Jump to content

Dakar 2020


Snečer

Recommended Posts

pred 10 urami, BRANE pravi:

Stanovnik je bil vseeno car. 

Lej Stanovnik je edini, ki je leta 2004 na Dakarju sredi puščave zbil kravo. S tem se ne more pohvaliti noben. 

Link to comment
Share on other sites

pred 40 minutami, J.a.m.e.s pravi:

Lej Stanovnik je edini, ki je leta 2004 na Dakarju sredi puščave zbil kravo. S tem se ne more pohvaliti noben. 

nekoč je tudi zmagal etapo...

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Za tiste tekmovalce ki vozijo bolj v ozadju, posebno, če še sami popravljajo bi bil morda najboljši nek lastno prirejen motor, malo manj  navit in pokvarljiv oz s čim manj šraufanja. Itak na vsaki etapi vozijo s precej nižjimi hitrostmi, ne rabijo vrhunske specialke...?

Jah, še vedno tekmujejo. In če se v konkurenci približno enako dobrih voznikov pojavi en s 15% boljšim motorjem je takoj v prednosti. In bojo vsi ostali takoj hoteli vsaj to razliko pokrit. Razvoj lastnega motorja stane. Veliko. In na koncu bo zadeva itak krepnila zaradi nekega detajla, ki ga bolj izkušeni predelovalci naredijo boljš. Sej obstajajo variante, recimo italjanski Rebel (https://www.rebelxsports.com/ktm-exc-450-rally/) ki ti navadnega EXC-ja upgrejdajo v rally specialko. Dodaj še resen upgrade vzmetenja in si prek 20k. Kar niti ni več zelo daleč od KTM rally specialke.

Btw, Hero motorji so (vsaj bili) narejeni na precej stari BMW 450X osnovi. Ki že takrat, ko so bili ti motorji na trgu ni bila lih bogve kaj. Sam niso švoh, niti v tovarniški konkurenci ne. Za razliko od piljenje asfalta tu sam stroj ni tako zelo pomemben. More biti spodobno hiter in zelo zanesljiv. Ne rabi pa biti zadnji krik tehnologije. Sam eno je meti specialiste za rally predelavo za sabo, drugo je bit en Mariborčan, ki mu nekak preko leta uspe napraskati skup sredstva za rally.

Link to comment
Share on other sites

Kravo zbil....heh. Marcic je nasproti Peterhanslu pripeljal in trescil,pa se lahko hvali :)

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, jskrablin said:

Za razliko od piljenje asfalta tu sam stroj ni tako zelo pomemben.

Povej to Despressu. 

 

 

v tej temi je še več pameti kot v motogp......si neb mislu de je možno.....

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, DinDiin pravi:

Kravo zbil....heh. Marcic je nasproti Peterhanslu pripeljal in trescil,pa se lahko hvali :)

sam je lažje sredi puščave najti peterhansla kot kravo..

Link to comment
Share on other sites

pred 17 urami, Kugelschreiber pravi:

v tej temi je še več pameti kot v motogp......si neb mislu de je možno.....

🤦‍♂️

Se strinjam. Sploh ko komentirate taki, ki še bicikla izven asfalta nikol ne zapeljete. Poglej si kam se redno uvrščajo vozniki moštva Hero. Ki jim motor pripravlja še ena firma, za katero nikol nisi slišal, Speedbrain. Pa mi povej kako bi se v trenutnem MotoGP pelal motor iz leta 2014. Pomoje za pol p mrzle vode nima. Na Dakarju se da priti do lepega rezultata z mopedom brez neposredne tovarniške podpore. Na tem nivoju na asfaltu kaj takega ni mogoče.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jskrablin said:

🤦‍♂️

Se strinjam. Sploh ko komentirate taki, ki še bicikla izven asfalta nikol ne zapeljete. Poglej si kam se redno uvrščajo vozniki moštva Hero. Ki jim motor pripravlja še ena firma, za katero nikol nisi slišal, Speedbrain. Pa mi povej kako bi se v trenutnem MotoGP pelal motor iz leta 2014. Pomoje za pol p mrzle vode nima. Na Dakarju se da priti do lepega rezultata z mopedom brez neposredne tovarniške podpore. Na tem nivoju na asfaltu kaj takega ni mogoče.

:lol1: Se blamaža nadaljuje?

