Skoči na vsebino

Kako ugasnete vaš motor? (Ključ, stikalo, noga?)


Shillien

Priporočene objave

Zanima me kako ugašate svoje motorje, predvsem ker sem vedno vse motorje ki sem jih kdaj vozil, in tudi svojega ugasnil na stikalu (rdeče na desni strani), vendar pa me je večkrat kdo upozoril, da je to slabo za motor. Je glede na razširjenost tega prepričanja na tem kaj resnice? Meni se zdi malo čudno da bi to kakorkoli škodovalo motorju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izklop s ključem pa popolnoma prekine napajanje vseh naprav na motorju.

Po "navodilih za uporabo" je stikalo na ročki namenjeno izklopu motorja v sili. Vse naprave na motorju ostanejo pod napajanjem. To uporabljam v primeru zastoja (zadnji v koloni, nekateri niso nikoli :devil:) zato, da delujejo varnostne utripalke.

To ne drži popolnoma za "propelerje", ker centralna enota nekatere dele napaja še cca 1 minuto.

Na daljši rok škoduješ le akumulatorju, ker se v primeru izklopa s stikalom na krmilu prazni.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem pri ugašanju s tipko je ta, da lahko pozabiš izvleči ključ (sploh na čoperjih, kjer so ključi na čudnih mestih - pri meni na za strani, kjer se začne sedež. Jaz ga običajno ugasnem s tačko ali s ključem - zato sem si ključavnico prestavil na desno stran, da lahko z levo držim sklopko in z desno obrnem ključ. Rdečo tipko uporabljam le v prometu pred zastoji, pa še tam moram biti pozoren, da stikalo spet takoj vklopim.

Imam pa vgrajen alarm, ki se aktivira 45 sekund po tem, ko obrnem ključ, zato moram paziti, da pred zapornicami ne stojim predolgo, saj je sicer potrebno pritisniti daljinca za alarm, kar je z zimskimi rokavicami malce težko.

V glavnem, ko neham vozit najraje obrnem ključ, če pa imam postanek, pa tačka ali stikalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedno ključ, razen, če sem v kakšnem klancu, potem pa s stikalom, še redkeje pa s stransko tačko.

ne me spraševat zakaj, ker bom odgovoril, da zanalašč :ras: 

:huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisn katerega. Grisota ponavadi s ključem, kdaj pa kdaj s tačko.

Peggy ponavadi s ključem, kdaj pa kdaj tako, da jo na tla fuknem presico, pa naj sama crkne, če hoče!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga večinoma ugašam z rdečo tipko. Takoj za tem pa še obrnem ključ. Tako kot Darko, imam ključ na levi strani pod zicem, na štorasti lokaciji. Če bi hotel ugašati s ključem, bi moral vedno najprej prestaviti v ler, šele nato bi imel levo roko, prosto s katero bi lahko obrnil ključ. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha super, torej se mi je kar prav zdelo, ugašanje na tipko ne škoduje motorju kljub prepričanju nekaterih :D drugač pa tud js ponavadi ugasnem na tipko pol pa ko se zbašem iz motorja še odstranim ključ. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Shillien pravi:

aha super, torej se mi je kar prav zdelo, ugašanje na tipko ne škoduje motorju kljub prepričanju nekaterih :D drugač pa tud js ponavadi ugasnem na tipko pol pa ko se zbašem iz motorja še odstranim ključ. :D

načeloma ne, ostane pa kup sistemov dejavnih. Tak da je bolje na ključ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri novih motorjih ostanejo luči po izklopu z rdečim stikalom prižgane. Če to ponoviš večkrat v krajšem časovnem razdobju, boš hitro izpraznil akumulator.... Vprašaj koga, ki je to počel na varni vožnji....:lol1:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi predlagal, da se prvo preberejo navodila. 

Tam je odgovorjeno na marsikatero navidez neumno vprašanje, tudi glede vklopa in izklopa motorja. 

