Skoči na vsebino

BMW R 1300 GS


Loba

Priporočene objave

To je študija novega 1300 GS-a. Na trg bi naj prišel v začetku 2023. Bojda bo lažji in seveda močnejši; 1300 ccm, dobi tudi nov okvir. Dimenzioniran naj bi bil po načelu manj je več. Dizajner Stefan Kraft si je tokrat zadal nalogo, ki bi novega GSa naredila predvsem bolj "elegantnega" in s tem bi naj bil še bolj okreten. 
Vir: Motorrad

 

0A49DB7E-836C-457C-9B95-D19AEE7491C8.png

  • Všeč mi je 2
  • Srček 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je študija Motorrad designerja, ki nakazuje tendenco k temu, da je inovativnost v tem, da je na motorju cim manj, istocasno pa v funkciji čim več. Bo zanimivo slediti. Čeprav se mi zdi, da se v povprecju lastnik GS istoveti ravno s tem, da je zelo viden, impozanten, še posebej v razlicici Adventure. Vse je robustno in veliko, ter trpežno. Še po menjalniku je treba po moško kresnit in mu to prej paše kot ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je tendenca "moto industrije", da vsako leto doda 50ccm ter nekaj elektronskih gadegetov, ter nas prepričuje, da je vse v dodani vrednosti 500€ , vredno dodatnih 5000€, . Neglede na blagovno znamko mopeda.

In najbolj žalostno na koncu je "must have" v moji glavi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvene razlike ni... ok edino motor pa še to ni nevem kaj. Tako, kot je Damir rekel... potem pride "must have" v glavi in ga kupiš! Da bojo tako hitro šli iz 1250 na 1300? Se ne čaka po navadi malo dalje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Loba pravi:

To je študija novega 1300 GS-a. Na trg bi naj prišel v začetku 2023. Bojda bo lažji in seveda močnejši; 1300 ccm, dobi tudi nov okvir. Dimenzioniran naj bi bil po načelu manj je več. Dizajner Stefan Kraft si je tokrat zadal nalogo, ki bi novega GSa naredila predvsem bolj "elegantnega" in s tem bi naj bil še bolj okreten. 
Vir: Motorrad

 

0A49DB7E-836C-457C-9B95-D19AEE7491C8.png

dokler bodo štrleči cilindri, bo grdo, pa če se še tako trudijo z dizajnom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, Loba said:

To je študija Motorrad designerja, ki nakazuje tendenco k temu, da je inovativnost v tem, da je na motorju cim manj, istocasno pa v funkciji čim več. Bo zanimivo slediti. Čeprav se mi zdi, da se v povprecju lastnik GS istoveti ravno s tem, da je zelo viden, impozanten, še posebej v razlicici Adventure. Vse je robustno in veliko, ter trpežno. Še po menjalniku je treba po moško kresnit in mu to prej paše kot ne. 

Mogoče z vsebino teksta nisem bil najbolj razumljiv. Povedati sem hotel, da gre za študijo, ki so jo naredili v Motorrad Magazinu in ne v BMW-ju. Vendar pa ima Motorrad velik vpliv na razvojno ideologijo podjetij, ki so v motoindustriji. Seveda pa je skupina BMW poslovno tudi povezana na način donacij reviji v obliki reklam. S tem, ko je revija na prvi strani nove revije Motorrad (digital in tiskana verzija - jaz sem naročen na njihovo digitalno naročnino) objavilo render nove GS-ke, je dvignila naklado v zelo velikem številu. Še posebej sedaj v času korona krize, ko se je digitalna branost časnikov po svetu dvignila za 60 %. GS-ka kot najbolj prodajan motor je tudi najbolj aktivna tema na vseh področjih (forumih, družabnih omrežjih...). Magazin je dosegel svoj cilj s tem, ko je s tem člankom povečal branost in s tem prihodke svoji družbi. Nas bralce in potenicialne kupce pa nakuril na spet nekaj novega. V celotnem tekstu, ki je ne dveh straneh v reviji, pa v bistvu pravi to, da se jim zdi prav, da bi nov GS zgubil svojo "velikost" in ga raje vidijo kot bolj elegantnega, saj tako kot ste ostali že navedli v komentarjih, samo dodajanje nekih gadteov ni dodajanje vrednosti motorju in bi oni raje kaj odvzeli, samo da bi pridobili na teži. Vsekkor pa je dejstvo, da bodo BMW inženirji upoštevali trende in želje, ki jim zelo intenzivno sledijo in bodo upoštevali ta trend kot ideologijo za oblikovanje nove GS-ke. Po nemški forumih in soc. omrežjih že na polno debatirajo o konceptu nove GS 1300ke.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Snečer pravi:

dokler bodo štrleči cilindri, bo grdo, pa če se še tako trudijo z dizajnom

S tabo v karanteni more bit pa zelo mučno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 49 minutami, Loba pravi:

 V celotnem tekstu, ki je ne dveh straneh v reviji, pa v bistvu pravi to, da se jim zdi prav, da bi nov GS zgubil svojo "velikost" in ga raje vidijo kot bolj elegantnega, saj tako kot ste ostali že navedli v komentarjih, samo dodajanje nekih gadteov ni dodajanje vrednosti motorju in bi oni raje kaj odvzeli, samo da bi pridobili na teži.

