Skoči na vsebino

Je konec z moto turami na Tirolskem?


Andrej P

Priporočene objave

https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/

Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit...

Še dodatna informacija;

https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370

 

Popravljeno . Popravil Andrej P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi blo pa konec? Men se ne zdi nič spornega. 95 db je zelo razumno postavljena meja. V SLO bi jo zih postavl tm na 80.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšne arbitrarne odločitve so zmeraj sporne. Če nekdo lahko motor registrira, potem ustreza vnaprej določenim in znanim normativom. Ni sprejemljivo, da se potem ena gruča sitnob čez noč odloči, da bodo pri njih pravila drugačna, ker je volilna baza sitnob večja od volilne baze motoristov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

95 ni malo. Vsi nepredelani motorji (beli nepredelani doma in po svoje) padejo not komot. Vse ostalo pa je itak samo politika Bruslja s kretenskimi normami Euro 4 , 5 , 6 itd...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34, a potem je v redu, če je samo 10 % takšnih, ki ne padejo v omejitev? Ko jebe tistih 10 % motoristov, ali kaj? Ni to politika Bruslja. To je politika Tirolske. Če bi bila politika Bruslja, bi vedeli že vsaj par let prej, kakšne bodo omejitve. Zdaj je pa na tirolskem tako, da je človek kupil Tounota, ki ima homologiran hrup 96 dB, ga je registriral, plačal cestnino, zdaj se pa ne sme vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Vin pravi:

@DAMI34, a potem je v redu, če je samo 10 % takšnih, ki ne padejo v omejitev? Ko jebe tistih 10 % motoristov, ali kaj? Ni to politika Bruslja. To je politika Tirolske. Če bi bila politika Bruslja, bi vedeli že vsaj par let prej, kakšne bodo omejitve. Zdaj je pa na tirolskem tako, da je človek kupil Tounota, ki ima homologiran hrup 96 dB, ga je registriral, plačal cestnino, zdaj se pa ne sme vozit.

Ne ni prav, vendar mislim da že Euro4 ne dovoli večjega hrupa od 95 (pa se moj GT dere ko svina, realno pa res nisem meril, če je to 93dcb na mestu in 80 med vožnjo), ne me prijet za besedo, kar se tiče cifre natančne omejitve. Politika Tirolske, Bruslja, Slovenije in drugih držav v afterkorna partiju, kdo komu kam dovoli čez mejo je isto, samo in zgolj politika in zlo mal povezano z realnostjo in dejanskim stanjem (navajam kot primer). In v končni fazi, če se gre samo za omejit hrup, se omeji številčnost vstopa. 100 motorjev  na dan recimo, in so zmanjšal hrup in so zmanjšal emisije, pa šolde k jih bodo nabral. Se 100% strinjam s tabo kar se tiče debilnosti in diskriminacije.

Pa še tak: kdor me noče, kdor me ovira, kdor ma probleme, me pač ne bo videl. Tja ne bom šel. Tut Tirolci živijo v večini od turizma.

Hočem povedati, da jim blesave Euro norme dajejo take ideje, kot zapiranje mestnih jeder za dizle. Ista pašta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

welcome :)

 

DSC_0508.JPG

aha, fotošop :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diskriminacija je tudi to, da je omejitev samo za motorje. Ampak lastniki raznih Ferrarijev, Mclarnov,..., ki presegajo to mejo so pa povsod dobrodošli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, matjaz67 pravi:

Diskriminacija je tudi to, da je omejitev samo za motorje. Ampak lastniki raznih Ferrarijev, Mclarnov,..., ki presegajo to mejo so pa povsod dobrodošli.

sam on nimajo "panina" s sabo in flaše vode :P

 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, Vin said:

@DAMI34, a potem je v redu, če je samo 10 % takšnih, ki ne padejo v omejitev? Ko jebe tistih 10 % motoristov, ali kaj? Ni to politika Bruslja. To je politika Tirolske. Če bi bila politika Bruslja, bi vedeli že vsaj par let prej, kakšne bodo omejitve. Zdaj je pa na tirolskem tako, da je človek kupil Tounota, ki ima homologiran hrup 96 dB, ga je registriral, plačal cestnino, zdaj se pa ne sme vozit.

