Skoči na vsebino

Dakar 2020


Snečer

Priporočene objave

pred 58 minutami, Rdeči pravi:

Kako to ocenjuješ ??

Lej master drugi časi drugi kraji drugi tekmovalci .....

Moti me pa to, da ocenjuješ, druge če sam nisi niti probal. Moj ata pravi lahko drugemu soliti sam probi.

na podlagi časov, Marčič je kar hiter na stezi, Stanovnik pa je klasično izgubljal čas, 33% nekje za boljšimi pa saj smo o tem že pisali.

Predlagam ti, da se vzdržiš neumnih primerjav, češ da nisem niti probal. Tudi ti nisi, razen če si Stanovnik.

Gledalci pač ocenjujemo na podlagi tega kar vidimo, danes je podatkov ogromno, ni potrebno, da probaš ali da si tam v boksih, da bi videl pravo sliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, jvalant pravi:

 Stanovnik je bil najboljsi 11-ti skupno, pa 26-ti, itd...   Ja res je bil pocasen. Drugace pa, saj bos kmalu spoznal kako deluje Snecer. Brez kake resne veze in logike. Ze gornja trditev, na katero odgovarjas pokaze, da nima kakega smisla vse skupaj  ;) In ga ni junaka, ki bi odsifriral to metodo ocenjevanja: vsi so amaterji, Marcic je sel malo na izlet, klase so kot v prvem razredu, da majo vsi pohvale... (ze samo pogoji da se sploh lahko prijavis so tezki, zelo malo ljudi se lahko sploh prijavi na Dakar) Po drugi  strani je pa Marcic tam okoli 50ga mestu bistveno hitrejsi od Stanovnika, ki je bil 26ti, pa celo 11ti... Ne logika, ne matematika, ne kvantna mehanika  ne more tegale objasniti.

niso vsi amaterji, nekaj jih je vedno profijev, ki krojijo vrh ne glede na prizorišče in razmere

večina pa je res "ljubiteljev"

tudi pri avtomobilistih se vidi, da gre za le še eno trofejo, ko si v penziji, za eno postajo po koncu kariere (loeb, alonso, ziher nekoč tudi rossi...).

ko smo spremljali Stanovnika, je vedno prideloval neokusne zaostanke in že takrat so padale pripombe, zakaj ne "pošljemo" boljšega, da bi se drugi bolje izkazal, da ga doma vsi šolajo, če se pojavi na kakšni enduro tekmi itd.

in evo Marčiča, lepo se je privadil na zadevo, letos je na poti solidno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, Snečer said:

ko smo spremljali Stanovnika, je vedno prideloval neokusne zaostanke in že takrat so padale pripombe, zakaj ne "pošljemo" boljšega, da bi se drugi bolje izkazal, da ga doma vsi šolajo, če se pojavi na kakšni enduro tekmi itd.

 

  Ti primerjas Dakar, vztrajnostno dirko, z navigacijo, servisiranjem motorja, 10.000km v dveh tednih in tako naprej z enduro dirko, z dirko po kateri po tistih dveh urah na oznaceni progi ipd, ze pijejo pivo in gredo spat?? In seveda dirkace? Poveju mi ENEGA maratonca, ki tudi tekmuje v sprintu na 400 ali 800m naprimer. Dakar se tezko primerja z enduro dirko. Ampak ti vseeno to dvoje enacis in ocenjujes Marcica ali Stanovnika po tem, kako odvozita eno lokalno dirko nekje v .si ki traja 1% Dakarja, brez navigacije, ipd? Bravo! Se o pripombah zakaj ne posljemo boljsega:  Take pripombe so imeli taki kot si ti. Nergaci in pljuvaci po drugih. Bilo je veliko vec pohval in cestitk, ampak ti pac vidis samo pripombe in slabosti. Jaz jih pa ne,  in bom to tudi povedal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jvalant pravi:

