Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Dry

12 in 5 V vtičnice

Recommended Posts

KNNMS

Pozdrav

 

Imama hondo nc 750x in bi rad montiral v prostor za čelado vtičnico 12v za garmina. Zanima me kakšna je razlika med originalhondino , ki ima ogromno nekih konektorjev,relejev,kabelčkov in tisto univerzalno za 25 euro

je morda bolj varna original hondina, da ne povzroča kakšnih nevšečnosti na električnem sistemu

Ali lahko montira univerzalno samo povežem s kabli na baterijo?

 

Original pa tako zgleda

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/12332681/Honda%20Install%20Instructions/12V%20socket.pdf

Kolko pa košta tale original zadeva? Ker če ni neka astronomska cena, imej rajši to. Pride varovana preko varovalke, preko kontakta, pa še lepo vsi kabli in konektorji na svoje mesto pašejo. Če se ti da igrat, pa itak lahko po priloženem dokumentu in pregledu konektorjev sam narediš zadevo preko releja in kontakta, ali pa direkt. Glavno da imaš varovalko blizu baterije(na + seveda).

Share this post


Link to post
Share on other sites
KNNMS

Mene te 12V "navtične" vtičnice na motorju niso prepričale in so pred časom v navalu besa letele v njivo.

Ogromne dimenzije bi še prebolel,nikakor pa pogosto izgubo kontakta.

Sedaj imam vtičnice/vtikače kot se uporabljajo za mikrofone pri radio postajah,le da so samo dvopolne.Pri neuporabi je vtičnica zaprta z ustreznim čepom.Ker je pri 12V voda nevarna le če bi popolnoma zalila kontakte,sem na dnu vtičnice zavrtal za vsak slučaj še luknico.

Ker so te vtičnice/vtikači z navojem,se NIKOLI ne snamejo oz. izgubijo kontakt.Cena za samca+samico 4.5 eur,velikost precej manjša od ročaja šrafcigerja.Estetika naj bo mopedu primerna...

Tu je že vse lepo in prou zate, kaj pa če se nekje srečava in jaz glih nujno potrebujem polnjenje moje vokitoki naprave, da se bom z ženo lahko pogovarju??? :whistle:  Mi neboš mogu pomagat!!! :jezen  Ker imam avtopolnilec s seboj, vtičnico(konvencionalno) mi je pa voda scvrla. :wallbash:

Aha, Boš mojo ženko ti odpelal, jaz pa sam s sabo debata? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Tu je že vse lepo in prou zate, kaj pa če se nekje srečava in jaz glih nujno potrebujem polnjenje moje vokitoki naprave, da se bom z ženo lahko pogovarju??? :whistle:  Mi neboš mogu pomagat!!! :jezen  Ker imam avtopolnilec s seboj, vtičnico(konvencionalno) mi je pa voda scvrla. :wallbash:

Aha, Boš mojo ženko ti odpelal, jaz pa sam s sabo debata? :D

 

Mogoče diši po egoizmu ampak običajno najprej rešujem moje probleme.Če bi se hudo obremenjeval s tujimi,bi imel mobilni servis.

Si pa lahko miren za zgornji črn scenarij:poskrbel  bi tako za tvoj voki-toki kot za ženo..

čisto hipotetično valda :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jozlo

Pozdravljeni.

Na motor Yamaha XVS-950 Midnight Star, bi si rad namontiral USB vtičnico za polnenje telefona in navigacije, pa me zanima sledeče:

-v navodilih piše, da naj se priklopi preko ključavnice , da ne bo stalni tok, kaj vi mislite in kje naj bi se to priklopilo, kajti do ključavnice se sploh ne da priti.

-ali je dovoljeno oz. pravilno tudi priklop direkt na akumulator (nekje zasledil, da je možno da ga izprazni v mirovanju)

 Hvala in LP!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ID

Napajanje dodatne vtičnice naj bo iz akumulatorja. Za priklopom na akumulator obvezno daj varovalko. Za vklop napajanja dodaj rele, ki ga veži nekam kjer je elektrika samo takrat ko motor deluje, na primer luč. 

Če nisi vešč, pusti to raje elektrikarju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jozlo

Hvala za odgovor, me pa zanima kakšen rele se naj doda in kje se ga da dobit in  ali je možno, da priklopim na glavni vod do črpalke in merilnika vrtljajev, kajti ta kabel mi je najbolj pri roki, za luči je pa nkje skrit , in tudi ne bi rad globoko posegal v elektriko motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wakasaki

mislim, da tudi brez releja direkt akumulator-vtičnica, okej z varovalko nebi praznilo aku,

razen če pustiš nevem kaj uštekano.Polnilci mobitelov in navigacij so mali mali porabnik

in na usb polnilec itak nemoreš nevem kaj vštekat

Če vežeš na rele pol bo filal sam k laufa moped.

 

moje mnenje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jozlo

Kakšen rele in kje se ga da dobit.

V navodilih piše da je treba priklopit preko klučavnice,  ker je možnost praznenja  akumulatorja....

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Če že vztrajaš takle rele rabiš. Kupiš ga v trgovinah z automaterialom ali pri kakšnem avtoelektrikarju.

