Jump to content

Yamaha-XJ6-n-s-f-diversion


Atron

Recommended Posts

Je kdo od tistih, ki ste kupili novo diversion, prej peljal Yamaho Fazer? Zanima me kako ste vi videli razliko med njima.

Link to comment
Share on other sites

Je kdo od tistih, ki ste kupili novo diversion, prej peljal Yamaho Fazer? Zanima me kako ste vi videli razliko med njima.

S Fazerja ne greš na Diversion kvečjemu obratno, Fazer-ca kar občutno bol potegne se pač pozna razlika v konjih.

Govorim zato ker Fazer vozim Diverzion sem pa probu tistih 20km.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

mal berem tole temo pa vidm da jih je že kr nekej lastnikov xj6 2009 :D

No jst sm pa tud od ponedeljka lastnik nove XJ6 Diversion SA rdeče barve, pa ko bo saj mal sonca jo bom malo poslikal (tale dž mi gre na živce, mraz bi že potrpel)

Moram povedat da prvih 5km, ki sem jih naredil iz trgovine da se mi je zdelo res čudno da se tako trdo prestavlja, ampak potem so mi nekako razložili da naj bi bilo zaradi olja in utekanja mototrja to vse do 1000km oz do prvega servisa.

Me pa zanima kako je s to indikatorsko lučko imobilizatorja, v navodilih nič konkretno ne piše, malo me pa moti da ko motor stoji in ni ključa notri utripa skos...

Lp!

p.s. no pa eno slikco za gušt ;)

post-8426-125732194597_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

... malo me pa moti da ko motor stoji in ni ključa notri utripa skos...

Saj ne utripa celo večnost; če se motim samo 24 ur, potem se pa "naveliča" - meni osebno se zdi pa še nekako fino, saj nepoznavalcem deluje kot neke vrste alarm ...

Kar se pa samega menjalnika tiče: moja nič ne tarna in po 5000 prevoženih km deluje BP...

LP in srečno vožnjo v sezoni 2009/10.

Link to comment
Share on other sites

Vsi lastniki XJ6 nakeda ali Diversion............kolk ste veliki......je motor primeren tudi za višino okrog 184 cm? Pa glas...

Jaz imam 192 pa se mi (Diversion) ni zdel nič premajhen..tak da..definitivno bo tudi zate OK.

Sem se pa tudi jaz ogreval za Diversion, čeprav sem na koncu pristal na drugem konjičku.

Pa še pogled na takrat mojega testnega:

post-25882-12573366229_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Od avgusta sem lastnik nove Diversonke. Zaenkrat naredil okol 4500 km in sem zelo, zelo zadovoljen B).

Razlogi za nakup?

-hotel sem nekaj ubogljivega in ne preveč tečnega,

-konjenice nekje do 80 km,

-ne predrag motor, ker sem moral kupit še opremo za 2, pa sem raj sem malo več investiral.

Glede višine: 180 cm, vozim brez problema in otečene riti :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Kar se šaltanja tiče, brez skrbi Yamahe majo trde menjalnike so pa zato trpežni in zanesljivi jaz namreč ko me prime mal bol divja vožnja včasih šaltam kot bi hotu tačko odtrgat :evilgrin: no pa pri 24000km dela tip top.

Link to comment
Share on other sites

mal berem tole temo pa vidm da jih je že kr nekej lastnikov xj6 2009 :D

No jst sm pa tud od ponedeljka lastnik nove XJ6 Diversion SA rdeče barve, pa ko bo saj mal sonca jo bom malo poslikal (tale dž mi gre na živce, mraz bi že potrpel)

Moram povedat da prvih 5km, ki sem jih naredil iz trgovine da se mi je zdelo res čudno da se tako trdo prestavlja, ampak potem so mi nekako razložili da naj bi bilo zaradi olja in utekanja mototrja to vse do 1000km oz do prvega servisa.

Me pa zanima kako je s to indikatorsko lučko imobilizatorja, v navodilih nič konkretno ne piše, malo me pa moti da ko motor stoji in ni ključa notri utripa skos...

