Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Dry

12 in 5 V vtičnice

Recommended Posts

MiNa
Ob 23. 12. 2015 at 13:29, upp pravi:

Pred kratkim sem na motor namestil 12v 2x USB vtičnico, za polnjenje telefona in navigacije med vožnjo.
Ko priklopim kako napravo gor, mi par sekund polni, par sekund ne polni. In tako se to ponavlja cel čas, kot da ni konstantne napetosti v polnilcu. 

Je možno da je baterija proti koncu? Ali je problem čisto kje drugod? :)

Če imaš priklopljeno na motorju (akumulator) me zanima o kakšnem polnilcu pišeš. Ti pa predlagam, da še enkrat pregledaš vsespoje. Slab spoj je lahko vzrok za nihanje napetosti pri obremenitvi. (preveri z instrumentom DVM)

Misliš na USB adapter?

ebay-pocenški znajo bit problem, kot ti je že opisal @franc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
upp

Sem šel šeenkrat skozi vse. Problem je bil v stikalu, ki sem ga montiral zraven. Je bilo malo prestaro, pa je kontakt zajebaval. Tako da sem ga zamenjal in sedaj dela super. 

Hvala! :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igi Pop
Ob 24. december 2015 at 9:54, franc pravi:

Jaz sem malo Googlal za te USB "vtičnice". Zaključek je takle: če USB vtičnica nima vsaj 2,1A po vtikaču, je "zanič" , ker ni zmožna polniti/vzdrževati kakšnih bolj potratnih porabnikov (Iphone npr) . Pri nas tako močnih še nisem našel (največ je 2,1/1A pri dveh priključkih) .

lp

Dobiš v BB polnilce 2x USB od Cellular line 3.1 in 4.2 A

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
On 12/24/2015 at 9:54 AM, franc said:

Jaz sem malo Googlal za te USB "vtičnice". Zaključek je takle: če USB vtičnica nima vsaj 2,1A po vtikaču, je "zanič" , ker ni zmožna polniti/vzdrževati kakšnih bolj potratnih porabnikov (Iphone npr) . Pri nas tako močnih še nisem našel (največ je 2,1/1A pri dveh priključkih) .

lp

2.1 A je čisto dovolj, tudi 1A se da preživet,  po izkušnjah 5" smartfon priključen na 1A polnilec pokuri točno toliko med navigacijo (se procenti baterije ne premaknejo nikamor), pri 2A pa imaš po celodnevni vožnji celo polno bateirjo. Najbolje je pogledati original napajalnik od naprave za videt optimalni tok. Lahko imaš 5A 5V priključek ampak nisem videl še telefona ki se lahko polni s 5A. 

(tako ali tako ima večina današnjih smartfonou butasto foro da rabijo na usb pinih data+/- majhno napetost da jim pove kolko toka lahko vlečejo iz določenega vira, in marsikater telefon danes če ga priključiš na 5V napajalnik se ne fila sploh)

On 12/27/2015 at 2:37 PM, upp said:

Sem šel šeenkrat skozi vse. Problem je bil v stikalu, ki sem ga montiral zraven. Je bilo malo prestaro, pa je kontakt zajebaval. Tako da sem ga zamenjal in sedaj dela super. 

Hvala! :))

Dobro da si našel napako.

Share this post


Link to post
Share on other sites
romanno

A mogoče kdo uporablja tole vtočnico?

KLIK

 

Podobno, le da z enim USB in brez stikala sem videl, da uporablja @hajoktejn. Jaz bi tole vzel bolj zaradi tega, ker ima stikalo (upam da izklopi komplet vtičnico, ne samo napetosti na USB portu (DC/DC pa še vedno "laufa" v ozadju).

Ali je bolje vzet TAKO, pa dodat stikalo posebaj pred vtičnico (izklop celotne)? Namreč raje bi imel stikalo, kot rele, ker bi lahko v primeru rabe ob vgasnjenem motorju uporabljal vtičnico in tudi pozimi za vzdrževalec akumulatorja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Tako enojno brez stikala imam ja; zaenkrat dela BP; pa treba je napisat da je precej izpostavljena vodi, blatu, prahu in še čemu kar prinese vožnja po terenu. Imam pa vezano na kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miha X

Na BMW K1200R imam nosilec 12V vtičnice z ohišjem, vložek je pa nekdo očitno demontiral. Na slikah je vidna situacija, mene pa zanima, kako bi lahko zadevo popravil. Ali se morda dobi kakšen vložek, ki se da v ohišje? Spodaj iz ohišja je speljana napeljava.

