Skoči na vsebino

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


franc

Priporočene objave

Jože ali Luka....ime ni pomembno. Pomembna so dejstva.

Kakorkoli...evidentno je da boš negiral vsako še tako tehtno razlago in podatek. 
 

Tudi ta je verjetno zate premalo verodostojna...

Ker prepričanega pač ne gre prepričevati....ti ostane torej edino, da e-bike preizkusiš (jaz klasičnega sem) in potem komentiraš z izkušnjo in argumenti. Do takrat pa je razprava bolj kot ne jadranje v megli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi, da je bolj smiselno in to tudi predlagam, da se v tej temi osredotočimo na

E-bike

torej:

kateri/kakšen, zakaj tak, razlike med njimi, uporabnost, eventuelno primerjave med navadnim in e bikom, celo fure se lahko objavlja itd..

Vprašanja tipa:

saj je e bajk brezveze, ker navaden vse zmore, al pa negativna mnenja o uporabi ebajka so dokaj nesmiselna in se izgublja smiselnost teme. To je isto kot v temi o motorjih pisat da je vožnja z motorjem brezveze. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Meni se zdi, da je bolj smiselno in to tudi predlagam, da se v tej temi osredotočimo na

E-bike

torej:

kateri/kakšen, zakaj tak, razlike med njimi, uporabnost, eventuelno primerjave med navadnim in e bikom, celo fure se lahko objavlja itd..

Vprašanja tipa:

saj je e bajk brezveze, ker navaden vse zmore, al pa negativna mnenja o uporabi ebajka so dokaj nesmiselna in se izgublja smiselnost teme. To je isto kot v temi o motorjih pisat da je vožnja z motorjem brezveze. 

 

...zelo dobro. Pohvaljen komentar. 
Zato ne bom več razpravljal o tem e-bike ja ali ne in zkaj klasika in ne elektrika....

Kdor razmišlja o prehodu na e-bike...tukaj nas nekaj je, ki jih imamo in sem prepričan, da bomo na podlagi izkušenj radi podali mnenje, da pripomoremo k najboljši izbiri. Če kdo nima možnosti mu rad dam v poizkus svoje kolo...za morebitno lažje izoblikovanje mnenja  na podlagi doživetega.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta zadnji video o motorjih, sem opazil da ko glrdaš olupmjen motor ima priključek za gonilke čistno navaden? Zato me bidim razliga zakaj nebi imeli gor dva zobnikat teoretično lahko tudi 3, še posebaj pri ultra kompaktnih mini barjantah z recimo 30Nm navora? 

In sem videl to kar je po mojem mnenju prihodnost, motor z menjalnikom v gonilkah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja...tu kot pri vseh tehnikalijah ni omejitev. Seveda tudi z menjalnikom v gonilkah...in še kaj bo prišlo v prihodnjosti.seveda pa je to povezano tudi s financami. Kot pri motorjih...ali klasičen menjalnik ali DCT...kaj komu sede in koliko je pripravljen za kaj odštet.

Po moje bo najbolj razširjen ta sedanji razred...klasični menjalnik in e pogon...predvsem zaradi dostopnosti, enostavnosti in pa cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, BIF pravi:

Jože ali Luka....ime ni pomembno. Pomembna so dejstva.

Kakorkoli...evidentno je da boš negiral vsako še tako tehtno razlago in podatek. 
 

Tudi ta je verjetno zate premalo verodostojna...

Ker prepričanega pač ne gre prepričevati....ti ostane torej edino, da e-bike preizkusiš (jaz klasičnega sem) in potem komentiraš z izkušnjo in argumenti. Do takrat pa je razprava bolj kot ne jadranje v megli.

Da še dodam. Jaz sem prepričan, da je e bike potuha, ker te pač razbremeni napram navadnemu kolesu. A to še ne pomeni, da ga ne bi imel.

Zadeva ti pomaga, te razbremeni pri gonjenju. Nobene raketne znanosti. Zdaj pa res ne vem, a moram zato na test? :) 

Če bi nabavil, bi verjetno neko gorsko verzijo, ker je ravno zaradi motorja takšno kolo uporabno tudi po ravnem, kjer je z navadnim kar veliko upora, prenosi itd.

Zaradi e motorja je verjetno potem to all rounder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom razpravljal o da ali ne...potuha ali ne in podobno.

Če ja...ni problema...rade volje pomagam...dokler pa se pogavarjamo ali šotor ali hiša pa me ne zanima.

Kot sem ti že povedal...kadarkoli si dobrodošel...pridi, poizkusi...če boš gradil dalje sem ti ( vam) na voljo...kaj pa bi radi pa se odločite sami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snečer, e bike ni popolna potuha... Gonis, kolikor ti hoces.. Po ravnini se peljes 25 na uro, pomoc se konca in vsak km/h vec proizvedes sam... In pol gonis 10+ kg vec, kot tehta navadn gorc... Tle je potuha..  