 

Edited by Kugelschreiber
Link to comment
Share on other sites

Dirka se nadaljuje:

smrt med motoristi

https://www.zurnal24.si/sport/moto-sporti/dirkac-sredi-etape-padel-v-smrt-340058

Marčič počasi pleže, a zdaj je prišel do točke, ko je za višja mesta precej oddaljen:

1. skupno: 64/81+ 

2. motul: 9/17+ 

3. maraton: 15/19+

4 dekleta še vedno spredaj, pol urce ima da najbližjo ujame (ki je prvič na dirki)

 

Link to comment
Share on other sites

Motorji po klasah so toliko različni po performansah? 

Je Marčič prišel z bogatimi izkušnjami na Dakar iz drugih prvenstev, al se je prijavil kot "izletnik", nabral sponzorje in sedaj nastopa ter se uči?

Jaz pač tega ne razumem oziroma razumem. Prišel je sodelovat, nima pa materiala in znanja, da bi zmagal. Hobi rajder in od njega se pač ne pričakuje nič ali.

Če bi pa na Dakar poslali mojstra Gajserja pa bi vsi pričakovali, da jih bo šolal. Morda pa tudi to kdaj dočakamo.

 

Link to comment
Share on other sites

Malle klase ne vidim, v original by motul je pa na 9.mestu,zaostanek 6 ur in pol. 

Pač tvoj pogled na zadevo. Jaz ga bolj vidim kot izletnika, kot "turista" ki gre na mt. everest. 

In ker ne zmaguje, mi boš zdaj ti neke pravljice razlagal, kaj vse je krivo. 

Za Gajserja sem prepričan, da bi se takoj privadil, karakter zmagovalca... 

Link to comment
Share on other sites

In ko se že Loeba omenja. Loeb je prišel na Dakar in takoj šolal, vsaj na posameznih etapah je zmagoval kot za šalo. Pa je sledila smola, defekti ipd. a se mi zdi da j vseeno eno leto prigural do 2. in 3. mesta, evo vidim ima 14 zmag na Dakarju, 2., 3., 9. mesto in dnf... brezveznik a ne

Toliko o Loebu. Ga pa starec Sainz dobro nadomešča...

Še Alonso, ki nima nobenih izkušenj na relijih, se solidno drži.

Ajde motorizem je res nekaj drugega, a vseeno.

 

Link to comment
Share on other sites

jvalant   lepo napisano in se popolnoma strinjam. Samo eni ne razumejo. 

Zame so vsi zmagovalci, ki pridejo do cilja.

Snečer  nisi sposoben odpeljat niti ene etape lahko turistično.

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Snečer said:

Malle klase ne vidim, v original by motul je pa na 9.mestu,zaostanek 6 ur in pol. 

Pač tvoj pogled na zadevo. Jaz ga bolj vidim kot izletnika, kot "turista" ki gre na mt. everest. 

In ker ne zmaguje, mi boš zdaj ti neke pravljice razlagal, kaj vse je krivo. 

Za Gajserja sem prepričan, da bi se takoj privadil, karakter zmagovalca... 

Malle je motul, btw. Saj ti beseda "original" nekaj pove ce znas razmisliti. Pravljice: pa dej si preberi pravilnik Dakarja.  In en mali razmislek, ce ni clovk zelo pocasen: ce bi vsi lovili samo zmago, bi ne bilo ne klas, ne posebne klasifikacije po klasah. Po tvoje, sem si jaz izmilslil ker eno klaso, Original aka malle moto aka Motul, samo da bi nekoga opavicil...  Lej si na kavcu in zanicujes vse, ki naredijo vec kot ti...  jaz mam dost, ker nima smisla

3 minutes ago, Rdeči said:

jvalant   lepo napisano in se popolnoma strinjam. Samo eni ne razumejo. 

Zame so vsi zmagovalci, ki pridejo do cilja.

Snečer  nisi sposoben odpeljat niti ene etape lahko turistično.

 

 Tudi oni, ki ne pridejo do cilja niso pusiji. Zadeva je naporna in nevarna. Zelo!

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Rdeči pravi:

jvalant   lepo napisano in se popolnoma strinjam. Samo eni ne razumejo. 

Zame so vsi zmagovalci, ki pridejo do cilja.

Snečer  nisi sposoben odpeljat niti ene etape lahko turistično.

 

jaz mislim, da bi ob enakih pogojih z lahkoto prepeljal etapo, pa ti?

