Skoči na vsebino

HONDA servisi in splošno


DAMI34

Priporočene objave

Hvala vsem za pomoč, ste me kar malo potolažli. @thumper, iz gorice sem, bom skoču danes do Valiča. Samo ključ se mi ni zlomu v ključavnici od motorja ampak od kovčka. Zato upam, da ne bo problemov z novim ključem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, la profich pravi:

Lani se mi je zlomil ključ od motorja, pa sem mislil bom že enkrat ob priliki to popravil, saj mam rezervo. No, danes mi je pa tamala vrgla kovcek po nesreči po stopnicah, ravno v tistem, ko je bil ključ v kovčku in je še drugega zvilo. Prilagam slikice od obeh. Kaj je za narest? Ključ bi nujno rabil do sobote, ker imamo vožnjo z društvom. Koliko ponavadi ključavničarji rabijo, da izdelajo novega in kak strošek je to? Ali naj reskiram in tega sam poskušam naravnat ali to ni pametno, da na koncu ne ostane v ključavnici? Prosim za odgovore.

 

image.png.9e3bf9ec0f9435dcc4f855358c36176c.pngimage.png.688c31532ee327f8ddc19c201edba16d.png

 

bo kar tule prava tema, drugače pa obstaja še tema sam svoj mehanik ali kaka podobna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu prav v tistih letih sem imel tudi sam probleme s CB 400 ... na motorni gredi je "potegnilo" eno polovičko drsnega ležaja pod drugo ? ... zadevo je vzel v popravilo g.Prinčič v Ljubljani na Viču v domači garaži in zadevo uredil. Material pa sem šel naročit in kupit v Celovec h Kropfitsch-u. Ja to je bilo okoli davnega leta 1985.

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Včeraj sem bil v AS in so mi fantje povedali žalostno novico........da bo Honda prenehala izdelovati V4 agregate za serijske motore, ker so predragi :( .............kot Honda fan bi se najraje razjokal.....5 Hond sem imel, 4 nove, 2 x VFR.....V4 zame :worship:........največji proizvajalec motorjev na svetu (17mio+ na leto), največji resursi, znaje, tehnologije, pojem motorizma.........verjetno se Soichiro Honda obrača v grobu........ izdelovali bodo milijone bajkov pod 400ccm za Azijce in Gold Winge za USA, za EU pa verjetno  modeli na poceni dvovaljnikih........wtf

ŽALOSTNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 28. 3. 2021 ob 18:51, MiNa pravi:

Kaj čmo, EKONOMIJA....

Bolj ekologija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uplinjač Honda CB400N.

Pod označeno dizo je še ena bolj podolgovata diza, ki jo je zagrabilo. Uspelo mi je uničit ležišče za izvijač, tako da sem trenutno v pat poziciji. Ima kdo kakšno orodje, za rešit situacijo. Trna, ali kaj podobnega, dostopno pa je skozi navoj v katerem je označena diza, v globini cca 1.5 cm. Ima kdo rešitev, drugače bom moral kupit novo ohišje uplinjača. Ve kdo za kaj rabljenega?

Inked20210130_093845_LI.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem tule je, ker je šoba medeninasta in ko zaviješ tale izvijač vijakov vanjo jo raztegne in spet noče ven...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo bolj nežno?

Malo "predpriprave" (WD40, "odvijač sprej" , gretje) in potem odvijanje.

Drugače pa "prevrtavanje" (če te zanese so smeti) in navojni sveder, da "pospraviš" ostanke, ampak to je res skrajna metoda za dobre mojstre z mirno roko ali (in) zelo dobro opremo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, franc pravi:

Malo bolj nežno?

Malo "predpriprave" (WD40, "odvijač sprej" , gretje) in potem odvijanje.

