

pred 8 urami, jskrablin pravi:

Se razume. Sam komentiram, ne kritiziram. Sem že tud sam kak kos motorja kje zgubil (al pa skor zgubil) po neumnem. Dve leti nazaj na enduro tekmi (Ribnik, HR) se mi je razšravfal nosilec sprednje zavore na balanci. Seveda nisem mel s sabo niti nastavljivega ključa... in sem vsakih par minut na roke zategoval zadevo, da je ostala približno na mestu. Pa ni to edina taka dogodivščina... tele mopede so vozi ne lih nežno, vibrirajo že itak sami po sebi dovolj, teren ne pomaga, marsikak del je narejen na minimumu materiala. In ja, če kaj spregledaš se ti to hitro maščuje lih takrat ko je najmanj treba.

na vseh zunanjih  vijakih motorja okoli agregata ni 13g dodatnega locktite-a .. rešitev je sistemizacija /razvrščanje vijakov po vrstnem redu postopkov in check lista.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, thumper pravi:

tole na sliki je navadno rumeno cinkano jeklo..

zgleda , da JE potreba po varovalkah .. na vztrajnostnih dirkah 100g ni pomembno , če se s tem izogneš zaostanku 5-ih ur... oziroma 18000 sekund...

na vseh zunanjih  vijakih motorja okoli agregata ni 13g dodatnega locktite-a .. rešitev je sistemizacija /razvrščanje vijakov po vrstnem redu postopkov in check lista.. 

pojma nimaš, kaj je na sliki :) titanium grade 5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

pojma nimaš, kaj je na sliki :) titanium grade 5

a res ? ok pol .. prišparal si 37g pa zapravil 17 e .. super stvar za izgled rumeno cinkanega jekla.. bolš se še chuck norris ne zmisli.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, thumper pravi:

a res ? ok pol .. prišparal si 37g pa zapravil 17 e .. super stvar za izgled rumeno cinkanega jekla.. bolš se še chuck norris ne zmisli.. 

matica je made in uk, okoli 40 eur je bila, dva odtenka sta bila. važen je bil izgled k zlati ketni, titan vijakom verižnika in titan vijaku "napenjalca", da pa je lažja in močnejša pa toliko bolje

za dakar je najbrž titan matica boljša, lažja in močnejša napram jeklu

lahko pa v drugi temi debatiramo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jvalant pravi:

 A pol so Honde, ki so ORENK crkavale na  Dakarju le prebarvani KTMji?

Če so "orenk" verjetno niso bile le matice? Večja ironija je, da zaradi "malenkosti" crkne...in to ne le enkrat. Če motor zagori pač zagori, nisi sam kriv. Sicer sem komentar napisal bolj zajedljivo, kot z namenom razjasnjevanja okoliščin, čeprav veljajo na splošno japonska vozila za bolj zanesljiva, posebno, če mora nekdo sam popravljat...ne vem, zgolj laična pripomba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni treba v drugo temo.. zgleda kot pocinkan želez.. 

na dakarju izgled ni pomemben ..pomemben je doseg cilja.. če izgubiš 2 etapi časa zaradi izgubljene matice osi kolesa je to kar zelo bizarno.. grami in cena gor ali dol..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, vandrovec said:

Če so "orenk" verjetno niso bile le matice? Večja ironija je, da zaradi "malenkosti" crkne...in to ne le enkrat. Če motor zagori pač zagori, nisi sam kriv. Sicer sem komentar napisal bolj zajedljivo, kot z namenom razjasnjevanja okoliščin, čeprav veljajo na splošno japonska vozila za bolj zanesljiva, posebno, če mora nekdo sam popravljat...ne vem, zgolj laična pripomba.

 Malenkosti so vecinoma napake, recimo zaradi sraufanja on treh ponoci, po kakih 12 urah naporne voznje, tretjo, peto, deseto noc zapored... Tisto o japonski vecji zanesljivosti, je pa tudi po vecini mit ...   Se spomnis reklam za Toyote, ko mehaniki nimajo dela? Potem so bili milijonski vpoklici, pa dokazane smrti zaradi tehnike. Pa veliko tezko dokazljivih.. Ce govoriva o motorjih: iz prve roke poznam 9 (z besedo devet) lastnikov Hond, ki so potrebovali avto vleko. Trije dvakrat in en trikrat. Pa se kak primer se najde, ko sta si dva lastnika XXe pomagala do doma, da ni bila avtovleka...  Moj Duke je dalec od tega, da bi bil nepokvarljiv, domov sem pa se vedno prisel. In imam 105000 km.  Da ne zaidem iz teme: fantom is malle moto kategorije se marsikaj zgodi, bodisi zaradi utrujenosti, ko po etapah servisirajo motor (ni vazno katere znamke), stimajo roadbook... Ker imajo vse kar lahko v zaboju ali dveh, rezervnih delov ni na pretek, tako da je veckrat potrebna improvizacija, ipd. Nima to nobene zveze z kvalitete ali narodnostjo motorja. To je malo drugace, kot ce skoraj kompletna falanga Hond crkne na eni etapi. To pa je znak slabega dizajna in resne napake v zasnovi motorja... in konec koncev, jodlarji zmagujejo Dakar, dirko ki tudi tehnniko, ne samo voznike priganja do meja, ze od leta 2000 naprej. Nekaj pa ze morajo vedeti o terenskih motociklih.