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, Snečer pravi:

jaz mislim, da bi ob enakih pogojih z lahkoto prepeljal etapo, pa ti?

A si bil kdaj v puščavi ??

Mislim, da ne .

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, jvalant pravi:

Malle je motul, btw. Saj ti beseda "original" nekaj pove ce znas razmisliti. Pravljice: pa dej si preberi pravilnik Dakarja.  In en mali razmislek, ce ni clovk zelo pocasen: ce bi vsi lovili samo zmago, bi ne bilo ne klas, ne posebne klasifikacije po klasah. Po tvoje, sem si jaz izmilslil ker eno klaso, Original aka malle moto aka Motul, samo da bi nekoga opavicil...  Lej si na kavcu in zanicujes vse, ki naredijo vec kot ti...  jaz mam dost, ker nima smisla

 Tudi oni, ki ne pridejo do cilja niso pusiji. Zadeva je naporna in nevarna. Zelo!

Ne, pač eni ste mi fenomen, ker se rezultati in nastopi nekaterih sploh ne bi smeli komentirati. Že znano iz drugega tekmovanja.

Marčičev doseg in uspeh bo cilj, to je pa tudi vse, niso pa to neki presežki.

Stanovnik je tudi tekmoval na podoben način, zaradi udeležbe, so se že vsi "norca" delali. Ampak se je poklopilo.

Ti dakar tudi spremljaš iz kavča, v čem je problem?

Zaenkrat našemu dobro kaže in se nasmiha cilj, če bo sreča oziroma smola drugih pa morda še kaj več v svoji grupi.

Klase so si izmislili zaradi udeležencev, to je kot v prvem razredu osnovne šole, kot na koncu vsi dobijo neko pohvalo, pa četudi zaradi pričeske.

 

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, Rdeči pravi:

A si bil kdaj v puščavi ??

Mislim, da ne .

Bil sem v puščavi, seveda ne z motorjem :) 

Ampak še enkrat, zakaj primerjaš mene kot gledalca, s tekmovalcem?

Kakšno povezavo ima moj obisk puščave z rezultatom in nastopom Marčiča?

-------------

Potem bomo pa spremenili pravila in bodo v tej temi pisali lahko samo udeleženci dirke Dakar? ok?

Imam svoje mnenje, ki sem ga argumentiral, četudi morda iz vidika gledalca.

Ti pa če si že tam v boksih pa nam povej tisto, kar ni vidno gledalcem in ni v časopisih ali drugih medijih.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Snečer said:

In ko se že Loeba omenja. Loeb je prišel na Dakar in takoj šolal, vsaj na posameznih etapah je zmagoval kot za šalo. Pa je sledila smola, defekti ipd. a se mi zdi da j vseeno eno leto prigural do 2. in 3. mesta, evo vidim ima 14 zmag na Dakarju, 2., 3., 9. mesto in dnf... brezveznik a ne

Toliko o Loebu. Ga pa starec Sainz dobro nadomešča...

Še Alonso, ki nima nobenih izkušenj na relijih, se solidno drži.

Ajde motorizem je res nekaj drugega, a vseeno.

 

Aja! ja to ja drzi ja... Marcic in ostali ki SAMI popravljajo defekte, majo samo eno skatlo z orodjem, pa ne dozivljajo defektov, padcev... Po sedmih etapah, ima Simon 6 ur zaostanka. Dej po vsej teh kilometrih, preracunaj koliko pocasnejsi je ta tempo. Po sedmih etapah, ima  sest ur zaostanka. Manj kot uro na etapo. Zaostanki se naberejo in z voznjo, in navigacijo, in defekti itd... Simon ima kar posten tempo, in ne nekaksno nedeljsko hobi voznjo, kot se tebi zdi. Danasnja etapa je imela milsim da 750km. Ena ura zaostanka je odlicen tempo. Tovarniski dirkaci divjajo nenormalno, 10% manjsi tempo je se kar zelo spodoben tempo...  Ma, nima veze. Edino kar je res problem, je da te ne morem dati na ignore...

 

19 minutes ago, Snečer said:

jaz mislim, da bi ob enakih pogojih z lahkoto prepeljal etapo, pa ti?

 Dej nehi no... Ne vem ali res ne ves kako tezka je ta dirka in offroad, al se resno samo delas norca... V obeh primerih, je to slabo.

Edited by jvalant
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!