Jump to content

Aprilia 1100 RSV4 in Tuono


marincspeedshop
DAMI34
Message added by DAMI34,

FB_IMG_1598391068695.jpg.6c8dae88ff9b4e0ad5708ebdf34f2a25.thumb.jpg.9acf5f10c1f77e6a6a3e9170f0c140a1.jpg

Recommended Posts

9 hours ago, marincspeedshop said:

Vceraj sem odklopil ventil, razlika na nizkih obratih je ocitna. Manj cuka in z nizjimi obrati (cca 1000 nizje) se lahko peljes. Glede map, na dirkaliscu rabis cim manj engine brejkinga da lahko pred ovinkom zmeces vec prestav dol brez da bi zadnje kolo blokiralo.

Ne bo, proti zdrsna sklopka opravi vse delo, pa še možnost  imaš različnih vzmeti v njej in lahko prilagajaš kaku bo delala ......

Link to comment
Share on other sites

Gre za to, da na dirkališču v polnem nagibu čim manj vznemirjaš motor z odpiranjem/zapiranjem gasa... Odziv in mape so pa drugače različne med pred in po 2017 modeli. 

Glede primerjave z dukom GT...po moči sta res tam/tam motorja...vendar je razlika v teži ogromna... Ktm ima skoraj 240 kg..Tuono pa samo nekaj nad 210...se pravi cca. 10% razlike pri skupni masi. 

Seveda pa je potem spet vprašanje ali sploh rabiš toliko moči... Par sekund pa imaš notri 250...z dvema na motorju...pa ne na avtocesti....brutalno...(oziroma zelo nespametno!!!)...samokontrola včasih ne dela:-(((

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, Lipstick pravi:

Ta črnega, ja ....?

Za novejše letnike mi ni poznano, pri men je u race najjače  "bremza", men ustreza, ne rabiš nič bremzat ....track:  na drkališču bi preveč zgubljal u race, sport pa itak nimam pojma zakuga je.... jez ga od novga drajsam u R, ( tud tamalo gonm samo u R ) v ostale ga nisem nkol pretaknu....

Do 60 km/h ga je u originalu zaradi ekologije nerodno drajsat, cuka, se zagajna, bremza, odpita, zapira ventil in tako u krogu, zato menjajo prvi zobnik....jest sem rajši čurunalnik zamenu ......

V glavnem, ko 1x normalno pelješ je kul, ok sem se moral navadit, saj sem mel kak ovinek prepočasen vstop, ker tok fajn zavira, v mestu je pa mal moteče. SDGT je veliko bolj polikan.

Črn bo, ok. Pripravi se na turistično vožnjo za starejše guspode :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami, greg570 pravi:

Gre za to, da na dirkališču v polnem nagibu čim manj vznemirjaš motor z odpiranjem/zapiranjem gasa... Odziv in mape so pa drugače različne med pred in po 2017 modeli. 

Glede primerjave z dukom GT...po moči sta res tam/tam motorja...vendar je razlika v teži ogromna... Ktm ima skoraj 240 kg..Tuono pa samo nekaj nad 210...se pravi cca. 10% razlike pri skupni masi. 

Seveda pa je potem spet vprašanje ali sploh rabiš toliko moči... Par sekund pa imaš notri 250...z dvema na motorju...pa ne na avtocesti....brutalno...(oziroma zelo nespametno!!!)...samokontrola včasih ne dela:-(((

neki razlike je, ne pa tok v teži. 210 piše suha teža. Na tehničnem (lahko da mu vaga laže) je z odbitkom osebe pokazala 220kg.

Primerjava je kr smiselna kar se tiče agregata, oba namreč močno "suneta". oba sta spodaj že huda, SDGT ima 144nm navora, kar ni zanemarljivo, je pa hudo hudo komoten po poziciji sedenja in upravljanja.

Link to comment
Share on other sites

Saj ne vem točno kakšne so razlike samo a ne bi v to primerjavo bol pašal SDR?

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, Nightmare pravi:

Saj ne vem točno kakšne so razlike samo a ne bi v to primerjavo bol pašal SDR?

 

Lp, Samo

SDR al SDGT več al manj ista pašta, pa tuna 2016 in GT 2016 in ja bolj bi neked ustrezal, le tisti je po performansah ciklistike hudo blizu tuni (uravnotežen), še vedno pa komot.