Popravljeno . Popravil a79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar sem imel pametnega za povedat sem povedal. Ostala je prigoda mojega  kolega ki si je sposodil e gorca in narobe ocenil domet..... je reku za nazaj tak safr v klance... ? Ker je samo enojni zibnik na gonilki.. ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. Zato pa sem v začetku napisal, da me nič ne zanimajo razne gadgeti, ki ti računajo porabe kalorij, srčni utr, kilometre in kaj vem kaj vse. Zanima me samo stanje baterije in domet ob trenutni porabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vidim je sedaj trend, da so motorji pri gonilki in prenos preko verige, ki je zavoljo tega bolj obremenjena. Kaj je s pogoni v pestu (celo prodajali so neka večja pesta z motorjem)? Pri tem je veriga dejansko razbremenjena. Ali so te izvedbe že zastarele?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm...ne vem če so ravno zastarele. Gre za različne koncepte glede na namembnost po moje. Moj sosed ima kit komplet, ki si ga je sam vgradil...pogon v zadnjem pestu. Vsak dan se vozi v trgovino in pravi da je zadovoljen. Je pa res, da kaj drugega še ni poizkusil. Po moje je motor v pestu soliden upgrade iz klasičnega v e-bike....Ne vem pa če je primeren za bolj delovna kolesa. Nekaj pojasnil je tukaj...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma glavna lastnost zaradi katere so motorji v gonilki bolj popularni je merjenje navora ki ga dela kolesar, medtem ko kiti z motorjem v kolesu merijo samo obrate gonilke. Takoda enostavavni kompromis bi bila gonilka s senzorjem navora in motor v kolesu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa varianta, da imaš v srednjem pogonu generator, ki proizvaja elektriko, zadaj pa motor in povezavo le s kablom? Sicer je težava v izkoristku (veriga ima 99% izkoristka) pa dodatni element, ki spet stane, ampak kakšno fensi šmensi varianto pa bi se dalo narediti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bil res prepričan, da so ta e-kolesa kot so bili včasih solexi ... tak kolo bi jaz meu ... sam da bi bil prijazen okolju in da bi mel domet cca 80 km 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, maus pravi:

Jaz sem bil res prepričan, da so ta e-kolesa kot so bili včasih solexi ... tak kolo bi jaz meu ... sam da bi bil prijazen okolju in da bi mel domet cca 80 km 

Saj jih imaš kolikor hočeš (za domet sicer dvomim cca 45-50km) . Samo so tako kot solex, mopedi in ne kolesa (pri sosedu imajo nekaj takega še iz časov, ko ni rabil tablice) .

Tukaj je govora o kolesih z e pomočjo (kar je po moji logiki bolj "rekreacijska" zadeva) tebe pa zanima premikanje od A do B (po opravkih/služba) . Samo predno si boš kaj takega omislil, preveri kje ga lahko (varno) puščaš, da ne bo prehitro "dobil noge" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, franc pravi:

Saj jih imaš kolikor hočeš (za domet sicer dvomim cca 45-50km) . Samo so tako kot solex, mopedi in ne kolesa (pri sosedu imajo nekaj takega še iz časov, ko ni rabil tablice) .

Tukaj je govora o kolesih z e pomočjo (kar je po moji logiki bolj "rekreacijska" zadeva) tebe pa zanima premikanje od A do B (po opravkih/služba) . Samo predno si boš kaj takega omislil, preveri kje ga lahko (varno) puščaš, da ne bo prehitro "dobil noge" .

lp

solex je bil tudi kolo s pomočjo ... jaz bi s pomočjo elektrike ... in ja .. tudi sam se nočem ukvarjat z rdečo tablico ... upam, da sedaj razumete kaj si jaz želim od e-kolesa ... premik v službo, ki bo cca 14 km stran in da lih ne pridem poten tja  (napotim se v službo dovolj ? ) 

mogoče bo v roku 2-3 let, ko bom to potreboval, že kaj uporabnega pogruntali ;) 

p.s.

noge ne bo dobilo, ker ga imam lahko v pisarni in tudi domol bi ga odnesel, da ga lahko polnim ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tablica ali poganjanje. Druge (legalne) opcije zaenkrat ni. 14 km je za kolo (za v službo) že kar razdalja (v lepem vremenu je mala malica, dež ali pa kakšen sneg je pa druga zgodba) in potem se več ukvarjaš z vremenom...

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, maus pravi:

solex je bil tudi kolo s pomočjo ... jaz bi s pomočjo elektrike ... in ja .. tudi sam se nočem ukvarjat z rdečo tablico ... upam, da sedaj razumete kaj si jaz želim od e-kolesa ... premik v službo, ki bo cca 14 km stran in da lih ne pridem poten tja  (napotim se v službo dovolj ? ) 

mogoče bo v roku 2-3 let, ko bom to potreboval, že kaj uporabnega pogruntali ;) 

p.s.

noge ne bo dobilo, ker ga imam lahko v pisarni in tudi domol bi ga odnesel, da ga lahko polnim ;) 

Če bi se rad peljal s Solexom, pridi na obisk v MB pa se lahko pelješ :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snečer pravi:

Če bi se rad peljal s Solexom, pridi na obisk v MB pa se lahko pelješ :) 

nočem solexa .. hočem e-kolo, ki ga poganja zastonj službena elektrika .. štekaš :ras: 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!