Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Shillien

Kako ugasnete vaš motor? (Ključ, stikalo, noga?)

Recommended Posts

Shillien

Zanima me kako ugašate svoje motorje, predvsem ker sem vedno vse motorje ki sem jih kdaj vozil, in tudi svojega ugasnil na stikalu (rdeče na desni strani), vendar pa me je večkrat kdo upozoril, da je to slabo za motor. Je glede na razširjenost tega prepričanja na tem kaj resnice? Meni se zdi malo čudno da bi to kakorkoli škodovalo motorju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Izklop s ključem pa popolnoma prekine napajanje vseh naprav na motorju.

Po "navodilih za uporabo" je stikalo na ročki namenjeno izklopu motorja v sili. Vse naprave na motorju ostanejo pod napajanjem. To uporabljam v primeru zastoja (zadnji v koloni, nekateri niso nikoli :devil:) zato, da delujejo varnostne utripalke.

To ne drži popolnoma za "propelerje", ker centralna enota nekatere dele napaja še cca 1 minuto.

Na daljši rok škoduješ le akumulatorju, ker se v primeru izklopa s stikalom na krmilu prazni.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darko3g

Problem pri ugašanju s tipko je ta, da lahko pozabiš izvleči ključ (sploh na čoperjih, kjer so ključi na čudnih mestih - pri meni na za strani, kjer se začne sedež. Jaz ga običajno ugasnem s tačko ali s ključem - zato sem si ključavnico prestavil na desno stran, da lahko z levo držim sklopko in z desno obrnem ključ. Rdečo tipko uporabljam le v prometu pred zastoji, pa še tam moram biti pozoren, da stikalo spet takoj vklopim.

Imam pa vgrajen alarm, ki se aktivira 45 sekund po tem, ko obrnem ključ, zato moram paziti, da pred zapornicami ne stojim predolgo, saj je sicer potrebno pritisniti daljinca za alarm, kar je z zimskimi rokavicami malce težko.

V glavnem, ko neham vozit najraje obrnem ključ, če pa imam postanek, pa tačka ali stikalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

vedno ključ, razen, če sem v kakšnem klancu, potem pa s stikalom, še redkeje pa s stransko tačko.

ne me spraševat zakaj, ker bom odgovoril, da zanalašč :ras: 

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gladiac

Ključ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Odvisn katerega. Grisota ponavadi s ključem, kdaj pa kdaj s tačko.

Peggy ponavadi s ključem, kdaj pa kdaj tako, da jo na tla fuknem presico, pa naj sama crkne, če hoče!

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s

Jaz ga večinoma ugašam z rdečo tipko. Takoj za tem pa še obrnem ključ. Tako kot Darko, imam ključ na levi strani pod zicem, na štorasti lokaciji. Če bi hotel ugašati s ključem, bi moral vedno najprej prestaviti v ler, šele nato bi imel levo roko, prosto s katero bi lahko obrnil ključ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien

aha super, torej se mi je kar prav zdelo, ugašanje na tipko ne škoduje motorju kljub prepričanju nekaterih :D drugač pa tud js ponavadi ugasnem na tipko pol pa ko se zbašem iz motorja še odstranim ključ. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 9 minutami, Shillien pravi:

aha super, torej se mi je kar prav zdelo, ugašanje na tipko ne škoduje motorju kljub prepričanju nekaterih :D drugač pa tud js ponavadi ugasnem na tipko pol pa ko se zbašem iz motorja še odstranim ključ. :D

načeloma ne, ostane pa kup sistemov dejavnih. Tak da je bolje na ključ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
C eagle

Pri novih motorjih ostanejo luči po izklopu z rdečim stikalom prižgane. Če to ponoviš večkrat v krajšem časovnem razdobju, boš hitro izpraznil akumulator.... Vprašaj koga, ki je to počel na varni vožnji....:lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Jaz bi predlagal, da se prvo preberejo navodila. 