Lp!

p.s. no pa eno slikco za gušt ;)

Hehe, sem šele zdaj bolje pogledal - enake barve kot moja - dober okus :OK:

Link to comment
Share on other sites

Moram rečt da sem odpravil težavo s prestavami, namreč prestavna ročica je bila nastavljena preveč navzdol in z novimi škornji ki niso še upogibljivi tako kot je treba pride do tega da ne spustiš do konca dol ročke in hočeš kar v višjo šaltat... pač sm tud mal sam kriv :P

v treh dneh zdajle naredil 500km in moram rečt da se motor pelje kot urca ;) komej čakam prvi servis :))

Lp

Link to comment
Share on other sites

Moram rečt da sem odpravil težavo s prestavami, namreč prestavna ročica je bila nastavljena preveč navzdol in z novimi škornji ki niso še upogibljivi tako kot je treba pride do tega da ne spustiš do konca dol ročke in hočeš kar v višjo šaltat... pač sm tud mal sam kriv :P

v treh dneh zdajle naredil 500km in moram rečt da se motor pelje kot urca ;) komej čakam prvi servis :))

Lp

Krasno, jutr maš lepo priliko še mal km navit

Link to comment
Share on other sites

Glede imobilizator lučke. Po moje se da nekje izklopit (z kombinacijo tipk na armaturki), Vsaj pri Hondi je tako. RTFM (Read the fucking manual), če kje piše kej.

lp

Link to comment
Share on other sites

Glede imobilizator lučke. Po moje se da nekje izklopit (z kombinacijo tipk na armaturki), Vsaj pri Hondi je tako. RTFM (Read the fucking manual), če kje piše kej.

lp

O tem ne piše, se pa sama izklopi po 24 urah.

Link to comment
Share on other sites

V the fucking manual nč ne piše, pa tud ni razloženo zakaj nej bi bil sploh ta imobilizator karkol je že to.... pač ne maram da mi neke rdeče lučke svetjo po armaturki sej ni druzga :P hehe

btw v prihajajočem tednu grem na prvi servis, 1000km je že tukej :DD

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

V kratkem nameravam postati lastnik nove diversion. Glede na podatke na internetu, ter po lastnem ogledu je to pravi motor zame, vendar pa me zanima sledeče oziroma še nisem zasledil odgovora na vprašanje, ki si ga postavljam že nekaj časa in sicer: kaj menijo vaše boljše (dražje) polovice o udobju na zadnjem sedežu. Vsekakor bom vesel vsakega odgovora, kajti pri meni je situacija takšna: trenutno imam maxiskuter in potovanje ni noben problem, oba z ženo sediva komot, pa še prtljago lahko nabijem gor. Ker pa mi primanjkuje nekaj adrenalina mislim prešaltati na Xj. Po mojih izračunih opravim cca 50% vožnje v dvoje in je udobje za sopotnika pomembno. Hvala za odgovore.

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

V kratkem nameravam postati lastnik nove diversion. Glede na podatke na internetu, ter po lastnem ogledu je to pravi motor zame, vendar pa me zanima sledeče oziroma še nisem zasledil odgovora na vprašanje, ki si ga postavljam že nekaj časa in sicer: kaj menijo vaše boljše (dražje) polovice o udobju na zadnjem sedežu. Vsekakor bom vesel vsakega odgovora, kajti pri meni je situacija takšna: trenutno imam maxiskuter in potovanje ni noben problem, oba z ženo sediva komot, pa še prtljago lahko nabijem gor. Ker pa mi primanjkuje nekaj adrenalina mislim prešaltati na Xj. Po mojih izračunih opravim cca 50% vožnje v dvoje in je udobje za sopotnika pomembno. Hvala za odgovore.

Najbolje, da gresta oba do trgovine, kjer bi lahko preizkusila ta motor - pa naj ti iz prve roke pove, kako se ji zdi. Nekaj časa nazaj si to lahko naredil v KMC-ju. Pa odpeljita malo več kot krog okoli stavbe.

Link to comment
Share on other sites

V celi letošnji sezoni me je enkrat samkrat doletela ta "čast", da sem se peljal zadaj - kot sopotnik - pa še to le par kilometrov tako da ti/vama kakšnega pametnega odgovora ali nasveta ne morem napisat. V grobem pa takole: sedaž je ok, razdalja sedež/stopalke je zaradi izpuha, ki je pod motorjem in ne ob kolesu, relativno velika kar pomeni, da nima sovoznik zelo pokrčenih nog, voznik sedi na motorju precej pokončno in sopotniku "preskrbi" ugodno zavetrje; mislim pa, da je bilo za oba na maxiskuterju vseeno mogoče malo več udobja ...