  Ti primerjas Dakar, vztrajnostno dirko, z navigacijo, servisiranjem motorja, 10.000km v dveh tednih in tako naprej z enduro dirko, z dirko po kateri po tistih dveh urah na oznaceni progi ipd, ze pijejo pivo in gredo spat?? In seveda dirkace? Poveju mi ENEGA maratonca, ki tudi tekmuje v sprintu na 400 ali 800m naprimer. Dakar se tezko primerja z enduro dirko. Ampak ti vseeno to dvoje enacis in ocenjujes Marcica ali Stanovnika po tem, kako odvozita eno lokalno dirko nekje v .si ki traja 1% Dakarja, brez navigacije, ipd? Bravo! Se o pripombah zakaj ne posljemo boljsega:  Take pripombe so imeli taki kot si ti. Nergaci in pljuvaci po drugih. Bilo je veliko vec pohval in cestitk, ampak ti pac vidis samo pripombe in slabosti. Jaz jih pa ne,  in bom to tudi povedal.

Lep primer je npr. Loeb, kralj rallyja, ki nikoli ni tekmoval na takšnih tekmah pa se je takoj privadil in zmagoval. Še lepši primer je Alonso, ki se je letos odlično znašel...

Stanovniku se je "očitala" hitrost, ostalo je nekako imel, bil pa je prepočasen. 

Eno so pohvale in pripombe, ki se objavijo, kar pa ne odraža nujno pravega stanja. Lep primer je npr. Facebook, ki ne pozna dislike gumba, tam pravilom kraljujejo samo pohvale, vzpodbude in boš težko našel tudi kakšno pripombo.

Ampak to je druga zgodb.

Stanovnik je bil prepočasen, tudi če se je vse poklopilo.

Marčič je definitivno htrejši in mlajši dirkač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo klasa, ki je "izmisljena" (nima veze ce je to originalna klasa od samega zacetka, torej so druge "tovarniske" v bistvu izmisljene,  se manj trmasti lahko dajejo na Dakarju) samo za to, da vsi dobijo pohval, pa tudi ce za frizuro! "C" by Snecer.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, Snečer said:

Lep primer je npr. Loeb, kralj rallyja, ki nikoli ni tekmoval na takšnih tekmah pa se je takoj privadil in zmagoval. Še lepši primer je Alonso, ki se je letos odlično znašel...

Stanovniku se je "očitala" hitrost, ostalo je nekako imel, bil pa je prepočasen. 

Eno so pohvale in pripombe, ki se objavijo, kar pa ne odraža nujno pravega stanja. Lep primer je npr. Facebook, ki ne pozna dislike gumba, tam pravilom kraljujejo samo pohvale, vzpodbude in boš težko našel tudi kakšno pripombo.

Ampak to je druga zgodb.

Stanovnik je bil prepočasen, tudi če se je vse poklopilo.

Marčič je definitivno htrejši in mlajši dirkač.

Lej, samo eno pravo stranje je: Stanovnik je bil 11. skupno. Marcic je trenutno 59.  Kaj ti tule ni jasno. Stanovnik  veckrat bil na koncu boljsi kot 50. Obracaj kot hoces, da si na koncu dirke enajsti, moras biti hitrejsi od tistega ki je bil devetinpetdeseti! To in samo to odraza pravo stanje! Kdo je Stanovniku ocital hitrost? Marcicu samo eden tule ocita vse sorte... Ti.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, jvalant said:

 Ma sekunde na kilometer tule nimajo veliko veze, je zadeva na terenu, puscavi, sred nic...  25min je en gumi defekt,  ena mala napaka v navigaciji, mogoce kak slab dan, slabost zarad napora itd...  sec na km je res neprimerna enota za Dakar, za GP mogoce ja, za Dakar je pa cudna...

