Jump to content
  • Sign Up
Andrej P

Je konec z moto turami na Tirolskem?

Recommended Posts

farang

Zakaj bi blo pa konec? Men se ne zdi nič spornega. 95 db je zelo razumno postavljena meja. V SLO bi jo zih postavl tm na 80.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin

Takšne arbitrarne odločitve so zmeraj sporne. Če nekdo lahko motor registrira, potem ustreza vnaprej določenim in znanim normativom. Ni sprejemljivo, da se potem ena gruča sitnob čez noč odloči, da bodo pri njih pravila drugačna, ker je volilna baza sitnob večja od volilne baze motoristov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

95 ni malo. Vsi nepredelani motorji (beli nepredelani doma in po svoje) padejo not komot. Vse ostalo pa je itak samo politika Bruslja s kretenskimi normami Euro 4 , 5 , 6 itd...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin

@DAMI34, a potem je v redu, če je samo 10 % takšnih, ki ne padejo v omejitev? Ko jebe tistih 10 % motoristov, ali kaj? Ni to politika Bruslja. To je politika Tirolske. Če bi bila politika Bruslja, bi vedeli že vsaj par let prej, kakšne bodo omejitve. Zdaj je pa na tirolskem tako, da je človek kupil Tounota, ki ima homologiran hrup 96 dB, ga je registriral, plačal cestnino, zdaj se pa ne sme vozit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 9 minutami, Vin pravi:

@DAMI34, a potem je v redu, če je samo 10 % takšnih, ki ne padejo v omejitev? Ko jebe tistih 10 % motoristov, ali kaj? Ni to politika Bruslja. To je politika Tirolske. Če bi bila politika Bruslja, bi vedeli že vsaj par let prej, kakšne bodo omejitve. Zdaj je pa na tirolskem tako, da je človek kupil Tounota, ki ima homologiran hrup 96 dB, ga je registriral, plačal cestnino, zdaj se pa ne sme vozit.

Ne ni prav, vendar mislim da že Euro4 ne dovoli večjega hrupa od 95 (pa se moj GT dere ko svina, realno pa res nisem meril, če je to 93dcb na mestu in 80 med vožnjo), ne me prijet za besedo, kar se tiče cifre natančne omejitve. Politika Tirolske, Bruslja, Slovenije in drugih držav v afterkorna partiju, kdo komu kam dovoli čez mejo je isto, samo in zgolj politika in zlo mal povezano z realnostjo in dejanskim stanjem (navajam kot primer). In v končni fazi, če se gre samo za omejit hrup, se omeji številčnost vstopa. 100 motorjev  na dan recimo, in so zmanjšal hrup in so zmanjšal emisije, pa šolde k jih bodo nabral. Se 100% strinjam s tabo kar se tiče debilnosti in diskriminacije.

Pa še tak: kdor me noče, kdor me ovira, kdor ma probleme, me pač ne bo videl. Tja ne bom šel. Tut Tirolci živijo v večini od turizma.

Hočem povedati, da jim blesave Euro norme dajejo take ideje, kot zapiranje mestnih jeder za dizle. Ista pašta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 2 urami, Joker pravi:

Rašitev je na dlani! GS! :lol1:

GS plaši ljudi z izgledom :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Snečer pravi:

welcome :)

 

DSC_0508.JPG

aha, fotošop :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjaz67

Diskriminacija je tudi to, da je omejitev samo za motorje. Ampak lastniki raznih Ferrarijev, Mclarnov,..., ki presegajo to mejo so pa povsod dobrodošli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 31 minutami, matjaz67 pravi:

Diskriminacija je tudi to, da je omejitev samo za motorje. Ampak lastniki raznih Ferrarijev, Mclarnov,..., ki presegajo to mejo so pa povsod dobrodošli.

sam on nimajo "panina" s sabo in flaše vode :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lipstick
12 hours ago, Vin said:

@DAMI34, a potem je v redu, če je samo 10 % takšnih, ki ne padejo v omejitev? Ko jebe tistih 10 % motoristov, ali kaj? Ni to politika Bruslja. To je politika Tirolske. Če bi bila politika Bruslja, bi vedeli že vsaj par let prej, kakšne bodo omejitve. Zdaj je pa na tirolskem tako, da je človek kupil Tounota, ki ima homologiran hrup 96 dB, ga je registriral, plačal cestnino, zdaj se pa ne sme vozit.

Tuono 2016 Factory Super Pole ima homologiran hrup 107 dBA, lepo piše na ploščici ........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P

V celi zgodbi je najbolj žalostno to, ta kupis serijski motor, potovalnik (npr Multistradfo), pol pa nek zafustriran politik reče tukaj se pa ne boš vozil. Po moje je ustavnost take odločitve sporna. Bo se pač treba Tirlocv izgibati. Pa ne samo z motorejm, ampak na splošno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 58 minutami, Andrej P pravi:

V celi zgodbi je najbolj žalostno to, ta kupis serijski motor, potovalnik (npr Multistradfo), pol pa nek zafustriran politik reče tukaj se pa ne boš vozil. Po moje je ustavnost take odločitve sporna. Bo se pač treba Tirlocv izgibati. Pa ne samo z motorejm, ampak na splošno... 