Tam je odgovorjeno na marsikatero navidez neumno vprašanje, tudi glede vklopa in izklopa motorja. 

Dejstvo pa je, motor se prvenstveno ugaša s ključem, ostalo so varnostni izklopi... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
4 hours ago, Shillien said:

aha super, torej se mi je kar prav zdelo, ugašanje na tipko ne škoduje motorju kljub prepričanju nekaterih :D drugač pa tud js ponavadi ugasnem na tipko pol pa ko se zbašem iz motorja še odstranim ključ. :D

Mojemu kolegu ki ugaša motor na rdečo tipko je ta crknila in posledično je sledilo popravilo tipke.

Rdeča tipka je namenjena za izklop v sili (imajo jo tudi tovornjaki in avtobusi) in ne za veliko vsakodnevno uporabo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

No .. tole dajanje v ler je malo mimo .. sem že velikokrat videl, kako je motor sam odpeljal malo po hribčku .. pa avto tut ;)

ne priporočam dajanje v neutral in potem ugašat motor  ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
pred 2 minutami, maus pravi:

No .. tole dajanje v ler je malo mimo .. sem že velikokrat videl, kako je motor sam odpeljal malo po hribčku .. pa avto tut ;)

ne priporočam dajanje v neutral in potem ugašat motor  ;)

 

 

sam ga vedno pustim v 1. , cisto iz navade isto kot pri avtu, če je v prvi se sam nebo odpelal, 0 pa ne zaupam glih najbol :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARE 65
pred 8 minutami, Shillien pravi:

sam ga vedno pustim v 1. , cisto iz navade isto kot pri avtu, če je v prvi se sam nebo odpelal, 0 pa ne zaupam glih najbol :D

Enako, še nikoli drugače.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Jaz ga ugasnem tako da dam v 2. držim bremzo in spustim sklopko, zmeraj ugasne :lol1:

Jaz ponavadi sploh pozabim da obstaja uno rdeče stikalo, zmeraj s ključem ugašam, včasih pozabim da sem na motorju pa bi tudi s ključem zaverglau :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Heh sem ravno hotel napisat da ga s sklopko ugasnem :)

Jaz sem se pa vcasih zalotil pri vziganju da sem imel kljuc v zepu pa start pritiskal, kot pri avtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

stikalo za izklop v sili ima - vsaj - dva namena uporabe :

- ob padcu - da se slučajno ne prevrti agregat

- ob zataknjenem gasu -/ slučajno zaribani loputi (ko spustiš ročico za gas obrati ne padejo) - zato je tudi tako blizu desne roke v kombinaciji z zavoro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin

Pri parkiranju ali če ga ugasnem za dlje kot par minut, ga ugasnem s ključem, drugače s stikalom. S tačko pa samo po pomoti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ChuckNorris

Ko sem kupil motor mi je mehanik rekel naj motor ugasnem s ključem in da je rdeč gumb zaustavitev v sili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      na električno napeljavo ali v bencin?
    • BIF
      V kolikor te še kdaj pot zanese v to smer, priporočam smer Črnomelj-Dragatuš-Vinica. V Vinici zaviješ desno proti Staremu trgu ob Kolipi in spust do Mandroniča na ribe. Od tam pa nadljujeješ preko Petrine (Brod na Kupi)v deželo Petra Klepca do Osilnice...dvig po ridah in proti Kočevski Reki. Tam izbiraš med levo proti Gotenici in naprej proti Ribnici...ali pa v Kočevski Reki desno proti Štalcerjem in Kočevju dalje smer Smuka-Žužemberk preko Trebnjega do Sevnice. Vse naštete smeri so slikovite in uživaške...del od Kočevja preko Smuke pa pazljivo...tam te hitro zavede v desnem zapestju....je pa na tem odseku prav zaradi tega ugasnilo že prenekatero motoristično življenje.
    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!