Tuono 2016 Factory Super Pole ima homologiran hrup 107 dBA, lepo piše na ploščici ........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V celi zgodbi je najbolj žalostno to, ta kupis serijski motor, potovalnik (npr Multistradfo), pol pa nek zafustriran politik reče tukaj se pa ne boš vozil. Po moje je ustavnost take odločitve sporna. Bo se pač treba Tirlocv izgibati. Pa ne samo z motorejm, ampak na splošno... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Andrej P pravi:

V celi zgodbi je najbolj žalostno to, ta kupis serijski motor, potovalnik (npr Multistradfo), pol pa nek zafustriran politik reče tukaj se pa ne boš vozil. Po moje je ustavnost take odločitve sporna. Bo se pač treba Tirlocv izgibati. Pa ne samo z motorejm, ampak na splošno... 

Saj tudi kupiš motor, ki leti 300+ pa ne gre skozi vsepovsod.

Se pač naj pri Ducatiju potrudijo in naredijo tišjo zadevo, enako kot so se morali prilagoditi na izpuste zaradi euro norm.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Snečer pravi:

Saj tudi kupiš motor, ki leti 300+ pa ne gre skozi vsepovsod.

Se pač naj pri Ducatiju potrudijo in naredijo tišjo zadevo, enako kot so se morali prilagoditi na izpuste zaradi euro norm.

 

ni isto, moped lahko voziš počasnej od 300, zvoka pa ne moreš izpuščat manj kot je. Razn če si za AU nardiš posebej insert dušilec

Vsi motorji, ki so homologirani za cesto, so po vseh EU normah, ostalo je izmišljevanje lokalnih oblasti, recimo prepoved dizlom vstop v mesta itd.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

ni isto, moped lahko voziš počasnej od 300, zvoka pa ne moreš izpuščat manj kot je. Razn če si za AU nardiš posebej insert dušilec

Vsi motorji, ki so homologirani za cesto, so po vseh EU normah, ostalo je izmišljevanje lokalnih oblasti, recimo prepoved dizlom vstop v mesta itd.. 

tudi v naši ustavi je zapisana pravica do zdravega življenjskega okolja 

tako je tudi s hrupom, zaradi homologiranih vozil postavljajo ograje ob avtocesti, izplačujejo odškodnine prebivalcem itd.

če je nekaj homologirano, še ne pomeni, da je zdravo

pravna podlaga za prepoved torej je, že kar v ustavi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

tudi v naši ustavi je zapisana pravica do zdravega življenjskega okolja 

tako je tudi s hrupom, zaradi homologiranih vozil postavljajo ograje ob avtocesti, izplačujejo odškodnine prebivalcem itd.

če je nekaj homologirano, še ne pomeni, da je zdravo

pravna podlaga za prepoved torej je, že kar v ustavi...

če je nekaj homologirano ima pravico do udeležbe na javnih cestah, če ni drugače z znakom zapisano mar ne. Zdravo itak ni.

Bolj kot sporen hrup, bi bilo zelo zdravo omejiti količino prometa/vozil na tako krhkih področjih kot so alpe in podobno. Potem bi bil efekt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tudi kosilnica za travo ima 98 Db .

Še enkrat na bo epidemija , da nebo turistov  potem bo pa vse dober sam, da bo kdo prišel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Moj moped z decibeli ravno pod mejo (93dB), pa vseeno NE grem več tja. "Say no to RACISM". ? Moramo bit solidarni.

Popravljeno . Popravil Andrej P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa vseeno zanima ta obsedenost s hrupom. Kako glasni pa so vaši avtomobili? Ali je tam tudi pomemben zvok motorja? Saj motorja ne vozite z ušesi ka-li? Ali gre lepše v ovinek, lepše pospešuje, bolje zavira, če je glasen?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!