22 minutes ago, thumper said:

ni treba v drugo temo.. zgleda kot pocinkan želez.. 

na dakarju izgled ni pomemben ..pomemben je doseg cilja.. če izgubiš 2 etapi časa zaradi izgubljene matice osi kolesa je to kar zelo bizarno.. grami in cena gor ali dol..

 Bizarno je, ce se to naredi tovarniski etapi. Precej manj bizarno je, ce se to naredi fantom v malle moto, ki po etapi se sami servisirajo motor, pogosto pozno v noc/jutro, po potem se roadbook in je precej bolj razumljivo, da se kaka malenkost pozabi. Ali zategniti do konca, ali loctite, itd.. Grami in cene tu nimajo veliko veze. Seveda je pa veliko lazje biti tule pameten

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, jvalant pravi:

 ... stimajo roadbook...

Letos se roadbooki talajo pol ure pred štartom. In prepovedana je navigacija preko pametnega telefona, da so možnosti za vse vsaj približno enake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, vandrovec pravi:

čeprav veljajo na splošno japonska vozila za bolj zanesljiva, posebno, če mora nekdo sam popravljat...ne vem, zgolj laična pripomba

Ena pomembnih razlik med KTM-i in japonskimi proizvajalci na Dakarju je, da je KTM namensko narejen rally stroj (ki ga je za kakih 30 jurjev mogoče kupiti) za razliko od japonskih strojev, ki so bolj ali manj predelave na temo hard enduro strojev. Ne sam da so Japonci manj zanesljivi, še precej bolj smotani so za popravljat. In ker jih ne prodajajo na trgu (Yamaho se mislim da od lani celo da), je tudi feedbacka s terena manj, kar je slabše za razvoj. Če greš zdaj pogledat na kako stran tipa mobile.de bo ziher kak KTM-ov RFR gor. Dirkaška specialka za rally, v prosti prodaji. In pol se vsi čudijo da KTM zmaguje Dakarje po tekočem traku...

 

Evo ga, če se komu 35 jurjev doma potika - komplet nov 450 Rally -  https://m.mobile.de/motorrad-inserat/ktm-450-rally-limited-edition-1-75-münchen/285474271.html?ref=srp

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, jskrablin said:

Ena pomembnih razlik med KTM-i in japonskimi proizvajalci na Dakarju je, da je KTM namensko narejen rally stroj (ki ga je za kakih 30 jurjev mogoče kupiti) za razliko od japonskih strojev, ki so bolj ali manj predelave na temo hard enduro strojev. Ne sam da so Japonci manj zanesljivi, še precej bolj smotani so za popravljat. In ker jih ne prodajajo na trgu (Yamaho se mislim da od lani celo da), je tudi feedbacka s terena manj, kar je slabše za razvoj. Če greš zdaj pogledat na kako stran tipa mobile.de bo ziher kak KTM-ov RFR gor. Dirkaška specialka za rally, v prosti prodaji. In pol se vsi čudijo da KTM zmaguje Dakarje po tekočem traku...

  Spomnim se izjave spred nekaj let, ko je eden iz mostva KTM pojasnil, da je eden od razlogov, da podpirajo veliko tekmovalcev, tudi feedback. Povratne informacije o tehniki, lomih, ipd dobijo od veliko voznikov. So tudi sli na neko komponento staro dve leti, ker se je v nekih pogojih pokazala kot boljsa... se ne spomnim vec zakaj je slo, tocno. Neko tesnilo se mi zdi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, jskrablin pravi:

Ena pomembnih razlik med KTM-i in japonskimi proizvajalci na Dakarju je, da je KTM namensko narejen rally stroj (ki ga je za kakih 30 jurjev mogoče kupiti) za razliko od japonskih strojev, ki so bolj ali manj predelave na temo hard enduro strojev. 

Dakar je KTMov poligon za promocijo, verjetno vlagajo največ denarja v to tekmovanje. Honda nabira "točke" drugje, tudi resneje so se tu pojavili šele v zadnjih letih in čeprav so že večkrat vodili so se jim na koncu zgodile navigacijske, taktične napake... se jim pozna, da še ne obvladajo najbolje celotno dogajanje. Bo pa tudi KTM enkrat poražen, bomo videli, kaj se bo letos zgodilo. Za tiste tekmovalce ki vozijo bolj v ozadju, posebno, če še sami popravljajo bi bil morda najboljši nek lastno prirejen motor, malo manj  navit in pokvarljiv oz s čim manj šraufanja. Itak na vsaki etapi vozijo s precej nižjimi hitrostmi, ne rabijo vrhunske specialke...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!