Že sedaj sta na voljo lažji GS in težji GSA, ...bi bilo zanimivo videt, če res več kupcev izbere lažjega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Loba pravi:

Mogoče z vsebino teksta nisem bil najbolj razumljiv. Povedati sem hotel, da gre za študijo, ki so jo naredili v Motorrad Magazinu in ne v BMW-ju. Vendar pa ima Motorrad velik vpliv na razvojno ideologijo podjetij, ki so v motoindustriji. Seveda pa je skupina BMW poslovno tudi povezana na način donacij reviji v obliki reklam. S tem, ko je revija na prvi strani nove revije Motorrad (digital in tiskana verzija - jaz sem naročen na njihovo digitalno naročnino) objavilo render nove GS-ke, je dvignila naklado v zelo velikem številu. Še posebej sedaj v času korona krize, ko se je digitalna branost časnikov po svetu dvignila za 60 %. GS-ka kot najbolj prodajan motor je tudi najbolj aktivna tema na vseh področjih (forumih, družabnih omrežjih...). Magazin je dosegel svoj cilj s tem, ko je s tem člankom povečal branost in s tem prihodke svoji družbi. Nas bralce in potenicialne kupce pa nakuril na spet nekaj novega. V celotnem tekstu, ki je ne dveh straneh v reviji, pa v bistvu pravi to, da se jim zdi prav, da bi nov GS zgubil svojo "velikost" in ga raje vidijo kot bolj elegantnega, saj tako kot ste ostali že navedli v komentarjih, samo dodajanje nekih gadteov ni dodajanje vrednosti motorju in bi oni raje kaj odvzeli, samo da bi pridobili na teži. Vsekkor pa je dejstvo, da bodo BMW inženirji upoštevali trende in želje, ki jim zelo intenzivno sledijo in bodo upoštevali ta trend kot ideologijo za oblikovanje nove GS-ke. Po nemški forumih in soc. omrežjih že na polno debatirajo o konceptu nove GS 1300ke.  

1. sam trg jih sili vsake 2 leti metati nekaj novega na trg

2. GS je že zdavnaj (govorim za navaden model) izgubil sloves, pa tudi vizuelno, težke in velke krave, vsaj meni postaja ličen, celo lep. Itak, tut moj Mops je lep. Ampak tako je, fura se določena rdeča nit leta in leta, zato moped ne izgleda slabo, celo določene prednosti ima pred drugimi, ker je poseben.

50ccm gor al dol, ne igra bistvene vloge, tako kot ne 120, 150 ali 180 konjev na cesti. Igrajo jo kubiki, navor in moč v nižjih ter srednjih vrtljajih (za povprečnega kupca, ki ni ravno GP racer), kjer so lahko s povprečnim znanjem mnogo večji izkoristki in zadovoljstvo uporabnika.

Teža: 230 ajd 10 gor al dol, je čisto povprečna teža za normalen dober in močen cestni motor. Ni to specijalka s 180kg/200konjev razmerja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, vandrovec pravi:

Že sedaj sta na voljo lažji GS in težji GSA, ...bi bilo zanimivo videt, če res več kupcev izbere lažjega

Saj v prodaji zmeraj zmaga navadni GS kolikor jaz vem. Motor kolikor je velik ne kaže prave teže. Talo kot ke dami rekel... 10kg gor ali dol pomoje ne bo bistvene razlike. Se mi zdi, da bmw nekak ne tekmuje z konkurenco saj z močjo motorja ne. Pa na koncu ugotoviš, da ne rabis 160hp. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Če govorice za novi 1300 gs držijo, teleleverja ne bo več na novem modelu, prav tako bo bojda vodno v celoti hlajen. ?

 

Screenshot 2021-07-10 at 19.51.06.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej je še maskiran, potem bo lepši.

Pa mal več kojnu ma spet...še mal, še mal, pa bo 200 :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, Loba said:

teleleverja ne bo več na novem modelu

Na slikah testnega modela je telelever. Navsezadnje GS se od konkurence razlikuje prav po teleleverju in boxerju., ki so zaščitni znak tega modela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gift pravi:

...1550 sneči :)  :D  :D 

ne, to pa čez 2 leti :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 7. 2021 ob 19:54, Loba pravi:

Če govorice za novi 1300 gs držijo, teleleverja ne bo več na novem modelu, prav tako bo bojda vodno v celoti hlajen. ?

 

Screenshot 2021-07-10 at 19.51.06.png

Pa 4 cilindre ima, se prav lepo vidi po avspuhu.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je pa to nov XR in bo imel telelever. Kakorkoli, jaz na sliki ne vidim štirih cilindrov. Vse, vključno z relativno lepoto, se ujema z GS.

Popravljeno . Popravil Vin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Vin pravi:

Mogoče je pa to nov XR in bo imel telelever. Kakorkoli, jaz na sliki ne vidim štirih cilindrov. Vse, vključno z relativno lepoto, se ujema z GS.

špice ma, pa na hudem off roadu je, to je lahko samo adventure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, gtgs pravi:

In spet bo imel Brembo zavore ...

IMG_4551.thumb.JPG.fe492ef5552c6c3a7aea6b921003776f.JPG

 

 

lah so brembo in tut primejo, mi pa niso pretirano všeč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!