Skoči na vsebino

12 in 5 V vtičnice


Dry

Priporočene objave

elektrika pa ti sta kot vidim dva čisto različna pojma...podatek 2.1A pomeni koliko toka MAX lahko polnilec dovede do porabnika, in ne koliko ga ves čas daje.....porabnik si ga vedno vzame kolikor ga potrebuje za delovanje.....torej če boš na tisti polnilec obesil porabnik s potrebo toka po 3A, bo obremenjen polnilec, lahko da bo zdržal (vsaj zdaj ko je še hladno), poleti pa ziher ne ker se bo pregrel, stopil...pa to je spet odvisno od kvalitete, kot že omenjeno zgoraj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, imaš popolnoma prav. Elektrika mi je španska vas. Pomoje bi prej znal harmoniko špilat ali pa balet plesat. Pač nismo vsi za vse in zato sem vesel, da so tukaj forumi kjer gnjavim take, ki so pripravljeni pomagat. HVALA vam vsem (ne samo v tej temi). Počasi se bom očitno spoznal tudi z elektriko. Po mojih zadnjih podatkih bo ta polnilec več kot pravi zame saj imam vse porabnike šibkejše od napajanja.

 

V upanju da sem vse dojel se vam vsem še enkrat lepo zahvaljujem za potrpežljivost pri mojem neznanju 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, imaš popolnoma prav. Elektrika mi je španska vas. Pomoje bi prej znal harmoniko špilat ali pa balet plesat. Pač nismo vsi za vse in zato sem vesel, da so tukaj forumi kjer gnjavim take, ki so pripravljeni pomagat. HVALA vam vsem (ne samo v tej temi). Počasi se bom očitno spoznal tudi z elektriko. Po mojih zadnjih podatkih bo ta polnilec več kot pravi zame saj imam vse porabnike šibkejše od napajanja.

 

V upanju da sem vse dojel se vam vsem še enkrat lepo zahvaljujem za potrpežljivost pri mojem neznanju 

Dej ne sekiraj se glede teh polnilcev...

Točno tega imam na motorju, pa še enakem motorju in ne dela nobenega problema le led dioda je fejst močna in nekaj toka tudi cuka. Zadeva lepo deluje tudi v vročini in ob gps navigaciji na Sams. S5.

Tudi garmina 765 normalno pelje. Telefon ob delovanju in seveda polnjenju porabi do ene 2A in zadeva je ok.

LP

 

Ps. Pa "vokitoki" u čeladi tudi nanjga filam :grim

Popravljeno . Popravil KNNMS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primeru da imaš za uporabo samo usb ti dajem en link kjer neboš imel problemov s prostorom da bi kam udarjalo

http://m.ebay.com/itm/251885038081?nav=SEARCH

 

Hvala ampak mi ne pride prav ker že imam luknjo v plastiki motorja od navadnega vžigalnik polnilca tako da bom samo menjel za TOLE. Pa vseeno hvala ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva varianta uporablja cevno varovalko, ohišje verjetno ni vodotesno

Druga varianta -klasična avtomobilska-moto varovalka in vodotesno ohišje.

 

Osebno bi se odločil za drugo varianto. (vodotesnost in rezervo verjetno že voziš s seboj v ohišju z varovalkami)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo danes sem dobil kar sem narocil. Malo me samo bega, pa preverim se za vsak slucaj pri vas. Na varovalkinem kablu pise 600V, na tistem, ki je bil prilozen pri 12v vticnici pa 300-500V. Najbrs je vseeno in lahko odrezem cevno varovalko in zvezem skupaj s to vodotesno?

post-46633-0-13938300-1429006790_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem dobil kar sem narocil. Malo me samo bega, pa preverim se za vsak slucaj pri vas. Na varovalkinem kablu pise 600V, na tistem, ki je bil prilozen pri 12v vticnici pa 300-500V. Najbrs je vseeno in lahko odrezem cevno varovalko in zvezem skupaj s to vodotesno?

Pri kablih in varovalkah je bolj kot voltaža pomembna amperaža (A).

 

Mirne duše odrežeš in zamenjaš. Pa spoje lepo zavaruj s termo skrčkami. Tudi čez kabel čevlje navleci skrčke!

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem dobil kar sem narocil. Malo me samo bega, pa preverim se za vsak slucaj pri vas. Na varovalkinem kablu pise 600V, na tistem, ki je bil prilozen pri 12v vticnici pa 300-500V. Najbrs je vseeno in lahko odrezem cevno varovalko in zvezem skupaj s to vodotesno?

Pa varovalko daj bližje bateriji, če boš tja potegnil kabel.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si zelel s to objavo? Jaz imam za v 12v vticnico usb adaptercek ki gleda 0.5cm vem iz vticnice. Dveh pa ne potrebujem, ze ta, ce bo parkrat letno v uporabi bo vredu. Mene edino skrbi ta navoj, je isti kot na moji 12v vgradni. Sem razmisljal, da bi ga, ko bom vgradil zadevo kar s sekundnim se oblimal / vezico zategnil za to "matico", da se ne bo scasoma razrahljala in popustila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odporen na vodo ali vodotesen je razlika. Jaz že pet sezon vozim na motorju  GPS, ki ni vodotesen (IPX7) niti odporen pa je zdržal vse nalive med vožnjo prav tako instalacija. Ga pa med vsakim pranjem odstranim.

Takole pa dvignem odpornost na vodo med parkiranjem (prejšnji motor).

 

post-7865-0-58911300-1429261369_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali je mozno da ti tile USB pretvorniki spraznijo akumulator, čeprav ni naj priklopljena nobena naprava.

