Jump to content

Aprilia 1100 RSV4 in Tuono


marincspeedshop

Recommended Posts

16 hours ago, IZTOK said:

Mi je jasno, da menjavanje navzgor z QS in zapiranje plina ne gresta skupaj. Samo, ce nisi navajen na QS, se ti na pricetku nehote zgodi, da refleksno zapres plin ob presravljanju. Ampak tole ni bila poanta mojega zapisa. Poudariti sem hotel, da menjati sploh ne mores, ker ti ne pusti, ne mores premakniti rocice. In tole je zanimivo, ker ta zapora nima nobene veze z elektroniko quickshifterja, saj ta ne posega v menjalnik ampak zgolj za trenutek prekine vzig in tako razbremeni menjalnik, isto dosezes z sklopko. Ocitno je menjalnik tako skonstruiran, kar je zanimivo. Npr moj KTM EXC, vedno menjavam brez sklopke, z to le speljujem. Seveda menjalnik razbremenim z odvzemom plina preden menjam. Torej mora biti neka konstrukcijska razlika, ki pri Apriliji ne dopusca menjave navzgor, ce ni v igri sklopka ali pa aktiviran QS ob pogoju odprtega plina.

Kadar je menjalnik obremenjen ( izvaja prenos moči med zobniki- po domače, kadar motor poganja mašina ali ko zadnje kolo poganja mašino  ) ni mogoče menjat brzine, zato je potrebno uporabit sklopko, nekaj naredit z desno roko ( brez sklopke, če znaš ni nobenga problema za gor in dol )) ali uporabit QS. 

Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, Lipstick pravi:

Kadar je menjalnik obremenjen ( izvaja prenos moči med zobniki- po domače, kadar motor poganja mašina ali ko zadnje kolo poganja mašino  ) ni mogoče menjat brzine, zato je potrebno uporabit sklopko, nekaj naredit z desno roko ( brez sklopke, če znaš ni nobenga problema za gor in dol )) ali uporabit QS. 

Seveda, z sklopko ali pa odvzem plina. Ampak, kot sem zapisal, na mojem ne gre menjat navzgor z odvzemom plina. Verjetno je res kot ja zapisal @marincspeedshop in menjalnik se ni dovolj utecen. Ker na zobnikih v menjalniku tako na pogonskj kot gnani gredi imas trne ( dog clavs ), ki grabijo eden v drugega in ti imajo nalezne povrsine pod dolocenim kotom, ki jih pod obremenitvijo drzijo v paru. Velja tako pozitiven kot negativen moment, torej pospesevanje ali zaviranje z motorjem. In dokler so te povrsine se hrapave jih drzi skupaj ze minimalni navor. Sicer pa, glede na to, da ga vozim v fazi utekanja med 4000 in 7000 vrtljaji, menjujem zelo pogosto in mislim, da bo menjalnik hitro utecen. Pri iskanju nevtrala se ze pozna, pri prestavljanju iz prve v drugo in povratno tudi, pa ima komaj 230 km.

Link to comment
Share on other sites

Dog clavs so brušeni, ne boš imel možnosti odpravljanja hrapavosti....Menjalnik je kasetni in tudi zelo precizen, se boš že navadil, ti rabiš "utekanje"...

V iskanju 0 boš imel vedno težave, najhitreje bo šlo iz 2. z zelo rahlim pritiskom na dol...... je pa to bolj odvisno od lufta na ročici sklopke ( pravilna zračnost ) .....in od kvalitete olja, jaz imam vedno nekaj težav, ampak uporabljam olje 15/50.....

KLOOOONK-u pri prestavljanju v 1. se lahko izogneš, da predno štartaš mašino prej prestavi v 1......

Link to comment
Share on other sites

Menjalnik je kasetni in tudi zelo precizen, se boš že navadil, ti rabiš "utekanje"

Nima smisla z tabo debatirat, ker ne precitas, kar jaz napisem.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, Lipstick pravi:

 

V iskanju 0 boš imel vedno težave, najhitreje bo šlo iz 2. z zelo rahlim pritiskom na dol...... je pa to bolj odvisno od lufta na ročici sklopke ( pravilna zračnost ) .....

Potrjujem. Ravnokar sem nastavljal zracnost rocice in je razlika tudi pri iskanju N. 

Link to comment
Share on other sites

Je kateri od teh, ki imate težave z iskanjem N, mogoče že poizkusil z montažo Racetorx shift supporta? Jaz sem ga montiral na mojo, sicer V2, pa moram reči da se na moji zadeva odlično obnese in sem dejansko občutil razliko, pa tudi nasplošno menjalnik lepše dela :) Spodaj je še slika, kako zadeva izgleda na V4 ;) 

7.jpg

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, IZTOK said:

Menjalnik je kasetni in tudi zelo precizen, se boš že navadil, ti rabiš "utekanje"

Nima smisla z tabo debatirat, ker ne precitas, kar jaz napisem.

Tut prov.....

Link to comment
Share on other sites

Meni iskanje N ne predstavlja tezav. Kvecjemu pri prestavljanju iz 1 v 2 in obratno prestavim v N po pomoti, ker je hod rocice med 1 in drugo precej daljsi kot med ostalimi prestvami. Je treba iz 1 v 2 ali obratno precej bolj odlocno pritisnit na rocico. N pa sploh ni problem najti, rahel pritisk v 2 navzdol in je v leru. Je pa res, da tole naredim tik pred zaustavitvijo in uporabim sklopko.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!