LP in dober nakup!

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni.

V kratkem nameravam postati lastnik nove diversion. Glede na podatke na internetu, ter po lastnem ogledu je to pravi motor zame, vendar pa me zanima sledeče oziroma še nisem zasledil odgovora na vprašanje, ki si ga postavljam že nekaj časa in sicer: kaj menijo vaše boljše (dražje) polovice o udobju na zadnjem sedežu. Vsekakor bom vesel vsakega odgovora, kajti pri meni je situacija takšna: trenutno imam maxiskuter in potovanje ni noben problem, oba z ženo sediva komot, pa še prtljago lahko nabijem gor. Ker pa mi primanjkuje nekaj adrenalina mislim prešaltati na Xj. Po mojih izračunih opravim cca 50% vožnje v dvoje in je udobje za sopotnika pomembno. Hvala za odgovore.

Adrenalina na XJ-tu ne boš našel kaj dosti. To je pač bolj pohleven osliček.....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Adrenalina na XJ-tu ne boš našel kaj dosti. To je pač bolj pohleven osliček.....rolleyes.gif

V primerjavi z maxjiem, ga bo vseeno dovolj, sicer pa sem se bolj slabo izrazil. Prednosti skuterja so vsekakor v ležernosti vožnje in samem tovornem prostoru, slabosti pa male gume, torej moraš paziti na vse luknje, manjka nekoliko pospeška če si v dvoje. Mislim da je na yamahi vsekakor tudi boljše vzmetenje, ki pobira razne grbine in neravnine na cesti. Drugače pa vsem lepa hvala za odgovore, čeprav sem mislil, da bo tudi kakšna predstavnica lepšega(zadajsedečega) spola kaj napisala.

Link to comment
Share on other sites

V primerjavi z maxjiem, ga bo vseeno dovolj, sicer pa sem se bolj slabo izrazil. Prednosti skuterja so vsekakor v ležernosti vožnje in samem tovornem prostoru, slabosti pa male gume, torej moraš paziti na vse luknje, manjka nekoliko pospeška če si v dvoje. Mislim da je na yamahi vsekakor tudi boljše vzmetenje, ki pobira razne grbine in neravnine na cesti. Drugače pa vsem lepa hvala za odgovore, čeprav sem mislil, da bo tudi kakšna predstavnica lepšega(zadajsedečega) spola kaj napisala.

No super. Vidim, da si se že odločil :). Ne pozabit kupit še nalepke za na tank (da ga ne boš preveč podrajsal s fršlusom) in crash pade .).

Link to comment
Share on other sites

No super. Vidim, da si se že odločil :). Ne pozabit kupit še nalepke za na tank (da ga ne boš preveč podrajsal s fršlusom) in crash pade .).

Namesto crachpadov MOČNO priporočam raje cevno zaščito, kot prvo dobro zgleda kot drugo je pa večtočkovno vpeta in je manj problemov ob morebitnem padcu (crachpad je pritrjen samo na eno mesto in se dogaja tudi da se zvije cel okvir in poškoduje motor) nalepka pa itak, tistih par € k je... se splača :)

Glede vzmetenja ti moram rečt da je motor zelo mehak, ko sta dva gor se to mehkobo še bolj začuti in lukenj praktično ne čutiš tako da bi ruknilo ampak zamaje, tako da je vožnja v dvoje zelo mehka in malce plavajoča... glede udobja je to ziher + ko si pa sam je pa kar malo premehak v ovinkih zadnji blažilec.... sem se s serviserjem pogovarjal pa že študiramo kakšno alternativo...

Lp

Link to comment
Share on other sites

Namesto crachpadov MOČNO priporočam raje cevno zaščito, kot prvo dobro zgleda kot drugo je pa večtočkovno vpeta in je manj problemov ob morebitnem padcu (crachpad je pritrjen samo na eno mesto in se dogaja tudi da se zvije cel okvir in poškoduje motor)

Maš prav, ampak meni cevna zaščita nekako ni dobro zgledala ... Mogoče, če bi imel nageca ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!