20160206_141401.jpg

20160206_141432.jpg

20160206_141605.jpg

20160206_141641.jpg

20160206_141705.jpg

20160206_141720.jpg

20160206_141731.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Po sliki sodeč je zaradi oksidacije (slabo tesnenje pokrovčka) odpadel +pol v sredini vtičnice. Če se vtičnico da razstavit, je popravilo mogoče, v nasprotnem primeru pa jo zamenjaj z novo.

Takšne vtučnice je vedno bolje montirat  "narobe" obrnjene navzdol, sicer je to malo nerodno za uporabo, ampak se izogneš problemu kot ga imaš ti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajkr88

zivjo , zanima me če kupim tole....

http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Waterproof-Dual-USB-Power-Adapter-Charger-Socket-Outlet-for-Car-Motorcycle-/381466651947?hash=item58d12f2d2b:g:d9gAAOSwWnFV8ps9

 

kaj pol loh priklopim + kabel od sprednje luči  in  druzga na maso motorja in bo delalo? al je bolje  od akumularorja potegnt kable ?

 

Edited by Rogerg

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Potegni od akumulatorja in poskrbi, da bo vmes varovalka. Mogoče je bolje kupiti kar komplet, odvisno koliko si kaj priročen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
16 minutes ago, Rogerg said:

za kamero ali pa telefon filat... kolk more bit 1A,  5A?

čim več .. 1A telefona ne bo glih nekaj filal, fajn je vsaj 2A oziroma ponavadi 2.1A ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
KNNMS
pred 6 urami, Rogerg pravi:

zivjo , zanima me če kupim tole....

http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Waterproof-Dual-USB-Power-Adapter-Charger-Socket-Outlet-for-Car-Motorcycle-/381466651947?hash=item58d12f2d2b:g:d9gAAOSwWnFV8ps9

 

kaj pol loh priklopim + kabel od sprednje luči  in  druzga na maso motorja in bo delalo? al je bolje  od akumularorja potegnt kable ?

 

Če boš vezal na stalno napajanje, pol ledico odklopi. Preveč toka cuka pa še moteča svetloba je.

Bolje pa je povezat preko kontakta. Mogoče preko releja da te nebi kaj ECU zezal.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex

Sicer z temi china/ebay low-budget dual usb chargerji nimam najboljših izkušenj .. 1A in 2.1A porta posebej delata ok, če pa uporabljaš oba porta skupaj pa zna malo šepat .. sicer niso vsi neuporabni, ampak ni taka redkost, da ne špila kot bi si želel ..

Edited by Texo

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajkr88

Sem kupil dons enga prek bolhe... na en usb je.. pa kable ma zraven in pritrdi se ga na krmilo...

Jutr zmontram pa vmes bom dau se varovalko 5A + še stikalo on/off

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
34 minutes ago, Rogerg said:

Sem kupil dons enga prek bolhe... na en usb je.. pa kable ma zraven in pritrdi se ga na krmilo...

Jutr zmontram pa vmes bom dau se varovalko 5A + še stikalo on/off

 

Varovalko čim bliže akumulatorju in ja, najboljše dat na svoje kable do akumulatorja ..

1 hour ago, KNNMS said:

Če boš vezal na stalno napajanje, pol ledico odklopi. Preveč toka cuka pa še moteča svetloba je.

Bolje pa je povezat preko kontakta. Mogoče preko releja da te nebi kaj ECU zezal.