 

Sej stekam, ampak na dirki imajo v svojih rokah samo cajt. Gume, slabosti, napake, okvare...to so racuni brez krcmarja. ce ga hocjo ujet, bodo morali bit hitrejsi od njega. Na umesnih  casih se bo dvigoval pritisk...
 

pri avtih je pa se bol tesno. Po 35h dirkanja, so trije v 6minutah. Sainz:Al-Attiya samo 3sec narazn. To bo slo u smrt do zadnjega metra. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me sledeče: Za prijavo na Dakar moraš menda imeti izkušnje z drugih rallyjev. Ali to velja le za motoriste ali tudi za avtomobiliste?

Spomnim se, da je pred leti nastopil en slovenski zobozdravnik z Amarokom, pa ne vem ali je imel že kakšne dirke prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

45 minutes ago, Darko3g said:

Zanima me sledeče: Za prijavo na Dakar moraš menda imeti izkušnje z drugih rallyjev. Ali to velja le za motoriste ali tudi za avtomobiliste?

Spomnim se, da je pred leti nastopil en slovenski zobozdravnik z Amarokom, pa ne vem ali je imel že kakšne dirke prej.

Motoristi in Quad-i morajo poleg licence se imeti izkusnje z drugih rallyev. Bolj stroga pravila ko za avte. No saj zobozdravnik ima lahko tudi in licenco in ze izkusnje z drugih dirk ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, jvalant pravi:

Motoristi in Quad-i morajo poleg licence se imeti izkusnje z drugih rallyev. Bolj stroga pravila ko za avte. No saj zobozdravnik ima lahko tudi in licenco in ze izkusnje z drugih dirk ;)

motoristi in quadi morajo dokončati enega od uradnih rally raid eventov... 

končati - piše v pravilniku .. sem ga linkal kak dan dva nazaj.. pa obrazloženo tudi v videu nekje zgoraj..

greš z motorjem na official rally raid potrjen s strani FIM , štartaš , dokončaš in s prečkanjem cilja pridobiš pravico prijave na dakar ..

nikjer ni navedeno , da te morajo sprejeti ..lahko te celo zavrnejo , če menijo da nisi primeren glede pripravljenosti , vzdržljivosti in financ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso Marcica zavrnil nekej let nazaj, da nima dovolj izkusenj in se je moral udeleziti se nekega rallya....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Kugelschreiber pravi:

Sej stekam, ampak na dirki imajo v svojih rokah samo cajt. Gume, slabosti, napake, okvare...to so racuni brez krcmarja. ce ga hocjo ujet, bodo morali bit hitrejsi od njega. Na umesnih  casih se bo dvigoval pritisk...

A ni to vzdržljivostni rally in ne hitrostni? Ja, na koncu štejejo le prva mesta, ostalo gre v pozabo, razen pri posameznikih, kateri so ta rally končali in imajo ta uspeh za lastno zadovoljstvo.  Glede  na besedo vzdežljivost bi morali voziti brez popravil, samo bencin in gume, če se kaj pokvari je konec...ne da imajo najboljši vsak dan pripravljen motor v nulo. Malo "pesek v oči" zgleda vse skupaj, na koncu šteje le denar in sposobnost moštva, celotne ekipe ter malo sreče.

  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Snečer said:

Lep primer je npr. Loeb, kralj rallyja, ki nikoli ni tekmoval na takšnih tekmah pa se je takoj privadil in zmagoval. Še lepši primer je Alonso, ki se je letos odlično znašel...

Stanovniku se je "očitala" hitrost, ostalo je nekako imel, bil pa je prepočasen. 

Eno so pohvale in pripombe, ki se objavijo, kar pa ne odraža nujno pravega stanja. Lep primer je npr. Facebook, ki ne pozna dislike

Lepo, da si omenil dislike gumb. Kje ga imas?  In kot vidim, samo ti, brez dislike knofa kritiziras.  

