Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Snečer

Dakar 2020

Recommended Posts

J.a.m.e.s
pred 10 urami, BRANE pravi:

Stanovnik je bil vseeno car. 

Lej Stanovnik je edini, ki je leta 2004 na Dakarju sredi puščave zbil kravo. S tem se ne more pohvaliti noben. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE
pred 40 minutami, J.a.m.e.s pravi:

Lej Stanovnik je edini, ki je leta 2004 na Dakarju sredi puščave zbil kravo. S tem se ne more pohvaliti noben. 

nekoč je tudi zmagal etapo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 1 uro, vandrovec pravi:

Za tiste tekmovalce ki vozijo bolj v ozadju, posebno, če še sami popravljajo bi bil morda najboljši nek lastno prirejen motor, malo manj  navit in pokvarljiv oz s čim manj šraufanja. Itak na vsaki etapi vozijo s precej nižjimi hitrostmi, ne rabijo vrhunske specialke...?

Jah, še vedno tekmujejo. In če se v konkurenci približno enako dobrih voznikov pojavi en s 15% boljšim motorjem je takoj v prednosti. In bojo vsi ostali takoj hoteli vsaj to razliko pokrit. Razvoj lastnega motorja stane. Veliko. In na koncu bo zadeva itak krepnila zaradi nekega detajla, ki ga bolj izkušeni predelovalci naredijo boljš. Sej obstajajo variante, recimo italjanski Rebel (https://www.rebelxsports.com/ktm-exc-450-rally/) ki ti navadnega EXC-ja upgrejdajo v rally specialko. Dodaj še resen upgrade vzmetenja in si prek 20k. Kar niti ni več zelo daleč od KTM rally specialke.

Btw, Hero motorji so (vsaj bili) narejeni na precej stari BMW 450X osnovi. Ki že takrat, ko so bili ti motorji na trgu ni bila lih bogve kaj. Sam niso švoh, niti v tovarniški konkurenci ne. Za razliko od piljenje asfalta tu sam stroj ni tako zelo pomemben. More biti spodobno hiter in zelo zanesljiv. Ne rabi pa biti zadnji krik tehnologije. Sam eno je meti specialiste za rally predelavo za sabo, drugo je bit en Mariborčan, ki mu nekak preko leta uspe napraskati skup sredstva za rally.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 urami, BRANE pravi:

nekoč je tudi zmagal etapo...

je letošnja prireditev med najlažjimi doslej? mislim na traso

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Danes:

Skupno: 82/113

Motul: 16/30

Maraton: 22/32

4 dekleta so še pred njim :) Mogoče bo pa zvečer kaj "rešil".

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Kravo zbil....heh. Marcic je nasproti Peterhanslu pripeljal in trescil,pa se lahko hvali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
7 hours ago, jskrablin said:

Za razliko od piljenje asfalta tu sam stroj ni tako zelo pomemben.

Povej to Despressu. 

 

 

v tej temi je še več pameti kot v motogp......si neb mislu de je možno.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 2 urami, DinDiin pravi:

Kravo zbil....heh. Marcic je nasproti Peterhanslu pripeljal in trescil,pa se lahko hvali :)

sam je lažje sredi puščave najti peterhansla kot kravo..

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 17 urami, Kugelschreiber pravi:

v tej temi je še več pameti kot v motogp......si neb mislu de je možno.....

🤦‍♂️

Se strinjam. Sploh ko komentirate taki, ki še bicikla izven asfalta nikol ne zapeljete. Poglej si kam se redno uvrščajo vozniki moštva Hero. Ki jim motor pripravlja še ena firma, za katero nikol nisi slišal, Speedbrain. Pa mi povej kako bi se v trenutnem MotoGP pelal motor iz leta 2014. Pomoje za pol p mrzle vode nima. Na Dakarju se da priti do lepega rezultata z mopedom brez neposredne tovarniške podpore. Na tem nivoju na asfaltu kaj takega ni mogoče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
1 hour ago, jskrablin said:

🤦‍♂️

Se strinjam. Sploh ko komentirate taki, ki še bicikla izven asfalta nikol ne zapeljete. Poglej si kam se redno uvrščajo vozniki moštva Hero. Ki jim motor pripravlja še ena firma, za katero nikol nisi slišal, Speedbrain. Pa mi povej kako bi se v trenutnem MotoGP pelal motor iz leta 2014. Pomoje za pol p mrzle vode nima. Na Dakarju se da priti do lepega rezultata z mopedom brez neposredne tovarniške podpore. Na tem nivoju na asfaltu kaj takega ni mogoče.

:lol1: Se blamaža nadaljuje?

 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Marčič počasi pleže po lestvici:

Skupno: 72/101+

Motul: 11/25+

Maraton: 18/29+

4 dekleta še pred njim, 3 ima na dosegu 1-2 ure, kar pomeni da bi to še lahko rešil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Ja lej, mal po pesku zapeles, pa ze vse ves :D Kr dejmo Kuglsrajbr, akcija. :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Dirka se nadaljuje:

smrt med motoristi

https://www.zurnal24.si/sport/moto-sporti/dirkac-sredi-etape-padel-v-smrt-340058

Marčič počasi pleže, a zdaj je prišel do točke, ko je za višja mesta precej oddaljen:

1. skupno: 64/81+ 

2. motul: 9/17+ 

3. maraton: 15/19+

4 dekleta še vedno spredaj, pol urce ima da najbližjo ujame (ki je prvič na dirki)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Motorji po klasah so toliko različni po performansah? 