LP

Definitivno je najbolj pametno vezat preko releja in to recimo iz osvetliteve tablice .. je kabel blizu sedeža (sprednja luč je daleč) in če gre kje kaj narobe ti bo tablica v temi in ne dolga/kratka/stop/zadnja pozicijska luč ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dejcpob

No tkole sm jest zmontiral 12v 2x usb 2A  vtičnico na mojga GS-ja. Valda vse po protokolih na akomulator

 

1IMG_0711.jpg

Tale relejček sm zvezal da ni direkt na štromu skoz od akomulatorja, ja de ne pije akomulator po nepotrebnem

IMG_0712.jpg

Vklop releja povezal na tale konektorček ki je puščen pri rezervarju goriva spredaj. Super ko daš kontakt ma gor štrom , ko pa uzameš se pa po cca 1 min ugasne napajanje. Hvala inžinirjem bmw dobr ste tole spalamudil

 

IMG_0715.jpg

Klele gor sm ga pršravfal.

IMG_0714.jpg

Tkole zgleda k je kao vodotesn pokrovček gor

IMG_0716.jpg

tkole pa ko je dol in stvar funkcijonira.

IMG_0717.jpg

Tako. LP

Aja pa še link če bo kdo kupu. http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-waterproof-Motorcycle-USB-Charger-with-dual-ports/32432512527.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajkr88

Js tud dons sestavu, fila super :D

Isto dau rele da je strom le ko je kontakt  , vmes varovalka in se en  on off stikal sm dau zraven kljucavnice da ni pod stromom ce ne rabim....

 

20160516_183328.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLY

Zdaj ko imamo na mopedih 12 V priključke,5V priključke (USB) bi rabli samo še 18 V priključke (prenosniki) pa mogoče 220V.Vse se da,samo potem v kufru ne bo placa za čelado..

Share this post


Link to post
Share on other sites
StaraFeltna

No sej ti spodobna tablica komplet zamenja pc za na furo. Če pa moraš met vse na furi pa pojdi z letalom v business class. No vse boš mel užival pa najbrž ne.

Nekoč sem si želel montirat uro na motor (sem tovarniško točen že po naravi pa ne rabim lih pod mus) in ugotvil kar hitro da je to ena reč ki je na motorju nebi nikoli montiral saj kvari vzdušje svobode (ki je sicer nimaš a "nateg" je svetovno dobro izpeljan).

Pogrešam pa nekaj kar bi onemogočilo ključu kufra da ne ruži po motorju. :/

Edited by StaraFeltna

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred eno uro, StaraFeltna pravi:

Pogrešam pa nekaj kar bi onemogočilo ključu kufra da ne ruži po motorju. :/

Jaz imam na kontakt ključu imam samo trakec, po 80Kkm je okrog ključavnice še vedno kot novo. Kadar ključ ni v kontakt ključavnici je pa na karabinu med ostalimi ključi.

Key.jpg

Tale šop imam pa v desnem žepu motorjakne, vedno na istem mestu, da ni panike in iskanja po po "najbolj globokem žepu, ko sem zapet" in pripravljen na :bike:.

Clipboard.jpg

Vtičnica je pa že original vgrajena in vedno v uporabi (GPS).

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

jaz sem kr direktno z eno švoh varovalko na baterijo dal

do zdaj v 3 letih 1 rabil

mam pa  :ras:

Share this post


Link to post
Share on other sites
StaraFeltna
10 hours ago, MiNa said:

Jaz imam na kontakt ključu imam samo trakec, po 80Kkm je okrog ključavnice še vedno kot novo. Kadar ključ ni v kontakt ključavnici je pa na karabinu med ostalimi ključi.

Key.jpg

Tale šop imam pa v desnem žepu motorjakne, vedno na istem mestu, da ni panike in iskanja po po "najbolj globokem žepu, ko sem zapet" in pripravljen na :bike:.

Clipboard.jpg

Vtičnica je pa že original vgrajena in vedno v uporabi (GPS).

Imam nekaj podobnega naštudirano a sem upal da ima kdo kaj revolucionarnega. Sam moram sicer uporabljat take:

http://cdn.notonthehighstreet.com/system/product_images/images/001/122/847/original_key-pouch.jpg

Sem alergičen na nikelj in če malo prešvicam npr. žep od kavbojk ali par kapelj dežja je po meni...

Škoda da GIVI ne dela zložljivih ključev. :/ Mi je res praktično imet ključ od kufra zraven motorja.

 

Drugače pa imava podoben okus glede obeskov. :D

Tale mi dela družbo dobri 2 leti a ga je treba občasno umit:

Remove-Before-Flight.jpg

 

Edited by StaraFeltna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!