 

 Kar se tice Loeb-a: nesporni kralj rallya je! In zna vozit in zato je tudi takoj dobil in zmagovalnega navigatorja, avto in ekipo. Z neomejeno podporo! Rad bi ga videl z skatlo v kateri je par kljucev, in nekaj malega rezervnih delov in en komplet gum. In, da bi sam skrbel za navigacijo. Te zadnje zadeve naredijo Dakar tezak za motoriste in se toliko bolj za klaso Original. Prov res rad bi videl Loeba v neki stari kanti in brez podpore! V vsej zgodovini Dakarja, je samo en dirkac tovarniske ekipe prestopil v Original. Zato ker je to klasa za loleke itd sigurno ne. In kot mi je znano, ni ponovil tega. 

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, jvalant pravi:

Lepo, da si omenil dislike gumb. Kje ga imas?  In kot vidim, samo ti, brez dislike knofa kritiziras.  

 

 Kar se tice Loeb-a: nesporni kralj rallya je! In zna vozit in zato je tudi takoj dobil in zmagovalnega navigatorja, avto in ekipo. Z neomejeno podporo! Rad bi ga videl z skatlo v kateri je par kljucev, in nekaj malega rezervnih delov in en komplet gum. In, da bi sam skrbel za navigacijo. Te zadnje zadeve naredijo Dakar tezak za motoriste in se toliko bolj za klaso Original. Prov res rad bi videl Loeba v neki stari kanti in brez podpore! V vsej zgodovini Dakarja, je samo en dirkac tovarniske ekipe prestopil v Original. Zato ker je to klasa za loleke itd sigurno ne. In kot mi je znano, ni ponovil tega. 

Desno imaš gumbe in lahko klikneš "ni mi všeč". Samo 1x na isto objavo.

Poglejmo še Alonsa kako dobro mu gre, slednji nima nekih izkušenj na relijih pa se izjemno kosa z najjaćimi dakaraši.

Vsekakor več šteje skupna zmaga na Dakarju, kot v nekih podkategorijah, zato za velika imena original ne bo tako zanimiv. 

Marčič danes na vmesnih časih spet soliden, očitno mu sipine ležijo, trenutno na 21. mestu po polovici etape.

 

Citiraj

09:50 Poucher exits the race

Garrett Poucher was looking set to achieve his goal: to improve on his 32nd place on the Dakar last year. However, the hopes of the American rider, who was 23rd in the general standings this morning, have been crushed by a fall after 120 km of the special. Injuries to his back and hip means that the rally ends here for Poucher.

https://www.dakar.com/en/competitor/47

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred dirko je omenjal, da ima za cilj stopničke v svoji kategoriji...brez tistih ur zaostanka zaradi matice bi bile morda dosegljive...ne spremljam vsakodnevnih rezultatov v njegovi kategorijj. Na koncu, če bo končal, se bi videlo, kje bi lahko bil  brez tistega zaostanka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiraj

Due to the fact that the resources committed to ensure the safety of the competitors are virtually all entirely mobilised and with a deterioration in weather conditions (strong winds), the Race Directors have decided to halt the 10th stage between HARADH and SHUBAYTAH after 345 km (NEU OUT). The competitors from all the categories will thus travel to the marathon bivouac in link stage mode.

Zadeva je danes zaključena.

Motul:

Na današnji skrajšani 10. etapi je Marčič dosegel izjemno 2. mesto z le 4 minutami zaostanka.

V skupnem seštevku Motul pa je še vednona 9. mestu, zaostanek do 8. mesta je slaba ura.

Brez defekta in scene s tisto matico bi danes bil nekje na 7. mestu, z zaostankom 2 uri do 5. mesta.

Skupno:

V skupnem je na 55. mestu.

Dekleta so še 3 spredaj, eno bo še lahko snel, je cirka 20 minut pred njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes Marčiču ni šlo tako dobro, a vseeno:

Motul: etapa na 10. mestu, skupaj 8. mesto, morda še kaj lahko jutri naredi.

Skupno: 48. mesto zaenkrat

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo letos Honda najhitrejši motocikel ali ne. Še včeraj jim je kar dobro kazalo, danes so pa izgubljale, zna biti na tesno, od tretjega do sedmega mesta so kar blizu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!