Je Marčič prišel z bogatimi izkušnjami na Dakar iz drugih prvenstev, al se je prijavil kot "izletnik", nabral sponzorje in sedaj nastopa ter se uči?

Jaz pač tega ne razumem oziroma razumem. Prišel je sodelovat, nima pa materiala in znanja, da bi zmagal. Hobi rajder in od njega se pač ne pričakuje nič ali.

Če bi pa na Dakar poslali mojstra Gajserja pa bi vsi pričakovali, da jih bo šolal. Morda pa tudi to kdaj dočakamo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Malle klase ne vidim, v original by motul je pa na 9.mestu,zaostanek 6 ur in pol. 

Pač tvoj pogled na zadevo. Jaz ga bolj vidim kot izletnika, kot "turista" ki gre na mt. everest. 

In ker ne zmaguje, mi boš zdaj ti neke pravljice razlagal, kaj vse je krivo. 

Za Gajserja sem prepričan, da bi se takoj privadil, karakter zmagovalca... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

In ko se že Loeba omenja. Loeb je prišel na Dakar in takoj šolal, vsaj na posameznih etapah je zmagoval kot za šalo. Pa je sledila smola, defekti ipd. a se mi zdi da j vseeno eno leto prigural do 2. in 3. mesta, evo vidim ima 14 zmag na Dakarju, 2., 3., 9. mesto in dnf... brezveznik a ne

Toliko o Loebu. Ga pa starec Sainz dobro nadomešča...

Še Alonso, ki nima nobenih izkušenj na relijih, se solidno drži.

Ajde motorizem je res nekaj drugega, a vseeno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rdeči

jvalant   lepo napisano in se popolnoma strinjam. Samo eni ne razumejo. 

Zame so vsi zmagovalci, ki pridejo do cilja.

Snečer  nisi sposoben odpeljat niti ene etape lahko turistično.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
8 minutes ago, Snečer said:

Malle klase ne vidim, v original by motul je pa na 9.mestu,zaostanek 6 ur in pol. 

Pač tvoj pogled na zadevo. Jaz ga bolj vidim kot izletnika, kot "turista" ki gre na mt. everest. 

In ker ne zmaguje, mi boš zdaj ti neke pravljice razlagal, kaj vse je krivo. 

Za Gajserja sem prepričan, da bi se takoj privadil, karakter zmagovalca... 

Malle je motul, btw. Saj ti beseda "original" nekaj pove ce znas razmisliti. Pravljice: pa dej si preberi pravilnik Dakarja.  In en mali razmislek, ce ni clovk zelo pocasen: ce bi vsi lovili samo zmago, bi ne bilo ne klas, ne posebne klasifikacije po klasah. Po tvoje, sem si jaz izmilslil ker eno klaso, Original aka malle moto aka Motul, samo da bi nekoga opavicil...  Lej si na kavcu in zanicujes vse, ki naredijo vec kot ti...  jaz mam dost, ker nima smisla

3 minutes ago, Rdeči said:

jvalant   lepo napisano in se popolnoma strinjam. Samo eni ne razumejo. 

Zame so vsi zmagovalci, ki pridejo do cilja.

Snečer  nisi sposoben odpeljat niti ene etape lahko turistično.

 

 Tudi oni, ki ne pridejo do cilja niso pusiji. Zadeva je naporna in nevarna. Zelo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 minuto, Rdeči pravi:

jvalant   lepo napisano in se popolnoma strinjam. Samo eni ne razumejo. 

Zame so vsi zmagovalci, ki pridejo do cilja.

Snečer  nisi sposoben odpeljat niti ene etape lahko turistično.

 

jaz mislim, da bi ob enakih pogojih z lahkoto prepeljal etapo, pa ti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rdeči
pred 2 minutami, Snečer pravi:

jaz mislim, da bi ob enakih pogojih z lahkoto prepeljal etapo, pa ti?

A si bil kdaj v puščavi ??

Mislim, da ne .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 minutami, jvalant pravi:

Malle je motul, btw. Saj ti beseda "original" nekaj pove ce znas razmisliti. Pravljice: pa dej si preberi pravilnik Dakarja.  In en mali razmislek, ce ni clovk zelo pocasen: ce bi vsi lovili samo zmago, bi ne bilo ne klas, ne posebne klasifikacije po klasah. Po tvoje, sem si jaz izmilslil ker eno klaso, Original aka malle moto aka Motul, samo da bi nekoga opavicil...  Lej si na kavcu in zanicujes vse, ki naredijo vec kot ti...  jaz mam dost, ker nima smisla

 Tudi oni, ki ne pridejo do cilja niso pusiji. Zadeva je naporna in nevarna. Zelo!