Moj predlog je, da mu prepustiš tudi vgradnjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukabogo
Releji so krmiljena stikala, pri katerih je krmilni tokokrog galvansko ločen od delovnih kontaktov. To pomeni, da rele, ko dobi komando v milisekundah preklopi brez iskrenja kontaktov.
Edited by lukabogo

Share this post


Link to post
Share on other sites
k0ci

Kaj je funkcija releja ?

oz. bolj po domače....na stikalu za luči na balanci imaš zelo fine žičke, katere ne bi zdržale velikega toka kot ga potrebujejo luči za delovanje (55W/12V=4,6A), zato s stikalom daš releju signal, da on naredi vklop luči namesto tistega stikala na balanci, na releju pa so žice pravih presekov, ki zdržijo višje tokove, razlog pa je, čisto po kmečki logiki, kakšno bi pa bilo krmilo če bi imel par 10kom. debelih žic na njem??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ofc

Mogoče butasto vprašanje... Kako priklopim Garmin (za v avto), ali telefon na obstoječi 12V vtič na motorju? Ta je manjši od tistega v avtu... Se da to sploh, ali rabim prov moto navigacijo oz.tudi telefona ne morem priklopiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Rešitev za tvoje probleme...

post-7865-0-13890500-1435054148_thumb.jpg

post-7865-0-75515800-1435054166_thumb.jpg

post-7865-0-38081200-1435054206_thumb.jpg

 

Tale dva adapterja sem sestavil sam. Najdeš pa v trgovinah že narejene.

Posebej uporabna je zadeva z dvema vičnicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
upp

Pred kratkim sem na motor namestil 12v 2x USB vtičnico, za polnjenje telefona in navigacije med vožnjo.
Ko priklopim kako napravo gor, mi par sekund polni, par sekund ne polni. In tako se to ponavlja cel čas, kot da ni konstantne napetosti v polnilcu. 

Je možno da je baterija proti koncu? Ali je problem čisto kje drugod? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Po moje je vzrok slab akumulator, ki ne akumulira zadostne napetosti.

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
upp

Bi se dalo kaj rešit z polnjenjem al ga bo treba znucat do kraja pa zamenjat? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

a je polnilec kvaliteten? ali se morda zelo trese polnilec? ker če ti luči delajo, pa motor normalno štarta, je mogoče prej kej kakšen slab kontakt ali pa slaba komponenta v konverterju 5V v napajalniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Jaz sem malo Googlal za te USB "vtičnice". Zaključek je takle: če USB vtičnica nima vsaj 2,1A po vtikaču, je "zanič" , ker ni zmožna polniti/vzdrževati kakšnih bolj potratnih porabnikov (Iphone npr) . Pri nas tako močnih še nisem našel (največ je 2,1/1A pri dveh priključkih) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
upp
pred 15 urami, smasher pravi:

a je polnilec kvaliteten? ali se morda zelo trese polnilec? ker če ti luči delajo, pa motor normalno štarta, je mogoče prej kej kakšen slab kontakt ali pa slaba komponenta v konverterju 5V v napajalniku.

Reku bi da je soliden no, vsaj tak občutek mam po kvaliteti izdelave. Je pa tudi možno da je kaj z polnilcem narobe, ker mi tudi ledica na polnilcu ne sveti konstantno ampak mi zelo zelo hitro utripa, ampak res skoraj neopazno. Bom preveril še enkrat kontakte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • amateur
      Robi lahko nardiš krožno pot, pa pojdi poleti, ko bo +35C, se boš kopal v Nadiži pa tudi v Idrijci ali pod železniškim mostom ali pa na Kurnku. Boš lažje prenesel 7 ur vožnje.
    • jokl81
      E, po cca. 25 letih ponosni lastnik dučeta, s2r 800, belo-rdeč. Zanima pa me, če bi kdo vedel kaj povedat o "tail-chop-ih". Na netu sem našel: https://www.ducatimonstertailchop.com/collections/ducati-monster-fender-eliminator-tailchop-gen1/products/tail-chop-integrated-taillight-combo Tega bi se kar lotil, ampak ne vem, ali naši "organi" prebavijo npr. žmigavce, integrirane v štop lampo itd. Kolikor jaz vem je treba samo pazit, da je nosilec za tablico fiksen, pod kotom najmanj 30st.
    • Vin
      V kakšnih izrazito kolesarskih mestih, kot so Dunaj, München ali Amsterdam, kjer kolesarijo kot na Tour de France, je teh spletov okoliščin toliko, da se enostavno moraš ustaviti pred prehodom in to tako, da z ogledalom in pogledom pokriješ cel potreben vidni spekter. Tour de France počasi prihaja tudi k nam. Morali se bomo naučiti voziti s kolesarji. Zdaj pač peljemo malo na pamet, ker se obremenjujemo s tem, da bodo sicer za nami živčni.
    • Vin
      Glede na izkušnje, organ ne bi nič povedal, samo par žaljivk bi navrgel. V policijski šoli jih ne učijo odgovarjati, samo spraševati.
    • KARMEN1
      Da je uporaben za off road, lahko potrdi @DAMI34. Da je uporaben za v trgovino, v službo, na plažo, po opravkih, na kratke ali pa dolge vožnje, pa lahko potrdim jaz. Zame je uporaben za vse.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!