V bistvu tuna je nekje med nekedom in cestakom, tak da jo je težko primerjat.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DAMI34 said:

SDR al SDGT več al manj ista pašta, pa tuna 2016 in GT 2016 in ja bolj bi neked ustrezal, le tisti je po performansah ciklistike hudo blizu tuni (uravnotežen), še vedno pa komot.

V bistvu tuna je nekje med nekedom in cestakom, tak da jo je težko primerjat.

Vseeno vrjamem, da je R manj polikan kot opisuješ GTja in bi bla ta razlika v "prijetni" vožnji manjša kot pa v primerjavi s tvojim. Le sklepam, nobenega namreč nisem vozil. Razen GTja ampak premalo za kakršnkoli pravi občutek.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, Nightmare pravi:

Vseeno vrjamem, da je R manj polikan kot opisuješ GTja in bi bla ta razlika v "prijetni" vožnji manjša kot pa v primerjavi s tvojim. Le sklepam, nobenega namreč nisem vozil. Razen GTja ampak premalo za kakršnkoli pravi občutek.

 

Lp, Samo

nisva sicer v pravi temi, sem vozil oba SD in SDGT, oba 2016 (isti konji isti navor)

Razlika med njima je v vetrni zaščiti, v semiaktivnem vzmetenju (GT) in nekaj dodatnih gadgetih.

Sam agregat ima nekaj drobnih razlik, a so zanemarljive in jih dejansko ne čutiš (konji in navor pa je isti). Oba se peljeta spodaj dokaj sprejemljivo. Ne moreš ga pa vozit pod nizkimi obrati kot 4 valje. Oba imata RAIN (100konjev), STREET (vsi konji udobna krivulja navora spodaj in manj odziven plin) in SPORT (bolj odziven gas in več moči in navora tudi spodaj). Ta udobnost mi je na Tuono manjkala.

SD ima superduper klasično vzmetenje (vsaj meni) in je bližje Tunono V4 po preciznosti obnašanja na cesti, govorim, za dobro podlago. GT ima semiaktivno, ki je v sport modu približek dobri klasiki, ampak ker stalno deluje, je pač drugačno. Največkrat tako, da te zna peljat scat, ker ne veš na kako hudo slabi podlagi si ker dobro deluje, saj je malce manj povratnih informacij kot pri klasiki.

Na SD se sedi zlo komot, saj so mere enake za voznika kot na SDGT. Oba sta pa supermoto izdatna (širše krmilo, dokaj iztegnjene noge, dokaj pokončna drža) v primerjavi s Tuno, kjer visiš na rokah.

ampak to so razlike, ne pa dejstvo kaj je bolje. Za dirkat za pisto je bolje nizka ležeča drža recimo. Će pa dodam še H2 zraven, z njim ne bi bil sposoben odpeljati relacije kot sem jo s Tuono(brez predhodne nastavitve krmila, ročic, stopalk). Enostavno je prenizko in preozko krmilo, previsoko dvignjene ročice, preveč naprej tačke...za voznika 160cm višine nekje.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, DAMI34 said:

neki razlike je, ne pa tok v teži. 210 piše suha teža. Na tehničnem (lahko da mu vaga laže) je z odbitkom osebe pokazala 220k

Moj na Grobniški vagi naloudan ( poln tank beza, vse tekočine, dodatni karbonski ščitniki okvirja, pokrovov sklopke, alternatorja,, dodatni drajsniki okvirja in osi, ščitnik benz. tanka, pa verjetno še kej  ! ) pokaže 203 kg 

Edited by Lipstick
Link to comment
Share on other sites

Moj kaže že 20 kg več ko se jaz gor usedem :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 17 urami, marincspeedshop pravi:

Delovanje ventila:

With engine off: open by 75%
· With engine running: regardless of the
gear engaged, below 5,500 rpm and
below 14° of throttle opening it is fully
closed; over 6,500 rpm or 16° of throttle
opening it is fully open; under any other
condition it is in an intermediate position.
With bike stopped and in neutral
the valve stays closed, regardless of
rpm.

Nedolgo nazaj sem prav gledal nek video, kako deluje ta ventil tudi v povezavi z originalnim loncem. Je kar pogruntana fora in dobiš odgovor, kako je lahko original Tuonov zvok sploh legalen. Ker je namensko nastavljeno, da je pri določenih obratih relativno tih. Morda je bilo pri Gabrotu, ne vem...