Ne, pač eni ste mi fenomen, ker se rezultati in nastopi nekaterih sploh ne bi smeli komentirati. Že znano iz drugega tekmovanja.

Marčičev doseg in uspeh bo cilj, to je pa tudi vse, niso pa to neki presežki.

Stanovnik je tudi tekmoval na podoben način, zaradi udeležbe, so se že vsi "norca" delali. Ampak se je poklopilo.

Ti dakar tudi spremljaš iz kavča, v čem je problem?

Zaenkrat našemu dobro kaže in se nasmiha cilj, če bo sreča oziroma smola drugih pa morda še kaj več v svoji grupi.

Klase so si izmislili zaradi udeležencev, to je kot v prvem razredu osnovne šole, kot na koncu vsi dobijo neko pohvalo, pa četudi zaradi pričeske.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, Rdeči pravi:

A si bil kdaj v puščavi ??

Mislim, da ne .

Bil sem v puščavi, seveda ne z motorjem :) 

Ampak še enkrat, zakaj primerjaš mene kot gledalca, s tekmovalcem?

Kakšno povezavo ima moj obisk puščave z rezultatom in nastopom Marčiča?

-------------

Potem bomo pa spremenili pravila in bodo v tej temi pisali lahko samo udeleženci dirke Dakar? ok?

Imam svoje mnenje, ki sem ga argumentiral, četudi morda iz vidika gledalca.

Ti pa če si že tam v boksih pa nam povej tisto, kar ni vidno gledalcem in ni v časopisih ali drugih medijih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
25 minutes ago, Snečer said:

In ko se že Loeba omenja. Loeb je prišel na Dakar in takoj šolal, vsaj na posameznih etapah je zmagoval kot za šalo. Pa je sledila smola, defekti ipd. a se mi zdi da j vseeno eno leto prigural do 2. in 3. mesta, evo vidim ima 14 zmag na Dakarju, 2., 3., 9. mesto in dnf... brezveznik a ne

Toliko o Loebu. Ga pa starec Sainz dobro nadomešča...

Še Alonso, ki nima nobenih izkušenj na relijih, se solidno drži.

Ajde motorizem je res nekaj drugega, a vseeno.

 

Aja! ja to ja drzi ja... Marcic in ostali ki SAMI popravljajo defekte, majo samo eno skatlo z orodjem, pa ne dozivljajo defektov, padcev... Po sedmih etapah, ima Simon 6 ur zaostanka. Dej po vsej teh kilometrih, preracunaj koliko pocasnejsi je ta tempo. Po sedmih etapah, ima  sest ur zaostanka. Manj kot uro na etapo. Zaostanki se naberejo in z voznjo, in navigacijo, in defekti itd... Simon ima kar posten tempo, in ne nekaksno nedeljsko hobi voznjo, kot se tebi zdi. Danasnja etapa je imela milsim da 750km. Ena ura zaostanka je odlicen tempo. Tovarniski dirkaci divjajo nenormalno, 10% manjsi tempo je se kar zelo spodoben tempo...  Ma, nima veze. Edino kar je res problem, je da te ne morem dati na ignore...

 

19 minutes ago, Snečer said:

jaz mislim, da bi ob enakih pogojih z lahkoto prepeljal etapo, pa ti?

 Dej nehi no... Ne vem ali res ne ves kako tezka je ta dirka in offroad, al se resno samo delas norca... V obeh primerih, je to slabo.

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • marincspeedshop
      Ce se nemotim morajo biti zmiguci 18cm narazen.
    • amateur
      Robi lahko nardiš krožno pot, pa pojdi poleti, ko bo +35C, se boš kopal v Nadiži pa tudi v Idrijci ali pod železniškim mostom ali pa na Kurnku. Boš lažje prenesel 7 ur vožnje.
    • jokl81
      E, po cca. 25 letih ponosni lastnik dučeta, s2r 800, belo-rdeč. Zanima pa me, če bi kdo vedel kaj povedat o "tail-chop-ih". Na netu sem našel: https://www.ducatimonstertailchop.com/collections/ducati-monster-fender-eliminator-tailchop-gen1/products/tail-chop-integrated-taillight-combo Tega bi se kar lotil, ampak ne vem, ali naši "organi" prebavijo npr. žmigavce, integrirane v štop lampo itd. Kolikor jaz vem je treba samo pazit, da je nosilec za tablico fiksen, pod kotom najmanj 30st.
    • Vin
      V kakšnih izrazito kolesarskih mestih, kot so Dunaj, München ali Amsterdam, kjer kolesarijo kot na Tour de France, je teh spletov okoliščin toliko, da se enostavno moraš ustaviti pred prehodom in to tako, da z ogledalom in pogledom pokriješ cel potreben vidni spekter. Tour de France počasi prihaja tudi k nam. Morali se bomo naučiti voziti s kolesarji. Zdaj pač peljemo malo na pamet, ker se obremenjujemo s tem, da bodo sicer za nami živčni.
    • Vin
      Glede na izkušnje, organ ne bi nič povedal, samo par žaljivk bi navrgel. V policijski šoli jih ne učijo odgovarjati, samo spraševati.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!