Saj tudi kupiš motor, ki leti 300+ pa ne gre skozi vsepovsod.

Se pač naj pri Ducatiju potrudijo in naredijo tišjo zadevo, enako kot so se morali prilagoditi na izpuste zaradi euro norm.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 20 minutami, Snečer pravi:

Saj tudi kupiš motor, ki leti 300+ pa ne gre skozi vsepovsod.

Se pač naj pri Ducatiju potrudijo in naredijo tišjo zadevo, enako kot so se morali prilagoditi na izpuste zaradi euro norm.

 

ni isto, moped lahko voziš počasnej od 300, zvoka pa ne moreš izpuščat manj kot je. Razn če si za AU nardiš posebej insert dušilec

Vsi motorji, ki so homologirani za cesto, so po vseh EU normah, ostalo je izmišljevanje lokalnih oblasti, recimo prepoved dizlom vstop v mesta itd.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

ni isto, moped lahko voziš počasnej od 300, zvoka pa ne moreš izpuščat manj kot je. Razn če si za AU nardiš posebej insert dušilec

Vsi motorji, ki so homologirani za cesto, so po vseh EU normah, ostalo je izmišljevanje lokalnih oblasti, recimo prepoved dizlom vstop v mesta itd.. 

tudi v naši ustavi je zapisana pravica do zdravega življenjskega okolja 

tako je tudi s hrupom, zaradi homologiranih vozil postavljajo ograje ob avtocesti, izplačujejo odškodnine prebivalcem itd.

če je nekaj homologirano, še ne pomeni, da je zdravo

pravna podlaga za prepoved torej je, že kar v ustavi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Snečer pravi:

tudi v naši ustavi je zapisana pravica do zdravega življenjskega okolja 

tako je tudi s hrupom, zaradi homologiranih vozil postavljajo ograje ob avtocesti, izplačujejo odškodnine prebivalcem itd.

če je nekaj homologirano, še ne pomeni, da je zdravo

pravna podlaga za prepoved torej je, že kar v ustavi...

če je nekaj homologirano ima pravico do udeležbe na javnih cestah, če ni drugače z znakom zapisano mar ne. Zdravo itak ni.

Bolj kot sporen hrup, bi bilo zelo zdravo omejiti količino prometa/vozil na tako krhkih področjih kot so alpe in podobno. Potem bi bil efekt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rdeči

Ja tudi kosilnica za travo ima 98 Db .

Še enkrat na bo epidemija , da nebo turistov  potem bo pa vse dober sam, da bo kdo prišel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P
pred 3 urami, mladench pravi:

😏 Kurz ji h gleda

IMG_20200531_095633.thumb.jpg.b2c39a5381851b7892a71b184f568416.jpg

Tirolska=obvoz 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P

Moj moped z decibeli ravno pod mejo (93dB), pa vseeno NE grem več tja. "Say no to RACISM". 🙂 Moramo bit solidarni.

Edited by Andrej P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darko3g

Mene pa vseeno zanima ta obsedenost s hrupom. Kako glasni pa so vaši avtomobili? Ali je tam tudi pomemben zvok motorja? Saj motorja ne vozite z ušesi ka-li? Ali gre lepše v ovinek, lepše pospešuje, bolje zavira, če je glasen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • The67Rock
      R.I.P. Luka Osebno poznal, umirjen dečko in previden voznik . S Alenom, ki je trčil na Tržaški sva bila na Traumi skupaj. hude poškodbe toda človek pozitiven. Pred parimi dnevi prvič vstal iz bolniške postelje in na vozičekm vesel k radio.
    • XTR
      Piaggio Mp3 (vozen z B kategorijo) zmore vse navedeno. Najameš (ali kupiš) in takoj odkrivaš svet in samega sebe...  
    • fp4492
      WP na Yamahi R1 2004, že dolgo dolgo časa. Opravlja svojo funkcijo, ni mi všeč, da se dušenje nasatvlja tako nelinearno. Prvih 6,7 stopenj nim anekega smisla, saj se sploh ne pozna, da je "zategnjen". Sam ga uporabljam nekje 5 klikov od popolnoma zategnjenega, na starem Grobniku je bil še kak klik bolj zategnjen. Servisa na njem še nisem naredil.
    • thumper
      en najbolj banalnih - če je sistem tlačni - pokrovček za ekspanzijsko posodo ne drži več pritiska - popusti vzmet.. če je navoj enak lahko daš kateregakoli , ki mu na notranji strani pokrovčka piše enaka vrednost v barih..  lahko pa ti je termostat zapikal in ostal zaprt in hladilna tekočina ne kroži (če se motor pregreva ni dobro za tesnilo glave agregata) lahko je vodna črpalka.
    • Grut
      učer ob 14.35 srečal skupino 4 -5 motoristou in motorisk s KP tablicami v železni kapli na pumpi.... aj kdo ud kle ....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!