Lani sem ga namontiral preden sem sel na daljso pot. Po prihodu na cilj je motor stal 6 dni, ko pa sem spet hotu startat je bil aku cisto prazen (se dobro da je na pomoč priskocil prijazen francoski kmet s polnilcem). Iz preventive sem ga potem odklopil pa se nikoli nisem spravil zares poiskati napake. možnosti sta dve:

1) transformator?pretvornik? stalno porablja tok

2) zadeva ni vodotesna kot je oglasevano, voda je prisla v napravo in povzrocila stik. Takrat me je namrec pol poti pralo.

 

Zdaj imam namen tole analizirat in namonitrat stikalo za izklop. Ali je vseeno ali je stikalo na + ali na - zici, ali bi moralo biti dvojno stikalo? Imam namrec lepo vodotesno stikalo z ledico, ampak je samo enojno. Ce hocem ugotoviti ali zadeva porablja tudi pri mirovanju, potem zmerim z voltmetrom verjetno tok in ta mora bit 0?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali je mozno da ti tile USB pretvorniki spraznijo akumulator, čeprav ni naj priklopljena nobena naprava.

Lani sem ga namontiral preden sem sel na daljso pot. Po prihodu na cilj je motor stal 6 dni, ko pa sem spet hotu startat je bil aku cisto prazen (se dobro da je na pomoč priskocil prijazen francoski kmet s polnilcem). Iz preventive sem ga potem odklopil pa se nikoli nisem spravil zares poiskati napake. možnosti sta dve:

1) transformator?pretvornik? stalno porablja tok

2) zadeva ni vodotesna kot je oglasevano, voda je prisla v napravo in povzrocila stik. Takrat me je namrec pol poti pralo.

 

Zdaj imam namen tole analizirat in namonitrat stikalo za izklop. Ali je vseeno ali je stikalo na + ali na - zici, ali bi moralo biti dvojno stikalo? Imam namrec lepo vodotesno stikalo z ledico, ampak je samo enojno. Ce hocem ugotoviti ali zadeva porablja tudi pri mirovanju, potem zmerim z voltmetrom verjetno tok in ta mora bit 0?

 

Tok teče od plusa proti minusu, se pravi da stikalo veži na plus da tokokrog prekineš/skleneš na začetku in ne na koncu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DA! to je DC/DC konvertor napetosti, poraba je minimalna vendar ti lahko sprazni akumulator še posebej, če gre kaj narobe.

Moj predlog je, da čim bližje akumulatorja namontiraš rele, ki ga bo krmilila napetost, ko boš dal kontakt (naprimer + za pozicijsko žarnico).

Na tak način je dobro vklapljat (izklapljat) vsako dodatno električno napravo na vseh vozilih.

ps, pa na varovalko-ke ne pozabi takoj pri + akumulatorja, v slučaju da ti "preriba" kakšno izolacijo boš imel "pogoreliča".

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tok teče od plusa proti minusu, se pravi da stikalo veži na plus da tokokrog prekineš/skleneš na začetku in ne na koncu.

Se nebi glih strinjal z drugim delom napisanega... Bi sicer prekinjal pozitiven in ne negativen pol, vendar zaradi drugih razlogov (masa na ohišju, pozitiven pol preko releja ali ključavnice...)

 

Drugače pa Nejc74, tele kitajske zadevice niso glih šparovne, požrešne pa tudi ne. V mirovanju, torej ko tokoktog s porabnikom ni sklenjen, je le malo porabe, tako da ti zaradi tega ne bi smelo izprazniti akumulatorja. Bolj je problem(vsaj v mojem primeru) led modra "highbright" dioda katera kar precej porabi. Če je pa voda kaj predelala dc/dc pa bi znalo kaj več cuknit ja.

Kot je napisal MiNa rele ali pa na kontakt saj porabe ni nobene omembe vredne, pa bo. (pa malo bolj zatesnit zadevo)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za info, se moram enkrat spravit pa spet razkopat zadeve. Pri elektriki sem vedno malo zivcen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Usb vticnico in navigacijo sem priklopil kar na parkirne luci, ki so skupaj z žmigavci vezane na kljucavnico in 10A varovalko. Porabo sem pred tem znizal z vgradnjo led zmigavcev in led parkirnih luci. Na ta nacin sem se znebil dodatnega kablovja, varovalke in releja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene te 12V "navtične" vtičnice na motorju niso prepričale in so pred časom v navalu besa letele v njivo.

Ogromne dimenzije bi še prebolel,nikakor pa pogosto izgubo kontakta.

Sedaj imam vtičnice/vtikače kot se uporabljajo za mikrofone pri radio postajah,le da so samo dvopolne.Pri neuporabi je vtičnica zaprta z ustreznim čepom.Ker je pri 12V voda nevarna le če bi popolnoma zalila kontakte,sem na dnu vtičnice zavrtal za vsak slučaj še luknico.

Ker so te vtičnice/vtikači z navojem,se NIKOLI ne snamejo oz. izgubijo kontakt.Cena za samca+samico 4.5 eur,velikost precej manjša od ročaja šrafcigerja.Estetika naj bo mopedu primerna...

post-1419-0-11010100-1430000283_thumb.jpg

post-1419-0-89215600-1430000313_thumb.jpg

post-1419-0-21570100-1430000377_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav

 

Imama hondo nc 750x in bi rad montiral v prostor za čelado vtičnico 12v za garmina. Zanima me kakšna je razlika med originalhondino , ki ima ogromno nekih konektorjev,relejev,kabelčkov in tisto univerzalno za 25 euro

je morda bolj varna original hondina, da ne povzroča kakšnih nevšečnosti na električnem sistemu

Ali lahko montira univerzalno samo povežem s kabli na baterijo?

 

Original pa tako zgleda

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/12332681/Honda%20Install%20Instructions/12V%20socket.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!