Dejstvo pa je, motor se prvenstveno ugaša s ključem, ostalo so varnostni izklopi... 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Shillien said:

aha super, torej se mi je kar prav zdelo, ugašanje na tipko ne škoduje motorju kljub prepričanju nekaterih :D drugač pa tud js ponavadi ugasnem na tipko pol pa ko se zbašem iz motorja še odstranim ključ. :D

Mojemu kolegu ki ugaša motor na rdečo tipko je ta crknila in posledično je sledilo popravilo tipke.

Rdeča tipka je namenjena za izklop v sili (imajo jo tudi tovornjaki in avtobusi) in ne za veliko vsakodnevno uporabo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No .. tole dajanje v ler je malo mimo .. sem že velikokrat videl, kako je motor sam odpeljal malo po hribčku .. pa avto tut ;)

ne priporočam dajanje v neutral in potem ugašat motor  ;)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

No .. tole dajanje v ler je malo mimo .. sem že velikokrat videl, kako je motor sam odpeljal malo po hribčku .. pa avto tut ;)

ne priporočam dajanje v neutral in potem ugašat motor  ;)

 

 

sam ga vedno pustim v 1. , cisto iz navade isto kot pri avtu, če je v prvi se sam nebo odpelal, 0 pa ne zaupam glih najbol :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Shillien pravi:

sam ga vedno pustim v 1. , cisto iz navade isto kot pri avtu, če je v prvi se sam nebo odpelal, 0 pa ne zaupam glih najbol :D

Enako, še nikoli drugače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga ugasnem tako da dam v 2. držim bremzo in spustim sklopko, zmeraj ugasne :lol1:

Jaz ponavadi sploh pozabim da obstaja uno rdeče stikalo, zmeraj s ključem ugašam, včasih pozabim da sem na motorju pa bi tudi s ključem zaverglau :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh sem ravno hotel napisat da ga s sklopko ugasnem :)

Jaz sem se pa vcasih zalotil pri vziganju da sem imel kljuc v zepu pa start pritiskal, kot pri avtu.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stikalo za izklop v sili ima - vsaj - dva namena uporabe :

- ob padcu - da se slučajno ne prevrti agregat

- ob zataknjenem gasu -/ slučajno zaribani loputi (ko spustiš ročico za gas obrati ne padejo) - zato je tudi tako blizu desne roke v kombinaciji z zavoro

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri parkiranju ali če ga ugasnem za dlje kot par minut, ga ugasnem s ključem, drugače s stikalom. S tačko pa samo po pomoti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdrav vsem, zanima me ali ugašate s ključem ali z kill switchem? Vsakih par dni slišim razno razna mnenja in kako je škodljivo z prvim, kako je škodljivo z drugim itd....lastna pamet mi pravi da je vseeno. Lastna pamet mi tudi pravi da če ugasnem s ključem je kill switch itak "mrtev". No to privede do vprašanja: če parkiram motor, ugasnem s ključem in pustim kill switch na ON...ali se lahko zaradi tega baterija hitreje/prej izprazni? Je sploh kakršen koli razlog zakaj prestavljat kill switch na OFF ko je enkrat motor parkiran?

Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovarjam brez znanstvene osnove in soglasja proizvajalca😁. Ko obrneš ključ je enako, kot ko ugasneš in zakleneš avto. Akumulator se rabi za uro in to bi bilo to.  S kilsvičem pa samo ugasneš motor. Pomoje je namenjen nujnim izklopom motorja, zato je blizu roke, rdeče barve…  Če ugasnem motor s kilsvičem, je še vedno kontakt, kar pomeni, da lahko še delno gorijo luči, števc je prižgan, 12v vtičnica dela… Ko ključ obrneš na off je to konec, ko pritisneš kilsvič je na pol konec. Če daš ključ na off in ga daš v žep je vseen klinc kaj delaš s kilsvičem. S čim ugašat motor, da je bolj prav? Pojma nimam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!