Drugače pa "prevrtavanje" (če te zanese so smeti) in navojni sveder, da "pospraviš" ostanke, ampak to je res skrajna metoda za dobre mojstre z mirno roko ali (in) zelo dobro opremo.

lp

Poznaš kakšnega mojstra, ker drugače bom pač probal. To je potrebno naredit na obeh uplinjačih. Torej je uspeh dvakrat težji. V skrajnem primeru bom moral kupit nove. Ne vem kako je z rezanjem navojev, ker navoj ne gre skozi. Skratka ni in ne bo mačji kašelj. Hvala za info in lp

 

pred 13 urami, Joker pravi:

Problem tule je, ker je šoba medeninasta in ko zaviješ tale izvijač vijakov vanjo jo raztegne in spet noče ven...

Imaš kakšen predlog?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To gre verjetno edino na "prijateljski osnovi" , ker dvomim, da je kdo pripravljen prevzeti odgovornost. Potrebuješ kakšnega kovinostrugarja oz. nekoga, ki ima precizen rezkalnik/vrtalnik. V glavnem nekaj kamor lahko trdno vpne vplinjač in natančno povrta/prevrta šobo. Ostanke lahko potem odstraniš z navojnim svedrom, pilo, "dremljem" ... V pomoč je ker je drugačne barve, minus pa ker je oboje mehak material.

Če je vseeno (slabše ne more biti) potem rabiš vrtalnik na stojalu in nekaj da vpneš. Začneš z majhnim svedrom (3-4mm) in povečuješ za 0,5 mm in nadziraš, če gre po sredini. Dokončaš po zgornjem "navodilu" . Včasih se pri vrtanju toliko segreje, da "spusti" . Ne vem koliko je navoja in kako obremenjen je. Če ni preveč obremenjen mu manjše poškodbe ne škodijo, drugače pa je hitro lahko "konec" .

Šoba je verjetno votla? In običajno ima luknjo po sredini. Jaz  bi jo najprej povrtal in poskusil odviti z "izvlekačem" , če to ne uspe pa...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, tomash pravi:

Imaš kakšen predlog?

 

Vsekakor bi pred vsakršnim poskusom vse skupaj dobro segrel. Ohišje je vendarle iz aluminija ali enga "špiatra", ki se zanesljivo bolj razteza, kot pa medenina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno tudi ne bi škodilo, da vse skupaj namočiš v kakšen bencin/razredčilo za ene par dni in se potem lotiš...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 4. 2021 ob 8:19, franc pravi:

Verjetno tudi ne bi škodilo, da vse skupaj namočiš v kakšen bencin/razredčilo za ene par dni in se potem lotiš...

lp

Namočeno že 24 ur v nafti. Danes zvečer se lotim. če mi rata ok, drugače pa bom moral kupit drugega. Pozna kdo koga, ki bi to imel, lahko tudi v slabem stanju, ga bom potem že spimpal. recimo

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Malo za šalo in precej več za res, jaz in meni podobni , ki se vozimo turističko lagano in še to bolj v sledeh , imamo pa željo porabiti denar na kvalitetnem servisu, ali je AS Domžale še vedno "IN" glede servisov Hond ali obstaja še kdo drug , ki je vreden zaupanja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tice mene, je po Kawasakiju in 1. Hondi zdaj ze 2. Honda, ki jo servisiram izkljucno pri Čarmanu. Zelo zadovoljen in ne menjam do kakih preobratov.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Branko...mislim, da te bo moderator kmalu obvestil, da ni nobene potrebe po odpiranju novih tem. S pomočjo iskalnika boš naš teme o serviserjih, o posameznih modelih..itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, BrankoK. pravi:

Ali pozna kdo dober servis za poškodovana motorna kolesa v Podravski regiji?

tule bo pravo mesto za vprašanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

men se zdi, da honda uspesno drzi cene nekaterih motorjev dol

recimo hornet 600 abs 7700 eur

nov hornet CB750 je 8390

 

recimo moj CB650R je leta 2019 (pred korono in vojno) stal 8.390. so ga komaj letos podrazili na 8.990 s prihodom tega novega horneta. verjetno so rabili malo diferenciirat modele. naslednje leto pa bogve, ce se bo prodajal, ker je inline 4 cyl in bo zaradi emisij moral it.

 

predvsem adventure oz takrat se jim je zgleda reklo enduro so se podrazili zelo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!