Edited by dlicen
Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, dlicen pravi:

Nedolgo nazaj sem prav gledal nek video, kako deluje ta ventil tudi v povezavi z originalnim loncem. Je kar pogruntana fora in dobiš odgovor, kako je lahko original Tuonov zvok sploh legalen. Ker je namensko nastavljeno, da je pri določenih obratih relativno tih. Morda je bilo pri Gabrotu, ne vem...

KTM ma isti šit za EURO4, zaduši na določenih obratih, kjer se kontrolira. Brez motor velik lepše zadiha

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, Lipstick pravi:

Motor za gušt mora bit EURO 3 ali manj ......

se 100% strinjam

Link to comment
Share on other sites

Tudi z EURO 4 in dalje se da. Katalizator dol, full system gor pa je problem rešen ?

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, killerade pravi:

Tudi z EURO 4 in dalje se da. Katalizator dol, full system gor pa je problem rešen ?

pa še kup ekologije dol..od SAS, raznih flap valve, novih map...

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, DAMI34 pravi:

pa še kup ekologije dol..od SAS, raznih flap valve, novih map...

itak ?

Link to comment
Share on other sites

Če se komu da gledat ?

 

 

Kukr berem očitno obena aprilia ne mara vožnje po omejitvah. Tle ciljam na cukanje pri nižjih obratih. Pa še grejejo se. Ampak ok, sej pol k prideš izven naselja je boljš :) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, killerade said:

Tudi z EURO 4 in dalje se da. Katalizator dol, full system gor pa je problem rešen ?

Da si vsaj za silo legaln, višje od Euro 3 ne gre.....

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, ProdriveR pravi:

Če se komu da gledat ?

 

 

Kukr berem očitno obena aprilia ne mara vožnje po omejitvah. Tle ciljam na cukanje pri nižjih obratih. Pa še grejejo se. Ampak ok, sej pol k prideš izven naselja je boljš :) 

Mislim, da se to dogaja pri vseh novejših motorjih, kjer je obvezna vsa eko-katalizator-euro navlaka in podobno sranje.  Je kar težko voziti po omejitvah. Tudi moj super duke R cuka pri nižjih obratih, predvsem tam med 3000-4000 obrati. Pri mestni vožnji kar moteče. Ravno zaradi tega razmišljam v smeri odstranitve vse te euro-bullshit navlake.

Link to comment
Share on other sites

Sumim, da tistile rori na črno-srebrni Tuni niso vsi povsem, eee, bi rekel, v skladu s predpisi...?

 

Sem se pa v preteklih dneh imel priložnost nekaj bolj konkretno prevoziti z RSV4 1000 Factory 2018. Kaj naj rečem, skalpel. Motor pa zavaja, ker vleče ves čas enako, samo cifre na števcu so pa hitro grozne.

Ljubi hitre ovinke, kljuk pa ne mara. Bremza fejst. Vzmetenja nisem nič tikal, ampak nisem nič pogrešal. Pelje kot po tračnicah in ugodi vsem željam v ovinku. Pri pošteno odprtem gasu v hitrem ovinku je miren ko Franček ko zjutraj končno zvrne kratkega in poplakne s 5 deci mrzlega.

Kolk požre ne vem, pa če se poveže na telefon tudi ne (bojda da se). 

Skratka, za imet.

Link to comment
Share on other sites

Ce bo kdo delal flaper mod sem nastuderal sila enostavno resitev pa se lucka negori. Odsraufas in iztaknes "kolescek" iz servo motorja. Za vsak slucaj zavarujes ventil pred zaprtjem z saftey wire.  Sicer drzi odprtega feder ampak baje se lahko zaradi tlaka pod polnim gasom vcasih zapre.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, marincspeedshop said:

Ce bo kdo delal flaper mod sem nastuderal sila enostavno resitev pa se lucka negori. Odsraufas in iztaknes "kolescek" iz servo motorja. Za vsak slucaj zavarujes ventil pred zaprtjem z saftey wire.  Sicer drzi odprtega feder ampak baje se lahko zaradi tlaka pod polnim gasom vcasih zapre.

Kolešček lahko brez problema pustiš gor, samo ne smeš električen kabel iz servomotorja staknt in servo odmontirat......nazaj zmontirat in kable nastavt je pa večji problem, brez Aprilijinega "orodja" ne bo šlo......in

baje ni najbolj varno za mašino in žep, če se igraš na ta način, bo potrebno še kaj naredit .....

Edited by Lipstick
Link to comment
Share on other sites

Men je dongl vse probleme rešil. Healtech nima nič za tuno?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!